Σελίδα 5 από 8

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2020, 22:01
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Maspoli έγραψε: 25 Ιουν 2020, 21:58

Το μόστρα δεν το χρησιμοποίησα εγώ, ο Πατησιώτης το έβαλε στην κουβέντα και πάνω σε αυτό του σχολίασα.
Ειναι πολυ επιτυχημενο το παραδειγμα της Tesla που παρατεθηκε
Ο κλαδος της ηλεκτρκινησης θα γιγαντωθει
Τωρα δεν προεχουν τα κερδη αλλα το καλυτερο πλασαρισμα,το να υπερισχυσεις τον ανταγωνιστων σου ακομη και με κοστος,το να εδραιωθεις ωστε να παρεις κομματι της τεραστιας μελλοντικης πιτας

Αυτο ακριβως συνεβη και τοτε με τις αεροπορικες εταιρειες λιγι διαφορετικα μεν αλλα στο ιδιο μηκος κυματος

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2020, 22:02
από stella
Ολυμπιακή ΥΠΑΡΧΕΙ.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2020, 22:28
από Maspoli
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:01
Maspoli έγραψε: 25 Ιουν 2020, 21:58

Το μόστρα δεν το χρησιμοποίησα εγώ, ο Πατησιώτης το έβαλε στην κουβέντα και πάνω σε αυτό του σχολίασα.
Ειναι πολυ επιτυχημενο το παραδειγμα της Tesla που παρατεθηκε
Ο κλαδος της ηλεκτρκινησης θα γιγαντωθει
Τωρα δεν προεχουν τα κερδη αλλα το καλυτερο πλασαρισμα,το να υπερισχυσεις τον ανταγωνιστων σου ακομη και με κοστος,το να εδραιωθεις ωστε να παρεις κομματι της τεραστιας μελλοντικης πιτας

Αυτο ακριβως συνεβη και τοτε με τις αεροπορικες εταιρειες λιγι διαφορετικα μεν αλλα στο ιδιο μηκος κυματος
Kαθολου καλό. Μια αεροπορική εταιρεία δεν ήταν ένα καινούργιο προϊόν. Ούτε καν στην Ελλάδα. Δεδομένου και ότι δεν κατασκεύαζε ή αγοραζε αεροσκάφη (που θα σήμαινε μεγάλο ύψος αποσβέσεων) φαντάζομαι να κατανοείς τη διαφορά. Όπως επίσης και το ότι ΚΑΝΕΙΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ Ή ΞΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΘΗΚΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆΣΕΙ.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2020, 22:37
από Αρχέλαος
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2020, 22:53
από ΟΥΤΙΣ
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 00:12
από Αρχέλαος
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 00:38
από ΟΥΤΙΣ
Αρχέλαος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:12
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.
Προφανώς και δεν παίρνει συγχωροχάρτι η κρατική. Απλά αποδεικνύεται ότι η κρατική ήταν ατόφια συνέχεια της ιδιωτικής. Δεν ήταν μια εταιρεία με διαφορετική κουλτούρα και την κατέστρεψε το κράτος. Ήταν μια εταιρεία κρατικοδίαιτη, με κάκιστη οικονομική διαχείριση, η οποία λειτουργούσε σε μονοπωλιακό και προστατευμένο περιβάλλον. Οι πολιτικοί λοιπόν απλώς συνέχισαν αυτή την κατάσταση και την εξέλιξαν ώστε να αποκομίζουν ψηφαλάκια.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:48
από Ζενίθεδρος
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 16:53 θέλετε να δείτε γιατί χρεοκόπησε η χώρα;
πάρτε
Για παράδειγμα:

* Ιπτάμενη συνοδός, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.1.1985, με 7.785 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.594 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 101.800 ευρώ. * Ιπτάμενος φροντιστής, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.6.1982, με 8.250 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.598,42 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 118.000 ευρώ.

* Κυβερνήτης, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.11.1984, με 7.479 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 10.893,73 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 241.400 ευρώ.

* Συγκυβερνήτης με 6.774 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 7.726,92 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 162.260 ευρώ. * Τεχνικός, άνδρας, με 7.800 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.200 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 85.000 ευρώ. * Εργάτης, άνδρας, ο οποίος απασχολείται ως φορτοεκφορτωτής, με 7.500 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 57.000 ευρώ.

* Υπάλληλος, γυναίκα, η οποία προσφέρει γραμματειακή υποστήριξη, με 6.000 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα, δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 45.000 ευρώ.

* Υπάλληλος (γυναίκα- συνοδός εδάφους), η οποία προσελήφθη το 1993, δικαιούται εφάπαξ περίπου 22.000 ευρώ.

Επίσης για όσους μεταταχθούν σε υπηρεσίες του Δημοσίου εξασφαλίζεται ο μισθός που καταβάλλεται σε αυτούς ως και σήμερα.

Για παράδειγμα:

* Ενας ΠΕ τεχνικός υπάλληλος της Ολυμπιακής, με 16 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 3.229 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 3.048 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 181 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.

* Ενας ΔΕ οδηγός της Ολυμπιακής με 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 2.247 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στον ΗΛΠΑΠ, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 1.809 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 438 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.
του 2008 το δημοσίευμα
https://www.tovima.gr/2008/10/20/archiv ... oi-tis-oa/
Μαζί τα κατασπαράξαμε.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 02:06
από BlastFromThePast
Αρχέλαος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:12
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Ισχύει, συνέχισε. :smt023

Επίσης πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, μακάρι να υπήρχαν πιο συχνά τέτοια στην ιστορία.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 02:14
από gassim
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 09:18
από ΟΥΤΙΣ
gassim έγραψε: 26 Ιουν 2020, 02:14
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;
Η ουσία είναι ότι ήταν ζημιογόνος και το κακό κράτος έσπευσε να την διασώσει.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 09:24
από perseus
Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 09:58
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Ζενίθεδρος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 01:48
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 16:53 θέλετε να δείτε γιατί χρεοκόπησε η χώρα;
πάρτε
Για παράδειγμα:

* Ιπτάμενη συνοδός, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.1.1985, με 7.785 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.594 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 101.800 ευρώ. * Ιπτάμενος φροντιστής, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.6.1982, με 8.250 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.598,42 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 118.000 ευρώ.

* Κυβερνήτης, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.11.1984, με 7.479 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 10.893,73 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 241.400 ευρώ.

* Συγκυβερνήτης με 6.774 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 7.726,92 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 162.260 ευρώ. * Τεχνικός, άνδρας, με 7.800 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.200 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 85.000 ευρώ. * Εργάτης, άνδρας, ο οποίος απασχολείται ως φορτοεκφορτωτής, με 7.500 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 57.000 ευρώ.

* Υπάλληλος, γυναίκα, η οποία προσφέρει γραμματειακή υποστήριξη, με 6.000 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα, δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 45.000 ευρώ.

* Υπάλληλος (γυναίκα- συνοδός εδάφους), η οποία προσελήφθη το 1993, δικαιούται εφάπαξ περίπου 22.000 ευρώ.

Επίσης για όσους μεταταχθούν σε υπηρεσίες του Δημοσίου εξασφαλίζεται ο μισθός που καταβάλλεται σε αυτούς ως και σήμερα.

Για παράδειγμα:

* Ενας ΠΕ τεχνικός υπάλληλος της Ολυμπιακής, με 16 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 3.229 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 3.048 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 181 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.

* Ενας ΔΕ οδηγός της Ολυμπιακής με 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 2.247 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στον ΗΛΠΑΠ, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 1.809 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 438 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.
του 2008 το δημοσίευμα
https://www.tovima.gr/2008/10/20/archiv ... oi-tis-oa/
Μαζί τα κατασπαράξαμε.
εμ, άδικο είχε ο κυρ Θόδωρας;

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 10:16
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Η πλάκα είναι πως οι τελευταίες μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα σε λιμάνια αεροδρόμια τραίνα, είναι από ξένες κρατικές εταιρίες. Μάλλον πρέπει να είναι θέμα ελληνικού χαλασμενου dna οι τόσες αποτυχίες μας.

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 10:34
από Maspoli
perseus έγραψε: 26 Ιουν 2020, 09:24 Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?
Αυτό δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστό ότι το Δεκέμβρη του 1974 ο Ωνάσης είχε ζητήσει από τον Παπαληγούρα (ο τότε υπουργός Συντονισμού) 45 εκατομμύρια δολάρια για να καλύψει ζημιές της τρέχουσας σεζόν.

Aν χρησιμοποιήσεις αυτό:
https://www.usinflationcalculator.com

βγαίνει ότι τα 45 εκατομμύρια δολάρια το 1974, αντιστοιχούν σε 234 εκατομμύρια δολάρια το 2020.