Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Κ. Μητσοτάκης: Επιδοτούμε με €100 εκατ.και για 18 μήνες την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπουΗ πράσινη στροφή είναι μία επιλογή πολιτική. Αφορά την υγεία των κατοίκων, αφορά την εθνική οικονομία, αφορά το πορτοφόλι κάθε νοικοκυριού. Αλλά, αφορά και τη συνολική προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε όλοι μας, για να αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη πρόκληση από την οποία κινδυνεύει η δική μας γενιά, αλλά και οι επόμενες γενιές. Και αυτή δεν είναι άλλη από την πρόκληση της κλιματικής αλλαγής", σημείωσε ο πρωθυπουργός. "Από επιλογή, αλλά και από ανάγκη ο πλανήτης συναντάται με την καθαρή ενέργεια και η ηλεκτροκίνηση απλώνεται παντού με δυναμισμό...", επεσήμανε ο κ. Μητσοτάκης.
Ευρωλιγούρης: ρε ρόμπα, εάν ήμασταν εκτός ΕΕ πώς θα έπαιρνες ηλεκτρικό αμάξι;
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 10:28
από Maspoli
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 10:32
από zoltan
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
όχι, αλλά τα 100εκ δεν είναι μεγάλο ποσό
υπάρχει πρόβλεψη και μπατζετ για έργα υποδομής, δίκτυο φορτιστών, κτλ; αυτό το σκέλος είναι πολύ πιο προσβάσιμο για ελ εταιρίες και, λογικά, πολύ μεγαλύτερο όφελος αν διατεθούν οι απαιτούμενοι πόροι
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 11:15
από Υδράργυρος
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:00
από Ασέβαστος
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
απο την επομενη μερα, και για παντα, αντι να φευγουν χρηματα εξω προς αγορα καυσιμου, μενουν μεσα προς αγορα ηλεκτρισμου, η και αλλων καταναλωτικων προιοντων.
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:02
από Ασέβαστος
γενικως, βλεπω επιδρομη πασοκιλας, παλαιας κοπης
τσοβολα δωστα ολα, μιζες παντου, διαπλοκη, κλπ.
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:02
από Dwarven Blacksmith
Πρέπει να υπάρξουν προβλέψεις και για υπαίθριους φορτιστές για να πάρει πραγματικά μπρος η αγορά πιστεύω. Σε κάθε πεζοδρόμιο δλδ.
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:40
από elchav
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:42
από zoltan
σωστή η παρατήρηση για το πετρέλαιο
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 12:53
από Cavaliere
Θα πέσουν οι καράμπαμπες στη μακαρονάδα, έχουν να φάνε...
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
γιατί
α) δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα
β) τι να τους κάνεις τους φορτιστές όταν το φθηνότερο αξιοπρεπές ηλεκτρικό (Opel Corsa) κάνει 30k;
γ) υποψιάζομαι ότι η πώληση του ΑΔΜΗΕ σε κινέζους δεν βοηθά στο να πάνε κονδύλια προς Κίνα και όχι προς ΕΕ
δ) ο ΔΕΔΔΗΕ θα ιδιωτικοποιηθεί για να τρέξουν και τέτοιες επενδύσεις από Ιταλούς ή Γάλλους (εικάζω)
Re: AVE EUROPA
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 13:25
από Kauldron
Otto Weininger έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:34
Ένα πρώτο μεγάλο βήμα έγινε. (Ξέχωρα από τα δάνεια του ESM)