Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:59
Πιστεύεις στα σοβαρά ότι αν ήταν ο Στραβελάκης στη θέση της Ιταλίδας, θα έτρωγε πρόστιμο?
Δεν καταλάβες. Ο ΣΚΑΪ πήρε ρεπορτάζ της ιταλικής τηλεόρασης απο θάνατο για άλλο θέμα (πνιγμός), και το παρουσίασε σαν "θάνατο απο τον κορωνοϊό".
Και τι του έκαναν? Τίποτα. Στη τελική η ευαισθησία για τα fake news είναι πάντοτε επιλεκτική, όταν
είναι προς όφελος μας είνα "αναγακίο κακό".
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2020, 11:03
από A0ANACIVC
Πω, πω... Με τόσα άσπρα θα στήναμε ένα μικρό Άγιον Όρος σε κάποιο παρθένο βουνό της Ελλάδος όπου θα μονάζαμε και θα ησυχάζαμε τέλεια. Θα μελετούσαμε κιόλας, την κατά Θεόν αλλά και την θύραθεν σοφία... Μετά από χρόνια θα είχαμε μεταμορφωθεί σε έναν πνευματικό τόπο, όπως η Αλεξάνδρεια, η Οξφόρδη κλπ.
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:59
Πιστεύεις στα σοβαρά ότι αν ήταν ο Στραβελάκης στη θέση της Ιταλίδας, θα έτρωγε πρόστιμο?
Δεν καταλάβες. Ο ΣΚΑΪ πήρε ρεπορτάζ της ιταλικής τηλεόρασης απο θάνατο για άλλο θέμα (πνιγμός), και το παρουσίασε σαν "θάνατο απο τον κορωνοϊό".
Και τι του έκαναν? Τίποτα. Στη τελική η ευαισθησία για τα fake news είναι πάντοτε επιλεκτική, όταν
είναι προς όφελος μας είνα "αναγακίο κακό".
Το χειρότερο είναι ότι αυτά τα fake news ρίχνουν νερό στο μύλο των ψεκασμένων που τα χρησιμοποιουν για να ισχυρίζονται ότι "τους κοροϊδεύουν με τον ιό".
Μετά έχεις περιστατικά όπως αυτά:
Και θα 'χεις κι άλλα στο μέλλον εαν δεν ελέγξεις την κατάσταση, αρχής γενομένης απο τα fake news των ρεμαλιών που χρυσοπλήρωσες για να συνδράμμουν την ενημέρωση του κόσμου για το πρόβλημα υποτίθεται. Ήδη πρέπει να πέσουν καμπάνες.
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2020, 13:58
από ST48410
Από το παραπάνω link
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Αυτή που τρέχει σήμερα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο είναι δωρεάν και δεν περιλαμβάνεται στα 11 εκατ. ευρώ. Θα υπάρξει δεύτερο κύμα για τα δύο Μέσα που θα είναι πληρωτέα. Αυτό το κύμα θα χρηματοδοτηθεί από το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον νόμο το 70% των χρημάτων θα κατευθυνθεί στα πανελλαδικής εμβέλειας media και το 30% στα περιφερειακά. Συνεπώς το ποσό των 7.469.000 ευρώ θα κατευθυνθεί σε πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς (Alpha, Star, ANT1, MEGA, ΣΚΑΪ, Open, ΕΡΤ, Μακεδονία TV), ραδιοφωνικούς σταθμούς (ΕΡΑ), ιστοσελίδες και εφημερίδες. Με τον ν. 4682/2020 αλλάζει η ΠΝΠ και προσδιορίζει πως τα δωρεάν μηνύματα που μεταδίδονται από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας έχουν διάρκεια ως και ένα λεπτό και δεν επιβαρύνονται με κανένα τέλος. Επίσης, με απόφαση μέλους της κυβέρνησης ή και του αρμόδιου υφυπουργού προβλέπεται η συχνότητα μετάδοσης των μηνυμάτων.
Η υφιστάμενη καμπάνια στα ΜΜΕ, πλην τηλεόρασης και ραδιοφώνου, είναι πληρωτέα, προφανώς, από το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ.
Η αμοιβή της εταιρείας που ανέλαβε τη διαχείρισή είναι 3%, δηλαδή 330.000 ευρώ. Δεν υπάρχει δυνατότητα για άλλες επιστροφές ή λοιπές επιβαρύνσεις από την πλευρά της διαφημιστικής εταιρείας.
Δεν προσδιορίζεται τι θα γίνει με τον ειδικό φόρο διαφημίσεων στην καμπάνια που θα ακολουθήσει σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.
Για το πρώτο ή το δεύτερο μέρος της καμπάνιας δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία στη «Διαύγεια», ούτε σε καμία ιστοσελίδα υπουργείου ή της κυβέρνησης. Αυτά θα δοθούν στο τέλος, στην περίπτωση που το αποφασίσει ή κυβέρνηση, ή μπορούν να ζητηθούν από την αντιπολίτευση με τη μορφή της επερώτησης
Δεν φαίνεται ξεκάθαρα αν δόθηκαν από αυτό το ποσό λεφτά σε Google ή/και facebook για καμπάνιες εκεί. Επίσης αφού η καμπάνια που τρέχει μέχρι σήμερα είναι δωρεάν γιατί πρέπει από εδώ και στο εξής (που ξέρει τον κορονοϊό όλη η χώρα) να γίνει πληρωμένη διαφήμιση; Είναι σίγουρα ακριβή τα παραπάνω; Επίσης γιατί κάποιος να κάνει καμπάνια σε εφημερίδες, περιοδικά όταν όλοι είμαστε κλεισμένοι μέσα; Ποιος διαβάζει έντυπα αυτές τις μέρες;
hellegennes δεν φαίνεται να είναι τα πράγματα όπως τα συζητούσαμε.
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2020, 22:02
από hellegennes
Αυτό το λες με βάση τι γράφει μια φυλλάδα;
Πιστεύεις δηλαδή ότι ζήτησαν από την Google να προβάλλει δωρεάν διαφήμιση στο Youtube και στο Gmail και το δέχτηκαν; Ή πιστεύεις ότι κόστισε τίποτα ψίχουλα;
Re: Μένουμε σπίτι: 11 εκατ. ευρώ η καμπάνια για τον κορωνοϊό
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2020, 19:28
από The Rebel
5/02/2020 Καλοφάγωτα αλήτες, τρωκτικά! «ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ!» Ο Περιφερειάρχης Στ. Ελλάδας ανέθεσε την καμπάνια για τον κορονοϊό σε εταιρεία που συνδέεται με την Αλεξία Μπακογιάννη...
«Περίεργες συμπτώσεις» συμβαίνουν στην περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα tvxs.gr. Οι συμπτώσεις αυτές συνοδεύουν την ανάθεση της εκστρατείας ενημέρωσης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την πανδημία, ύψους 35.000 ευρώ, στην εταιρία YELLOW TOOLBOX, η οποία συνδέεται άμεσα με την οικογένεια Μπακογιάννη.
Ο περιφερειάρχης Φάνης Σπανός υπογράφει τη σχετική σύμβαση στις 28-4 με την εταιρία «THE YELLOW TOOLBOX ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» με αντικείμενο την «Παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης αφορά στην εκπόνηση σχεδίου για κάθε είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς το σκοπό της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κοροναϊού COVID-19».
Τη σύμβαση υπογράφει η Νάνσυ Σουρμπάτη, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εν λόγω εταιρίας δημοσίων σχέσεων. Η Νάνσυ Σουρμπάτη όμως είναι επίσης Αντιπρόεδρος στην εταιρία δημοσίων σχέσεων AIA RELATE, με Πρόεδρο την Αλεξία Μπακογιάννη που έχει κοινή έδρα στην οδό Ακαδημίας 4, στην Αθήνα.
Οι συμπτώσεις είναι πολύ περισσότερες καθώς οι δύο εταιρίες, που έχουν το ίδιο αντικείμενο, μοιάζουν «αυτοκόλλητες». Από την ίδρυσή τους στεγάζονται στην οδό Βασ. Κωνσταντίνου 33, στη συνέχεια, μετακομίζουν ταυτόχρονα το 2013, στην οδό Δ. Αρεοπαγίτου 3 και πλέον συστεγάζονται επίσης στην οδό Ακαδημίας 4.
Στο πρώτο Δ.Σ. της εταιρίας YELLOW TOOLBOX που ιδρύεται το 2010 μετέχουν ο Κώστας Μπακογιάννης ως Πρόεδρος, η Νάνσυ Σουρμπάτη ως Διευθύνουσα Σύμβουλος ενώ στο πρώτο ΔΣ της εταιρίας AIA RELATE που ιδρύεται το 2006, μετέχουν η Αλεξία Μπακογιάννη, ο Κώστας Μπακογιάννης και η… Νάνσυ Σουρμπάτη. Στις δύο εταιρίες εναλλάσσονται και άλλα πρόσωπα ως μέλη του Δ.Σ. ενώ εμφανίζουν τον ίδιο συμβολαιογράφο, τους ίδιους οικονομικούς ελεγκτές. Άγνωστη παραμένει η μετοχική τους σύνθεση.
Ο περιφερειάρχης Φ Σπανός (που αποτέλεσε προσωπική επιλογή του Κ. Μπακογιάννη για τη θέση αυτή καθώς είχε διατελέσει πολύ στενός συνεργάτης του) ανέθεσε λοιπόν απευθείας την εκστρατεία επικοινωνίας για την πανδημία σε εταιρία, της οποίας πρώτος πρόεδρος ήταν ο προκάτοχός του και σήμερα είναι πρόεδρος η αντιπρόεδρος της εταιρείας της Αλεξίας Μπακογιάννη...