Σελίδα 5 από 6
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 20:17
από Juno
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 21:16
από sys3x
Πίθηκα συνέχισε πληζ!
Θέλουμε κι άλλο πόνο.
Και μιά παραγγελιά για μένα ρε, η χαβάη που λες που κάνει μαϊμούδες χάρντγουερ και σόφτγουερ, από που λες να τα κλέβει τα σχέδια της για τους κίριν;
Και επειδή στα λήθεια σ αγαπάω ρε μαλάκα, κάνε σου μιά χάρη και ψάξε να βρεις από που "κλέψανε" (έξτρα τιπ: και τι πάει να πει sailfish) το ιν χάους λειτουργικό τους σύστημα που αναπτύσσανε κρυφά όλα αυτά τα χρόνια και έχουν (σχεδόν) έτοιμο, βασικά έτοιμο κανονικά είναι (το έχουν βάλει σε μια καινούργια τους τηλιόραση που κυκλοφόρησε πολύ πρόσφατα).
Σου δίνω 100% την φάση με το οικοσύστημα του άντροηντ (τα απς), αλλά υπάρχουν ήδη έτοιμες λύσεις και γι αυτό αλλά δεν θα μείνουν εκεί οι φίλοι μας οι Κινέζοι να είσαι σίγουρος, βασικά δεν έχουν μείνει ήδη και έχει μεγάλη σημασία αυτό.
Για οποιαδήποτε απορία στην διάθεση σου.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 22:02
από sys3x
Και κάτι ακόμα σχετικό-άσχετο, αυτό που πρόκειται να γίνει σε λίγα χρόνια από τώρα με τους ρισκ 5 θα αλλάξει αρκετά τα πράματα στον κόσμο της τεχνολογίας καθώς φαίνεται μάλλον θα σπάσει αυτός ο πολύ κλειστός κύκλος των εταιρειών που σχεδιάζουν σχεδόν αποκλειστικά το σύνολο των επεξεργαστών που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Η Κίνα ήδη εδώ και χρόνια έχει πάψει να είναι απλά χώρα κατασκευής και με αυτές τις εξελίξεις θα αναβαθμιστεί τραγικά ο ρόλος της, δε ξέρω πόσο καλό θα είναι αυτό αλλά πίθηκα μη νομίζεις ότι δεν έχουν επιστήμονες στην Κίνα κι ότι επειδή δεν μεταναστεύουν εκεί οι δυτικοί χέστηκε καμμιά φοράδα. Πριν αρκετά χρόνια όταν άρχισα να καταλαβαίνω πάνω κάτω τι συμβαίνει με τους φίλους μας τους Κινέζους έψαξα για πλάκα πόσους πάνω κάτω πιανίστες - αθρώπους που παίζουν σε ικανοποιητικό επίπεδο πιάνο έχουν, έχουν μιά Ελλάδα+.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 22:10
από nostromos
ωραιος τιτλος ... πιασαρικος

...
Σάββατο, 07 Σεπ 2019 22:26
Νέα φάση στις σχέσεις Ε.Ε. και Κίνας εγκαινιάζει η Γερμανίδα καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ με την επίσημη επίσκεψή της στο Πεκίνο, καθώς καλεί περισσότερες κινεζικές επιχειρήσεις στην χώρα της για επενδύσεις

. Η στροφή αυτή στις γερμανο-κινεζικές σχέσεις, εάν τελικά ευοδωθεί, θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική την ώρα που ο εμπορικός πόλεμος Κίνας-ΗΠΑ καλά κρατεί με τις συνέπειες να γίνονται πλέον ιδιαίτερα αισθητές στην επιβραδυνόμενη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη. Χθες, η κεντρική τράπεζα της Κίνας προέβη σε νέα μέτρα τόνωσης της οικονομίας, σε μία προσπάθεια να αυξήσει τη ρευστότητα στην αγορά.
Ενώ ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ πιέζει τις αμερικανικές επιχειρήσεις να εξετάσουν τρόπους για να τερματίσουν κάθε δραστηριότητα στην Κίνα, η Μέρκελ διαμήνυσε, κατά την επίσκεψή της στο Πεκίνο, ότι η χώρα της θέλει περισσότερες κινεζικές επενδύσεις, επισημαίνοντας ωστόσο ότι ελέγχει πολύ αυστηρά ορισμένους τομείς στρατηγικής σημασίας και ειδικά τις υποδομές. Προτείνει δε, να συναφθεί νέα διμερής συμφωνία για τις επενδύσεις μεταξύ Βρυξελλών και Πεκίνου.
Ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Γερμανία θα δεχθεί να κάνουν επενδύσεις κι άλλες κινεζικές εταιρείες και ότι θα χαλαρώσει τους περιορισμούς, ιδίως στις εξαγωγές κάποιων αγαθών, ενώ παράλληλα διαβεβαίωσε ότι η Κίνα θα ανοίξει την οικονομία της περισσότερο. Η Γερμανία, οι διμερείς εμπορικές συναλλαγές της οποίας με την Κίνα ανήλθαν σε σχεδόν 100 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2019, θα ασκήσει την εναλλασσόμενη προεδρία της ΕΕ το 2020, όταν η Μέρκελ σχεδιάζει να πραγματοποιηθεί σύνοδος ΕΕ-Κίνας προκειμένου να κλειστεί συμφωνία για τις επενδύσεις, αφού πρώτα διαμορφωθεί ενιαία ευρωπαϊκή θέση έναντι της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας της υφηλίου.
https://m.naftemporiki.gr/story/1512673 ... ependuseon
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 23:42
από Northern Spirit
Hector Buas έγραψε: 02 Οκτ 2019, 14:19
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55
...
Eχω παει στην "μαγεμενη Ανατολη" και δεν εχω μαγευτει και τοσο με τις συνθηκες ζωης.
...
Θέμα γούστου. Πολλοί θα ενθουσιάζονταν...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55
...
Για το EMUI αν ειναι android θα το κρινει η αγορα..Εισαι απο τους λιγους που πιστευουνε οτι οι μαιμουδες ειναι καλυτερες απο τα γνησια προιοντα..
...
Δεν έχει περάσει και πάρα πολύς καιρός (μόνο 12 χρόνια) που το Forbes είχε αυτό το παρακάτω εξώφυλλο στο οποίο αναφερόταν στην Nokia:
Ποιός θα μπορούσε να πιστέψει το 2019 πως ο τότε "βασιλιάς" της κινητής θα ήταν μία ξωφλημένη εταιρεία σε λιγότερο από 7 χρόνια. Στον κόσμο της τεχνολογίας ή προοδεύεις η πεθαίνεις. Αυτό το έμαθαν πολλοί και με πολύ σκληρο τρόπο. Το τι πιστέυω εγώ προσωπικά είναι άσχετο...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55
...
Και οπως ειπα μετρανε και τα apps. Χωρις google maps και GPS καλη τυχη στην αγορα..
...
Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορούν κάποια Κινέζικα apps τα οποία επιτρέπουν στα κινητά που είναι εφοδιασμένα με το EMUI 10 να γίνονται πλήρη κινητά android. Χωρίς να μπούμε σε τεχικές λεπτομέρειες, για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνει κάτι από τα παρακάτω:
“Wait a minute, does that mean either Google is sneaking the stubs to Huawei, or Huawei is blatantly stealing Google’s stub binaries?”
Η πλήρης ανάλυση, για όσους ενδιαφέρονται, εδώ:
Huawei’s Undocumented APIs — A Backdoor to Reinstall Google Services
Με λίγα λόγια κάτι από τα δύο συμβαίνει εδώ:
α) η Google δίνει στα κρυφά κώδικα στην Huawei (αδιανότητο, αν πιστέψουμε αυτά που λέγονται επίσημα) ή
β) η Huawei έχει "σπάσει" το android και η Google το γνωρίζει και παραμένει σιωπηλή (η χειροτερη για την Google περίπτωση).
Εσύ τι λές?
Βέβαια τις τελευταίες μέρες διαδίδεται πως η συγκεκριμένη δυνατότητα δεν υπάρχει πλέον. Έτσι διαδίδεται, αλλά επίσημα υπάρχει σιωπή και από τις δύο πλευρές...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55
...
Για τις υπολοιπες εταιριες δεν ειπα οτι εχουνε μηδενικη παρουσια στην Κινα..Ειναι ομως γνωστο οτι εδω και 2-3 χρονια εχει αρχισει εξοδος εταιριων υψηλης τεχνολογιας και αλλων απο την Κινα.
...
Σε ποιόν κόσμο ζείς? Μήπως γειτονεύεις με την Σταχτοπούτα, την Κοκκινοσκουφίτσα και τους εφτά νάνους? Που την είδες την έξοδο?
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55
...
Το κλειδι ειναι πού γινεται η ερευνα οχι που η συναρμολογηση...Και αυτα γινονται στη δυση οπου μεταναστευουνε και τα μεγαλυτερα μυαλα τογ πλανητη..Στην ΚΙνα μεταναστης δεν παει κανενας επιστημονας..
...
Παρηγοριά στον άρρωστο...
Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 11:29
Πρεπει να συνρργαστουμε εναντιον των κινεζω με τις αλλες ασιατικες χωρες
Ξεκίνα πρώτος...
Αν βαζεις την Nokia στην ιδια κατηγορια με την google η την Samsung να αλλαξει πλευρο και να σκεπαστεις..
Οπως ειπα πες μου μια τεχνολογια οπου τα κινεζια υπερεχουνε της δυσης..
Για τα υπολοιπα εχω απαντσεις ηδη..
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 23:43
από Northern Spirit
ακομη περιμενω λινκακια...
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 23:47
από Northern Spirit
sys3x έγραψε: 02 Οκτ 2019, 21:16
Και επειδή στα λήθεια σ αγαπάω ρε μαλάκα, κάνε σου μιά χάρη και ψάξε να βρεις από που "κλέψανε" (έξτρα τιπ: και τι πάει να πει sailfish) το ιν χάους λειτουργικό τους σύστημα που αναπτύσσανε κρυφά όλα αυτά τα χρόνια και έχουν (σχεδόν) έτοιμο, βασικά έτοιμο κανονικά είναι (το έχουν βάλει σε μια καινούργια τους τηλιόραση που κυκλοφόρησε πολύ πρόσφατα).
Σου δίνω 100% την φάση με το οικοσύστημα του άντροηντ (τα απς), αλλά υπάρχουν ήδη έτοιμες λύσεις και γι αυτό αλλά δεν θα μείνουν εκεί οι φίλοι μας οι Κινέζοι να είσαι σίγουρος, βασικά δεν έχουν μείνει ήδη και έχει μεγάλη σημασία αυτό.
Για οποιαδήποτε απορία στην διάθεση σου.
να το βαλουνε το λειτουργικο τους που λες και μετα να δουμε:
1. Αν ειναι καλυτερο των δυτικων
2. Τι πωλησεις θα πιασει εκτος Κινας.
Τοτε τα ξαναλεμε.
Ποιες ειναι οι ετοιμες λυσεις πχ στο google maps? Η γκουγκλ εστειλε για χρονια χιλιαδες αυτοκνητα να χαρτογραφησουνε μεγαλο μερος του πλανητη..Βλεπεις τιποτε αντιστοιχες κινεζικες εταιριες να κανουνε χαρτογραφηση; Η θα την παραγουνε απο το Πεκινο;
Και για το GPS χρειαζονται εκατονταδες δορυφοροι..ας καλυψουνε πρωτα τα κινεζια την κινεζικη επικρατερια και βλεπουμε..
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:08
από sys3x
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:47
sys3x έγραψε: 02 Οκτ 2019, 21:16
Και επειδή στα λήθεια σ αγαπάω ρε μαλάκα, κάνε σου μιά χάρη και ψάξε να βρεις από που "κλέψανε" (έξτρα τιπ: και τι πάει να πει sailfish) το ιν χάους λειτουργικό τους σύστημα που αναπτύσσανε κρυφά όλα αυτά τα χρόνια και έχουν (σχεδόν) έτοιμο, βασικά έτοιμο κανονικά είναι (το έχουν βάλει σε μια καινούργια τους τηλιόραση που κυκλοφόρησε πολύ πρόσφατα).
Σου δίνω 100% την φάση με το οικοσύστημα του άντροηντ (τα απς), αλλά υπάρχουν ήδη έτοιμες λύσεις και γι αυτό αλλά δεν θα μείνουν εκεί οι φίλοι μας οι Κινέζοι να είσαι σίγουρος, βασικά δεν έχουν μείνει ήδη και έχει μεγάλη σημασία αυτό.
Για οποιαδήποτε απορία στην διάθεση σου.
να το βαλουνε το λειτουργικο τους που λες και μετα να δουμε:
1. Αν ειναι καλυτερο των δυτικων
2. Τι πωλησεις θα πιασει εκτος Κινας.
Τοτε τα ξαναλεμε.
Ποιες ειναι οι ετοιμες λυσεις πχ στο google maps? Η γκουγκλ εστειλε για χρονια χιλιαδες αυτοκνητα να χαρτογραφησουνε μεγαλο μερος του πλανητη..Βλεπεις τιποτε αντιστοιχες κινεζικες εταιριες να κανουνε χαρτογραφηση; Η θα την παραγουνε απο το Πεκινο;
Και για το GPS χρειαζονται εκατονταδες δορυφοροι..ας καλυψουνε πρωτα τα κινεζια την κινεζικη επικρατερια και βλεπουμε..
Το λειτουργικό τους πίθηκα είναι η συνέχεια του sailfish os, δυτικοί το έχουν δημιουργήσει, δεν χρειάζεται να το δούμε, το έχουμε δει ήδη, είναι σαφώς ανώτερο από το άντροηντ σε όλους τους τομείς, ασφάλεια, απόκριση, ui, όλα γαμάνε, αλλά δεν έχει το οικοσύστημα που έχει το άντροηντ, ούτε κατά διάνοια, και αυτό είναι πολύ σημαντικό αλλά λύσεις φυσικά υπάρχουν, πολλές μάλιστα.
Ο Ήλον έχει ξεκινήσει ήδη να αναπτύσσει δικό του "δορυφορικό" δίκτυο μπάη δε γουέη, δε μπορείς να ξέρεις πως θα εξελιχθεί η φάση, όπως και να χει ο Κινέζος είναι μεγάλος παίχτης και ήδη σε πολλούς τομείς αρχίζει να είναι ον παρ ή/και να ξεπερνάει την δύση, αυτό είναι γεγονός.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 07:00
από Juno
Σιγά βρε Πίθηκε, απλώς βάζεις στην αναζήτηση: "Κίνα, παραβιάσεις, Ιαπωνία" και σου βγάζει ένα σωρό links.
Νέα παραβίαση των χωρικών υδάτων της Ιαπωνίας
Τρία κινεζικά πλοία εισήλθαν και πάλι τη Δευτέρα στα ιαπωνικά χωρικά ύδατα στο αρχιπέλαγος Σενκάκου, στη Θάλασσα της Ανατολικής Κίνας, όπου βρίσκονται τα υπό ιαπωνική διοίκηση διαφιλονικούμενα, και από την Κίνα, νησιά, ανακοίνωσε η ιαπωνική ακτοφυλακή. Παρόμοιο περιστατικό είχε παρατηρηθεί και το Σάββατο.
Αυτές οι επανειλημμένες παραβιάσεις των χωρικών υδάτων της Ιαπωνίας, προκαλούν την οργή της δεξιάς κυβέρνησης του Σίνζο Άμπε, ο οποίος έχει υποσχεθεί να ενισχύσει την ικανότητα επιτήρησης γύρω από τη συστοιχία των νησιών, τα οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, ανήκουν στην ιαπωνική επικράτεια και δεν είναι «διαπραγματεύσιμα».
Και έχει και άλλα. Το πιο παλιό που βρήκα ήταν του 2004 και το πιο πρόσφατο ήταν έξι μήνες πριν. Με μια πρόχειρη ματιά σε δύο σελίδες. Δεν ξέρω τι θα βρω αν ψάξω περισσότερο.
Ένταση στις «γκρίζες ζώνες» της Ανατολικής Κινεζικής Θάλασσας - Διαμαρτυρία της Ιαπωνίας για κινεζικές παραβιάσεις
ΚΙΝΑ VS ΙΑΠΩΝΙΑ: ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ ΑΛΑ... ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Και άλλα πολλά.
Θέλεις και link ότι η Ιαπωνία χρειάζεται σπάνιες γαίες για την βιομηχανία της;

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 08:01
από Μηχανικός
Daje έγραψε: 29 Σεπ 2019, 20:12
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:37
ΑΕΠ EE+Ιαπωνια=19 τρις + 4.8 τρις=22.8 τρις
Κινεζικο ΑΕΠ= 13 τρις
Πονανε ωρε τα κινεζικα παληκαρια;
Εχω επανειλημμενα τονισει οτι λαος με γυναικες διχως κωλο δεν προκειται να παει ποτε μακρια.
Αν θελετε σαν εξηγω και το λογο.
Μην φοβαστε τους κινεζο-ιαπωνες. Οτι και να κανουν, οσος συμμαχιες και να γινουν, η προστιθεμενη αξια θα ειναι παντα χαμηλη.
Την προστιθεμενη αξια την δινουν λαοι με γυναικες με κωλους.
Και στα βυζιά υστερούν οι κινεζο-ιαπωνίδες.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 08:10
από Northern Spirit
sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:08
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:47
sys3x έγραψε: 02 Οκτ 2019, 21:16
Και επειδή στα λήθεια σ αγαπάω ρε μαλάκα, κάνε σου μιά χάρη και ψάξε να βρεις από που "κλέψανε" (έξτρα τιπ: και τι πάει να πει sailfish) το ιν χάους λειτουργικό τους σύστημα που αναπτύσσανε κρυφά όλα αυτά τα χρόνια και έχουν (σχεδόν) έτοιμο, βασικά έτοιμο κανονικά είναι (το έχουν βάλει σε μια καινούργια τους τηλιόραση που κυκλοφόρησε πολύ πρόσφατα).
Σου δίνω 100% την φάση με το οικοσύστημα του άντροηντ (τα απς), αλλά υπάρχουν ήδη έτοιμες λύσεις και γι αυτό αλλά δεν θα μείνουν εκεί οι φίλοι μας οι Κινέζοι να είσαι σίγουρος, βασικά δεν έχουν μείνει ήδη και έχει μεγάλη σημασία αυτό.
Για οποιαδήποτε απορία στην διάθεση σου.
να το βαλουνε το λειτουργικο τους που λες και μετα να δουμε:
1. Αν ειναι καλυτερο των δυτικων
2. Τι πωλησεις θα πιασει εκτος Κινας.
Τοτε τα ξαναλεμε.
Ποιες ειναι οι ετοιμες λυσεις πχ στο google maps? Η γκουγκλ εστειλε για χρονια χιλιαδες αυτοκνητα να χαρτογραφησουνε μεγαλο μερος του πλανητη..Βλεπεις τιποτε αντιστοιχες κινεζικες εταιριες να κανουνε χαρτογραφηση; Η θα την παραγουνε απο το Πεκινο;
Και για το GPS χρειαζονται εκατονταδες δορυφοροι..ας καλυψουνε πρωτα τα κινεζια την κινεζικη επικρατερια και βλεπουμε..
Το λειτουργικό τους πίθηκα είναι η συνέχεια του sailfish os, δυτικοί το έχουν δημιουργήσει, δεν χρειάζεται να το δούμε, το έχουμε δει ήδη, είναι σαφώς ανώτερο από το άντροηντ σε όλους τους τομείς, ασφάλεια, απόκριση, ui, όλα γαμάνε, αλλά δεν έχει το οικοσύστημα που έχει το άντροηντ, ούτε κατά διάνοια, και αυτό είναι πολύ σημαντικό αλλά λύσεις φυσικά υπάρχουν, πολλές μάλιστα.
Ο Ήλον έχει ξεκινήσει ήδη να αναπτύσσει δικό του "δορυφορικό" δίκτυο μπάη δε γουέη, δε μπορείς να ξέρεις πως θα εξελιχθεί η φάση, όπως και να χει ο Κινέζος είναι μεγάλος παίχτης και ήδη σε πολλούς τομείς αρχίζει να είναι ον παρ ή/και να ξεπερνάει την δύση, αυτό είναι γεγονός.
Αν ειναι αντιγραφη δυτικου παλι θα τους κοψουνε τα ποδια οι δυτικοι αφαιρωντας την αδεια. Αλλα αφου ειναι πολυ ανωτερο οπως λες φανταζομαι οτι θα το δει και η αγορα..Για την ωρα ειναι ανυπαρκτο.
Ο Ηλον εινα αι Αμερικανος..Καμια Αμερικανικη εταιρια δεν μπορει να ενεργησει αντιθετα σε αντολες της κυβερνησης..
Τελος, οτι μου λες εδω αφορα κινεζους να κοπιαρουνε η να χρησιμοποιουνε αμερικανικες η δυτικες τενχολογιες..
Κινεζικες δεν υφιστανται επομενως..
Υπερδυναμη με μαιμουδες οπως εχω ξαναπει δεν γινεσαι..
Η κινεζικη κουτοπονηρια να προσπαθουνε να το παιξουνε υπερδυναμη πατωντας σε δυτικες τεχνολογιες θα προκειτα να περασει..
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 08:21
από Northern Spirit
Juno έγραψε: 03 Οκτ 2019, 07:00
Σιγά βρε Πίθηκε, απλώς βάζεις στην αναζήτηση: "Κίνα, παραβιάσεις, Ιαπωνία" και σου βγάζει ένα σωρό links.
Νέα παραβίαση των χωρικών υδάτων της Ιαπωνίας
Τρία κινεζικά πλοία εισήλθαν και πάλι τη Δευτέρα στα ιαπωνικά χωρικά ύδατα στο αρχιπέλαγος Σενκάκου, στη Θάλασσα της Ανατολικής Κίνας, όπου βρίσκονται τα υπό ιαπωνική διοίκηση διαφιλονικούμενα, και από την Κίνα, νησιά, ανακοίνωσε η ιαπωνική ακτοφυλακή. Παρόμοιο περιστατικό είχε παρατηρηθεί και το Σάββατο.
Αυτές οι επανειλημμένες παραβιάσεις των χωρικών υδάτων της Ιαπωνίας, προκαλούν την οργή της δεξιάς κυβέρνησης του Σίνζο Άμπε, ο οποίος έχει υποσχεθεί να ενισχύσει την ικανότητα επιτήρησης γύρω από τη συστοιχία των νησιών, τα οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, ανήκουν στην ιαπωνική επικράτεια και δεν είναι «διαπραγματεύσιμα».
Και έχει και άλλα. Το πιο παλιό που βρήκα ήταν του 2004 και το πιο πρόσφατο ήταν έξι μήνες πριν. Με μια πρόχειρη ματιά σε δύο σελίδες. Δεν ξέρω τι θα βρω αν ψάξω περισσότερο.
Ένταση στις «γκρίζες ζώνες» της Ανατολικής Κινεζικής Θάλασσας - Διαμαρτυρία της Ιαπωνίας για κινεζικές παραβιάσεις
ΚΙΝΑ VS ΙΑΠΩΝΙΑ: ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ ΑΛΑ... ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Και άλλα πολλά.
Θέλεις και link ότι η Ιαπωνία χρειάζεται σπάνιες γαίες για την βιομηχανία της;
Οπως ειπα, οταν επικαλεισαι κατι να βαζεις και λινκς, δεν θα ψαχνουμε τα δικα σου λινκς οι υπολοιποι...Και ξερω γιατι το ειπα αυτο...Στο πρωτο λινκ που εβαλες λεει αυτο:
Το Πεκίνο στέλνει τακτικά πλοία και εσχάτως αεροσκάφη γύρω από το αρχιπέλαγος, ειδικά μετά από τον Σεπτέμβριο, όταν το Τόκιο εθνικοποίησε τρία από τα πέντε νησιά που απαρτίζουν τη νησιωτική συστοιχία. Η διαμάχη ανάμεσα στο Πεκίνο και το Τόκιο με εκατέρωθεν απειλές κλιμακώθηκε αμέσως μετά την εθνικοποίηση.
οι Ιαπωνες ειχανε προχωρησει σε εθνικοποιηση αμφισβητουμενων νησιων γραφοντας κανονικα τα Κινεζια...Οι θεωριες σου για τις σπανιες γαιες και την εξαρτηση του Τοκιο πανε περιπατο μονο απο αυτη την ενεργεια..
Για τις παραβιασεις εγραψα; πιο πανω οτι ισχυουνε τα λινκς που εβαλες ειναι περιττα στο θεμα αυτο..Εξαλλου και οι Ιαπωνες παραβιαζουνε τα Κινεζικα χωρικα υδατα. Γενικα υπαρχουνε γκριζες ζωνες εκει και αμοιβαιες παραβιασεις..
Το λινκ που δεν εβαλες και ακομη περιμενω ειναι οτι οι Ιαπωνες θα κανουνε την παπια στο θεμα των νησιων επειδη εξαρτωνται απο την Κινα για τις σπανιες γαιες.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 08:38
από Northern Spirit
ΚΑι επειδη σε βλεπω να αργεις

να σου βαλω εδω τι συνεβηκε οταν το 2010 οι Κινεζοι εκοψαν τις σπανιες γαιες απο το Τοκιο για το θεμα των νησιων: τιποτε απολυτως
Luckily, we have a very good idea of what would happen next because it’s already happened before. Back in 2010, China stopped exports of rare earths to Japan following a diplomatic incident involving a fishing trawler and the disputed Senkaku Islands. Gholz wrote a report of the fallout from this incident in 2014, and found that despite China’s intentions, its ban actually had little effect.
Chinese smugglers continued to export rare earths off the books; manufacturers in Japan found ways to use less of the materials; and production in other parts of the world ramped up to compensate. “The world is flexible,” says Gholz. “When you try to restrict supplies to politically influence another country, people don’t give up, they adapt.”
If China did turn off the rare earth tap, there would be enough private and public stockpiles to supply essential sectors like the military in the short term. And while an embargo could lead to price rises for high-tech goods and dependent materials like oil (rare earths are essential in many refining processes), Gholz says it’s highly unlikely that you would be unable to buy your next smartphone because of a few missing micrograms of yttrium. “I don’t think that’s ever going to happen. It just doesn’t seem plausible,” he says.
Εδω αρθρο που λεει οτι ο υπολοιποι μπορουνε να γραψουνε στα @@ τους τους Κινεζους αν το παιξουνε σκληροι με τις σπανιες γαιες.
https://www.theverge.com/2019/5/23/1863 ... ar-tariffs
κι εδω αλλη αναλυση πιο λεπτομερης:
https://www.cfr.org/report/rare-earth-e ... l-security
Τωρα μπορεις να κλαψεις ελευθερα..

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 09:06
από perseus
Πρωτη φορα βλεπω ανθρωπο να εχει αποψη για τα παντα και να ειναι σε ολα λαθος ,μπραβο πιθηκα.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 11:26
από sys3x
Northern Spirit έγραψε: 03 Οκτ 2019, 08:10
sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:08
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:47
να το βαλουνε το λειτουργικο τους που λες και μετα να δουμε:
1. Αν ειναι καλυτερο των δυτικων
2. Τι πωλησεις θα πιασει εκτος Κινας.
Τοτε τα ξαναλεμε.
Ποιες ειναι οι ετοιμες λυσεις πχ στο google maps? Η γκουγκλ εστειλε για χρονια χιλιαδες αυτοκνητα να χαρτογραφησουνε μεγαλο μερος του πλανητη..Βλεπεις τιποτε αντιστοιχες κινεζικες εταιριες να κανουνε χαρτογραφηση; Η θα την παραγουνε απο το Πεκινο;
Και για το GPS χρειαζονται εκατονταδες δορυφοροι..ας καλυψουνε πρωτα τα κινεζια την κινεζικη επικρατερια και βλεπουμε..
Το λειτουργικό τους πίθηκα είναι η συνέχεια του sailfish os, δυτικοί το έχουν δημιουργήσει, δεν χρειάζεται να το δούμε, το έχουμε δει ήδη, είναι σαφώς ανώτερο από το άντροηντ σε όλους τους τομείς, ασφάλεια, απόκριση, ui, όλα γαμάνε, αλλά δεν έχει το οικοσύστημα που έχει το άντροηντ, ούτε κατά διάνοια, και αυτό είναι πολύ σημαντικό αλλά λύσεις φυσικά υπάρχουν, πολλές μάλιστα.
Ο Ήλον έχει ξεκινήσει ήδη να αναπτύσσει δικό του "δορυφορικό" δίκτυο μπάη δε γουέη, δε μπορείς να ξέρεις πως θα εξελιχθεί η φάση, όπως και να χει ο Κινέζος είναι μεγάλος παίχτης και ήδη σε πολλούς τομείς αρχίζει να είναι ον παρ ή/και να ξεπερνάει την δύση, αυτό είναι γεγονός.
Αν ειναι αντιγραφη δυτικου παλι θα τους κοψουνε τα ποδια οι δυτικοι αφαιρωντας την αδεια. Αλλα αφου ειναι πολυ ανωτερο οπως λες φανταζομαι οτι θα το δει και η αγορα..Για την ωρα ειναι ανυπαρκτο.
Ο Ηλον εινα αι Αμερικανος..Καμια Αμερικανικη εταιρια δεν μπορει να ενεργησει αντιθετα σε αντολες της κυβερνησης..
Τελος, οτι μου λες εδω αφορα κινεζους να κοπιαρουνε η να χρησιμοποιουνε αμερικανικες η δυτικες τενχολογιες..
Κινεζικες δεν υφιστανται επομενως..
Υπερδυναμη με μαιμουδες οπως εχω ξαναπει δεν γινεσαι..
Η κινεζικη κουτοπονηρια να προσπαθουνε να το παιξουνε υπερδυναμη πατωντας σε δυτικες τεχνολογιες θα προκειτα να περασει..
Κατ αρχήν είσαι τέρμα μπάηαστ γεγονός που σου αφαιρεί την δυνατότητα να έχεις μιά κατά το δυνατόν αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων, δεύτερον όχι ρε μλκ πίθηκα, το ακριβώς αντίθετο προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις, δε σε λέω ότι κοπιάρανε τα συγκεκριμένα, αν το έψαχνες όπως σε παρότρυνα θα μάθαινες δυό τρία πραγματάκια και μόνος σου.
Το συγκεκριμένο λειτουργικό ουσιαστικά το έχουν αγοράσει και δεν έχουν σταματήσει να το αναπτύσσουν όλα αυτά τα χρόνια, επίσης οι επεξεργαστές της χαβάη είναι ιν χάους σχεδιασμένες, 100% κινέζικοι δλδ απλά πατάνε πάνω στην αρμ αρχιτεκτονική, όπως κάνει η απλ πχ κτλ.
Επίσης η 5g τεχνολογία στο στάδιο της ολοκλήρωσης της είναι κατά βάση επίτευγμα των Κινέζων και πιο συγκεκριμένα της χαβάη και δεν έχουμε πιάσει ακόμη αεροδιαστημική τεχνολογία, ανάπτυξη οπλικών συστημάτων κτλ. στην κουβέντα μας.
Μην κάνεις σαν κλασικός ελληναράς ρε, να χεις το μυαλό σου και λίγο ανοιχτό, καλό θα σε κάνει και μεις αυτό θέλουμε εξάλλου, το καλό σου.