Σελίδα 5 από 38

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 09:27
από vantono
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 02:18
vantono έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:51
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:45

έτσι είναι
άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που περνούν τελευταίοι και με το ζόρι στη σχολή τους και μετά από μερικά χρόνια αποφοιτούν πρώτοι;
Εγώ πάντως είχα ενα φιλαράκι που πριν κάμποσα χρόνια πέρασε με ούτε 12000 μόρια σε ΤΕΙ μηχανολογίας επαρχιακής πόλης, και δεν κατάφερε να το βγάλει. Δεν πέρναγε Χριστό και καπου τέλη 3ου έτους τα παράτησε εντελώς απ'οτι μου ειπε, λόγω παντελούς αδυναμίας παρακολούθησης/κατανόησης των μαθημάτων. Χώρια που γενικά δεν του αρεσε καν αυτη η σχολή (θα την είχε πιθανον και τελευταια στο μηχανογραφικο) απλά ήθελε να ζήσει τη φοιτητική ζωή/εμπειρία.
Κι εγώ έχω φίλο που πέρασε σε τει μηχανολογίας και μετά έκανε μεταπτυχιακό στην Σουηδία. Δεν λέει κάτι αυτό. Υπάρχουν τόσες περιπτώσεις που καλοί μαθητές έγιναν αιώνιοι φοιτητές και μέτριοι ή κακοί αποφοίτησαν από την σχολή τους.
Δεν αντιλέγω, απλώς η περίπτωση του δικού σου φίλου θα ηταν σιγουρα διαφορετική. Πχ, ο φιλος σου μπορεί να ήταν κανενας μαθητής του 17-18, και η εισαγωγή σε ΤΕΙ να θεωρούνταν αποτυχία για τα δικά του δεδομένα. Να ηταν σχετικά καλός μαθητής δηλαδή (τουλαχιστον με έφεση στις θετικές επιστημες), και να του φαινόταν εύκολη η τειτζίδικη ύλη για τα δικά του δεδομένα και γι αυτο να την έβγαλε και με το παραπάνω. Σε αντιθεση με τον δικό μου (μαθητής κυρίως του 12, μαξ 13 και με τα θετικά δεν το είχε καθόλου, με χίλια ζόρια ιδιαίτερων καταφερε να βγαζει ενα μετριο βαθμό), που οταν εμαθε οτι πέρασε εστω και ΤΕΙ ούτε ο ίδιος δεν το πίστευε, και εκανε παρτι μονο και μόνο για τη φοιτητική ζωάρα που ξεκινάει. :lol: Δεν τη γουσταρε ιδιαίτερα τη συγκεκριμενη σχολή, και αυτό στην πορεία φάνηκε. Ε αν τη γούσταρε και του άρεσε αυτος ο κλάδος (που υποψιάζομαι οτι του δικού σου φίλου του άρεσε και ειχε ενδιαφερον, αφου το κυνήγησε και μεταπτυχιακά) τι διάολο, λογικά όλο και καποια στιγμή θα έστρωνε τον κώλο του και θα την έβγαζε.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 12:36
από Bipsco
vantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 09:27
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 02:18
vantono έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:51
Εγώ πάντως είχα ενα φιλαράκι που πριν κάμποσα χρόνια πέρασε με ούτε 12000 μόρια σε ΤΕΙ μηχανολογίας επαρχιακής πόλης, και δεν κατάφερε να το βγάλει. Δεν πέρναγε Χριστό και καπου τέλη 3ου έτους τα παράτησε εντελώς απ'οτι μου ειπε, λόγω παντελούς αδυναμίας παρακολούθησης/κατανόησης των μαθημάτων. Χώρια που γενικά δεν του αρεσε καν αυτη η σχολή (θα την είχε πιθανον και τελευταια στο μηχανογραφικο) απλά ήθελε να ζήσει τη φοιτητική ζωή/εμπειρία.
Κι εγώ έχω φίλο που πέρασε σε τει μηχανολογίας και μετά έκανε μεταπτυχιακό στην Σουηδία. Δεν λέει κάτι αυτό. Υπάρχουν τόσες περιπτώσεις που καλοί μαθητές έγιναν αιώνιοι φοιτητές και μέτριοι ή κακοί αποφοίτησαν από την σχολή τους.
Δεν αντιλέγω, απλώς η περίπτωση του δικού σου φίλου θα ηταν σιγουρα διαφορετική. Πχ, ο φιλος σου μπορεί να ήταν κανενας μαθητής του 17-18, και η εισαγωγή σε ΤΕΙ να θεωρούνταν αποτυχία για τα δικά του δεδομένα. Να ηταν σχετικά καλός μαθητής δηλαδή (τουλαχιστον με έφεση στις θετικές επιστημες), και να του φαινόταν εύκολη η τειτζίδικη ύλη για τα δικά του δεδομένα και γι αυτο να την έβγαλε και με το παραπάνω. Σε αντιθεση με τον δικό μου (μαθητής κυρίως του 12, μαξ 13 και με τα θετικά δεν το είχε καθόλου, με χίλια ζόρια ιδιαίτερων καταφερε να βγαζει ενα μετριο βαθμό), που οταν εμαθε οτι πέρασε εστω και ΤΕΙ ούτε ο ίδιος δεν το πίστευε, και εκανε παρτι μονο και μόνο για τη φοιτητική ζωάρα που ξεκινάει. :lol: Δεν τη γουσταρε ιδιαίτερα τη συγκεκριμενη σχολή, και αυτό στην πορεία φάνηκε. Ε αν τη γούσταρε και του άρεσε αυτος ο κλάδος (που υποψιάζομαι οτι του δικού σου φίλου του άρεσε και ειχε ενδιαφερον, αφου το κυνήγησε και μεταπτυχιακά) τι διάολο, λογικά όλο και καποια στιγμή θα έστρωνε τον κώλο του και θα την έβγαζε.
Ακριβώς. Αν του άρεσε η σχολή, κάποτε θα την τελείωνε. Αρχικά δεν του άρεσε του φίλου μου η σχολή του. Δεν ήταν μαθητής του 18 και δεν ήταν καλός στα μαθηματικά. Επειδή η σχολή ήταν χαμηλόβαθμη (8000 και κάτι μόρια), δεν φαντάζεσαι τι μαθητές έμπαιναν στην σχολή. Ιδιαιτέρως οι απόφοιτοι τεε, δεν ήξεραν τι είναι το π.
Υπάρχουν και οι περιπτώσεις μαθητών, οι οποίοι ήταν καλοί στα μαθηματικά, χαντακώθηκαν όμως στην ιστορία ή σε κάποιο άλλο μάθημα. Αυτοί δεν μπορούν να τελειώσουν ένα πολυτεχνείο; Δεν γίνεται να σου αρέσουν όλα τα μαθήματα.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 12:49
από vantono
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 12:36 φαντάζεσαι τι μαθητές έμπαιναν στην σχολή. Ιδιαιτέρως οι απόφοιτοι τεε, δεν ήξεραν τι είναι το π.
Άλλο πάλι αυτό. Εχω ακουσει κι εγώ παρα πολλές περιπτώσεις αποφοιτων τεε και νυν τεε (aka επαλ) που μπαινουν σε σχολή και δεν καταλαβαινουν χριστό. Μια μηχανολογία ή ηλεκτρολογία/αυτοματισμός φαντάζει ως αεροναυπηγική και αστροφυσική στα μάτια τους. Κατι θα πρέπει να γινει με το θεμα των εισακτέων απο επαλ. Μια τροποποίηση, μια ρυθμιση, κατι. Και με τα επαλ φυσικα κατι θα πρεπει να γίνει, γενικότερα.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 15:00
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
πατησιωτης έγραψε: 28 Αύγ 2019, 08:18
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 28 Αύγ 2019, 03:19 btw άσχετο: βλέποντας τις βάσεις παρατήρησα πως σχολές όπως αυτή των πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ ή ηλεκτρολόγων μηχανικών Πάτρας είναι πιο χαμηλά από των αστυφυλάκων
ήμαρτον

Nαι,διότι υπάρχει οικονομική κρίση,Οι σχολές αστυφυλάκων εξασφαλίζουν σίγουρη δουλειά.Οι επιλογές των υποψηφίων ανταποκρίνονται στην υπάρχουσα οικονομική κατάσταση.
Κατά τα υπόλοιπα δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος από αυτόν που υπήρχε πριν το 1979 (δύσκολες εξετάσεις εφ όλης της ύλης) και από τότε προσπαθούν για ψηφοθηρικούς λόγους να αλλάξουν χωρίς αποτέλεσμα.Αλλάζουν μόνο την επιφάνεια.
ναι ρε συ καταλαβαίνω τον λόγο αλλά είναι εντελώς παράδοξο
εκτός αυτού η εισαγωγή στις σχολές σωμάτων ασφαλείας δεν θα έπρεπε να γίνεται μέσα από πανελλήνιες αλλά αυτό είμαι άλλη συζήτηση
για να επιλέξεις αστυνομία ή στρατό δεν (πρέπει να) είναι κριτήριο η εξασφάλιση. αποφασίζεις να κάνεις κάτι σε όλη σου τη ζωή που πολύ πιθανό να μην σου αρέσει
γι'αυτό άμα γίνει κάνα θερμό επεισόδιο με τους Τούρκους θα βλέπουμε πάλι αξιωματικούς να βάζουν τα κλάματα

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 16:00
από nostromos
Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:49
nostromos έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:25
Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:57 Όπως ήταν ο νόμος Διαμαντοπούλου με τη βαση του 10 της Γιαννάκου ήταν ο,τι έπρεπε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μετά ήρθαν οι αγράμματοι φυληδες και οι καθηγητές χωρίς πειπερς γαβρογλου
\
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...
Με κάτω από 10 δεν πρέπει να πηγαίνει κανείς ούτε σε.δημοσιο ούτε σε ιδιωτικό ΑΕΙ ας πάει να κάνει καμία.διυλεια τεχνίτη αν δεν παιρνει τα γραμματα
το αν ειναι ικανος θα το κρινει η αποδοση του στο 3βαθμιο ιδρυμα και οχι ενα καλο η κακο 4ημερο
αυτος που εχει στοχο να σπουδασει να εισαι σιγουρος οτι θα παει ειτε σε ιδιωτικο ειτε στο εξωτερικο ... και θα αποφοιτησει και θα γυρισει εδω με πτυχιο και προυπηρεσια σε εταιρια ... ειναι βλεπεις μαλακες οι Αμερικανοι και οι Αγγλοι και πιο μπροστα εμεις ...αλλα καλο ειναι να πληρωνουνε οι γονεις για φροντιστηρια απο το δημοτικο ... που να βρουνε δουλεια ενα σωρο καθηγητες ...? συντεχνιακες αηδιες

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 17:38
από Bipsco
κάποιος μέτριος μαθητής μπορεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του με το τωρινό σύστημα. Θα το δώσει το μάθημα δυο ή περισσότερες φορές και θα το περάσει. Αν η πρόσβαση γίνει ελεύθερη και το ξεσκαρτάρισμα των φοιτητών γίνεται στο πρώτο εξάμηνο, αυτός ο μαθητής θα κοπεί στα σίγουρα. Το ίδιο, αν πάει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Εξαιρούνται οι θεωρητικές σχολές.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 17:51
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Α αυτό είναι. Όχι πως θέλει 17 για να πας μπάτσος και 7 για να μπεις στο μαθηματικό. :lol:
Επίσης το να είναι υπέρ των ιδιωτικών που ο άλλος μπαίνει με 0,0 και να διαμαρτυρεσαι για εκείνον που μπήκε με 0,8 όπως η κυρία κεραμεως, είναι γελοιότητα.
Και ας ανοίξουν καμία Ακαδημία μπάτσων για να σταματήσει κι αυτή η γελοιότητα. .

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:06
από nostromos
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 17:38 κάποιος μέτριος μαθητής μπορεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του με το τωρινό σύστημα. Θα το δώσει το μάθημα δυο ή περισσότερες φορές και θα το περάσει. Αν η πρόσβαση γίνει ελεύθερη και το ξεσκαρτάρισμα των φοιτητών γίνεται στο πρώτο εξάμηνο, αυτός ο μαθητής θα κοπεί στα σίγουρα. Το ίδιο, αν πάει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Εξαιρούνται οι θεωρητικές σχολές.
καποιος με σχετικη η καθολου οικονομικη ανεση μπορει να κρατησει τα χρηματα 6 ετων απο φροντιστηρια και να μηδενισει το ρισκο αποτυχιας στο βασικο μαθημα εισαγωγης ... ετσι θα στειλει τα τεκνα του ανετα σε οποια σχολη θελει σε ιδιωτικο η ξενο πανεπιστμιο χωρις αγχος

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:11
από Bipsco
nostromos έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:06
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 17:38 κάποιος μέτριος μαθητής μπορεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του με το τωρινό σύστημα. Θα το δώσει το μάθημα δυο ή περισσότερες φορές και θα το περάσει. Αν η πρόσβαση γίνει ελεύθερη και το ξεσκαρτάρισμα των φοιτητών γίνεται στο πρώτο εξάμηνο, αυτός ο μαθητής θα κοπεί στα σίγουρα. Το ίδιο, αν πάει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Εξαιρούνται οι θεωρητικές σχολές.
καποιος με σχετικη η καθολου οικονομικη ανεση μπορει να κρατησει τα χρηματα 6 ετων απο φροντηστιρια και να μηδενησει το ρισκο αποτυχιας στο βασικο μαθημα εισαγωγης ... ετσι θα στειλει τα τεκνα του ανετα σε οποια σχολη θελει σε ιδιωτικο η ξενο πανεπιστμιο χωρις αγχος
Αν δεν έχει οικονομική άνεση, πως θα το στείλει στο εξωτερικό;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:14
από nostromos
με τα χρηματα που θα γλυτωσει απο τα φροντιστηρια ... γιατι τωρα τα φροντιστηρια ξεκινανε απο το γυμνασιο

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:22
από Bipsco
Αν δεν έχει οικονομική άνεση, δεν μπορεί να φύγει στο εξωτερικό. Και πάλι θα κάνει φροντιστήριο, δεν λύνεις έτσι το πρόβλημα της παραπαιδείας. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η νοοτροπία των γονιών, όχι το σύστημα εισαγωγής. Για ποιο λόγο ξεκινούν φροντιστήρια στο γυμνάσιο;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:32
από nostromos
λογο ανεπαρκειας των εκπαιδευτικων ... δεν δημιουργουνται βασεις στα μαθηματικα πχ. ... οι γονεις ακολουθουνε το συστημα ... δεν γινεται να ανταγωνιστεις καποιον σε επιπεδο εξετασεων ο οποιος εχει τη βοηθεια φροντιστηριου ...ειναι γνωστα αυτα ... με τη λογικη της οικονομικης καταστασης και οι σπουδες στην Ελλαδα ειναι απογορευτικες για καποιους εκτος και αν η σχολη ειναι στον τοπο διαμονης

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:37
από Bipsco
Αν θεωρείς τους εκπαιδευτικούς ανεπαρκείς, το παιδί σου θα κάνει φροντιστήριο για όλα τα μαθήματα, όχι μόνο για το μάθημα εισαγωγής. Ή μπορείς να απειλείς τους καθηγητές για να περάσουν το παιδί σου( δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά).

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:42
από vantono
Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά. Από μαθηματικά μέχρι αρχαία, και φυσικοχημεία μέχρι κείμενα λογοτεχνίας. Και δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν ξεκινάς τόσα τακτικά φροντιστήρια στο παιδι απο τόσο μικρή ηλικία, τότε όταν φτάσει στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου, τί διάολο θα κάνει, ρομπότ της νάσα θα πρέπει να γίνει για να ανταπεξέρχεται?
Χώρια που ενας αδύναμος μαθητής, πιστεύω πως δεν ειναι δυνατόν να είναι στούρνος ΣΕ ΟΛΑ τα μαθηματα. Κάπου συγκεκριμένα θα εχει σίγουρα μια έφεση, και καπου θα ειναι αδύναμος. Ε οκ, στην αδυναμία του ας του βαλεις ενα φροντιστήριο, αλλά εκει που ειναι απο μέτριος έως και καλός, δεν το καταλαβαίνω.
Εχω ένα ανηψάκι γυμνασιοπαιδο που ειναι λιγο αδυναμο στα μαθηματικά, αλλά ειναι πάρα πολύ καλός στα αρχαία και ολα τα θεωρητικά (χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου), σχεδόν αγγιζει το άριστο. Ε, οι γονείς του σε κάποια φάση (ενω τους έφερνε το λιγότερο 17αρια σε αυτα τα μαθήματα) αποφάσισαν να του βάλουν φροντιστήριο Και εκεί, γιατί έτσι.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 18:45
από nostromos
Bipsco εγω σου γραφω τι ισχυει ... και τα μαθηματα φροντιστηριου αφορουνε συγκεκριμενα μαθηματα οχι θρησκευτικα λογου χαρη ... το θεμα δεν ειναι να απειλησει καποιος τον εκπαιδευτικο ... το θεμα ειναι οτι ενας μαθητης που κανει φροντιστηριο σε μαθηματα που δινονται στις πανελληνιες εχει τεραστιο πλεονεκτημα απο αυτον που δεν κανει ... τα υπολοιπα μαθηματα απλα συμπληρωνουνε το ωραριο στα σχολεια ... αυτη ειναι η πραγματικοτητα μας αρεσει η οχι