Σελίδα 5 από 116

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:06
από wooded glade
dna replication έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:05
wooded glade έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:00 το νώμπελ στον Αλέξοι μας
θα πετάξω σήμερα την ανακύκλωση στα κανονικά σκουπίδια αφού γράφεις και εδώ
Γιατί ;
Στηρίζει ο Μεϊμαράκης και δεν θα στηρίξει το πχόρουμ ;

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:17
από Dwarven Blacksmith
dna replication έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:03
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 12:44Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης).
για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.

https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:22
από hellegennes
foscilis έγραψε: 21 Αύγ 2019, 00:25
hellegennes έγραψε: 20 Αύγ 2019, 23:53
foscilis έγραψε: 20 Αύγ 2019, 23:43

το Airbus A330 που διασχίζει τον Aτλαντικό κάνει 280 εκατομμύρια.
Όμως απελευθερώνει περίπου μισή ποσότητα CO2 ανά ταξιδιωτικό χιλιόμετρο. Που σημαίνει ότι για την ίδια απόσταση το γιωτ της Γκρέτας θα επιδεινώσει περισσότερο την κατάσταση.
Δε νομιζω. Το 'γιωτ' ειναι ιστιοπλοϊκο τελευταιας τεχνολογιας. Ο εφεδρικος του κινητηρας ειναι ηλεκτρικος που φορτιζει απο φωτοβολταϊκα στα πανια και υδροτουρμπινες στα υφαλα.

Εχει μηδεν εκπομπες.

Σκεψου και λιγο ειναι δυνατον να εχει δικιο το τσοκαρο του τουιτερ που τσιταρει ο Ζαπατα και οχι εγω; Μονο αν συζηταμε για καλους τροπους να σε γαμησει ο πιο μαλακας γκομενος που δε θα ηθελες. Εκει ναι αν μιλησει θα την ακουσω με σεβασμο.
Δεν κοίταξα για το συγκεκριμένο γιωτ. Αν είναι έτσι έχεις δίκιο.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:30
από dna replication
foscilis έγραψε: 21 Αύγ 2019, 00:25 Δε νομιζω. Το 'γιωτ' ειναι ιστιοπλοϊκο τελευταιας τεχνολογιας. Ο εφεδρικος του κινητηρας ειναι ηλεκτρικος που φορτιζει απο φωτοβολταϊκα στα πανια και υδροτουρμπινες στα υφαλα.

Εχει μηδεν εκπομπες.

Σκεψου και λιγο ειναι δυνατον να εχει δικιο το τσοκαρο του τουιτερ που τσιταρει ο Ζαπατα και οχι εγω; Μονο αν συζηταμε για καλους τροπους να σε γαμησει ο πιο μαλακας γκομενος που δε θα ηθελες. Εκει ναι αν μιλησει θα την ακουσω με σεβασμο.
τα φωτοβολταϊκά παίζει να μην εξοικονομούν ποτέ στη διάρκεια της ωφέλιμης ζωής τους το διοξειδιο που εκλύθηκε για την κατασκευή τους

https://www.euractiv.com/section/energy ... ar-energy/

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:30
από hellegennes
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 08:09
hellegennes έγραψε: 20 Αύγ 2019, 21:36
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 20 Αύγ 2019, 20:34

Χαίρω πολύ. Γιατί άλεξ και όχι ξέρω γω φράνσις ή κάιλ ή μπέηλη γαμώ τα ξύλα μου;
Γιατί το έχουμε και στα ελληνικά.
Και; Τεστ αγγλικών είναι, όχι λόγος του ζολώτα. Επίσης γυναικείο όνομα άλεξ δεν υπάρχει στα ελληνικά, ενώ υπήρξε πολύ μαλάκας πθ με αυτό το όνομα
Παπάγος; Μαυροκορδάτος; Ζαΐμης; Κουμουνδούρος; Σβώλος;

Αυτοί ήταν οι Αλέξανδροι που θυμάμαι (σίγουρα θα ξεχνάω κανέναν).

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:31
από hellegennes
perseus έγραψε: 21 Αύγ 2019, 08:42 Δεν πιστευεις στην ανθρωπογενη κλιματικη αλλαγη εισαι αλτ ραιτ η συριζοπουτανο , πιστεύεις εισαι απλως βλακας
Πιστεύεις πως είναι θέμα πίστης οτιδήποτε έχει να κάνει με επιστήμη, είσαι πανηλίθιο ζώο που σε μια ιδανική κοινωνία θα έτρωγε φτυσίδι καθημερινά.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:36
από dna replication
Dwarven Blacksmith έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:17
dna replication έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:03
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 12:44Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης).
για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.

https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.
και συ φοβάσαι οτι ο φόρος στους "ηγέτες του Νταβός" και στους υπερ-πλούσιους δε θα περάσει ή θα είναι ελάχιστος και μη αποτρεπτικός για να συνεχίσουν να καίνε άνθρακα δίχως αύριο ,
ε?

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:37
από dotcom
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας
Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενς

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:39
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
dotcom έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:37
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας
Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενς
Φρεϊμάροντας το δρώμενο ως μια απλή μετάβαση από σημείο άλφα σε σημείο βήτα, γίνεσαι η υποτακτική σκύλλα των ξυπνητζήδων. Το όλο νόημα είναι στο τζέρτζελο που συμβαίνει και στο μομέντουμ που παίρνει η συζήτηση (εντάξει, και στον πόνο των εθνολαϊκιστων :oops: )

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:45
από foscilis
Πάντως πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι στο διάολο πάθανε όλοι πέρα από την εξήγηση που έδωσα ie ενστικτώδη απέχθεια ταλιμπανοειδών για ένα κορίτσι με ισχυρή προσωπικότητα και όραμα που (καλό ή κακό) είναι σε εντελώς άλλη διάσταση από αυτήν στην οποία κινούνται οι ίδιοι.

Ένα σίγουρο συμπέρασμα είναι ότι διαβάζουν πολύ Γκάρντιαν και πιστεύουν ότι όντως η Γκρέτα είναι (ή φιλοδοξεί να είναι) κάποιου είδους σουπερηρωίδα/αρχηγός της φάσης.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:48
από dna replication
για πρώτη φορά φαίνεται να συγκροτείται ένα αδιαμόρφωτο και αποενοχοποιημένο μέτωπο ανυπακοής εναντίον της άνωθεν επιβεβλημένης επιλεκτικής περιβαλλοντικής ευαισθησίας που χρησιμοποιείται προσχηματικά για να επιβάλλει ρυθμιστικό και οικονομικό έλεγχο

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:49
από Dwarven Blacksmith
dna replication έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:36
Dwarven Blacksmith έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:17
dna replication έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:03

για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.

https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.
και συ φοβάσαι οτι ο φόρος στους "ηγέτες του Νταβός" και στους υπερ-πλούσιους δε θα περάσει ή θα είναι ελάχιστος και μη αποτρεπτικός για να συνεχίσουν να καίνε άνθρακα δίχως αύριο ,
ε?
Εγώ πιστεύω ότι είναι μια παπαριά που πέταξες στα κλασσικά πρότυπα του whataboutism. Αν θες να μου αλλάξεις γνώμη ότι είναι όντως ισοδύναμο μπορείς να φέρεις μελέτες με αριθμούς.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 13:58
από dna replication
κάψτε ορυκτά καύσιμα άφοβα, δε θα φέρετε σε καμιά περίπτωση εσείς την αλλαγή

Εικόνα

https://ourworld.unu.edu/en/the-worlds- ... ost-carbon

https://www.nature.com/articles/s41558-019-0402-3

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 14:05
από dotcom
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:39
dotcom έγραψε: 21 Αύγ 2019, 13:37
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας
Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενς
Φρεϊμάροντας το δρώμενο ως μια απλή μετάβαση από σημείο άλφα σε σημείο βήτα, γίνεσαι η υποτακτική σκύλλα των ξυπνητζήδων. Το όλο νόημα είναι στο τζέρτζελο που συμβαίνει και στο μομέντουμ που παίρνει η συζήτηση (εντάξει, και στον πόνο των εθνολαϊκιστων :oops: )

Τα ίδια λένε και όλοι οι γεροντο-C-class Executives που κάνουν κόνφερενσις σε εξωτικούς προορισμούς.

Networking,Team-Bonding κ.λ.π

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2019, 14:20
από Dorian
dotcom έγραψε: 21 Αύγ 2019, 11:33 13 μέρες για αμερική, η Γκρέτα αποδεικνύει στην πράξη ότι δεν υπάρχουν περιβαντολλογικά υπεύθυνες εναλλακτικές των αεροπορικών ταξίδιών
Mα δεν λέει ότι υπάρχουν τεχνολογικές λύσεις. Ψυχολογική διαχείριση των μαζών που θα αναγκαστούν να υποβαθμίσουν την ζωή τους και την καθημερινότητά τους κάνουν όλα αυτά. περνάμε χειρότερα από ότι προηγούμενες γενιές αλλά τουλάχιστον "σώνουμε" τον πλάνήτη. Διαμαρτύρεσαι είσαι τέρας, για κοίτα και το ευαίσθητο κοριτσάκι που "αγωνίζεται". Θα είσαι στο ηλεκτρονικό αυτοκινητάκι θα κάνεις 100 χιλιόμετρα με 12 ώρες φόρτιση μετά ή θα πληρώνεις τεχνητά με φόρους "ανθρακα" κλπ τα καύσιμα σε επίπεδα πετρελαϊκής κρίσης και βάλε, μην τολμήσεις να γκρινιάξεις. Φυσικά η άρχουσα τάξη και όσοι στις παρυφές αυτής πιστεύουν πως δεν θα επηρεαστούν δεν θα θιχτούν το ίδιο, και τα τζετ τους θα έχουν και στα συνέδριά τους θα πηγαίνουν. Οι υπόλοιποι δεν βλεπω το λόγο να φαν το δούλεμα.