Re: Incel δικαζει φεμινιστριες
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2019, 02:40
Για τι πραγμα μιλησες και πως; Εκανες μηνυση, καταγγελια, κατι τετοιο;Ορέστης 35 έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:38Μιλησα στην αστυνομια.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Για τι πραγμα μιλησες και πως; Εκανες μηνυση, καταγγελια, κατι τετοιο;Ορέστης 35 έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:38Μιλησα στην αστυνομια.
Ο ίδιος τον προκάλεσε αφού.Ορέστης 35 έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 18:30 Απολυτο δικιο. Ντροπη στον λευκο ιπποτη που του επιτεθηκε για να εισπραξει το θαυμασμο των γυναικων. Σαν εναν Αλβανο που αφησε τα μεγαλοσωμα σκυλια του να μου επιτεθουν για να εντυπωσιασει κατι πορνες.
E δε θελω να πω εδω την ιστορια.blackpaint έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:40Για τι πραγμα μιλησες και πως; Εκανες μηνυση, καταγγελια, κατι τετοιο;
Aυτα τα κανουν οταν δεν ξερουν που μενεις. Κατα τ αλλα, snitches get stiches.Ορέστης 35 έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:57E δε θελω να πω εδω την ιστορια.blackpaint έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:40Για τι πραγμα μιλησες και πως; Εκανες μηνυση, καταγγελια, κατι τετοιο;
Σε ευχαριστω πολυ. Καιρο εψαχνα να βρω μια υπογραφη.Uppercut έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 20:07 Δεν μου αρέσει η πούτσα, αλλά το ντίλντο μου αρέσει. Μπορν δις γουέι!!111
Λεσβιακή λογική. Οι γκέι άντρες δεν φτιάχνουν ομοιώματα μουνιών για να γαμήσουν. Επίσης γκέι άντρες θα βρεις απ' όλα. Χοντρούς, σάπιους, ωραίους, μοντέλα, ηθοποιούς, κλπ. Λεσβίες (όχι bi ή αυτές που φασώνονται με άλλες για να καυλώσουν οι άντρες) θα βρεις κατά 99,99% μόνο μπαζόλες. Δεν είναι επειδή δεν βρίσκουν άντρες, όχι ρε τυχαίο είναι. Ο σεξουαλικός τους προσανατολισμός εκ φύσεως είναι πλαστικές κι όχι σάρκινες πούτσες.
Σοβαρεψου. Η ζωη ειναι δυσκολη.blackpaint έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 03:17Aυτα τα κανουν οταν δεν ξερουν που μενεις. Κατα τ αλλα, snitches get stiches.Ορέστης 35 έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:57E δε θελω να πω εδω την ιστορια.blackpaint έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 02:40
Για τι πραγμα μιλησες και πως; Εκανες μηνυση, καταγγελια, κατι τετοιο;
κι εσυ την κανεις ακομα πιο δυσκολη με το να εκτιθεσαι σε τετοιες συμπεριφορες. Να, ουτε γω σ εβρισα.Ορέστης 35 έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 10:07Σοβαρεψου. Η ζωη ειναι δυσκολη.blackpaint έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 03:17Aυτα τα κανουν οταν δεν ξερουν που μενεις. Κατα τ αλλα, snitches get stiches.
(ειδες που δε σε εβρισα;)
Όλα καλά, εκτός από το μπλε κείμενο. Δεν ισχύει για όλους τους άνδρες. Δεν γνωρίζω ποσοστά. αλλά δεν είναι όλοι που προσπαθούν να αποδείξουν τον ανδρισμό τους, δεν έχουν τέτοια ανάγκη. Ίσως να ισχύει για τους σκληρούς/ φανατικούς ομοφοβικούς, για τους οποίους υπάρχουν μελέτες ότι - ίσως - είναι γκέυ που αρνούνται να το αποδεχτούν.pal έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 21:18 Στη γλώσσα υπάρχουν οι λέξεις αρρενωπότητα και θηλυκότητα που έχουν να κάνουν με το πόσο σεξουαλικά ελκυστικός είναι ο άλλος. Για τους άνδρες, επιπροσθέτως υπάρχει και η λέξη ανδρισμός που αντίστοιχο δεν υπάρχει για τις γυναίκες, ούτε ως λέξη, ούτε ως έννοια. Μια γυναίκα δεν την απασχολεί ποτέ να αποδείξει πόσο γυναίκα είναι. Έναν άντρα τον απασχολεί πάρα πολύ να αποδείξει πόσο άντρας είναι (ανδρισμός).
Έχω την αίσθηση ότι αυτό παίζει ρόλο στη φάση με τους γκαίη άντρες και τις γκαίη γυναίκες. Οι γυναίκες γενικά είναι πιο άνετες και πρακτικές στη σεξουαλικότητά τους και ευκολότερα μεταπηδούν από τη μία φάση στην άλλη ή παραμένουν bisexual, χωρίς να τίθεται μείζον ζήτημα ταυτότητας. Εξάλλου, πολύ συχνά οι γυναίκες γίνονται μάνες κι αυτό απορροφά τεράστιο μέρος του κάθε είδους δυναμικού τους. Η προοπτική αυτή διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές, τις προτεραιότητες και την κουλτούρα της γυναικείας κοινότητας, κι όταν γίνει πραγματικότητα για μια γυναίκα τη μεταμορφώνει εντελώς. Πολλοί λίγοι θυμούνται τη μάνα τους να κοιτάει πως να τους ξεφορτωθεί για να κυνηγάει τα γκομενάκια, οι περισσότεροι θυμόμαστε τη μανούλα που ήταν πάντα εκεί και ασχολούνταν με την πάρτη μας, ενίοτε σε ενοχλητικό βαθμό.
Για τους άντρες αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί προσπαθούν μονίμως να αποδείξουν την ταυτότητα του φύλου τους και η ομοφυλοφιλική εμπειρία, ακόμα και σε φαντασιακό επίπεδο, γίνεται αμέσως μείζον ζήτημα ταυτότητας.
Επίσης, η πατρότητα δε συγκρίνεται ως προς την ένταση της εμπειρίας με την μητρότητα και δεν αποτελεί τόσο σημαντική προτεραιότητα ούτε ακρογωνιαίο λίθο της ταυτότητας.
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω.
Από την κοινωνική μου εμπειρία αλλά και από τον εαυτό μου, παρατηρώ ότι αν την πέσει μια λεσβία γυναίκα σε μια στρέητ γυναίκα, η στρέητ γυναίκα ποτέ δε νιώθει ότι το γεγονός αυτό καθ' αυτό την πρόσβαλλει. Επίσης, εγώ που εκτός από στρέητ είμαι αρκετά συντηρητικό άτομο, άμα με πεις λεσβία θα ξύσω το κεφάλι μου με απορία και θα πω "ξέρω γω, χαζός είναι, αφού δεν είμαι" δε θα τσατιστώ ούτε θα προσβληθώ. Στους άντρες όμως διάφορες χυδαίες παραλλαγές της λέξης γκέη αποτελούν βρισιά και τρόπος υποβιβασμου του άλλου. Γι αυτους είναι σημαντικό αυτό το πράγμα και τους αφορά ενώ οι γυναίκες σχεδόν αδιαφορούν.Nandros έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 13:43Όλα καλά, εκτός από το μπλε κείμενο. Δεν ισχύει για όλους τους άνδρες. Δεν γνωρίζω ποσοστά. αλλά δεν είναι όλοι που προσπαθούν να αποδείξουν τον ανδρισμό τους, δεν έχουν τέτοια ανάγκη. Ίσως να ισχύει για τους σκληρούς/ φανατικούς ομοφοβικούς, για τους οποίους υπάρχουν μελέτες ότι - ίσως - είναι γκέυ που αρνούνται να το αποδεχτούν.pal έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 21:18 Στη γλώσσα υπάρχουν οι λέξεις αρρενωπότητα και θηλυκότητα που έχουν να κάνουν με το πόσο σεξουαλικά ελκυστικός είναι ο άλλος. Για τους άνδρες, επιπροσθέτως υπάρχει και η λέξη ανδρισμός που αντίστοιχο δεν υπάρχει για τις γυναίκες, ούτε ως λέξη, ούτε ως έννοια. Μια γυναίκα δεν την απασχολεί ποτέ να αποδείξει πόσο γυναίκα είναι. Έναν άντρα τον απασχολεί πάρα πολύ να αποδείξει πόσο άντρας είναι (ανδρισμός).
Έχω την αίσθηση ότι αυτό παίζει ρόλο στη φάση με τους γκαίη άντρες και τις γκαίη γυναίκες. Οι γυναίκες γενικά είναι πιο άνετες και πρακτικές στη σεξουαλικότητά τους και ευκολότερα μεταπηδούν από τη μία φάση στην άλλη ή παραμένουν bisexual, χωρίς να τίθεται μείζον ζήτημα ταυτότητας. Εξάλλου, πολύ συχνά οι γυναίκες γίνονται μάνες κι αυτό απορροφά τεράστιο μέρος του κάθε είδους δυναμικού τους. Η προοπτική αυτή διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές, τις προτεραιότητες και την κουλτούρα της γυναικείας κοινότητας, κι όταν γίνει πραγματικότητα για μια γυναίκα τη μεταμορφώνει εντελώς. Πολλοί λίγοι θυμούνται τη μάνα τους να κοιτάει πως να τους ξεφορτωθεί για να κυνηγάει τα γκομενάκια, οι περισσότεροι θυμόμαστε τη μανούλα που ήταν πάντα εκεί και ασχολούνταν με την πάρτη μας, ενίοτε σε ενοχλητικό βαθμό.
Για τους άντρες αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί προσπαθούν μονίμως να αποδείξουν την ταυτότητα του φύλου τους και η ομοφυλοφιλική εμπειρία, ακόμα και σε φαντασιακό επίπεδο, γίνεται αμέσως μείζον ζήτημα ταυτότητας.
Επίσης, η πατρότητα δε συγκρίνεται ως προς την ένταση της εμπειρίας με την μητρότητα και δεν αποτελεί τόσο σημαντική προτεραιότητα ούτε ακρογωνιαίο λίθο της ταυτότητας.
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω.
.
αυτο ισχυει επειδη οι σεξιστες αντρες μισουν τους γκει επειδη "γινονται γυναικες", εξ ου και η αρχαικη διακριση αναμεσα σε "παθητικους" και "ενεργητικους", με τους δευτερους ν αντιμετωπιζονται ως λιγοτερο ηθικα μεμπτοι. Με αλλα λογια, ομοφοβια και μισογυνισμος εχουν κοινη ριζα.pal έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 15:04
Από την κοινωνική μου εμπειρία αλλά και από τον εαυτό μου, παρατηρώ ότι αν την πέσει μια λεσβία γυναίκα σε μια στρέητ γυναίκα, η στρέητ γυναίκα ποτέ δε νιώθει ότι το γεγονός αυτό καθ' αυτό την πρόσβαλλει. Επίσης, εγώ που εκτός από στρέητ είμαι αρκετά συντηρητικό άτομο, άμα με πεις λεσβία θα ξύσω το κεφάλι μου με απορία και θα πω "ξέρω γω, χαζός είναι, αφού δεν είμαι" δε θα τσατιστώ ούτε θα προσβληθώ. Στους άντρες όμως διάφορες χυδαίες παραλλαγές της λέξης γκέη αποτελούν βρισιά και τρόπος υποβιβασμου του άλλου. Γι αυτους είναι σημαντικό αυτό το πράγμα και τους αφορά ενώ οι γυναίκες σχεδόν αδιαφορούν.
Επίσης, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι οι γυναίκες όταν κουτσομπολεύουν, τη λεσβία θα την κοροιδέψουν ότι είναι άσχημη (αν τυχαίνει να είναι) όχι ότι είναι λεσβία. Επίσης, μπορεί να την κουτσομπλεύουν γιατί δεν έκανε δικά της παιδιά (δεν έκανε δικά της παιδιά γι αυτό φέρεται έτσι κλπ). Ίσως και να την κουτσομπολέψουν λίγο αν παριστάνει το σκληρό καρύδι ενώ είναι μια σταλιά. Γενικά δεν θεωρείται ένα πολύ ενδιαφέρον τόπικ κουτσομπολιού.
Για τους άντρες γκέη όμως ο κόσμος κουτσομπολεύει πολύ περισσότερο και με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Ένας κοντός αγάμητος μαύρος, που έχει ίντρο όπου ραπάρει ντροπαλά ο ίδιος και λόγκο ρεντ πιλλ εντ λότζικαλ κόντεντ, υποστηρίζει έναν καραφλό κοντοπίθαρο ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι άδικο που δεν του κάθονται τα μουνάκια που γουστάρει.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 16 Ιούλ 2019, 15:19 ρε παιδιά, μπορεί κανείς να κάνει μία περίληψη του βίντεο του ΟΠ;
Αρρενωπότητα σημαίνει "έχω τη δυνατότητα να κυριαρχώ" και θηλυκότητα σημαίνει "έχω τη δυνατότητα να προκαλέσω".pal έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 21:18 Στη γλώσσα υπάρχουν οι λέξεις αρρενωπότητα και θηλυκότητα που έχουν να κάνουν με το πόσο σεξουαλικά ελκυστικός είναι ο άλλος. Για τους άνδρες, επιπροσθέτως υπάρχει και η λέξη ανδρισμός που αντίστοιχο δεν υπάρχει για τις γυναίκες, ούτε ως λέξη, ούτε ως έννοια. Μια γυναίκα δεν την απασχολεί ποτέ να αποδείξει πόσο γυναίκα είναι. Έναν άντρα τον απασχολεί πάρα πολύ να αποδείξει πόσο άντρας είναι (ανδρισμός).
Έχω την αίσθηση ότι αυτό παίζει ρόλο στη φάση με τους γκαίη άντρες και τις γκαίη γυναίκες. Οι γυναίκες γενικά είναι πιο άνετες και πρακτικές στη σεξουαλικότητά τους και ευκολότερα μεταπηδούν από τη μία φάση στην άλλη ή παραμένουν bisexual, χωρίς να τίθεται μείζον ζήτημα ταυτότητας. Εξάλλου, πολύ συχνά οι γυναίκες γίνονται μάνες κι αυτό απορροφά τεράστιο μέρος του κάθε είδους δυναμικού τους. Η προοπτική αυτή διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές, τις προτεραιότητες και την κουλτούρα της γυναικείας κοινότητας, κι όταν γίνει πραγματικότητα για μια γυναίκα τη μεταμορφώνει εντελώς. Πολλοί λίγοι θυμούνται τη μάνα τους να κοιτάει πως να τους ξεφορτωθεί για να κυνηγάει τα γκομενάκια, οι περισσότεροι θυμόμαστε τη μανούλα που ήταν πάντα εκεί και ασχολούνταν με την πάρτη μας, ενίοτε σε ενοχλητικό βαθμό. Για τους άντρες αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί προσπαθούν μονίμως να αποδείξουν την ταυτότητα του φύλου τους και η ομοφυλοφιλική εμπειρία, ακόμα και σε φαντασιακό επίπεδο, γίνεται αμέσως μείζον ζήτημα ταυτότητας. Επίσης, η πατρότητα δε συγκρίνεται ως προς την ένταση της εμπειρίας με την μητρότητα και δεν αποτελεί τόσο σημαντική προτεραιότητα ούτε ακρογωνιαίο λίθο της ταυτότητας.
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω.
Αρρενωπότητα σημαίνει "έχω τη δυνατότητα να κυριαρχώ" και θηλυκότητα σημαίνει "έχω τη δυνατότητα να προκαλέσω".pal έγραψε: 15 Ιούλ 2019, 21:18 Στη γλώσσα υπάρχουν οι λέξεις αρρενωπότητα και θηλυκότητα που έχουν να κάνουν με το πόσο σεξουαλικά ελκυστικός είναι ο άλλος. Για τους άνδρες, επιπροσθέτως υπάρχει και η λέξη ανδρισμός που αντίστοιχο δεν υπάρχει για τις γυναίκες, ούτε ως λέξη, ούτε ως έννοια. Μια γυναίκα δεν την απασχολεί ποτέ να αποδείξει πόσο γυναίκα είναι. Έναν άντρα τον απασχολεί πάρα πολύ να αποδείξει πόσο άντρας είναι (ανδρισμός).
Έχω την αίσθηση ότι αυτό παίζει ρόλο στη φάση με τους γκαίη άντρες και τις γκαίη γυναίκες. Οι γυναίκες γενικά είναι πιο άνετες και πρακτικές στη σεξουαλικότητά τους και ευκολότερα μεταπηδούν από τη μία φάση στην άλλη ή παραμένουν bisexual, χωρίς να τίθεται μείζον ζήτημα ταυτότητας. Εξάλλου, πολύ συχνά οι γυναίκες γίνονται μάνες κι αυτό απορροφά τεράστιο μέρος του κάθε είδους δυναμικού τους. Η προοπτική αυτή διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές, τις προτεραιότητες και την κουλτούρα της γυναικείας κοινότητας, κι όταν γίνει πραγματικότητα για μια γυναίκα τη μεταμορφώνει εντελώς. Πολλοί λίγοι θυμούνται τη μάνα τους να κοιτάει πως να τους ξεφορτωθεί για να κυνηγάει τα γκομενάκια, οι περισσότεροι θυμόμαστε τη μανούλα που ήταν πάντα εκεί και ασχολούνταν με την πάρτη μας, ενίοτε σε ενοχλητικό βαθμό. Για τους άντρες αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί προσπαθούν μονίμως να αποδείξουν την ταυτότητα του φύλου τους και η ομοφυλοφιλική εμπειρία, ακόμα και σε φαντασιακό επίπεδο, γίνεται αμέσως μείζον ζήτημα ταυτότητας. Επίσης, η πατρότητα δε συγκρίνεται ως προς την ένταση της εμπειρίας με την μητρότητα και δεν αποτελεί τόσο σημαντική προτεραιότητα ούτε ακρογωνιαίο λίθο της ταυτότητας.
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω.