Ερμής έγραψε: 23 Μάιος 2020, 14:32
Ποιο 7,8; ούτε για αστείο. Άνθρωποι που είχαν χέρια και δε μπορούσαν να το κρατήσουν, αρκετοί είχαν οικόπεδα.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.
Τοτε οι αρχηγοι ηταν η Volvo και η Saab.850 και 9000 γαμουσαν κι εδερναν.
Εχω στην γειτονια εναν που εχει ενα αριστα συντηρημενο 850Τ5.Μιλαμε για εργοστασιακη κατασταση.
Γαματο αμαξι.
Πετυχα προχτες και εναν με ενα Peugeot 605 3.0 V6!!!
Το ειχε πλυμμενο-γυαλισμενο,μιλαμε στην πενα!
Kουκλι!!!
ποια citroen ρε Ερμή;
νόμιζα πως ήσουν δικός μου, Αλφικός
Είμαι φουλ ιταλός. Άλλωστε ιταλλογαλλος είμαι στα αυτοκίνητα, έχοντας ένα γάλλο και μέχρι πριν λίγο καιρό και Ιταλίδα . Υπήρξα βαγκιτης για ένα φεγγάρι και ντρέπομαι.
Ερμής έγραψε: 23 Μάιος 2020, 14:32
Ποιο 7,8; ούτε για αστείο. Άνθρωποι που είχαν χέρια και δε μπορούσαν να το κρατήσουν, αρκετοί είχαν οικόπεδα.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.
Τοτε οι αρχηγοι ηταν η Volvo και η Saab.850 και 9000 γαμουσαν κι εδερναν.
Εχω στην γειτονια εναν που εχει ενα αριστα συντηρημενο 850Τ5.Μιλαμε για εργοστασιακη κατασταση.
Γαματο αμαξι.
Πετυχα προχτες και εναν με ενα Peugeot 605 3.0 V6!!!
Το ειχε πλυμμενο-γυαλισμενο,μιλαμε στην πενα!
Kουκλι!!!
Απιστευτη ηταν και η 164 με τον 2.0 V6TB αλλα ειχε τα θεματακια της στα ηλεκτρονικα.Δεν ειχαν βαλει μυαλο ακομη οι Ιταλοι οσον αφορα την αξιοπιστια.