Σελίδα 400 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 14:52
από micmic
Προφανώς οι μαλάκες πάντα υπάρχουν και είναι ανεξάρτητοι τεχνολογίας. Το θέμα όμως είναι ο ηλεκτρικός μαλάκας να μην μπορεί να γίνει πιο καταστροφικός από τον συμβατικό μαλάκα. Δηλαδή να μην του δίνει η τεχνολογία αυτή τη δυνατότητα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 14:53
από Στύξ
Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 14:39
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36
Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
σωστα.
απλως η ειδηση βγαινει κατι σαν να φταινε τα ηλεκτρικα που μενουν, οτι η τεχνολογια δεν καλη, τε βενζινοκινητα δε μενουν ας πουμε.
ενω ο μαλακας ειναι μαλακας οτι και αν οδηγει, δε φταιει το ερμο το οχημα.
στη συγκεκριμμενη κατασταση, πρεπει να ηταν χαλαρα καμμια ντουζινα μαλακες που προκαλεσαν το χαος, ισως περισσοτεροι, αναμεσα τους και επαγγελματιας μαλακας, με γερανο.
ε, η ειδηση εστιαζει στο ηλεκτρικο, για να χαρει ο επισης μαλακας ακροατης, οτι τα ρημαδια εφτουνα ξεμενουν,
οχι σαν τα λαντα τα παλια, τα γερα, που δεν ζουλιοτανε η λαμαρινα με το δαχτυλο.
Με το λάντα πάντως έκανες και μπράτσα στο παρκάρισμα. 'Ασε που είχε προφυλακτήρες σαν πολιορκητικό κριό.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 15:22
από Feindflug
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36
Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 12:50
Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 16:14
από Ερμής
Feindflug έγραψε: 27 Δεκ 2024, 15:22
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36
Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Ε όπως το οδηγας υπολογίζει ανάλογα αλλά οι αποκλίσεις είναι μικρές.
Τώρα πως το κάνει δε ξέρω, δεν είμαι ο ηλον
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 16:26
από Garcia
Ας νοικιάσετε ένα Τέσλα η ένα Kia e-Niro και να δοκιμάσετε σε προορισμό τύπου Αραχωβα,αλλά με πλήρης φόρτιση,με αλυσίδες χιονιού και όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 16:32
από Στύξ
Garcia έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:26
Ας νοικιάσετε ένα Τέσλα η ένα Kia e-Niro και να δοκιμάσετε σε προορισμό τύπου Αραχωβα,αλλά με
πλήρης φόρτιση,με αλυσίδες χιονιού και όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Συγγνώμη ,διαστροφή του επαγγέλματος: πλήρη ,αιτιατική είναι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 16:41
από Chilloutbuddy
έχει βγει το ιονικ Ν με τα 600 αλογάκια στις αντιπροσωπείες
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 16:49
από Σέρπικο
Να ρωτάτε όταν πάτε να αγοράσετε ηλεκτρικό.. η αυτονομία που δίνει ,με βγάζει μέχρι το χιονοδρομικό με πλήρη φόρτο και όλα τα ηλεκτρονικά στο φουλ ή θα με λυντσαρουν οι άλλοι οδηγοι;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 17:34
από Ασέβαστος
micmic έγραψε: 27 Δεκ 2024, 14:52
Προφανώς οι μαλάκες πάντα υπάρχουν και είναι ανεξάρτητοι τεχνολογίας. Το θέμα όμως είναι ο ηλεκτρικός μαλάκας να μην μπορεί να γίνει πιο καταστροφικός από τον συμβατικό μαλάκα. Δηλαδή να μην του δίνει η τεχνολογία αυτή τη δυνατότητα.
και τι να κανουμε; να σταματησουμε την προοδο για τους μαλακες;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 17:51
από xlsms
Ας βγάζουν ένα τελευταίο μήνυμα της ντροπής πουλόβερ δε γαϊδάρ . Δε θα πάθουν τίποτα, αντέχουν.
Τώρα άμα θερμαίνουν τα πόδια με μπαταρίες έχω την απορία αλλά καλύτερα να μη ξέρω, γιατί θα πω τίποτα για τα μπόλια και δεν κάνει μέρες που είναι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 18:01
από Στύξ
Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 18:17
από Chilloutbuddy
Nαι αλλά για 600 άλογα με βενζινοκινητήρα δε θες 60 χιλιάρικα, θες τουλάχιστον τα τριπλά, μιλάμε για 911ts, Ε63 AMG, M5, Huracan κλπ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 18:30
από Garcia
Στύξ έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:01
Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 18:34
από Στύξ
Garcia έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:30
Στύξ έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:01
Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.
Λιτόχωρο που πήγαινα σχολείο 150 χλμ συνολικά , ήθελα 10 ευρώ με υγραέριο.Συνέφερε.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2024, 18:39
από Feindflug
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:14
Feindflug έγραψε: 27 Δεκ 2024, 15:22
Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Ε όπως το οδηγας υπολογίζει ανάλογα αλλά οι αποκλίσεις είναι μικρές.
Τώρα πως το κάνει δε ξέρω, δεν είμαι ο ηλον
Έχω οδηγήσει ηλεκτρικό αρκετές φορές, τύπε και η κατανάλωση και η αυτονομία αλλάζει πολύ, ανάλογα πόσο τρέχεις, πόσο απότομα πατάς γκάζι και φρενάρεις, το φορτίο, την θέρμανση και άλλα. Όπως συμπεριφέρεται δηλαδή μια ΜΕΚ, μόνο που εκεί δεν σε απασχολεί πολύ η κατανάλωση και η αυτονομία και εκεί μπορείς να ρίξεις την κατανάλωση επιλέγοντας μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Όλα αυτά βέβαια, δεν θα είχαν καμμία σημασία, αν υπήρχαν παντού ταχυφορτιστές.