Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2024, 16:13
Όταν είναι να επιστρέψουμε, πάμε απ τον περιφερειακό, είμαστε πάντα σε φόρτιση
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Όταν είναι να επιστρέψουμε, πάμε απ τον περιφερειακό, είμαστε πάντα σε φόρτιση
και τη ρουφαει τριπλα, αμα ξεμεινουν 20 ηλιθιοι που δεν εχουν αλυσιδες, αναμεσα τους και ενα εξπρες σερβις που πηγε να μαζεψει καποιον.Ερμής έγραψε: 25 Δεκ 2024, 22:43 Επρόκειτο για καθυστερημενους.
Ξερεις πως το ηλεκτρικό ρουφάει τη μπαταρία
σε ανηφόρα
χειρότερα από τη mia khalifa σε γκανγκμπανγκ , επίσης τη ρουφάει δίπλα με το κρύο.
Και ξεκινάς και πας στο βουνό με τα χιόνια τέτοιες μέρες που έχει ήδη μποτιλιαρισμα
Πόσο πιθανό να μη την πάθεις.
Τσιμεντολιθοι.
και πως θα το ξερουν τα ηλεκτρονικα αν φορα αλυσιδες η οχι;SeaHawk έγραψε: 26 Δεκ 2024, 15:42 Εχω αμφιβολια γιια το αν τα ηλεκτρονικα τους δεχονται κινηση με χιονοκουβερτα/αλυσιδες
Ο τοπικός δήμαρχος είπε ότι αυτός δημιούργησε το πρόβλημα κι όχι τα ηλεκτρικάΑσέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 09:22 αναμεσα τους και ενα εξπρες σερβις που πηγε να μαζεψει καποιον.
Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 09:22και τη ρουφαει τριπλα, αμα ξεμεινουν 20 ηλιθιοι που δεν εχουν αλυσιδες, αναμεσα τους και ενα εξπρες σερβις που πηγε να μαζεψει καποιον.Ερμής έγραψε: 25 Δεκ 2024, 22:43 Επρόκειτο για καθυστερημενους.
Ξερεις πως το ηλεκτρικό ρουφάει τη μπαταρία
σε ανηφόρα
χειρότερα από τη mia khalifa σε γκανγκμπανγκ , επίσης τη ρουφάει δίπλα με το κρύο.
Και ξεκινάς και πας στο βουνό με τα χιόνια τέτοιες μέρες που έχει ήδη μποτιλιαρισμα
Πόσο πιθανό να μη την πάθεις.
Τσιμεντολιθοι.
εχουμε ενα σκασμο ηλιθιους που δεν ξερουν να πανε στο χιονι, 99% αυτων με θερμικα, αλλα ο ενας ηλιθιος με ηλεκτρικο κανει πιο πολυ εντυπωση για τις ειδησεις.
Διαβάζω ότι και στο Περτούλι το ίδιο έγινε. Είναι πολλά τα γκαφάλια τελικάST48410 έγραψε: 27 Δεκ 2024, 11:27 Απλά πήρε έκταση το θέμα λόγω ΜΜΕ. Κάθε χρόνο στους μεγάλους χιονιάδες που βγαίνει ο κόσμος μαζικά στους χειμερινούς προορισμούς, έχουμε τα ίδια εδώ και δεκαετίες. Απλά κάποια περιφερειακά χιονοδρομικά δεν ακούγονται τόσο πολύ και δεν το βλέπετε στις ειδήσεις ενώ για Αράχωβα, Παρνασσό, Καλάβρυτα θα γίνει ντόρος.
Αφού οι μπούμερς αυτές τις ειδήσεις θέλουν να ακούν, και αυτό είναι το κοινό των ΑΡΔ.Garcia έγραψε: 27 Δεκ 2024, 11:36 Στη νορβηγια και στη φινλανδια δεν επαθαν κατι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στους παγετωνες και ηρθαν οι αρδ να μας πουν οτι παρουσιασαν τεχνικο προβλημα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και δημιουργηθηκε μποτιλιαρισμα στην αραχωβα ελεω χαμηλης θερμοκρασιας,χωρις να διευκρινιζουν τιποτε,ουτε τι αυτονομια ειχαν,ουτε τι ελαστικα φορουσαν,ουτε αν ειχαν οπως οριζει πλεον ο νομος αλυσιδες/χιονοκουβερτες/tire ups κλπ.
Ξεχασαν στην Αττικη με τα χιονια,που εκαιγαν τα θερμικα,βαρελια/μπιτονια πετρελαιο και βενζινη για να ζεσταθει ο εγκλωβισμενος κοσμος,επειδη αν τα εσβηναν δεν επαιρναν ξανα μπροστα.
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 12:50Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 09:22και τη ρουφαει τριπλα, αμα ξεμεινουν 20 ηλιθιοι που δεν εχουν αλυσιδες, αναμεσα τους και ενα εξπρες σερβις που πηγε να μαζεψει καποιον.Ερμής έγραψε: 25 Δεκ 2024, 22:43 Επρόκειτο για καθυστερημενους.
Ξερεις πως το ηλεκτρικό ρουφάει τη μπαταρία
σε ανηφόρα
χειρότερα από τη mia khalifa σε γκανγκμπανγκ , επίσης τη ρουφάει δίπλα με το κρύο.
Και ξεκινάς και πας στο βουνό με τα χιόνια τέτοιες μέρες που έχει ήδη μποτιλιαρισμα
Πόσο πιθανό να μη την πάθεις.
Τσιμεντολιθοι.
εχουμε ενα σκασμο ηλιθιους που δεν ξερουν να πανε στο χιονι, 99% αυτων με θερμικα, αλλα ο ενας ηλιθιος με ηλεκτρικο κανει πιο πολυ εντυπωση για τις ειδησεις.
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 12:50Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 09:22
και τη ρουφαει τριπλα, αμα ξεμεινουν 20 ηλιθιοι που δεν εχουν αλυσιδες, αναμεσα τους και ενα εξπρες σερβις που πηγε να μαζεψει καποιον.
εχουμε ενα σκασμο ηλιθιους που δεν ξερουν να πανε στο χιονι, 99% αυτων με θερμικα, αλλα ο ενας ηλιθιος με ηλεκτρικο κανει πιο πολυ εντυπωση για τις ειδησεις.
σωστα.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 12:50
Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.