Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Μηχανικός έγραψε: 23 Οκτ 2018, 15:11
Καλά απορώ πως δεν έχει σκεφτεί μερικά βασικά πράγματα που τα ανακάλυψα εγώ τώρα που άρχισε να με απασχολεί το θέμα.
τι εννοείς, πάντα σε απασχολούσε αλλά μεχρι το 12 μετρούσαν στα τετραγωνικά και είχες τα χέρια δεμένα
πλάκα κάνω, ναι πες ιδέες, πες και έτοιμες λύσεις αν έχεις πετύχει γενικά για ρετροφιτ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 02:48
από Μηχανικός
Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.
Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες
Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες
Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.
Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 03:14
από Πάνας
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 02:48Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.
Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες
Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες
Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.
Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
Τα ισοπέδωσες όλα ρισπέκτ!
Καλύτερα να μη μιλήσουμε και για την τιμή του ρεύματος.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 03:26
από Μηχανικός
Πρακτικά για να μπορείς να φορτίζεις σε λογικούς χρόνους το καλό σου ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα πρέπει η ΔΕΗ να σου φέρει νέα παροχή πολύ πιο ισχυρή από του σπιτιού σου.
Και αν θέλεις να το φορτίζεις γρήγορα ή έχει και άλλα αυτοκίνητα η οικογένεια, θέλεις δικό σου υποσταθμό.
Μόνο ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης (όχι δύο) με μικρές μπαταρίες που θα φορτίζει όλο το βράδυ θα μπορείς εύκολα να έχεις, αν βέβαια έχεις δικό σου γκαράζ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 03:30
από Πάνας
Προς το παρών μόνο η ρόδα του enaon συμφέρει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 08:33
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 02:48Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.
Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες
Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες
Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.
Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
αν κανεις 300 χλμ καθε μερα εχεις δικιο. αν κανεις λιγοτερα απο 150 και το βαζεις καθε βραδυ στην πριζα, καθε πρωι θα εισαι γεματος. ακομη κι αν μια μερα κανεις 300, παλι την επομενη θα εισαι αρκετα φορτισμενος για να κανεις τη δουλεια σου, και σε 2-3 μερες με ολονυχτια φορτιση θα εισαι παλι ετοιμος για 300αρα.
στο μελλον δεν προβλεπεται μονο να ανεβει η χωρητικοτητα, αλλα και να μειωθει η καταναλωση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:03
από Chilloutbuddy
Ο περισσότερος κόσμος στην Ευρώπη κάνει 300 χιλιόμετρα την εβδομάδα, όχι τη μέρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:07
από Μηχανικός
Άμα πάω Καλαμάτα-Αθήνα, δεν θα μπορώ να γυρίσω ούτε την άλλη μέρα γιατί δεν θα έχει φορτίσει το αυτοκίνητο.
Δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, τίποτα άλλο για τα επόμενα χρόνια τα ηλεκτρικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:11
από Chilloutbuddy
Ναι, κάπως έτσι.
Πιστεύω για πολλά χρόνια θα παίρνουν ηλεκτρικό αυτοί που μπορούν, δηλαδή κυρίως αυτοί που έχουν γκαράζ και δεύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια, επείγοντα κλπ. Και θα λιώνουν στα χιλιόμετρα το ηλεκτρικό όλο και περισσότερο, μέχρι κάποια στιγμή να σιγουρευτούν ότι στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται το άλλο και θα το καταργήσουν. Όλα αυτά τα "ταξίδια με το αυτοκίνητο" στην πραγματικότητα είναι κάτι σαν το SUV όπου όλοι λένε ότι "το χρειάζονται" για κάτι φαντασιακες περιπέτειες σε χωματόδρομους αλλά στην πραγματικότητα λίγοι τα κάνουν.
Και στην πορεία θα αρχίσουν σιγά σιγά να βγαίνουν λύσεις για φόρτισμα σε πολυκατοικίες και διάφορους άλλους που δεν έχουν γκαράζ, με μηχανάκια που το πιθανότερο θα μοιάζουν σαν παρκόμετρα. Αλλά στην Ελλάδα αυτό θα πρέπει να πάει βήμα-βήμα με κάποια γενικότερη λύση στο πρόβλημα του παρκαρίσματος και θα πάρει πιστεύω πολλά χρόνια.
Και στο τέλος τα βενζινοκίνητα θα γίνουν κάτι σαν τα βινύλια και τις φωτογραφικές μηχανές με φιλμ: θα έχουν πολλοί λίγοι για συναισθηματικούς κυρίως λόγους αλλά δε θα καταργηθούν εντελώς ποτέ. Απλά θα γίνονται όλο και ακριβότερα, κυρίως στη συντήρηση και την ενέργεια.
Αλλά γκόμενα δε θα βγάζεις πια με βενζινοκίνητο, θα σε κοιτάνε στραβά και μόνο για το θόρυβο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:14
από Μηχανικός
Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:17
από Ερμής
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14
Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Απο τη στιγμή που υπάρχουν τύποι να σκάνε κατοστάρικα και βάλε για το σουβ της τεσλα, μην εισαι σίγουρος για τίποτα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:26
από Ορέστης 35
Ειμαι σιγουρος οτι καποιες κυβερνησεις θα αρχισουν να απαγορευουν τα βενζινοκινητα μεσα στις πολεις.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:32
από Chilloutbuddy
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14
Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο.
Με συγχωρείς.
Πες ότι είσαι εξωγήϊνος και μας βλέπεις από ψηλά αυτή τη στιγμή.
Αυτό που θα δεις είναι κάτι ανθρωπάκια που πάνε και στήνουνε πλωτές πλατφόρμες στον ωκεανό, από τις οποίες βγαίνει ένα τεράστιο τρυπάνι που πάει και τρυπάει το βυθό του ωκεανού, και βγάζει από τα έγκατα της γης ένα μαύρο ζουμί και το φέρνει πάνω στην πλατφόρμα. Μετά έρχεται ένα καράβι και το παίρνει και το πάει σε κάτι τεράστιες δεξαμενές όπου το καθαρίζουμε και το τροποποιούμε με διάφορες χημικές διαδικασίες, και από εκεί το παίρνουμε και το μοιράζουμε σε εκατομμύρια μικρές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο που λέγονται βενζινάδικα. Από εκεί το βάζουμε με κάτι αντλίες σε ένα σωρό από σίδερα και πλαστικά το οποίο έχει μπροστά μια μηχανή που το καίει, και κάνει μικρές ελεγχόμενες εκρηξούλες που τις μετατρέπει σε κίνηση με κάτι ελαστικούς φουσκωμένους τροχούς. Και μετά καθόμαστε μέσα στο σωρό από σίδερα και πλαστικά, και κάνουμε απ'την καρέκλα μας με κάτι χειριστήρια διάφορους χειρισμούς που απαιτούν μήνες εκπαίδευση να τους μάθεις, ώστε να κατευθύνουμε το σωρό μας προς τα εκεί που θέλουμε χωρίς να χτυπάμε πάνω στους σωρούς των άλλων.
Όλα αυτά προκειμένου να μπορούμε πάμε στη δουλειά μας κάθε πρωί.
Και εσένα αυτό σου φαίνεται νορμάλ, αλλά σου φαίνεται αστείο να φτιάξουμε θέσεις πάρκινγκ με μπρίζα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 10:43
από Recondite
Κάποιος ρώτησε πόσο κρατάνε οι μπαταρίες της Τέσλα. Κατά μέσο όρο, είναι στα 92% μετά από 240000 χιλιόμετρα με βάση τα στοιχεία ως τώρα.
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14
Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο.
Με συγχωρείς.
Πες ότι είσαι εξωγήϊνος και μας βλέπεις από ψηλά αυτή τη στιγμή.
Αυτό που θα δεις είναι κάτι ανθρωπάκια που πάνε και στήνουνε πλωτές πλατφόρμες στον ωκεανό, από τις οποίες βγαίνει ένα τεράστιο τρυπάνι που πάει και τρυπάει το βυθό του ωκεανού, και βγάζει από τα έγκατα της γης ένα μαύρο ζουμί και το φέρνει πάνω στην πλατφόρμα. Μετά έρχεται ένα καράβι και το παίρνει και το πάει σε κάτι τεράστιες δεξαμενές όπου το καθαρίζουμε και το τροποποιούμε με διάφορες χημικές διαδικασίες, και από εκεί το παίρνουμε και το μοιράζουμε σε εκατομμύρια μικρές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο που λέγονται βενζινάδικα. Από εκεί το βάζουμε με κάτι αντλίες σε ένα σωρό από σίδερα και πλαστικά το οποίο έχει μπροστά μια μηχανή που το καίει, και κάνει μικρές ελεγχόμενες εκρηξούλες που τις μετατρέπει σε κίνηση με κάτι ελαστικούς φουσκωμένους τροχούς. Και μετά καθόμαστε μέσα στο σωρό από σίδερα και πλαστικά, και κάνουμε απ'την καρέκλα μας με κάτι χειριστήρια διάφορους χειρισμούς που απαιτούν μήνες εκπαίδευση να τους μάθεις, ώστε να κατευθύνουμε το σωρό μας προς τα εκεί που θέλουμε χωρίς να χτυπάμε πάνω στους σωρούς των άλλων.
Όλα αυτά προκειμένου να μπορούμε πάμε στη δουλειά μας κάθε πρωί.
Και εσένα αυτό σου φαίνεται νορμάλ, αλλά σου φαίνεται αστείο να φτιάξουμε θέσεις πάρκινγκ με μπρίζα
Γιατί δεν λες ότι πήγαμε στο φεγγάρι πριν 50 χρόνια.
Αλλά ακόμη δεν έχουμε ούτε ιπτάμενα αλλά ούτε ταπεινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.