Σελίδα 385 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2024, 12:00
από Kauldron

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2024, 17:38
από Η φωνή της Αληθειας
Κινέζικη νεκροφόρα. Να γιατί είναι φθηνά.

https://www.newsauto.gr/news/fernoun-en ... in-ellada/
Όπως βλέπουμε είναι εκπληκτικό ότι το σύστημα φρένων έχει καταρρεύσει εντελώς, με τα τακάκια να έχουν λιώσει και να έχουν καταστραφεί οι δαγκάνες και οι δισκόπλακες. Πρόκειται για σοβαρή βλάβη, που ακόμα και σε οδήγηση σε πίστα, είναι ανεπίτρεπτη.
Πιο κάτω στο ίδιο video βλέπουμε τα σοβαρά παράπονα που εντοπίζονται σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής και την επιλογή φθηνών υλικών και διαδικασιών για την δημιουργία του.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2024, 17:42
από talaipwros
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 03 Σεπ 2024, 17:38 Κινέζικη νεκροφόρα. Να γιατί είναι φθηνά.

https://www.newsauto.gr/news/fernoun-en ... in-ellada/
Όπως βλέπουμε είναι εκπληκτικό ότι το σύστημα φρένων έχει καταρρεύσει εντελώς, με τα τακάκια να έχουν λιώσει και να έχουν καταστραφεί οι δαγκάνες και οι δισκόπλακες. Πρόκειται για σοβαρή βλάβη, που ακόμα και σε οδήγηση σε πίστα, είναι ανεπίτρεπτη.
Πιο κάτω στο ίδιο video βλέπουμε τα σοβαρά παράπονα που εντοπίζονται σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής και την επιλογή φθηνών υλικών και διαδικασιών για την δημιουργία του.
η απάτη της Κινεζοκίνησης

Dwarven Blacksmith

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2024, 17:54
από enaon
ειναι στον ομιλο espresso to newsauto;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 13:31
από Garcia
Το newsauto είναι αρδ,ξεφτιλες και παραπληροφόρουν,όπως και το gocar.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 13:37
από Ερμής
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.

Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία :lol:
Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό; Αν το σκηνικό έγινε ελλάδα, δώσε περιοχή και χρώμα του τεσλα :003:

Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Ασέβαστος έγραψε: 09 Αύγ 2024, 17:37
Tεκμηριωνας έγραψε: 09 Αύγ 2024, 01:06 Κολαση σημερα στον περιφερειακο θεσνικης στα εργα του fly over
Μετα τον κομβο της Τουμπας ντελαπαρισε τεσλα(η μουρη του ειχε γυρισει προς την αντιθετη κατευθυνση)
Μας περασαν δυο ασθενοφορα δυο πυροσβεστικα και δυο γερανοι
Φαγαμε μια ωρα γιατι λεει για να μετακινηθει το τεσλα χρειαζοταν ειδικος γερανος
ποιος το λεει;
και όμως ισχύει. Αν δεν ανοίξει για κάποιο λόγο το αυτοκίνητο ουτως ώστε να επιλέξεις τη "Ρυμουλκυση" τότε οι τροχοί κλειδώνουν και δε το κουνάς ούτε ένα χιλιοστό.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 13:50
από Καπετάν Μιχάλης
Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.

Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία :lol:
Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;

Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).

Α δηλαδή εφόσον φρενάρει με το που σηκώσεις το πόδι απ' το γκάζι, ανάβει και τα φώτα των φρένων. Σωστό, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα το ίδιο ήταν, δηλαδή έκοβε στις στροφές πολύ πιο νωρίς (και οπτικά έβλεπες οτι επιβράδυνε δηλαδή). Γενικά, φαινότανε οτι δεν τα πάει καλά στις στροφές.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 13:51
από Ερμής
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:50
Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.

Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία :lol:
Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;

Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).

Α δηλαδή εφόσον φρενάρει με το που σηκώσεις το πόδι απ' το γκάζι, ανάβει και τα φώτα των φρένων. Σωστό, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα το ίδιο ήταν, δηλαδή έκοβε στις στροφές πολύ πιο νωρίς (και οπτικά έβλεπες οτι επιβράδυνε δηλαδή). Γενικά, φαινότανε οτι δεν τα πάει καλά στις στροφές.
ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλα :lol: και γίνε λιγο πιο συγκεκριμένος εστω και σε πμ

Ναι ακριβώς ετσι γίνεται.
Στις στροφές με τίποτα, ειδικά το dual Motor LR φαντάσου ειναι και awd.
Σε στροφές που τις ξέρω δηλαδή, με το C4 μπαίνω τρένο και με αυτό σα βαρκα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 13:58
από Καπετάν Μιχάλης
Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:51 ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλα :lol:

Ναι ακριβώς ετσι γίνεται.
Στις στροφές με τίποτα, ειδικά το dual Motor LR φαντάσου ειναι και awd.
Σε στροφές που τις ξέρω δηλαδή, με το C4 μπαίνω τρένο και με αυτό σα βαρκα.
Λευκό και Αρκαδία (πήγαινε Δημητσάνα μάλλον, γιατί χωρίσαμε στην Καρκαλού στο σταυροδρόμι για Δημητσάνα - δεν ήθελα να το δώσω αυτό αλλά anyway :lol: ). Νομίζω δεν πρέπει να ήταν το dual motor (πίσω δεν το δείχνει αυτό; ή στο πλάι;)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2024, 14:05
από Ερμής
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:58
Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:51 ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλα :lol:

Ναι ακριβώς ετσι γίνεται.
Στις στροφές με τίποτα, ειδικά το dual Motor LR φαντάσου ειναι και awd.
Σε στροφές που τις ξέρω δηλαδή, με το C4 μπαίνω τρένο και με αυτό σα βαρκα.
Λευκό και Αρκαδία (πήγαινε Δημητσάνα μάλλον, γιατί χωρίσαμε στην Καρκαλού στο σταυροδρόμι για Δημητσάνα - δεν ήθελα να το δώσω αυτό αλλά anyway :lol: ). Νομίζω δεν πρέπει να ήταν το dual motor (πίσω δεν το δείχνει αυτό; ή στο πλάι;)
Λευκό τσεκ αλλά δε πήγα προς τα μέρη της Δημητσάνας οπότε δε με πέτυχες, εμένα γράφει και dual motor
πίσω γράφει Dual Motor αν ειναι το LR ή το performance
Αν δε γράφει τίποτα τότε μάλλον είναι το standard με τους περίπου 280 ίππους. Τα άλλα δύο είναι στους πεντακόσους (πλην κάτι για το LR, συν κάτι για το performance)

ΥΓ. ρωτησα γιατί είχα ένα τέτοιο παιγνίδι στο περίπου αλλά προς ορεινη Λακωνία.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2024, 10:28
από Ίακχος
Το 94,3% των καινούργιων αυτοκινήτων στη Νορβηγία τον Αύγουστο ήταν ηλεκτρικα
https://www.facebook.com/share/C5UdpUFcpo9rTfU9/

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2024, 10:43
από Πτολεμαίος
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:50
Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.

Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία :lol:
Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;

Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).

Α δηλαδή εφόσον φρενάρει με το που σηκώσεις το πόδι απ' το γκάζι, ανάβει και τα φώτα των φρένων. Σωστό, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα το ίδιο ήταν, δηλαδή έκοβε στις στροφές πολύ πιο νωρίς (και οπτικά έβλεπες οτι επιβράδυνε δηλαδή). Γενικά, φαινότανε οτι δεν τα πάει καλά στις στροφές.
Αν περιμένεις από Τέσλα να μπαίνει στις στροφές σωθηκες

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2024, 10:47
από sharp
Πάντα είχα την απορία... εντάξει στο ηλεκτρικό και την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά στην οδική συμπεριφορά πότε απέκτησε νόου χάου ο κ. Τέσλας και τρέχουν όλοι και αγοράζουν.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2024, 11:00
από Νon4me
Ειδα ενα τριαρι dual motor προχθες στον δρομο και μου αρεσε εμφανισιακα . απο δυναμη πρεπει να σπερνει 500 αλογα με ακαριαια ροπη , που στραβωνει η δουλεια ? στην αυτονομια ?

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2024, 12:00
από Ερμής
Νon4me έγραψε: 05 Σεπ 2024, 11:00 Ειδα ενα τριαρι dual motor προχθες στον δρομο και μου αρεσε εμφανισιακα . απο δυναμη πρεπει να σπερνει 500 αλογα με ακαριαια ροπη , που στραβωνει η δουλεια ? στην αυτονομια ?
Για να ειδες το Dual motor σημαίνει πως έχει περίπου 350 πραγματική αυτονομία σε νορμαλ συνθήκες οδήγησης. Σχετικά με τη ροπή και το 0-100(αλλά και το 100-200) το είπα και παραπάνω, νομίζεις πως σε τραβάει f-16. Τετοια επιτάχυνση έχω νιώσει παλιά μονο με το 458
Στραβωνει στο οτι σε επαρχιακό δρομο με στροφές πας βάρκα γυαλό. Αν το θες μονο για Εθνική και λεωφόρους, είναι ταμάμ.

Ιούλιο αύγουστο έκανα 6000χλμ με συνολικό κόστος ρεύματος 228€. Βέβαια αν το φορτίζεις εκτός σπιτιού ή tesla chargers τότε το κόστος τουλάχιστον διπλασιάζεται, αλλά και πάλι για 6000χλμ δε σου φτάνουν ούτε τα διπλάσια με βενζίνη.
sharp έγραψε: 05 Σεπ 2024, 10:47 Πάντα είχα την απορία... εντάξει στο ηλεκτρικό και την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά στην οδική συμπεριφορά πότε απέκτησε νόου χάου ο κ. Τέσλας και τρέχουν όλοι και αγοράζουν.
Και ποιος σου ειπε πως παίζει οδηγική συμπεριφορά εκτός απο ευθείες;
Επίσης δεν έχει χαρακτήρα. Είναι απλά ένα γκάτζετ που σε μεταφέρει.