Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2024, 12:00
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Όπως βλέπουμε είναι εκπληκτικό ότι το σύστημα φρένων έχει καταρρεύσει εντελώς, με τα τακάκια να έχουν λιώσει και να έχουν καταστραφεί οι δαγκάνες και οι δισκόπλακες. Πρόκειται για σοβαρή βλάβη, που ακόμα και σε οδήγηση σε πίστα, είναι ανεπίτρεπτη.
Πιο κάτω στο ίδιο video βλέπουμε τα σοβαρά παράπονα που εντοπίζονται σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής και την επιλογή φθηνών υλικών και διαδικασιών για την δημιουργία του.
η απάτη της ΚινεζοκίνησηςΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 03 Σεπ 2024, 17:38 Κινέζικη νεκροφόρα. Να γιατί είναι φθηνά.
https://www.newsauto.gr/news/fernoun-en ... in-ellada/
Όπως βλέπουμε είναι εκπληκτικό ότι το σύστημα φρένων έχει καταρρεύσει εντελώς, με τα τακάκια να έχουν λιώσει και να έχουν καταστραφεί οι δαγκάνες και οι δισκόπλακες. Πρόκειται για σοβαρή βλάβη, που ακόμα και σε οδήγηση σε πίστα, είναι ανεπίτρεπτη.
Πιο κάτω στο ίδιο video βλέπουμε τα σοβαρά παράπονα που εντοπίζονται σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής και την επιλογή φθηνών υλικών και διαδικασιών για την δημιουργία του.
Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό; Αν το σκηνικό έγινε ελλάδα, δώσε περιοχή και χρώμα του τεσλαΚαπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.
Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία![]()
και όμως ισχύει. Αν δεν ανοίξει για κάποιο λόγο το αυτοκίνητο ουτως ώστε να επιλέξεις τη "Ρυμουλκυση" τότε οι τροχοί κλειδώνουν και δε το κουνάς ούτε ένα χιλιοστό.Ασέβαστος έγραψε: 09 Αύγ 2024, 17:37ποιος το λεει;Tεκμηριωνας έγραψε: 09 Αύγ 2024, 01:06 Κολαση σημερα στον περιφερειακο θεσνικης στα εργα του fly over
Μετα τον κομβο της Τουμπας ντελαπαρισε τεσλα(η μουρη του ειχε γυρισει προς την αντιθετη κατευθυνση)
Μας περασαν δυο ασθενοφορα δυο πυροσβεστικα και δυο γερανοι
Φαγαμε μια ωρα γιατι λεει για να μετακινηθει το τεσλα χρειαζοταν ειδικος γερανος
Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.
Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία![]()
Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλαΚαπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:50Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.
Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία![]()
Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Α δηλαδή εφόσον φρενάρει με το που σηκώσεις το πόδι απ' το γκάζι, ανάβει και τα φώτα των φρένων. Σωστό, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα το ίδιο ήταν, δηλαδή έκοβε στις στροφές πολύ πιο νωρίς (και οπτικά έβλεπες οτι επιβράδυνε δηλαδή). Γενικά, φαινότανε οτι δεν τα πάει καλά στις στροφές.
Λευκό και Αρκαδία (πήγαινε Δημητσάνα μάλλον, γιατί χωρίσαμε στην Καρκαλού στο σταυροδρόμι για Δημητσάνα - δεν ήθελα να το δώσω αυτό αλλά anywayΕρμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:51 ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλα
Ναι ακριβώς ετσι γίνεται.
Στις στροφές με τίποτα, ειδικά το dual Motor LR φαντάσου ειναι και awd.
Σε στροφές που τις ξέρω δηλαδή, με το C4 μπαίνω τρένο και με αυτό σα βαρκα.
Λευκό τσεκ αλλά δε πήγα προς τα μέρη της Δημητσάνας οπότε δε με πέτυχες, εμένα γράφει και dual motorΚαπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:58Λευκό και Αρκαδία (πήγαινε Δημητσάνα μάλλον, γιατί χωρίσαμε στην Καρκαλού στο σταυροδρόμι για Δημητσάνα - δεν ήθελα να το δώσω αυτό αλλά anywayΕρμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:51 ορεινη πελοπόννησος ακούω. Δωσε χρώμα του τέσλα
Ναι ακριβώς ετσι γίνεται.
Στις στροφές με τίποτα, ειδικά το dual Motor LR φαντάσου ειναι και awd.
Σε στροφές που τις ξέρω δηλαδή, με το C4 μπαίνω τρένο και με αυτό σα βαρκα.). Νομίζω δεν πρέπει να ήταν το dual motor (πίσω δεν το δείχνει αυτό; ή στο πλάι;)
Αν περιμένεις από Τέσλα να μπαίνει στις στροφές σωθηκεςΚαπετάν Μιχάλης έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:50Στην Ελλάδα (ορεινή Πελοπόννησος).Ερμής έγραψε: 04 Σεπ 2024, 13:37Ελλάδα ή εξωτερικό το σκηνικό;Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 27 Αύγ 2024, 10:43 Βρέθηκα σε μια ορεινή διαδρομή και είχα ένα tesla model 3 μπροστά μου. Είχα παιχνιδιάρικη διάθεση και ευτυχώς είχε και ο οδηγός του tesla. Να σημειώσω οτι δεν διαθέτω όχημα κατάλληλο για ορεινές διαδρομές και στροφιλίκια, αλλά ένα κλασικό motorway cruiser (insignia 2009, 1.8 ατμοσφαιρικό). Ξεκίνησα να του γεμίζω τους καθρέφτες για να τον πιέσω να μου δείξει λίγο τις ικανότητες του ηλεκτρικού και πράγματι στις ευθείες είναι σίφουνας, άπιαστο (τουλάχιστον για τα 140 κουτσά άλογά μου). Παρατήρησα όμως αυτό που γράφτηκε και σ' αυτό το νήμα, πως στις στροφές είναι τελείως φλόμπα (κόντεψε να του φύγει σε μια). Φρέναρε πολύ νωρίτερα στις στροφές και το κρατούσε μέχρι να βγει απ' τη στροφή (ακόμη και σε στροφές που εγώ δεν χρειάστηκε καν να πατήσω φρένο - θυμίζω οτι το δικό μου είναι σαν βάρκα). Το αποτέλεσμα ήταν να μου φεύγει στις ευθείες και να τον φτάνω στις στροφές.
Υγ.1: Ο δρόμος ήταν έρημος για μια διαδρομή σχεδόν 30 χιλιομέτρων όπου και χωριστήκαμε (δεν κινδύνεψε κανείς και δεν παραβιάστηκαν όρια ταχύτητας - εντάξει, όχι πολύ τουλάχιστον).
Υγ.2: Μεταξύ μας, ήθελα να τον κάνω να καταναλώσει μπαταρία![]()
Επίσης με το που σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι, φρενάρει απαλά με τη μία, δηλαδή μπορεί σε εσένα να φαινόταν πως φρέναρε λόγω των φαναριών, ενώ αυτός απλά να είχε αφήσει το γκάζι.
Α δηλαδή εφόσον φρενάρει με το που σηκώσεις το πόδι απ' το γκάζι, ανάβει και τα φώτα των φρένων. Σωστό, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα το ίδιο ήταν, δηλαδή έκοβε στις στροφές πολύ πιο νωρίς (και οπτικά έβλεπες οτι επιβράδυνε δηλαδή). Γενικά, φαινότανε οτι δεν τα πάει καλά στις στροφές.
Για να ειδες το Dual motor σημαίνει πως έχει περίπου 350 πραγματική αυτονομία σε νορμαλ συνθήκες οδήγησης. Σχετικά με τη ροπή και το 0-100(αλλά και το 100-200) το είπα και παραπάνω, νομίζεις πως σε τραβάει f-16. Τετοια επιτάχυνση έχω νιώσει παλιά μονο με το 458Νon4me έγραψε: 05 Σεπ 2024, 11:00 Ειδα ενα τριαρι dual motor προχθες στον δρομο και μου αρεσε εμφανισιακα . απο δυναμη πρεπει να σπερνει 500 αλογα με ακαριαια ροπη , που στραβωνει η δουλεια ? στην αυτονομια ?
Και ποιος σου ειπε πως παίζει οδηγική συμπεριφορά εκτός απο ευθείες;sharp έγραψε: 05 Σεπ 2024, 10:47 Πάντα είχα την απορία... εντάξει στο ηλεκτρικό και την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά στην οδική συμπεριφορά πότε απέκτησε νόου χάου ο κ. Τέσλας και τρέχουν όλοι και αγοράζουν.