Σελίδα 374 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 18:54
από enaon
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:51
Τεράστια. Ουσιαστικά η απόδοση που ισχυρίζονται είναι παρόμοια με το Prius, απλά βάλανε αρκετά μεγαλύτερη δεξαμενή. Η τεχνολογία υπάρχει στα δυτικά αυτοκίνητα εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχει αυτονομία 2000 χμ. Κανείς δεν πρόκειται να οδηγήσει τέτοια απόσταση μια και έξω.
σιγα μην εχει 46% τo πρίους, για βαλε να το δώ.
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Μάιος 2024, 19:19
Τα plug-in υβριδικά μάλλον είναι καλύτερο value for money. Ίσως τελικά η Τογιότα να ήταν η πιο «σοφή» από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
τα plug-in υβριδικά ειναι βυδ, αυτους που κοροιδέυεις, η τογιοτα το εκανε χρόνια μετά την βυδ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 18:54
από Dwarven Blacksmith
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:51 Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχει αυτονομία 2000 χμ. Κανείς δεν πρόκειται να οδηγήσει τέτοια απόσταση μια και έξω.
Προφανώς και δεν έχει κανένα νόημα. Αλλά τα ψυχιατρεία είναι γεμάτα με πάσχοντες από range anxiety, εκεί στοχεύει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:12
από Dwarven Blacksmith
Οργισμένος έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:27
αληθεια ποσο μεγαλη δεξαμενη καυσιμου εχει αυτο το ...θηριο;;;
https://streamable.com/p27t1x
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:16
από Η φωνή της Αληθειας
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:54
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:51 Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχει αυτονομία 2000 χμ. Κανείς δεν πρόκειται να οδηγήσει τέτοια απόσταση μια και έξω.
Προφανώς και δεν έχει κανένα νόημα. Αλλά τα ψυχιατρεία είναι γεμάτα με πάσχοντες από range anxiety, εκεί στοχεύει.
Η range anxiety είναι μέχρι τα 300-400 χμ. Τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν αυτονομία 400-600 χμ. Αυτό αυξάνεται πανεύκολα κάνοντας την δεξαμενή μεγαλύτερη, αλλά μετά τίθεται θέμα packaging και απλά δεν παίζει ρόλο. 2000 χμ είναι overkill.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:19
από enaon
αν μεγαλώσαν την απόδοση πράγματι, ας βαλουν και ντεπόζιτο σε τραιλερ αν αυτό χρειάζεται για να δώσουμε σημασία. Πράγματι ειναι αρνηση να μην καταλαβαίνουμε οτι αυξηση απόδοσης σε θερμικό ειναι κατι που κανονικά δεν επρεπε να καταφέρουν οι κινέζοι, αντιγράφουν λεμε, δεν γινεται.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:23
από Η φωνή της Αληθειας
enaon έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:54
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:51
Τεράστια. Ουσιαστικά η απόδοση που ισχυρίζονται είναι παρόμοια με το Prius, απλά βάλανε αρκετά μεγαλύτερη δεξαμενή. Η τεχνολογία υπάρχει στα δυτικά αυτοκίνητα εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχει αυτονομία 2000 χμ. Κανείς δεν πρόκειται να οδηγήσει τέτοια απόσταση μια και έξω.
σιγα μην εχει 46% τo πρίους, για βαλε να το δώ.
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Μάιος 2024, 19:19
Τα plug-in υβριδικά μάλλον είναι καλύτερο value for money. Ίσως τελικά η Τογιότα να ήταν η πιο «σοφή» από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
τα plug-in υβριδικά ειναι βυδ, αυτους που κοροιδέυεις, η τογιοτα το εκανε χρόνια μετά την βυδ.
Nope. Άλλα plug-ins προϋπήρχαν αρκετά της βυδ.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/History ... g%20range.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:25
από enaon
οταν λες νοπε, τι εννοεις; Το λεει στο αρθρο σου, το πρώτο μαζικής παραγωγής ειναι το:
The BYD F3DM was the world's first mass produced plug-in hybrid passenger car, launched in China for fleet sales in December 2008.[1]
α οκ, εννοεις νοπε δεν εχει το πριους τοσο μεγαλη απόδοση ε; Σιγα μην ειχε.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:26
από Οργισμένος
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:51
Οργισμένος έγραψε: 01 Ιουν 2024, 18:27
αληθεια ποσο μεγαλη δεξαμενη καυσιμου εχει αυτο το ...θηριο;;;
Τεράστια. Ουσιαστικά η απόδοση που ισχυρίζονται είναι παρόμοια με το Prius, απλά βάλανε αρκετά μεγαλύτερη δεξαμενή. Η τεχνολογία υπάρχει στα δυτικά αυτοκίνητα εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχει αυτονομία 2000 χμ. Κανείς δεν πρόκειται να οδηγήσει τέτοια απόσταση μια και έξω.
Ακριβως...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:27
από Η φωνή της Αληθειας
enaon έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:19
αν μεγαλώσαν την απόδοση πράγματι, ας βαλουν και ντεπόζιτο σε τραιλερ αν αυτό χρειάζεται για να δώσουμε σημασία. Πράγματι ειναι αρνηση να μην καταλαβαίνουμε οτι αυξηση απόδοσης σε θερμικό ειναι κατι που κανονικά δεν επρεπε να καταφέρουν οι κινέζοι, αντιγράφουν λεμε, δεν γινεται.
Η αύξηση της θερμικής απόδοσης είναι μόνο ένα (σχετικά αδιάφορο) metric από τα εκατοντάδες άλλα που έχει ένα αυτοκίνητο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:29
από enaon
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:27
Η αύξηση της θερμικής απόδοσης είναι μόνο ένα (σχετικά αδιάφορο) metric από τα εκατοντάδες άλλα που έχει ένα αυτοκίνητο.
ναι οκ, εχει σημασία και ποσο μαλακα ειναι τα πλαστικά στο ταμπλό. Παρόλα αυτα, αν δεν λενε ψεματα ειναι πρώτοι πλεον, σε ενα τομέα που εχει μεγάλη σημασία.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:30
από Η φωνή της Αληθειας
enaon έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:25
οταν λες νοπε, τι εννοεις; Το λεει στο αρθρο σου, το πρώτο μαζικής παραγωγής ειναι το:
The BYD F3DM was the world's first mass produced plug-in hybrid passenger car, launched in China for fleet sales in December 2008.[1]
α οκ, εννοεις νοπε δεν εχει το πριους τοσο μεγαλη απόδοση ε; Σιγα μην ειχε.
Οι άλλοι είχαν λειτουργικά μοντέλα χρόνια πριν, απλά δεν θεωρούνταν «παραγωγής», που στην συγκεκριμένη περίπτωση της βυδ μιλάμε για 24 κομμάτια τα οποία πήγαν σε εμπορικό στόλο (θυγατρικής;) οπότε όχι ακριβώς «μαζική» παραγωγή.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:36
από Η φωνή της Αληθειας
enaon έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:29
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:27
Η αύξηση της θερμικής απόδοσης είναι μόνο ένα (σχετικά αδιάφορο) metric από τα εκατοντάδες άλλα που έχει ένα αυτοκίνητο.
ναι οκ, εχει σημασία και ποσο μαλακα ειναι τα πλαστικά στο ταμπλό. Παρόλα αυτα, αν δεν λενε ψεματα ειναι πρώτοι πλεον, σε ενα τομέα που εχει μεγάλη σημασία.
https://www.roadandtrack.com/news/a3564 ... fficiency/
Η Νισαν ισχυρίζεται ότι πέτυχε 50% θερμική απόδοση πριν από μερικά χρόνια, αλλά το θέμα είναι ότι το tuning αυτών των κινητήρων είναι πολύ περιορισμένο (άρα και οι εφαρμογές τους). Υπάρχουν φυσικά και άλλοι παράγοντες πιο σημαντικοί, όπως αξιοπιστία πχ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 19:39
από enaon
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:30
Οι άλλοι είχαν λειτουργικά μοντέλα χρόνια πριν, απλά δεν θεωρούνταν «παραγωγής», που στην συγκεκριμένη περίπτωση της βυδ μιλάμε για 24 κομμάτια τα οποία πήγαν σε εμπορικό στόλο (θυγατρικής;) οπότε όχι ακριβώς «μαζική» παραγωγή.
οκ ας πουμε ισοπαλια να μην το ζορίζουμε.
ναι οκ θα δουμε, αλλα η βυδ δεν ειναι νισσαν, για να βαζεις τόσα ανόητα βιντεακια θα το εχεις καταλάβει, θα δουμε λοιπόν αν πράγματι εχουν 46% πολύ συντομα.
την βυδ για να ειναι δίκαιος νομίζω θα την συγκρίνεις με τεσλα, αυτες οι δυο για την ώρα ειναι το επόμενο λέβελ, τα εχει πει και ο μασκ, οι δύο τους ειναι που θα τα κανουν ολα ινχαουσε, η τεσλα θα βεβαια, η βυδ ειναι λιγο πιο μπροστά, οχι απλα δινει και μπαταρίες και σε τεσλα, εχει και τα δικά της ορυχεία.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 20:53
από Η φωνή της Αληθειας
enaon έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:39
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Ιουν 2024, 19:30
Οι άλλοι είχαν λειτουργικά μοντέλα χρόνια πριν, απλά δεν θεωρούνταν «παραγωγής», που στην συγκεκριμένη περίπτωση της βυδ μιλάμε για 24 κομμάτια τα οποία πήγαν σε εμπορικό στόλο (θυγατρικής;) οπότε όχι ακριβώς «μαζική» παραγωγή.
οκ ας πουμε ισοπαλια να μην το ζορίζουμε.
ναι οκ θα δουμε, αλλα η βυδ δεν ειναι νισσαν, για να βαζεις τόσα ανόητα βιντεακια θα το εχεις καταλάβει, θα δουμε λοιπόν αν πράγματι εχουν 46% πολύ συντομα.
την βυδ για να ειναι δίκαιος νομίζω θα την συγκρίνεις με τεσλα, αυτες οι δυο για την ώρα ειναι το επόμενο λέβελ, τα εχει πει και ο μασκ, οι δύο τους ειναι που θα τα κανουν ολα ινχαουσε, η τεσλα θα βεβαια, η βυδ ειναι λιγο πιο μπροστά, οχι απλα δινει και μπαταρίες και σε τεσλα, εχει και τα δικά της ορυχεία.
Η σύγκριση με την Τέσλα μάλλον δεν είναι και τόσο καλή. Το δελφίνι έχει 20 (!!!) φορές περισσότερα προβλήματα από τα Υ/3.
https://premium.goauto.com.au/tesla-top ... vey/?amp=1
Προβλήματα ανά 10Κ αυτοκίνητα (κινέζικη αγορά)
Chinese EV quality survey results
Tesla Model Y 2.2
Geely Geometry E 2.3
FAW Hongqi E-QM5 2.7
Tesla Model 3 2.7
SGMW Hongguang MINI 2.9
NIO ES6 3.1
Chang’an Lumin 3.1
Geely Emgrand L Leishen Hi-P 4.1
SGMW Boojun KIWI EV 4.3
Dongfeng Aeolus E70 5.1
Dongeng-Nissan Venucia D60EV 5.9
Aito M5 5.9
GAC Aion V 6.9
GAC Aion Y 7.8
Chery QQ Gelato 8.3
Hozon NETA V 9.3
Geely Geometry A 9.7
XPeng G7 9.7
Hozon NETA U 13
GAC Aion S 13.1
Leap Motor T03 15.2
JAC SOL E10X 16.4
BYD Yuan+ 16.8
VW ID.4 CROZZ 18.3
BYD Qin+ 18.3
GWM ORA R3 19.1
BYD Qin+ 20.4
SAIC Roewe Clever 20.8
Geely Zeekr 001 23.9
Leap Motor C11 25.3
Buick Velite 6 26.3
BYD Song+ 28.1
Chery eQ1 33.4
Destroyer 05 34.7
VW ID.4 X 35.2
BYD Dolphin 37.3
BYD Han 38.5
Lixiang ONE 41.8
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2024, 21:43
από enaon
εννουσα γραμμές παραγωγής κλπ, αυτα που έβαλες αλλαζουν λιγο ανα σιτε, ειναι σαν τα βιντεακια στυλ προνιους που ανεβαζεις νομιζω. Τεσπα, θα δουμε.