Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου και την αγάπη σου προς τα ηλεκτρικά,θα πρέπει να είσαι από τους πρώτους που θα την αποκτήσεις!
Ή όχι;
αν δεν μενει στο δρομο και εχει καλη αυτονομια και εξοπλισμο, ναι, θα ειναι υποψηφια.
Όλα αυτά στον υπερθετικό βαθμό τα έχει και η σημερινή Gulia,αλλά δεν έκανες καμμία κίνηση.
Άρα....
αφενος το IoniqN ειναι παρα πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο την giulia QV σε ολα ( πλην προφανως της αυτονομιας), και κανα δεκαπενταρι φτηνοτερο.
Δυστυχως για τη καινουργια QV η συζυξ ειπε οτι ( και λεω ακριβως τη φραση που ειπε) "μοιαζει με αποτυχημενη BMW " και σιγα μην παρουμε ιταλικο να μενει και αμα ειναι να κανουμε downsizing προτιμαει το citygo που ειχαμε προ 10ετιας.
τη veloce δε το συζηταω, ειναι πιο αργη απο την 7, χωρις να συγκρινεται σε οτιδηποτε αλλο
talaipwros έγραψε: 26 Μάιος 2024, 13:42
εντωμεταξυ το φουκαριαρικο το χοντα, στο 99.9% των καταστασεων που θα το οδηγησει ο κοσμος, ουτε που θα προλαβει να δει τις πισω πινακιδες του ηλεκτρικου
ο κόσμος τα οδηγάει σιγά, γιατί αδειάζει η μπαταρία.
ε, και ξαναγεμιζει σχεδον τσαμπα. τα αλλα με το δεινοσαυροζουμο τα πανε σιγα, γιατι ειναι ακριβο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
αν δεν μενει στο δρομο και εχει καλη αυτονομια και εξοπλισμο, ναι, θα ειναι υποψηφια.
Όλα αυτά στον υπερθετικό βαθμό τα έχει και η σημερινή Gulia,αλλά δεν έκανες καμμία κίνηση.
Άρα....
αφενος το IoniqN ειναι παρα πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο την giulia QV σε ολα ( πλην προφανως της αυτονομιας), και κανα δεκαπενταρι φτηνοτερο.
Δυστυχως για τη καινουργια QV η συζυξ ειπε οτι ( και λεω ακριβως τη φραση που ειπε) "μοιαζει με αποτυχημενη BMW " και σιγα μην παρουμε ιταλικο να μενει και αμα ειναι να κανουμε downsizing προτιμαει το citygo που ειχαμε προ 10ετιας.
τη veloce δε το συζηταω, ειναι πιο αργη απο την 7, χωρις να συγκρινεται σε οτιδηποτε αλλο
μα γιατί καίγονται για την ταχύτητα αυτοί που πάνε με 50 γαμώτη
εδώ δεν καίγομαι εγώ που κρατάω το δίπλωμα μη μου το πάρουνε με το νύχι απ'το μικρό δάχτυλο εδώ και 15 χρόνια, έχω γράψει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, έχω αποστηθίσει όλες τις κάμερες σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων, και για να οδηγήσω λιγο να ξεκαυλώσω πάω 3 ώρες μακριά μέσα στους θάμνους και τα καγκουρά
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Μάιος 2024, 06:55
μα γιατί καίγονται για την ταχύτητα αυτοί που πάνε με 50 γαμώτη
εδώ δεν καίγομαι εγώ που κρατάω το δίπλωμα μη μου το πάρουνε με το νύχι απ'το μικρό δάχτυλο εδώ και 15 χρόνια, έχω γράψει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, έχω αποστηθίσει όλες τις κάμερες σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων, και για να οδηγήσω λιγο να ξεκαυλώσω πάω 3 ώρες μακριά μέσα στους θάμνους και τα καγκουρά
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Μάιος 2024, 06:55
μα γιατί καίγονται για την ταχύτητα αυτοί που πάνε με 50 γαμώτη
γενικα καλο ειναι να την εχεις παρα να μην την εχεις , αλλα δεν ειναι πρωτο κριτηριο εκτος και μιλαμε για weekend car
in real life - και εφοσον δεν ζεις σε χωρα με στενακια και παραστενακια και δυσκολια στο παρκαρισμα - nothing beats the RX που χωρις να ειναι αργο δεν ειναι και οτι πιο γρηγορο.
Τελικά, η ηλεκτροκίνηση όντως εξελίσσεται σε ψιλοαπάτη.
Over the past year, used EV values have dropped faster than their gas-powered counterparts, car search engine iSeeCars said. The average price for a used electric vehicle fell by up to 32% while the average for a gas model slipped by 3.6%.
Τα ηλεκτρικά χάνουν την αξία μεταπώλησης ταχύτατα. Άμα θέλεις να το πουλήσεις/αλλάξεις με κάτι άλλο μετά από 6-8 χρόνια δεν θα αξίζει κυριολεκτικά τίποτα (λόγω του κόστους αλλαγής της μπαταρίας μάλλον), ενώ ένα αυτοκίνητο ΜΕΚ θα έχει διατηρήσει ένα 30-40% της αξίας του.
Κοιτούσα Taycan. Βρίσκεις μοντέλο του 21 με 30Κ χμ για $60Κ, ενώ καινούργιο έκανε $120+ Κ.
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Μάιος 2024, 18:47
Τελικά, η ηλεκτροκίνηση όντως εξελίσσεται σε ψιλοαπάτη.
Over the past year, used EV values have dropped faster than their gas-powered counterparts, car search engine iSeeCars said. The average price for a used electric vehicle fell by up to 32% while the average for a gas model slipped by 3.6%.
Τα ηλεκτρικά χάνουν την αξία μεταπώλησης ταχύτατα. Άμα θέλεις να το πουλήσεις/αλλάξεις με κάτι άλλο μετά από 6-8 χρόνια δεν θα αξίζει κυριολεκτικά τίποτα (λόγω του κόστους αλλαγής της μπαταρίας μάλλον), ενώ ένα αυτοκίνητο ΜΕΚ θα έχει διατηρήσει ένα 30-40% της αξίας του.
Κοιτούσα Taycan. Βρίσκεις μοντέλο του 21 με 30Κ χμ για $60Κ, ενώ καινούργιο έκανε $120+ Κ.
Μπα, ο λόγος είναι ότι σε 6-8 χρόνια θα κυκλοφορεί κάτι πολύ καλύτερο. Είναι ίδια φάση με τις κάρτες γραφικών.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Μάιος 2024, 18:47
Τελικά, η ηλεκτροκίνηση όντως εξελίσσεται σε ψιλοαπάτη.
Over the past year, used EV values have dropped faster than their gas-powered counterparts, car search engine iSeeCars said. The average price for a used electric vehicle fell by up to 32% while the average for a gas model slipped by 3.6%.
Τα ηλεκτρικά χάνουν την αξία μεταπώλησης ταχύτατα. Άμα θέλεις να το πουλήσεις/αλλάξεις με κάτι άλλο μετά από 6-8 χρόνια δεν θα αξίζει κυριολεκτικά τίποτα (λόγω του κόστους αλλαγής της μπαταρίας μάλλον), ενώ ένα αυτοκίνητο ΜΕΚ θα έχει διατηρήσει ένα 30-40% της αξίας του.
Κοιτούσα Taycan. Βρίσκεις μοντέλο του 21 με 30Κ χμ για $60Κ, ενώ καινούργιο έκανε $120+ Κ.
Μπα, ο λόγος είναι ότι σε 6-8 χρόνια θα κυκλοφορεί κάτι πολύ καλύτερο. Είναι ίδια φάση με τις κάρτες γραφικών.