Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2024, 17:27
Το σιβίκ είναι λίγο ειδική περίπτωση
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
Το i30n είναι καλό και πουλάει αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο, η άλφα έχει κόψει τα χατς εντελώς εδώ και χρόνια, τo τελευταίο GTi είναι χειρότερο απ'το προηγούμενο, R και RS μάλλον δε θα ξαναβγούν γιατί η βαγκ το γυρνάει σε EV, η τογιότα έβγαλε κατά λάθος το απίστευτο gr yaris το οποίο θα γίνει και αυτό συλλεκτικό αλλά δεν ασχολείται κανένας γιατί είναι ουσιαστικά διθέσιο (και δε θα ξαναβγάλει γιατί χάνει λεφτά, και ο Άκιο που ήταν δικό του πρότζεκ έχει βγει στη σύνταξη), η μπεμβέ/μερσεντές/λέξους σ'αυτή την κατηγορία πληρώνεις περισσότερο για ψευτο-πολυτέλεια παρά για οδήγηση, οι αμερικάνοι δεν υπάρχουν, και το gr corolla για κάποιο λόγο δεν έκανε θόρυβο. Και γενικά όλοι αυτοί μαζί πάνε μάλλον για ηλεκτρικά στο μέλλον, όποιος πρόλαβε πήρε. Τέρμα τα μπρουμ μπρουμ, αυτή ήταν η τελευταια γενιά.
Απ'αυτά λοιπόν που υπάρχουν το σιβίκ είναι σχεδιασμένο απ'το μηδέν το οποίο δε συμβαίνει συχνά, είναι αισθητά καλύτερο απ'τα προηγούμενα μοντέλα τα οποία ήταν ήδη πολυαγαπημένα, χωράει οικογένεια άνετα και κάνει για καθημερινή οδήγηση το οποίο είναι οι βασικές υποσχέσεις των χατς, και αν βρεις δρόμο να το πατήσεις βγαίνεις απ'το αμάξι με πολλά χαμόγελα. Είναι το καλύτερο σιβίκ έβερ. Το σημαντικότερο όμως: ίσως είναι το τελευταίο αμάξι σε μία κατηγορία που έχει πολλούς και φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι με τα EV νιώθουν σα να οδηγάνε ηλεκτρική σκούπα.
Η αγορά στην οποία απευθύνεται είναι πολυπληθής και εξαιρετικά καγκούρικη. Τα χοτ χατς επειδή είναι ο φτηνότερος τρόπος να μπεις σε αυτοκίνητα με καλoύτσικη ταχύτητα και συμπεριφορά μαζεύει όλους αυτούς που γουστάρουν να κάνουν βελτιώσεις και να τσακώνονται ποιά εξάτμιση έχει τον καλύτερο ήχο, και ως εκ τούτου έχει και τη μεγαλύτερη αγορά ανταλλακτικών και αξεσουάρ από τρίτους. Και έτσι το αμάξι για κάποιους γίνεται ολόκληρο χόμπι, και χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο γιατί το χομπίστικο αμαξάκι σου χωράει και την οικογένεια. Ε, με τα EV πάει το χόμπι, πέθανε, και μετα θα τους πιάσει σύνδρομο στέρησης. Και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια κόσμο, δεν έχει μόνο η Ελλάδα κάγκουρες, έχει παντού.
Και για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχει και κόσμος που πιστεύει ότι αν πάρει τώρα το σιβίκ και το βάλει στις ζελατίνες, μόλις σταματήσει να βγαίνει θα το πουλήσει διπλάσιο. Δεν ξέρω τι παίζει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω και τι παίζει στην Ελλάδα, αλλά εδώ υπήρχε κόσμος πέρυσι που πήγε αντιπροσωπεία και του είπαν για να σου κλείσω ένα δώσε 15 παραπάνω, λες και μιλάμε για καμμιά πόρσε RUF σε σπάνιο χρώμα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος.
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
Το i30n είναι καλό και πουλάει αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο, η άλφα έχει κόψει τα χατς εντελώς εδώ και χρόνια, τo τελευταίο GTi είναι χειρότερο απ'το προηγούμενο, R και RS μάλλον δε θα ξαναβγούν γιατί η βαγκ το γυρνάει σε EV, η τογιότα έβγαλε κατά λάθος το απίστευτο gr yaris το οποίο θα γίνει και αυτό συλλεκτικό αλλά δεν ασχολείται κανένας γιατί είναι ουσιαστικά διθέσιο (και δε θα ξαναβγάλει γιατί χάνει λεφτά, και ο Άκιο που ήταν δικό του πρότζεκ έχει βγει στη σύνταξη), η μπεμβέ/μερσεντές/λέξους σ'αυτή την κατηγορία πληρώνεις περισσότερο για ψευτο-πολυτέλεια παρά για οδήγηση, οι αμερικάνοι δεν υπάρχουν, και το gr corolla για κάποιο λόγο δεν έκανε θόρυβο. Και γενικά όλοι αυτοί μαζί πάνε μάλλον για ηλεκτρικά στο μέλλον, όποιος πρόλαβε πήρε. Τέρμα τα μπρουμ μπρουμ, αυτή ήταν η τελευταια γενιά.
Απ'αυτά λοιπόν που υπάρχουν το σιβίκ είναι σχεδιασμένο απ'το μηδέν το οποίο δε συμβαίνει συχνά, είναι αισθητά καλύτερο απ'τα προηγούμενα μοντέλα τα οποία ήταν ήδη πολυαγαπημένα, χωράει οικογένεια άνετα και κάνει για καθημερινή οδήγηση το οποίο είναι οι βασικές υποσχέσεις των χατς, και αν βρεις δρόμο να το πατήσεις βγαίνεις απ'το αμάξι με πολλά χαμόγελα. Είναι το καλύτερο σιβίκ έβερ. Το σημαντικότερο όμως: ίσως είναι το τελευταίο αμάξι σε μία κατηγορία που έχει πολλούς και φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι με τα EV νιώθουν σα να οδηγάνε ηλεκτρική σκούπα.
Η αγορά στην οποία απευθύνεται είναι πολυπληθής και εξαιρετικά καγκούρικη. Τα χοτ χατς επειδή είναι ο φτηνότερος τρόπος να μπεις σε αυτοκίνητα με καλoύτσικη ταχύτητα και συμπεριφορά μαζεύει όλους αυτούς που γουστάρουν να κάνουν βελτιώσεις και να τσακώνονται ποιά εξάτμιση έχει τον καλύτερο ήχο, και ως εκ τούτου έχει και τη μεγαλύτερη αγορά ανταλλακτικών και αξεσουάρ από τρίτους. Και έτσι το αμάξι για κάποιους γίνεται ολόκληρο χόμπι, και χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο γιατί το χομπίστικο αμαξάκι σου χωράει και την οικογένεια. Ε, με τα EV πάει το χόμπι, πέθανε, και μετα θα τους πιάσει σύνδρομο στέρησης. Και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια κόσμο, δεν έχει μόνο η Ελλάδα κάγκουρες, έχει παντού.
Και για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχει και κόσμος που πιστεύει ότι αν πάρει τώρα το σιβίκ και το βάλει στις ζελατίνες, μόλις σταματήσει να βγαίνει θα το πουλήσει διπλάσιο. Δεν ξέρω τι παίζει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω και τι παίζει στην Ελλάδα, αλλά εδώ υπήρχε κόσμος πέρυσι που πήγε αντιπροσωπεία και του είπαν για να σου κλείσω ένα δώσε 15 παραπάνω, λες και μιλάμε για καμμιά πόρσε RUF σε σπάνιο χρώμα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος.