Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2024, 21:15
Παλευει οπως οπως, τα δινει μισοτιμη να αδειασουν οι αποθήκες να μαζεψει κανα φραγκο
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Παλευει οπως οπως, τα δινει μισοτιμη να αδειασουν οι αποθήκες να μαζεψει κανα φραγκο

Μπορεί να αποφάσισαν ν' απευθυνθούν σε μεγαλύτερη πελατειακή βάση.Ερμής έγραψε: 01 Μάιος 2024, 10:57 https://www.carandmotor.gr/nea/xepoylan ... toyn-times
γιατί άραγε...
για το καλο του κοζμου παλευει ο ηλονμας.Green Dragon έγραψε: 01 Μάιος 2024, 11:01Μπορεί να αποφάσισαν ν' απευθυνθούν σε μεγαλύτερη πελατειακή βάση.Ερμής έγραψε: 01 Μάιος 2024, 10:57 https://www.carandmotor.gr/nea/xepoylan ... toyn-times
γιατί άραγε...
Me 35000 euro επιδοτηση απο το κρατος στην παραγωγη καθε ενος αυτοκινητου οι Κινεζοι. Το επερχομενο σκασιμο της κινεζικης φουσκας θαναι σκετη απολαυση.dna replication έγραψε: 09 Απρ 2024, 23:44 Mandate of Heaven
@HongqiN701
This is fucking insane. 16 out of the top 20 globally best selling electric car brands are Chinese.
![]()
Οργισμένος έγραψε: 01 Μάιος 2024, 11:16Me 35000 euro επιδοτηση απο το κρατος στην παραγωγη καθε ενος αυτοκινητου οι Κινεζοι. Το επερχομενο σκασιμο της κινεζικης φουσκας θαναι σκετη απολαυση.dna replication έγραψε: 09 Απρ 2024, 23:44 Mandate of Heaven
@HongqiN701
This is fucking insane. 16 out of the top 20 globally best selling electric car brands are Chinese.
![]()
With 13,588 vehicles delivered thus far, Q1 2024 is up 71 percent over last year and “in line” with Rivian's previous forecast that it will produce 57,000 vehicles annually, according to Automotive News. Production is also up 48 percent with 13,980 vehicles built at its Normal, Illinois, plant
ο πινακας ισχυει σε ορους πωλησεων μοναδων. Σε ορους μεριδιου αγορας ειναι διαφορετικα τα πραγματα αλλα δεν απεχουν και πολυ απο την ανωθεν εικονα.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 01 Μάιος 2024, 15:07Οργισμένος έγραψε: 01 Μάιος 2024, 11:16Me 35000 euro επιδοτηση απο το κρατος στην παραγωγη καθε ενος αυτοκινητου οι Κινεζοι. Το επερχομενο σκασιμο της κινεζικης φουσκας θαναι σκετη απολαυση.dna replication έγραψε: 09 Απρ 2024, 23:44 Mandate of Heaven
@HongqiN701
This is fucking insane. 16 out of the top 20 globally best selling electric car brands are Chinese.
![]()
![]()
Εντωμεταξύ, ο πίνακας δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, εκτός αν μιλάει για την κινέζικη αγορά μόνο. Που είναι οι ΜΒ, Audi, Ford, Chevrolet, VW, οι Κορεάτες, Νισαν κτλ. Σιγά μην πούλησαν όλοι αυτοί λιγότερα ηλεκτρικά παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο από τις … Dongfeng και … RedFlag(χειρότερο όνομα δεν θα μπορούσαν να βρουν)
Η Rivian πχ που δεν την λες και καμιά μεγάλη εταιρεία, πούλησε 13588 το πρώτο τρίμηνο στις ΗΠΑ.
https://www.motortrend.com/news/rivian- ... y-results/
With 13,588 vehicles delivered thus far, Q1 2024 is up 71 percent over last year and “in line” with Rivian's previous forecast that it will produce 57,000 vehicles annually, according to Automotive News. Production is also up 48 percent with 13,980 vehicles built at its Normal, Illinois, plant


https://www.forbesgreece.gr/epixeirisei ... tin-elladaΣφακιανάκης: Η εισαγωγή των αυτοκινήτων της BYD
Ακολούθησε ακόμα ένας μεγάλος διανομέας αυτοκινήτου το 2024, καθώς ο όμιλος Σφακιανάκη συμφώνησε και ξεκίνησε τη διανομή των ηλεκτρικών οχημάτων της κινεζικής BYD στη χώρα μας. Η BYD Auto Co. Ltd είναι η θυγατρική αυτοκινητοβιομηχανία της BYD Company, της εισηγμένης στο χρηματιστήριο κινεζικής πολυεθνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων. Τα δύο πρώτα μοντέλα της BYD τα οποία είναι διαθέσιμα στη χώρα μας από τον όμιλο Σφακιανάκη είναι το compact μικρομεσαίο BYD Atto 3 και το πολυτελές BYD Seal, ενώ θα ακολουθήσουν το μικρομεσαίο πόλης BYD Dolphin, καθώς και το ΒΥD Seal U, το οποίο θα προσφέρεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό όσο και ως Plug-in υβριδικό. Ήδη ο όμιλος Σφακιανάκη δημιούργησε τις δύο πρώτες εκθέσεις αυτοκινήτων της BYD στην Αθήνα, την πρώτη στη λεωφόρο Κηφισίας στο Μαρούσι και τη δεύτερη στη λεωφόρο Κηφισού, κάνοντας εξαρχής σαφείς τις προθέσεις για τη μάρκα και τις προοπτικές της στην ελληνική αγορά.
Quest: Η προοπτική της Xiaomi
Σε εξέλιξη βρίσκονται, ταυτόχρονα, οι συζητήσεις του ομίλου Quest με τον κολοσσό της τεχνολογίας, την κινεζική Xiaomi, με την οποία ήδη συνεργάζεται για την εισαγωγή προϊόντων στην ελληνική αγορά, όπως είναι κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρικά πατίνια, ρομποτικές σκούπες και πολλά άλλα. Οι συζητήσεις αυτές έχουν ως αντικείμενο την προοπτική εισαγωγής στην Ελλάδα και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi. Το νέο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας πoυλάει ήδη πολύ περισσότερο από ό,τι αναμενόταν, φέρνοντάς το πιο κοντά στο break even, παρά τη μείωση τιμής από πλευράς Tesla στο Model 3. Η Xiaomi έχει λάβει περισσότερες από 70.000 παραγγελίες για το ηλεκτρικό σεντάν SU7 από τις 20 Απριλίου, κοντά στον αρχικό στόχο της εταιρείας ως προς τις παραδόσεις για φέτος, κάτι που ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, μιλώντας προς τους επενδυτές πριν από λίγες ημέρες. Η Xiaomi κυκλοφόρησε το μοντέλο SU7 στα τέλη Μαρτίου, με τιμή περίπου κατά περίπου 4.000 δολάρια χαμηλότερη από το Model 3 της Tesla, και ξεκίνησε ήδη τις παραδόσεις.