Σελίδα 37 από 150
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:25
από enaon
έχει ένα δίκιο. Τι στο καλό κάνει το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες μέσα στο καπό της μηχανής ακόμα;
τις ασφάλειες τις πήρανε απο το καπό και τις έβαλαν στην καμπίνα, όσες έχουν να κάνουν με τον χρήστη δηλαδή. Το νερό είναι το μόνο που έχει μείνει στο καπό που δεν είναι υπόθεση συνεργείου πλέον. Έτσι και αλλιώς πάει και πίσω, θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε μέσα στην καμπίνα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:26
από enterprise-psi
Υποτίθεται οτι με την άδεια οδήγησης, μαθαίνεις και στοιχειώδη μηχανικά πράματα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:30
από enaon
ναι αλλά πράγματι δεν εχει νόημα. Ήταν τα παλιά τα χρόνια αυτά, πλέον μπορούμε απλα να οδηγούμε, χωρίς να φτιάχνουμε λίγο που και πού μόνοι μας.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:30
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:59
Chilloutbuddy έγραψε: 02 Φεβ 2019, 12:44
Kαλά έκανες και έκανες εντατικό τεστ ντράϊβ αν είναι αυτή η σφαίρα σου. Όλοι έχουμε κάποια σφαίρα
Το 99% του κόσμου απλά οδηγάει.
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Και εδώ διαφωνώ.
Το 90% των θανατηφόρων ατυχημάτων είναι από "καλούς" οδηγούς με καλά αυτοκίνητα.
Περισσότεροι έχουν φύγει με το rx8 ή με το s2000 πάρα με το αξεντ ή το γιαρις. Τι κι αν τα πρώτα είχαν καλύτερο κράτημα, κόστιζαν τα διπλά, οι οδηγοί τους νόμιζαν ότι ξέρουν κλπ κλπ;;;;
Για να μην πω για τα ραλυ και τα σαξο που είχαν τα απίστευτα κρατήματα κατά τους ειδικούς της εποχής μου.
Πολύ λιγότεροι οδηγοί πάντως σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχουν, είναι θέμα νόμων.
Στρίβει το φανάρι αριστερά και αντί να πας στην ουρά τους προσπερνάς όλους από δεξιά και χώνεσαι μπροστά;
Αποχαιρετα το το δίπλωμα που χάνεις.
Πίνεις και οδηγός;
Το αυτό.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:32
από ritzeri
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:26
Υποτίθεται οτι με την άδεια οδήγησης, μαθαίνεις και στοιχειώδη μηχανικά πράματα.
Όπως;
Που βάζει η κάθε εταιρεία το δοχείο σε κάθε μοντέλο;
Μαθαίνεις να κάνεις προβλέψεις και για τα μελλοντικά;
Ασε που το 1996, που πήρα το δίπλωμα, ΔΕΝ σου μάθαιναν τίποτα άλλο εκτός από οδήγηση και σήματα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:33
από enaon
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:30
Για να μην πω για τα ραλυ και τα σαξο που είχαν τα απίστευτα κρατήματα κατά τους ειδικούς της εποχής μου.
σκοτώστρες, πήγαιναν τρένα μέχρι που πήγαιναν στο διάολο, ψηφιακά, χωρίς ενδιάμεσα στάδια.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:34
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:19
Πως γινεται ρε πστ μου να υποστηριζουμε την ιδια ομαδα;
Ειναι δημοφιλής ομάδα, για αυτό.
Αναμενομενο να υπάρχετε και εσεις

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:34
από stergiosbik
Που εγραψα εγω οτι ο οδηγος ενος γρηγορου αυτοκινητου ειναι καλος οδηγος;
Σιγουρα ομως ειναι τοσες οι μαλακιες που κανουμε οπως και η ανικανοτητα μας που δεν θα πρεπε να οδηγουν ουτε οι μισοι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:36
από ritzeri
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:33
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:30
Για να μην πω για τα ραλυ και τα σαξο που είχαν τα απίστευτα κρατήματα κατά τους ειδικούς της εποχής μου.
σκοτώστρες, πήγαιναν τρένα μέχρι που πήγαιναν στο διάολο, ψηφιακά, χωρίς ενδιάμεσα στάδια.
Είχα τότε το 306.
Απιστευτα μαλακό και άνετο αυτοκίνητο.
Και είχα και τους "ειδικούς" να μου ζαλίζουν τα αρχίδια με το Ραλυ.
Κάθε χρόνο πηγαίναμε και σε μια κηδεία.
Αλλά αυτοί, εκεί, απτοητοι
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:38
από stergiosbik
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:33
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:30
Για να μην πω για τα ραλυ και τα σαξο που είχαν τα απίστευτα κρατήματα κατά τους ειδικούς της εποχής μου.
σκοτώστρες, πήγαιναν τρένα μέχρι που πήγαιναν στο διάολο, ψηφιακά, χωρίς ενδιάμεσα στάδια.
Ναι καλα.
Τα σαξοραλλα φταινε και οχι οι ουγκανοι που νομιζαν οτι ειναι Σουμαχερ.
Το ειπα και σε προηγουμενο ποστ.
Ο μαλακας θα ειναι παντα μαλακας οτι και να οδηγει.
Ακομη και με τα ποδια να ειναι,ειναι ικανος να προξενησει δυστυχημα.
Απλα οταν παιρνει στα χερια του αυτοκινητο,τοτε παιρνει στην ουσια ενα οπλο και θα την πληρωσουν πιο πολλοι αθωοι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:39
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:34
Που εγραψα εγω οτι ο οδηγος ενος γρηγορου αυτοκινητου ειναι καλος οδηγος;
Σιγουρα ομως ειναι τοσες οι μαλακιες που κανουμε οπως και η ανικανοτητα μας που δεν θα πρεπε να οδηγουν ουτε οι μισοι.
Πουθενά, το συμπέρανα μόνος μου.
Αυτός που βλέπει το αυτοκίνητο σαν πλυντηριο, έχει λιγότερες πιθανότητες να πάρει rx8 από αυτόν που καυλωνει με τα αυτοκίνητα.
Ε, από εκεί και πέρα η στατιστική μιλάει μόνη της.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:39
από enterprise-psi
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:32
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:26
Υποτίθεται οτι με την άδεια οδήγησης, μαθαίνεις και στοιχειώδη μηχανικά πράματα.
Όπως;
Που βάζει η κάθε εταιρεία το δοχείο σε κάθε μοντέλο;
Μαθαίνεις να κάνεις προβλέψεις και για τα μελλοντικά;
Ασε που το 1996, που πήρα το δίπλωμα, ΔΕΝ σου μάθαιναν τίποτα άλλο εκτός από οδήγηση και σήματα
Ούτε έμενα μου τα έμαθαν, γιαυτό έγραψα υποτίθεται. Επίσης πλήρωσα γιατρούς που ποτέ δεν με είδαν
Από εκεί και πέρα σε κάθε μοντέλο ίσως είναι σε διαφορετική θέση, αλλά σε όλα τα μοντέλα έχουν εγχειρίδιο χρήσης όπου στις πρώτες σελίδες με εικόνες λέει που είναι το κάθε τι.
Στο δικό μου κάθε καπάκι έχει και εικόνα, με το τι είναι το καθετί.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:41
από ritzeri
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:39
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:32
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:26
Υποτίθεται οτι με την άδεια οδήγησης, μαθαίνεις και στοιχειώδη μηχανικά πράματα.
Όπως;
Που βάζει η κάθε εταιρεία το δοχείο σε κάθε μοντέλο;
Μαθαίνεις να κάνεις προβλέψεις και για τα μελλοντικά;
Ασε που το 1996, που πήρα το δίπλωμα, ΔΕΝ σου μάθαιναν τίποτα άλλο εκτός από οδήγηση και σήματα
Ούτε έμενα μου τα έμαθαν, γιαυτό έγραψα υποτίθεται. Επίσης πλήρωσα γιατρούς που ποτέ δεν με είδαν
Από εκεί και πέρα σε κάθε μοντέλο ίσως είναι σε διαφορετική θέση, αλλά σε όλα τα μοντέλα έχουν εγχειρίδιο χρήσης όπου στις πρώτες σελίδες με εικόνες λέει που είναι το κάθε τι.
Στο δικό μου κάθε καπάκι έχει και εικόνα, με το τι είναι το καθετί.
Μα δεν αμφισβήτησα ότι, αν δεν θεωρουσα πολύ υποτιμητικό να ανοίγω το καπό του αυτοκινήτου, θα έβρισκα τρόπο να μάθω που στο διαολο είναι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:42
από stergiosbik
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:36
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:33
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:30
Για να μην πω για τα ραλυ και τα σαξο που είχαν τα απίστευτα κρατήματα κατά τους ειδικούς της εποχής μου.
σκοτώστρες, πήγαιναν τρένα μέχρι που πήγαιναν στο διάολο, ψηφιακά, χωρίς ενδιάμεσα στάδια.
Είχα τότε το 306.
Απιστευτα μαλακό και άνετο αυτοκίνητο.
Και είχα και τους "ειδικούς" να μου ζαλίζουν τα αρχίδια με το Ραλυ.
Κάθε χρόνο πηγαίναμε και σε μια κηδεία.
Αλλά αυτοί, εκεί, απτοητοι
Το 306 μαζι με το ZX νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο εχει παρουσιαστει ever σε θεμα κρατηματων σε χατσμπακ.
Εξαιρετικα κρατηματα και ηξερες τι θα κανει το αυτοκινητο.
Ελαφρα,δεν χαζευαν σχεδον ποτε και ταυτοχρονα ανετα.
Απο τις καλυτερες στιγμες των Γαλλων.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 10:44
από enterprise-psi
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 10:41
Μα δεν αμφισβήτησα ότι, αν δεν θεωρουσα πολύ υποτιμητικό να ανοίγω το καπό του αυτοκινήτου, θα έβρισκα τρόπο να μάθω που στο διαολο είναι.
Δεν είναι υποτιμητικό, είναι η περιουσία σου, και προλαβαίνεις πράματα, αν το κοιτάς μια δυο φορές το χρόνο.