Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ήρθε και το υπηρετικό προσωπικό να ρωτήσει τι θέλει ο αφέντης σήμερα. Βρίσκονται βέβαια σε αντιδιαμετρικά πολιτικά στρατόπεδα αλλά παραμέρισαν τις διαφορές τους.
Πάντως αυτό με τη Χερτζ που ξεφορτώθηκε 20.000 EV προσωπικά δεν κατάλαβα γιατί τα αγόρασε in the first place. Για να έχει νόημα στο οικονομικό θέμα ένα ηλεκτρικό πρέπει να εκμεταλλευτείς το γεγονός ότι ο ηλεκτρισμός είναι φτηνότερος απ'τη βενζίνη. Αλλά οι εταιρίες ενοικιάσεων δεν πληρώνουν ούτε τη βενζίνη ούτε τη φόρτιση, ο πελάτης τα πληρώνει. Η Χέρτζ απλά έφαγε το υψηλό κόστος αγοράς χωρίς κανένα όφελος.
Και το δεύτερο είναι ότι αν είσαι η Χερτζ θέλεις τα αμάξια σου να είναι στο δρόμο και να πηγαίνουν από πελάτη σε πελάτη όσο πιό γρήγορα γίνεται, όχι να κάθονται για ώρες στο φορτιστή. Γιατί αν πας κάπου για δουλειά αυθημερόν (δηλαδή είσαι ο κλασσικός πελάτης της Χερτζ και της Άβις που νοικιάζει αυτοκίνητο πρωί-πρωί στο αεροδρόμιο) εννοείται ότι θέλεις αμάξι φορτισμένο, σιγά μην πάρεις το άδειο. Και σιγά μην χάσεις χρόνο για να το ξαναφορτίσεις πριν το επιστρέψεις το απόγευμα στο αεροδρόμιο με την ψυχή στο στόμα μη χάσεις την πτήση.
Επίσης αυτό με τις τιμές των μεταχειρισμένων που πέφτουν σαν τούβλα* είναι σοβαρό πρόβλημα, και για να φτιαχτεί πρέπει οι εταιρίες να σου λένε ξεκάθαρα απ'την αρχή ακριβώς πόσο θα κοστίσει να αλλάξεις μπαταρία όταν έρθει η ώρα, και πότε να περιμένεις ότι θα έρθει η ώρα. Και πρέπει και τα δύο να είναι κάπως νορμάλ νούμερα, γιατί έχουν κυκλοφορήσει ιστορίες για κάποιους που άλλαξαν μπαταρία και τους κόστισε όσο όλο το αυτοκίνητο καινούργιο και αυτό δικαιολογημένα έχει τρομάξει πολλούς.
Lithium Prices Plunge After Chinese Demand For EVs Slows
►Lithium miners are cutting costs and scaling back plans to expand production after slowing demand in China for electric vehicles.
►The price of lithium has plummeted more than 80% in 12 months.
►Lithium is now at $13,200 per ton, its lowest level since 2020. https://t.me/RTnews_unc3/22879
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2024, 12:55
από OANNHSEA
Και ξαφνικά εμφανίζονται από παντού!!!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2024, 10:32
από Ασέβαστος
OANNHSEA έγραψε: 28 Ιαν 2024, 12:55
Και ξαφνικά εμφανίζονται από παντού!!!
.
εφτασα μεχρι εκει που λεει για προβλημα των ev το autopilot.
λες και δεν εχουν και τα θερμικα.
να δω και το υπολοιπο η θα με φλομωσει στις μαλακιες;
OANNHSEA έγραψε: 28 Ιαν 2024, 12:55
Και ξαφνικά εμφανίζονται από παντού!!!
.
εφτασα μεχρι εκει που λεει για προβλημα των ev το autopilot.
λες και δεν εχουν και τα θερμικα.
να δω και το υπολοιπο η θα με φλομωσει στις μαλακιες;
Ποιό θερμικό έχει autopilot;
.
Top Cars with AutoPilot features for 2024:
Tesla (Model 3, Y, S & X)
GM – (Select GMC and Cadillac vehicles, Chevy Bolt, etc.)
Audi (A6, A8, and more)
BMW (X5, 3 Series and more)
Ford / Lincoln (Mustang Mach-E, Ford F-150)
Kia / Hyundai (Telluride, Palisade, Sonata)
Mercedes Benz (S-Class, E-Class, and more)
Volvo (XC90, XC60, XC40)
Nissan (Rogue, Leaf, etc.)
Infiniti (QX50)
"Οι συνάδελφοι της Autobild τα έχουν δει όλα με τη BMW i3!
99 χλμ αυτονομία την άνοιξη, γιατί το χειμώνα πέφτει στα 60!
Μετά από 9 χρόνια και 143.000 χλμ. η μπαταρία έχει πέσει στο 74%
Σύμφωνα με τη BMW σε ένα χρόνο θα πάει στο 70%!
14.000 ευρώ κοστίζει η αλλαγή της μπαταρίας!"
YΓ Απο σχολιο στο FB
"
Έδωσε 47 χιλ ευρώ συν 14 για νέα μπαταρία με μετά πώληση μηδέν. Δεν το παιρνει κανένας. Ένα ντιζελακι του 14 που δεν το βρίσκεις ,έχει σήμερα πανω απο 10 χιλ. Με αγορά πριν δέκα χρόνια γυρω στα 19.Μαντεψε ποιος είναι ο μαλάκας."
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2024, 10:26
από Ερμής
Έχεις πρίζα; έχεις ηλεκτρικό. Αλλά είστε τσοπάνηδες
Δε τους λυπάμαι. Η έχουν τα φράγκα εύκολα και δε τους νοιάζει οπότε καλώς τους τα τρώνε η που ήθελαν να γίνουν ιρλι αντοπτερς χωρίς να δοκιμάσουν στην πράξη οπότε πάλι καλώς τους τα τρώνε.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2024, 10:44
από stergiosbik
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2024, 10:48
από Feindflug
Ρε τύποι, αυτοκίνητο πόλης είναι, τι περιμένετε; Πού θα πάτε 100 χλμ μέσα στην πόλη και θα σας μείνει;
Το κακό με τους περισσότερους αγοραστές αυτοκινήτων, είναι ότι θέλουν ένα αυτοκίνητο για κάθε μέρα πήγαινε έλα στην δουλειά, για να κατεβαίνουν στο κέντρο της πόλης και να βρίσκουν πάρκινγκ δωρεάν, για να χωράει ψώνια από το σούπερ μάρκετ, για να μεταφέρουν τα συμπεθέρια και τους μπατζανάκηδες στο χωριό, για εκδρομές, ταξίδια και θάλασσα, να πάμε και κανένα βουνό, να κάνουμε και μια μετακόμιση και να έχει και γκάζι και μούρη. Εννοείται να μην καίει πολύ, να έχει φθηνά ανταλλακτικά και κόστος συντήρησης.
Στο τέλος καταλήγουν με κάτι ημι-απαίσια suv για τα χατίρια της γυναίκας και για να καβαλάνε πεζοδρόμια.
Ρε ουστ!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2024, 11:30
από Ερμής
Τον λυπάσαι κάποιον που για αυτοκίνητο πόλης θα σκάσει 45 μεγαλα;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2024, 11:43
από Feindflug
Ερμής έγραψε: 04 Φεβ 2024, 11:30
Τον λυπάσαι κάποιον που για αυτοκίνητο πόλης θα σκάσει 45 μεγαλα;
Σίγουρα δεν είναι σοφή επιλογή αν δεν είσαι άπλας, δικέ μου. Αλλά μην περιμένουμε τα πάντα όλα από ένα αυτοκίνητο, ιδίως σε μια μεταβατική περίοδο όπως αυτήν των ηλεκτρικών με των ΜΕΚ.
Συμφωνώ με αυτά που έχεις πει για τα ηλεκτρικά, ότι είναι για δεύτερο-τρίτα οχήματα, εντός πόλεως, με κλειστή, ιδιωτική θέση στάθμευσης κ.α.. Όμως εδώ οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι θέλουν από ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο και μετά τους φταίει η φίρμα που είναι ζημιάρικια και όχι η κακομεταχείριση που κάνουν, σε συνδυασμό με το πόσο πολυσύνθετα έχουν γίνει τα οχήματά μας πλέον. Σε όποιον δεν αρέσει, ας πάρει ένα Opel Kaddett καρμπιρατέρ και λαμαρίνα, να το φτιάχνει μόνος του και να μην χαλάει. Αλλά να μην περιμένει ταξιδάρες, χαμηλή κατανάλωση, ανέσεις, κλιματιστικά και ασφάλεια μετά.