Σελίδα 36 από 39

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:05
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Εχει πει καπου η απολυμενη υπαλληλος οτι εκτελουσε εντολες ανωτερων;
Εχει προσφυγει στην επιθεωρηση εργασιας
Γιατι να υποθεσουμε πραγματα που δεν υποστηριζει ουτε η ιδια;

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:06
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:57
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:52
Η επιχείρηση την προσέλαβε, άρα δικό της το λάθος και θα πρέπει να πληρώσει γι' αυτό. Αν κάποιος πρέπει να το πληρώσει είναι η ίδια η επιχείρηση.

Την προσελαβε να κανει μια δουλεια
Εκανε λαθος που επληξε την επιχειρηση και την απολυει
Τι πιο φυσιολογικο
Δεν την αξιολόγησε σωστά και τώρα πληρώνει το τίμημα. Άρα δεν είναι θύμα η επιχείρηση, πληρώνει το λάθος της. Δεν την εξαπάτησε η κυρία.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:07
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι επικες μπαρουφες γραφεις παλι

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:08
από hellegennes
ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:54 Καταλαβαίνω αυτά που λες αλλά η πράξη με κάνει να μην συμφωνώ μαζί σου. Και εσύ και ο Ασέβαστος έχετε διώξει πελάτες χωρίς να κλείσετε. Αν πάρω τους πιο κοντινούς μου γνωστούς και φίλους σε περίπτωση που χάσουν την δουλειά τους οι περισσότεροι δεν θα ξαναβρούν στην παρούσα κατάσταση.
Ναι, αλλά μάλλον ξέρουμε ποιους πελάτες να διώξουμε και δεν έχουμε υποστεί μέχρι στιγμής σοβαρή ζημιά. Δεν παύει βέβαια να είναι ρίσκο, αλλά μέχρι στιγμής η κρίση μας δεν μας έχει προδώσει. Έχει προδώσει όμως άλλες επιχειρήσεις που ξέρω -ή μάλλον ήξερα.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:09
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:07 Τι επικες μπαρουφες γραφεις παλι
Μόνη της έγινε διευθύντρια, ρε φίλε, ή η επιχείρηση αξιολόγησε ότι κάνει γι' αυτήν την θέση; Ποιον βαραίνει το λάθος της τοποθέτησής της;

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:10
από ST48410
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:05 Εχει πει καπου η απολυμενη υπαλληλος οτι εκτελουσε εντολες ανωτερων;
Εχει προσφυγει στην επιθεωρηση εργασιας
Γιατι να υποθεσουμε πραγματα που δεν υποστηριζει ουτε η ιδια;
Γιατί στον πραγματικό κόσμο σπάνια συμβαίνουν αυτά. Αν η πατάτα έγινε από πάνω θα πουν ότι την απέλυσαν και θα την στείλουν να εργαστεί κάπου αλλού χωρίς να το μάθουμε. Αν το λάθος είναι δικό της θα τα βρουν στην αποζημίωση, θα της πουν και πολύ σου είναι που δεν σε μηνύουμε για την ζημιά που μας έκανες και θα το σκεφτεί να πάει σε επιθεώρηση εργασίας. Αν βγει και το όνομά της δημόσια πιο δύσκολα θα αναζητήσει δουλειά αλλού.

Σαν να ζω σε άλλη χώρα με αυτά που διαβάζω στο νήμα. Δεν το λέω για να προσβάλω κάποιον από τους συνομιλητές. Ίσως η δική μου εργασιακή εμπειρία να είναι τελείως διαφορετική από των περισσοτέρων.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:13
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:09
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:07 Τι επικες μπαρουφες γραφεις παλι
Μόνη της έγινε διευθύντρια, ρε φίλε, ή η επιχείρηση αξιολόγησε ότι κάνει γι' αυτήν την θέση; Ποιον βαραίνει το λάθος της τοποθέτησής της;

Η αξιολογηση δεν προβλεπει μελλοντικες πραξεις

Αλλα αν παρεις εσυ υπαλληλο στο μινιμαρκετ εναν Αιθιοπα με ψωλη 28 ποντους και μετα απο κανα δυο χρονια σε βιασει παραφυσι μεσα στο ιδιο σου το μαγαζι ελα να μας πεις οτι εσυ φταις και οχι αυτος που σου εκανε την κωλοτρυπιδα να γιατι δεν τον αξιολογησες σωστα

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:14
από Naida
Το θέατρο του παραλόγου.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:15
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:50
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:26

Αρα φανταζεσαι οτι δεν εγινε... Περιεργο γατι εγραψες με σιγουρια "αλλη μια περιπτωση που ο επιχειρηματιας εργοδοτης πεφτει θυμα καποιου κακου υπαλληλου"

Mπερδευτηκες
Εγω κρινω με βαση το τι εγινε
Επιχειρησε απελυσε υπαλληλο για λαθος που επληξε την εικονα της επιχειρησης
Εσυ (εκουσια) μπερδευτηκες. Θεωρεις δεδομενο οτι εγινε "λαθος" χωρις να εχεις στοιχεια που να το στηριζουν. Με αλλα λογια περνεις ως δεδομενο τα λεγομενα της επιχειρησης (μεμονομενο περιστατικο) και βγαζεις τα συμπερασματα σου. Φαουλ... :lol: Και μονο οτι δεχεσαι ως πραγματικο γεγονος την δηλωση της εταιρειας, λεει πολλα. Αλλα καμια εκπληξη....

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:16
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:13
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:09
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:07 Τι επικες μπαρουφες γραφεις παλι
Μόνη της έγινε διευθύντρια, ρε φίλε, ή η επιχείρηση αξιολόγησε ότι κάνει γι' αυτήν την θέση; Ποιον βαραίνει το λάθος της τοποθέτησής της;
Η αξιολογηση δεν προβλεπει μελλοντικες πραξεις
Ακριβώς αυτό προβλέπει. Αν έχεις βάλει άτομο που είναι εμφανές ότι δεν ξέρει να μιλήσει στο προσωπικό και δεν ξέρει βασικά μαθηματικά, δεν έχεις κάνει καλή αξιολόγηση. Δεν βγήκε με τσεκούρι να κυνηγήσει υπάλληλο ούτε έκανε κάποια απάτη.

Άρα, καλώς πληρώνει τώρα την δυσφήμιση η εταιρεία και το αξίζουν.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:17
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:15
Εσυ (εκουσια) μπερδευτηκες. Θεωρεις δεδομενο οτι εγινε "λαθος" χωρις να εχεις στοιχεια που να το στηριζουν. Με αλλα λογια περνεις ως δεδομενο τα λεγομενα της επιχειρησης (μεμονομενο περιστατικο) και βγαζεις τα συμπερασματα σου. Φαουλ... :lol: Και μονο οτι δεχεσαι ως πραγματικο γεγονος την δηλωση της εταιρειας, λεει πολλα. Αλλα καμια εκπληξη....
Ε τι να παρω ως δεδομενο
Αυτα που δεν ειπε η υπαλληλος;

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:20
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:17
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:15
Εσυ (εκουσια) μπερδευτηκες. Θεωρεις δεδομενο οτι εγινε "λαθος" χωρις να εχεις στοιχεια που να το στηριζουν. Με αλλα λογια περνεις ως δεδομενο τα λεγομενα της επιχειρησης (μεμονομενο περιστατικο) και βγαζεις τα συμπερασματα σου. Φαουλ... :lol: Και μονο οτι δεχεσαι ως πραγματικο γεγονος την δηλωση της εταιρειας, λεει πολλα. Αλλα καμια εκπληξη....
Ε τι να παρω ως δεδομενο
Αυτα που δεν ειπε η υπαλληλος;
ΝΑ μη παρεις τιποτα ως δεδομενο και να μη γραφεις με σιγουρια οτι "ειναι αλλη μια περιπτωση που ο επιχειρηματιας εργοδοτης πεφτει θυμα καποιου κακου υπαλληλου". Δεν ειναι αναγκη μια ζωη να περνεις το μερος της εταιρειας. Εκτιθεσαι χωρις λογο.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:23
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σε ποιον εκτιθεμαι;
Σε σενα ας πουμε;
Ισως το καλυτεροι αστειο της χρονιας

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:25
από ST48410
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:17
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:15
Εσυ (εκουσια) μπερδευτηκες. Θεωρεις δεδομενο οτι εγινε "λαθος" χωρις να εχεις στοιχεια που να το στηριζουν. Με αλλα λογια περνεις ως δεδομενο τα λεγομενα της επιχειρησης (μεμονομενο περιστατικο) και βγαζεις τα συμπερασματα σου. Φαουλ... :lol: Και μονο οτι δεχεσαι ως πραγματικο γεγονος την δηλωση της εταιρειας, λεει πολλα. Αλλα καμια εκπληξη....
Ε τι να παρω ως δεδομενο
Αυτα που δεν ειπε η υπαλληλος;
Γιάννη όλα ρευστά είναι. Σε αυτές τις περιπτώσεις βγαίνει προς τα έξω αυτό που πρέπει να βγει και όχι η αλήθεια. Μέχρι πριν λίγες μέρες η επίσημη θέση της εταιρείας ήταν το μαιλ που έστειλε η περιφερειακή διευθύντρια.
Προφανώς φταίει έως ένα βαθμό και η εταιρεία που προσέλαβε ακατάλληλο άτομο και επίσης προφανώς όλοι κάνουν λάθη και κάποιες φορές χοντρά. Δεν έχει υπάρξει ακόμα υπάλληλος που δεν κάνει ούτε εταιρεία που μπορεί να προστατευτεί 100%. Εδώ ακούω φήμες για τραπεζικά στελέχη που κλέβουν και δεν βγαίνει τίποτα προς τα έξω για να μη θιχτεί το κύρος της τράπεζας. Το συγκεκριμένο ηλίθιο email είναι σταγόνα στον ωκεανό.

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 13:27
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 13:23 Σε ποιον εκτιθεμαι;
Σε σενα ας πουμε;
Ισως το καλυτεροι αστειο της χρονιας
Σε οποιονδηποτε προσπαθει να σε παρει στα σοβαρα (να ενα καλυτερο αστειο).