Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 13:09
"Μαθηματική Ολυμπιάδα".
Μετά το μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχουμε και τον ακίνητο αθλητισμό.
Μετά το μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχουμε και τον ακίνητο αθλητισμό.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν πω σ' ένα παιδί "θα πάρεις τα 3/8 των σοκολατών" δεν είμαι σίγουρη το τι θα καταλάβει.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:44Δεν πειράζει, κατάλαβες αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:41Δεν καταλαβαίνω γιατί.
Εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα τίποτα από όσα έγραφες πριν.
σωστά το ελυσε και ο Ασέβαστος και αν ο δασκαλος του πει οτι δεν εχουν μαθει ποσοστά ακομα ειναι σάχλας, έχει χρησιμοποιήσει ποσοστα για να ορίσει το 1/8, το κομματάκι.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:58 Ξεχνάς πως όλα ξεκίνησαν από ένα πρόβλημα που ελυσες με λάθος τρόπο.
Ναι, αλλά αφιέρωσε το 1/4 της ημέρας στο θέμα ή το 1/4 των ημερών;enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:23σωστά το ελυσε και ο Ασέβαστος και αν ο δασκαλος του πει οτι δεν εχουν μαθει ποσοστά ακομα ειναι σάχλας, έχει χρησιμοποιήσει ποσοστα για να ορίσει το 1/8, το κομματάκι.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:58 Ξεχνάς πως όλα ξεκίνησαν από ένα πρόβλημα που ελυσες με λάθος τρόπο.
Το λαθος του Ασέβαστου ήταν αυτο που κανεις και εσύ, το κόλλημα 3 μερες.
Άσ' τα. Αισθάνομαι σαν το Ρονάλντο στην εθνική Πορτογαλίας...enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:29 σταβμαρ ησουν πρωταθλητής τσαμπιονσ λεαγκ σε αυτο το φορουμ στο να λες τίποτα με πολλες γραμμές, η γκερ με αυτό το νημα σε έστειλε ερασιτενικό, πήξε.
εβαλε 3 και πέρασε στους 8, τυχαίο;
Για αυτό θα κάνεις τα σχήματα με τις σοκολάτες.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:13Αυτό που εννοώ είναι ότι αν πω σ' ένα παιδί "θα πάρεις τα 3/8 των σοκολατών" δεν είμαι σίγουρη το τι θα καταλάβει.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:44Δεν πειράζει, κατάλαβες αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:41
Δεν καταλαβαίνω γιατί.
Εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα τίποτα από όσα έγραφες πριν.
Μπορεί να σκεφθεί τη δική σου ερμηνεία αλλά μπορεί επίσης να νομίσει ότι θα πάρει 3 κομμάτια από κάθε σοκολάτα και μετά να τσακωθεί γιατί το έριξαν στο μοίρασμα... και δε λέει.
Αν του πεις, "σε κάθε σοκολάτα παίρνεις τόσα κομμάτια", θα πιάσει αμέσως το νόημα.
Με λίγα λόγια, τα παιδιά σκέφτονται σχηματικά, ειδικώς στις μικρές ηλικίες και ακριβώς γι' αυτό είναι πιο έξυπνα από τους ενήλικες.
Όχι στο πρόβλημά του Ασέβαστου η λύση είναι ΜΙΑ 3/4.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:23σωστά το ελυσε και ο Ασέβαστος και αν ο δασκαλος του πει οτι δεν εχουν μαθει ποσοστά ακομα ειναι σάχλας, έχει χρησιμοποιήσει ποσοστα για να ορίσει το 1/8, το κομματάκι.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:58 Ξεχνάς πως όλα ξεκίνησαν από ένα πρόβλημα που ελυσες με λάθος τρόπο.
Το λαθος του Ασέβαστου ήταν αυτο που κανεις και εσύ, το κόλλημα 3 μερες.
Ε, αν όντως πιστεύεις ότι καταλαβαίνουν τα παιδιά, τότε ΠΟΙΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:36Για αυτό θα κάνεις τα σχήματα με τις σοκολάτες.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:13Αυτό που εννοώ είναι ότι αν πω σ' ένα παιδί "θα πάρεις τα 3/8 των σοκολατών" δεν είμαι σίγουρη το τι θα καταλάβει.
Μπορεί να σκεφθεί τη δική σου ερμηνεία αλλά μπορεί επίσης να νομίσει ότι θα πάρει 3 κομμάτια από κάθε σοκολάτα και μετά να τσακωθεί γιατί το έριξαν στο μοίρασμα... και δε λέει.
Αν του πεις, "σε κάθε σοκολάτα παίρνεις τόσα κομμάτια", θα πιάσει αμέσως το νόημα.
Με λίγα λόγια, τα παιδιά σκέφτονται σχηματικά, ειδικώς στις μικρές ηλικίες και ακριβώς γι' αυτό είναι πιο έξυπνα από τους ενήλικες.
Αλλά μην φοβάσαι, τα παιδιά καταλαβαίνουν.
Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν είναι οι ενήλικες και στην ουσία, όσοι βγάζουν λάθος την διατύπωση της αρχικής άσκησης και τα παραδείγματα των δύο σχολικών βιβλίων είναι όσοι την έλυσαν λάθος και δεν έχουν τα κάκαλα να παραδεχτούν πως έγραψαν μλκιες.
Μόνο που αυτό λέμε. Δεν πειράζει σε 2 χρόνια θα τον περιλάβει ο γιος του να του εξηγήσει για ποιο λόγο αυτό που λέει και αυτό που φαντάζεται δεν είναι σωστό.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:40 ο Ασέβαστος το έλυσε μια χαρά με εργαλεια που εινα μεσα στην "ασκηση", αν ειχε βοηθήσει και τον μικρό να καταλαβει τι λεει το βιβλίο και δεν το ειχε βγαλει λαθος, θα ηταν τέλειος.
ποντάρω οτι καήκε να το εξηγήσει στον μικρό γιατι ετσι παει οταν δεν καταλαβαίνεις τι λες, και τα εβγαλε εδώ. Σου λεει σιγα μην ρωτήσω, θα σας λέω βλακες 3εις μερες και καποιος θα το εξηγήσει, που θα παει.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:41 Ε, αν όντως πιστεύεις ότι καταλαβαίνουν τα παιδιά, τότε ΠΟΙΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;
Το παιδί βλέπει σοκολάτα. Και μετά δεν τη βλέπει γιατί όσο εσύ σκέφτεσαι πώς να το εξηγήσεις με μολύβι και χαρτί, την έχει μασαμπουκώσει.kongrosian έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:47 το παιδί δεν βλέπει το 3/8 ως ποσοστό. βλέπει το "τρία όγδοα". δλδ το όγδοο, μια ξεχωριστή οντότητα, που είναι το κομματάκι σοκολάτας, και συγκεκριμένα 3 από αυτό.