Σελίδα 349 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:10
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:03
stergiosbik έγραψε: 19 Ιαν 2024, 13:39
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 10:46
A ok
Παρε οποια φερραρι θελεις και εγω ενα οκταβια ντιζελ.
Πατρα Αλεξανδρούπολη, ποιος θα φτασει πρώτος
Με ρεγουλα το τρολλαρισμα γιατι στο τελος θα πιστεψεις και ο ιδιος αυτα που πετας.
Κανενα τρολαρισμα, και οι 2 με 200 θα πηγαινουμε, και οι δυο στα διοδια θα σταματαμε καθε τρεις και λιγο αλλα αυτος θα φαει και τουλαχιστον 20 λεπτα σε 2 στάσεις για να βαλει βενζίνη
Γιατι να παει με 200;
Αυτος ανετα μπορει να παει με 250 π.χ. ή και παραπανω.
Τα διοδια ειναι κοινα,αρα ιδιος χρονος νεκρος.
Οποτε η μεση ωριαια του θα ειναι στην χειροτερη 50+χλμ/ωρα.
Στις 2 ωρες ταξιδιου δηλαδη θα ειναι 100 χλμ μακρια σου.
Τι λες;Θα κανει τοσο χρονο να ανεφοδιαστει που θα καλυψεις εσυ την χιλιομετρικη αυτη διαφορα;
ΥΓ
Μια φορα θα σταματησει και αυτο για κανα 5λεπτο,στην χειροτερη 10λεπτο αν βρει και αλλα αμαξια στην αντλια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:12
από talaipwros
Που, για ποσο θα παει με 250; για μισο λεπτό; αλλο αυτοκίνητο δε θα βρει μπροστα του;
Επίσης ειπαμε οκ με τα ορια αλλα η τροχαία θα τον αφησει με 250 συνέχεια;
Εγω σου λεω και οι δυο με 160 θα πηγαίνουμε και καθε τρεις και λιγο θα πηγαινει στα 130
Δυο φορες θα σταματησει
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:18
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:12
Που, για ποσο θα παει με 250; για μισο λεπτό; αλλο αυτοκίνητο δε θα βρει μπροστα του;
Επίσης ειπαμε οκ με τα ορια αλλα η τροχαία θα τον αφησει με 250 συνέχεια;
Εγω σου λεω και οι δυο με 160 θα πηγαίνουμε και καθε τρεις και λιγο θα πηγαινει στα 130
Δυο φορες θα σταματησει
Εσυ δηλαδη γιατι να πηγαινεις με 200 και αυτος να μην πηγαινει με 250+;
Αν το παμε με τα ορια τοτε παιζει να μην σταματησει ουτε αυτος.
Aυτα εχουν ρεζερβουαρ 80+ λιτρα,γυρω στα 90 αν δεν κανω λαθος.
Οποτε με 130 χλμ/ωρα μια χαρα φτανει στην Θεσ/νικη ο Ερμης χωρις να ξαναγεμισει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:24
από Ερμής
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:12
Που, για ποσο θα παει με 250; για μισο λεπτό; αλλο αυτοκίνητο δε θα βρει μπροστα του;
Επίσης ειπαμε οκ με τα ορια αλλα η τροχαία θα τον αφησει με 250 συνέχεια;
Εγω σου λεω και οι δυο με 160 θα πηγαίνουμε και καθε τρεις και λιγο θα πηγαινει στα 130
Δυο φορες θα σταματησει
Γιατί θα σε αφήσει με 150 συνέχεια;
Επίσης σου έγραψα παραπάνω πως Αθήνα Λαμία Θεσσαλονική έχει μεγάλες ευθείες. Στη Σουρπη και στο Υπατο φτανει τα 320-340. Το ίδιο και στην Κατερίνη.
Με τα ίδια χλμ πιστεύεις μπαίνει σε στροφές(μικρής ή μεγάλης κλίσης) το πχ 458 με το Οκτάβια;
Το πρόβλημα του οκτάβια δε θα είναι τόσο στις ευθείες* αλλά στις στροφές που ο ένας θα πρέπει αναγκαστικά να κοψει να πάει με 100 και ο άλλος θα μπαίνει τρένο με 150 και βάλε.
*που και εκεί θα είναι γιατί όταν ο ένας πηγαίνει με 160 και ο άλλος με 260, έστω και για λίγο θα είναι ο ένας σταματημένος και άλλος θα πηγαίνει με 100.
ποση ώρα υπολογίζεις με το οκτάβια το Αθηνα Θεσσαλονικη;
Στεργιο αν το πας πατημένο κάπου στη Ραψάνη θες ανεφοδιασμό, το θέμα ειναι πως ο άλλος θα ειναι κανένα μισάωρο πίσω ήδη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:29
από talaipwros
Lols μισαωρο. Το 20λεπτο για 2 ανεφοδιασμους ειναι 40 χιλιόμετρα.
Αν πραγματικά πιστευεις οτι μπορεις να αφησεις τον αλλο πισω 40 χιλιομετρα, οκ, τι να πω.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:34
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:24
Στεργιο αν το πας πατημένο κάπου στη Ραψάνη θες ανεφοδιασμό, το θέμα ειναι πως ο άλλος θα ειναι κανένα μισάωρο πίσω ήδη.
Αυτα δεν εγραψα κι εγω;
Μια σταση αν πας πατημενος.Αν πας με ορια καμμια.
Δεν παιζει σε καμμια περιπτωση το Οκταβια να φτασει πρωτο.
Απλα ο γιατρος για πολλοστη φορα φτιαχνει μια δικη του πραγματικοτητα που τον βολευει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:35
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:29
Lols μισαωρο. Το 20λεπτο για 2 ανεφοδιασμους ειναι 40 χιλιόμετρα.
Αν πραγματικά πιστευεις οτι μπορεις να αφησεις τον αλλο πισω 40 χιλιομετρα, οκ, τι να πω.
Μαθηματικα ξερεις.Μην πας να το παιξεις τρελιτσα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:47
από OANNHSEA
Ρε σεις για ηλεκτρικά μιλάμε σε αυτό το θέμα...
Κάντε το Καλαμάτα - Αλεξανδρούπολη (ηλεκτρικό vs 1000άρι μπετζίνα) για να έχουμε κάτι να μιλάμε!!!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:49
από stergiosbik
Για οτι θελουμε μιλαμε.
Φορουμ ειμαστε ρε!
Μετα θα το γυρισουμε στον Γραμμο και στο Βιτσι!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 14:52
από talaipwros
Ρε μπαγασες ποσα χιλιομετρα αυτονομια εχει η πατημενη φερραρι που μου θετε και μια σταση
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 15:13
από OANNHSEA
Ρε από πλευράς οικονομίας θα σας πατήσω και τους δύο κάτω με το 1000αράκι μου !!!
32 λίτρα τα 600 χιλιόμετρα με 120 την ώρα και 100άρα βενζίνη!!!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 15:15
από Cecily Anne
OANNHSEA έγραψε: 19 Ιαν 2024, 15:13
Ρε από πλευράς οικονομίας θα σας πατήσω και τους δύο κάτω με το 1000αράκι μου !!!
32 λίτρα τα 600 χιλιόμετρα με 120 την ώρα και 100άρα βενζίνη!!!
.
Άκου διαδρομή με το χιλιαρι. Αθηνα-Στυλιδα στάση. Από Στυλίδα πήγα Φάρσαλα, όλο τον κάμπο και έφτασα Καρδίτσα. Μετά γύρισα από Καρδίτσα μέσα από το βουνό και στάση νομίζω Καμένα Βούρλα. Κόλαση! Φορτωμένη ως το λαιμό τρία άτομα. Λίγο στο βουνό έσβησα το ερκοντισιον στην ανηφόρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 15:29
από Ερμής
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:52
Ρε μπαγασες ποσα χιλιομετρα αυτονομια εχει η πατημενη φερραρι που μου θετε και μια σταση
85κατι λιτρα ρεζερβουαρ και καίει κάπου στα 25λιτρα τα 100. Αυτό για το 458.
Γιατρέ ποτέ δεν επιμένω για κάτι αν δεν το έχω δει στην πράξη.
Ξεκίνημα απο Εκάλη, πατημένο στο φουλ, ήθελε ανεφοδιασμό κάπου στα τέμπη.
Αν το πας χαλαρα στις ευθείες δε θες καν ανεφοδιασμο.
Όταν μιλάμε χαλαρά εννοώ να μη, επιταχύνεις σα να κάνεις κοντρα στα φανάρια και να μη περάσεις τα 220.
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:29
Lols μισαωρο. Το 20λεπτο για 2 ανεφοδιασμους ειναι 40 χιλιόμετρα.
Αν πραγματικά πιστευεις οτι μπορεις να αφησεις τον αλλο πισω 40 χιλιομετρα, οκ, τι να πω.
Στο Πάτρα Αλεξανδρούπολη; Εξαρτάται απο που θα πας, αν πας απο Πάνω για να βγεις στη Λαμία, ο ανεφοδιασμός σου θα είναι μετά τη Θεσ/νίκη και αυτός ένας , άρα πεντε δεκα λεπτά. Αν πανε και οι δύο απο κάτω, ο πρώτος ανεφοδιασμός θα είναι λογικά στη Λαμια και ο άλλος κάπου πριν την Αλεξανδρούπολη, αλλά λάβε υπόψη οτι στις ευθείες θα είσαι σα σταματημένος και στις στροφές θα κατεβάζεις τόσο που στην ουσία και εκει θα εισαι σα σταματημένος αναλογικά. Οπότε για βαλτα κάτω.
Σου ειπα και πάνω, το πρόβλημα του οκτάβια δε θα ειναι τόσο οι ευθείες(που είναι μεγάλο) αλλά κυρίως οι στροφές που ο ένας θα πηγαίνει βαρκα γυαλό και ο άλλος τρένο.
Επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις οτι το οκτάβια πατημένο δε θα θελήσει έστω έναν ανεφοδιασμό;
Δηλαδή θεωρείς πως η Ferrari με έναν σχετικά ικανό οδηγό δε μπορεί να έχει μέση ωριαία 30χλμ/ω παραπάνω;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 17:25
από Ασέβαστος
OANNHSEA έγραψε: 19 Ιαν 2024, 12:27
ST48410 έγραψε: 19 Ιαν 2024, 11:00
OANNHSEA έγραψε: 19 Ιαν 2024, 10:58
Όχι...
Δεν μπορείς να μπεις με Tesla σε καράβι για την Κρήτη π.χ., γιατί η ασφαλιστική του καραβιού δεν το επιτρέπει πλέον!!!
Ε;
Τι ε;
Δεν τα έχεις μάθει;;;
Πάρε τηλέφωνο τις ναυτιλιακές προς την Κρήτη για να δεις εάν λέω αλήθεια...
.
λες ψεμματα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2024, 17:30
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:24
talaipwros έγραψε: 19 Ιαν 2024, 14:12
Που, για ποσο θα παει με 250; για μισο λεπτό; αλλο αυτοκίνητο δε θα βρει μπροστα του;
Επίσης ειπαμε οκ με τα ορια αλλα η τροχαία θα τον αφησει με 250 συνέχεια;
Εγω σου λεω και οι δυο με 160 θα πηγαίνουμε και καθε τρεις και λιγο θα πηγαινει στα 130
Δυο φορες θα σταματησει
Γιατί θα σε αφήσει με 150 συνέχεια;
Επίσης σου έγραψα παραπάνω πως Αθήνα Λαμία Θεσσαλονική έχει μεγάλες ευθείες. Στη Σουρπη και στο Υπατο φτανει τα 320-340. Το ίδιο και στην Κατερίνη.
Με τα ίδια χλμ πιστεύεις μπαίνει σε στροφές(μικρής ή μεγάλης κλίσης) το πχ 458 με το Οκτάβια;
Το πρόβλημα του οκτάβια δε θα είναι τόσο στις ευθείες* αλλά στις στροφές που ο ένας θα πρέπει αναγκαστικά να κοψει να πάει με 100 και ο άλλος θα μπαίνει τρένο με 150 και βάλε.
*που και εκεί θα είναι γιατί όταν ο ένας πηγαίνει με 160 και ο άλλος με 260, έστω και για λίγο θα είναι ο ένας σταματημένος και άλλος θα πηγαίνει με 100.
ποση ώρα υπολογίζεις με το οκτάβια το Αθηνα Θεσσαλονικη;
Στεργιο αν το πας πατημένο κάπου στη Ραψάνη θες ανεφοδιασμό, το θέμα ειναι πως ο άλλος θα ειναι κανένα μισάωρο πίσω ήδη.
μαλακες σαν 14χρονα κανετε.
