Σελίδα 35 από 45

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 04:57
από Ορέστης 35
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:47 Μια και το έφερε η κουβέντα - και μου εφτιαξες τρελλα κέφια - για πες , συστημα - σχολή - δάσκαλο και περίοδο που υπήρξες μαθητής της τέχνης .
Πηγαινα τριτη γυμνασιου. Τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι. Ο σιφου ηταν ενας 28χρονος αληταρας με σπορ αυτοκινητο, απο αυτα τα πολυ χαμηλα, και σπορ 7,5αρα μηχανη. Αληταρας και λιγο μουρλακιας αλλα το εκρυβε πισω απο ενα προσωπειο δημοσιοσχετισμου και ψευτοκινεζικης φιλοσοφιας. Ειχε κανει κακο σε μαθητες του και ειχε κλεισει την προηγουμενη σχολη του. Αυτα τα μαθαιναμε λιγα λιγα οπως και τις παραξενες αποψεις που κατα καιρους διατυπωνε. :D

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 04:59
από Αγις
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:57
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:47 Μια και το έφερε η κουβέντα - και μου εφτιαξες τρελλα κέφια - για πες , συστημα - σχολή - δάσκαλο και περίοδο που υπήρξες μαθητής της τέχνης .
Πηγαινα τριτη γυμνασιου. Τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι. Ο σιφου ηταν ενας 28χρονος αληταρας με σπορ αυτοκινητο, απο αυτα τα πολυ χαμηλα, και σπορ 7,5αρα μηχανη. Αληταρας και λιγο μουρλακιας αλλα το εκρυβε πισω απο ενα προσωπειο δημοσιοσχετισμου και ψευτοκινεζικης φιλοσοφιας. Ειχε κανει κακο σε μαθητες του και ειχε κλεισει την προηγουμενη σχολη του. Αυτα τα μαθαιναμε λιγα λιγα οπως και τις παραξενες αποψεις που κατα καιρους διατυπωνε. :D
:smt005: :smt005: :smt005: :smt005: :smt005:
Συνέχισε.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:10
από Ορέστης 35
Δυσκολο να τα θυμηθω μαζεμενα. Εκανε κατι τρελα οπως να εκσφενδονιζει λογχες και αστερακια στους μαθητες. Εμενα μου αφησε ψυχολογικα τραυματα για αλλους λογους. Απο τεχνικες και επεξηγησεις τεχνικων επαιζε πολυ bullshido. Υποτιθεται οτι σπαγαν χερια ποδια με κινησεις που δεν σπαει ουτε καλαμακι... αλλα ποιος τολμουσε να αμφισβητησει το Δασκαλο;

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:15
από Αγις
Mαλιστα ...
Τελικά πως απέκτησες τη γνωση ;

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:23
από Ορέστης 35
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:15 Mαλιστα ...
Τελικά πως απέκτησες τη γνωση ;
Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:30
από Αγις
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:15 Mαλιστα ...
Τελικά πως απέκτησες τη γνωση ;
Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Net Fu ;
Google Fu ;

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:34
από Ορέστης 35
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:30
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:15 Mαλιστα ...
Τελικά πως απέκτησες τη γνωση ;
Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Net Fu ;
Google Fu ;
Γιατι δεν κοιμασαι;

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 05:41
από Αγις
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:34
Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:30
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23

Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Net Fu ;
Google Fu ;
Γιατι δεν κοιμασαι;
Είσαι καλή παρέα :wave:

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 07:42
από Athina__P
bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 23:49 Ακόμα κι αν τελειώνει πιο γρήγορα θα του βάζει κι άλλες ασκήσεις να κάνει. Εκτός κι αν κάθεται ήσυχος. Κι άμα είναι τόσο καλός μπορεί να του πει να βοηθήσει και κανέναν άλλον μαθητή.
Δεν μιλάς για τη μέση δασκάλα μπιζέλι.
Νομίζω πάντως ότι αν δεν έχει δώσει δείγματα το παιδί από το νήπιο ότι δεν μπορεί να συγκεντρωθεί κτλ δεν είναι πολύ πιθανό να δώσει στο δημοτικό. Θα συμφωνήσω πάντως με την άποψη να μην περάσει στο παιδί ότι η τάξη γενικά είναι κάτι για απαξίωση, καθώς πράγματι, δεν λέω ότι οι απαιτήσεις δυσκολεύουν, αλλά αναπόφευκτα ένα επίπεδο αυτοπειθαρχίας και εργατικότητας θα χρειαστεί στις επόμενες τάξεις. Μη φανταστείς δευτέρα και τρίτη, για ένα παιδί με τέτοιες δυνατότητες, αλλά σε βάθος χρόνου. Εγώ δεν είχα δουλέψει τα δικά μου στη γραφή, για να έχουν κάτι να μάθουν στο σχολείο και στην αρχή μου είχαν πει κιόλας ότι είχαν ανωριμότητα! Δίνουν μεγάλη σημασία στη γραφή ορισμένοι δάσκαλοι. Κατά τα λοιπά, για πλάκα το ένα παιδί άρπαζε πράγματα στην αριθμητική, γιατί είναι μέσα στη ζωή και ήξερε πράξεις, πολλαπλασιασμούς. Δεν μπορώ να πω ότι η εξέλιξη ήταν σπουδαία, αλλά έχει θέμα αυτοπειθαρχίας και τώρα κάνει παρέα με κάτι άλλα παιδάκια που κρίνοντας από τον τρόπο που γράφουν στο ιντερνετ είναι αγράμματα. Στην πραγματική ζωή έχει άλλες παρέες, απλά δεν αξιολογεί θα έλεγα τον άλλον με βάση το ακαδημαϊκό όσον αφορά τι του πηγαίνει στον ίδιο και δεν του κάνει εντύπωση αυτό που βλέπει να γράφουν οι άλλοι. Απλά εύχομαι να μην έχει πολλά κενά στην πορεία και να δείξει τις δυνατότητές του, που έχει ακόμα, όταν χρειαστεί :p2:

Αυτό που έγινε σε εμάς, το παιδί έδειξε ότι βαριόταν, άρχισαν οι επισκέψεις στη δασκάλα, της είπα ότι είχε διαγνωστεί με ιδιαίτερα υψηλή ευφυϊα γιατί τα ίδια μου έλεγαν από το προνήπιο και το είχαμε ψάξει, το αποτέλεσμα ήταν ότι έγινα κόκκινο πανί για τη δασκάλα ως η ψωνάρα μαμά. Θέλει πάρα πολλή προσοχή πώς θα χρησιμοποιήσεις τέτοιες πληροφορίες, τουλάχιστον αυτό μάθαμε. Πήρε χρόνια να στρώσει το παιδί κάπως, αφού άλλαξαν οι δασκάλες από την τρίτη και μετά. Και τα πρώτα χρόνια είχαν γκριζαριστεί άνευ λόγου. Με λίγα λόγια το μήνυμα που περνούσε ήταν αυτά που ξέρεις νεαρέ είναι άχρηστα εδώ. Και δεν καλλιεργούνταν σε κανένα παιδί η διάθεση πχ να διαβάζουν εξωσχολικά αν μπορούσαν στην πρώτη δευτέρα, ήταν άχρηστο για το σχολείο αυτό, ό,τι γινόταν γινόταν από γονείς που ήθελαν να σπρώξουν και εγώ δεν ήθελα και δεν μπορούσα. Γιατί σου λέει και για το παιδί, δεν είναι κάτι που μου χρειάζεται αυτό. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πιο ευφυές παιδί μου δεν διαβάζει εξωσχολικά και δεν το έχει με την ορθογραφία γιατί δεν ήταν και πολύ της μελέτης και δεν κυνηγούσα και εγώ για διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος. Και κάθε φορά που πηγαίνω σε βιβλιοπωλείο, ειλικρινά, δεν βρίσκω βιβλίο που θα μιλάει στα ενδιαφέροντά του. Μόνο κάτι τύπου εγκυκλοπαίδειες, που τις βαρέθηκε και αυτές γρήγορα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Τώρα ΑΝ θα δει κάτι χρήσιμο από το youtube, πιο χρήσιμα βλέπει το μη χαρισματικό παιδί και αυτό με τις δυνατότητες το αφήνω να παίζει γκέιμς όσο έχει καλούς βαθμούς στο σχολείο. Αυτή είναι όλη η απασχόληση που έχω. :102: Και μάλλον θα κάνουμε επανάληψη ορθογραφία το Σεπτέμβριο όπου μέσα σε 1-2 ώρες θα κάνει επανάληψη όλη την ορθογραφία της χρονιάς και θα την μάθει και αμέσως μετά θα ξαναγίνει ανορθόγραφος.

Είμαστε και μια ιδιαίτερη περίπτωση γιατί πέσαμε σε τμήμα με πολύ ιδιαίτερο παιδάκι που ο δικός μου έλεγε γιατί αυτός να κάνει τόσα και πήγαινε να κάνει εκείνος το 1/5 και έβρισκε το μπελά του, ενώ το άλλο παιδάκι είχε τα θέματά του και έβρισκε κατανόηση... Φυσικά αυτό ήταν ανωριμότητα του δικού μου παιδιού, αλλά δεν είναι όλα τα πρωτάκια σε θέση να συζητάνε ήρεμα στο διάλειμμα όταν βλέπουν μανούρες. Τους τραβάει η μανούρα ακόμα και αν δεν είναι τα ίδια τα παιδιά που θα δημιουργήσουν προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν! Και εννοείται ότι οι μαμάδες δεν τα αφήνουν αυτά υπό την επίβλεψή τους, σε κανένα περιβάλλον, πχ στην παραλία, στην πλατεία, σε φιλικό σπίτι, αν μη τι άλλο γιατί υπάρχουν και των αλλονών οι μαμάδες μπροστά... εντάξει υπάρχουν και οι κάρχιες πολύ σπάνια στην πόλη πολύ πολύ σπάνια όμως μαμάδες και παιδιά ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τέτοια φαινόμενα οι δασκάλες τα αφήνουν όμως να εξελίσσονται και μετά λένε τσ τσ τσ δεν το μαθαν τίποτα στο σπίτι του αυτό το παιδί!

Για να το πω συνοπτικά, η εμπειρία μας ήταν ότι στο σύγχρονο σχολείο ακόμα και ένα παιδί με δυνατότητες θέλει αυτό που λέμε τους γονείς κοντά όσον αφορά να παρακολουθούν τη μελέτη του, που στο παρελθόν αυτό ήταν αστείο και αχρείαστο. Εγώ βαριέμαι, δεν θέλω να ξαναβγάλω το δημοτικό, άλλες μαμάδες γουστάρουν. Επίσης, δεν ξέρω αν θα τους βγει, πέρα από το ότι απλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ δεν αντέχω ΚΑΙ αυτό το πράγμα το απόγευμα, να ανοίγω βιβλία να ελέγχω, γιατί εννοείται στις πρώτες τάξεις με τα φυλλάδια τα ξεπετάγαν σε δευτερόλεπτα και έμαθαν και έμαθα να μην ελέγχω.

Και για να επανέλθω, γιατί επεκτάθηκα στο δικό μας παράδειγμα αν τα παιδιά με ικανότητες μπορεί να αντιμετωπιστούν διαφορετικά ως πρωτάκια...
bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 23:49 Ακόμα κι αν τελειώνει πιο γρήγορα θα του βάζει κι άλλες ασκήσεις να κάνει. Εκτός κι αν κάθεται ήσυχος. Κι άμα είναι τόσο καλός μπορεί να του πει να βοηθήσει και κανέναν άλλον μαθητή.
Η δική μας ήταν άριστη για τη βασική της δουλειά που ήταν ΟΛΑ τα παιδιά να πάρουν μια καλή αρχή και να μάθουν αυτά που είναι να μάθουν τα πρωτάκια στην πρώτη. Δηλαδή τα δούλευε στο σχολείο, δεν βασιζόταν στη δουλειά της κάθε μαμάς. Οι ασκήσεις ήταν για εξάσκηση, τα παιδιά ήδη ήξεραν αυτά που έπρεπε να ξέρουν από το σχολείο. Καμία μαμά δεν μου παραπονέθηκε ότι έπρεπε να κάνει τη δασκάλα και να εξηγεί αυτή. Μα καμία. Θεωρώ ότι έτσι δεν μένουν παιδιά πίσω με το καλημέρα και το τμήμα προχωράει καλά. Βέβαια άλλοι που το πήραν μετά αυτό το τμήμα δεν βρήκαν πολύ καλούς μαθητές μέσα! Σου λέει εδώ είναι όλοι μέτριοι.

Αλλά πραγματικά είναι καμιά φορά και πού θα πέσεις. Έχω ακούσει διαφορετικές φάσεις ανά διαστήματα / σχολεία / δασκάλους.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 08:50
από Athos
bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 14:27 (ναι athos μόνο σε δημόσιο σχολείο έχω δουλέψει)
έχεις γράψει πολλά και ενδιαφέροντα
όμως φοβάμαι δεν αντιστοιχείς στη μέση δασκάλα
και οι πρακτικές που έχεις περιγράψει απέχουν πολύ από το μέσο δημόσιο δημοτικό σχολείο
των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον.
Να είσαι καλά και να μην κουραστείς.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 08:52
από Athina__P
Athos έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 08:50
bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 14:27 (ναι athos μόνο σε δημόσιο σχολείο έχω δουλέψει)
έχεις γράψει πολλά και ενδιαφέροντα
όμως φοβάμαι δεν αντιστοιχείς στη μέση δασκάλα
και οι πρακτικές που έχεις περιγράψει απέχουν πολύ από το μέσο δημόσιο δημοτικό σχολείο
των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον.
Να είσαι καλά και να μην κουραστείς.
Ναι, να τα λέμε και αυτά! :D :)

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 09:03
από Athina__P
Στα πρακτικά Ασέβαστε, σε μια δεδομένη γειτονιά σε ένα δεδομένο σχολείο υπάρχει αυτό που λέμε πηγαδάκι - λόμπι των μαμάδων που χειρίζονται τέτοια θέματα και τουλάχιστον γνωρίζουν να σε πληροφορήσουν πώς να χειριστείς τη δασκάλα ΑΝ χρειάζεται ή τι δουλεύει εκείνη στα παιδιά περισσότερο. Μερικές φορές αυτό το λόμπι επηρεάζει πράγματα ή μαθαίνει εγκαίρως πληροφορίες. Πιστεύω δεν θέλουν να ανακατεύονται πάρα πολύ γιατί αυτό είναι ενοχλητικό για διάφορους λόγους, έχουν τον τρόπο τους όμως καμιά φορά να επηρεάζουν καταστάσεις με θετικό τρόπο θα έλεγα. Μείον είναι ότι θα δεις εκεί και κομματικά να παίζουν... Όχι πολύ φανερά τώρα, αλλά την εποχή που παντού έπαιζαν κομματικά το έβλεπες και αυτό.

Λογικά βέβαια οι δασκάλες που βάζουν ειδικά στα πρωτάκια είναι σε γενικές γραμμές πάντα, καλές και έμπειρες και καλό είναι να μη δώσεις την εντύπωση ότι είσαι του πηγαδακίου και όχι της ευθείας οδού.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 09:08
από foscilis
Απο την εμπειρια μου με δασκαλες στο κρεββατι και στο φορουμ ημουν λιγο φρικαρισμενος που τα παιδια θα πεσουν σε τοσο εξωφρενικα αμορφωτα ατομα με εξτρα μπονους οτι το χερι που πιανει την κιμωλια πιθανοτατα πριν λιγες ωρες ειχε μπει σε αδιανοητα βαθη της κατοχου του και κουνιοταν σαν τεραστια κουταλα σε κατσαρολα με μισος που κανενας αντρας δε θα διανοουνταν να εκδηλωσει απο καθαρο φοβο μην τον πανε μεσα για αποπειρα φονου. Ευτυχως μεχρι στιγμης δεν φαινεται να ισχυει καθολου το πρωτο.

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 09:32
από Athina__P
Αν και η συνεισφορά σου στο τόπικ ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, Φοσίλις, :roll: :roll: οι περισσότερες δασκάλες διαλέγουν το επάγγελμα συνειδητοποιημένα και το αγαπάνε. Δεν πας να μπεις σε τάξη με κακομαθημένα πρωτάκια διαφορετικά στο 2018 να τα κάνεις ανθρώπους! Και όμως συνήθως το καταφέρνουν αυτό! :102:

'Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που αγαπάνε τη δουλειά τους ή έστω προσπαθούν!

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2018, 09:36
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 16:05
Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 14:47 ειμαι στο αντιθετο ακρο. ετοιμαζομαι για την πρωτη δημοτικου, με ενα παιδι που γραφει και διαβαζει με ανεση, ακομη και στα αγγλικα, και κανει διαιρεση τριψηφιου με μονοψηφιο, δινοντας αποτελεσμα ακομη και με κλασματα, με το μυαλο του, χωρις καν χαρτι.δηλαδη του λες 385 δια οχτω και σου λεει 48 κι ενα ογδοο.
να το χαίρεσαι φίλε, αλλά εξήγησε αν θες τι διαβάσαμε :)

Ειναι αποτέλεσμα δικής σου υπέρ προσπάθειας, ή πράγματι πριν τα 6 του χωρίς τρομερό κόπο έχει αυτές τις ικανότητες;. Μοιάζει να περιγράφεις ειδική περίπτωση από την καλή πλευρά.

https://developunit.gr
δεν εχω κανει καποιο σπουδαιο κοπο. ας πουμε, του πηρα το πρωτο του ταμπλετ οταν ηταν ενος. το εστησα ομως στα αγγλικα, ετσι, οτι τραγουδακια(για την αλφαβητα, τα νουμερα, τα χρωματα κλπ) εβλεπε στο γιουτουμπ ηταν στα αγγλικα, και καπως ετσι, απλως εμαθε αγγλικα. φυσικα ημουν διπλα, και με ρωτουσε και του εξηγουσα. και δεν ειναι οτι πλεον μιλα τη γλωσσα αψογα, απλως μπορει να συννενοηθει στα βασικα, και να κατανοησει μεσες-ακρες κανα καρτουν που βλεπει. ελληνικα γραφει και διαβαζει σαν ενηλικος, αν και οχι τοσο καλα σε χαρτι, δεν κανει ομορφα γραμματα, καλυτερα στο πληκτρολογιο.
τα μαθηματικα παλι ξεκινησαν απο το ταμπλετ. του κατεβασα ενα app για να μαθει προσθεση, και πολυ συντομα το ειχε "τελειωσει" και ειχε φτασει στα επομενα επιπεδα, πολλαπλασιασμο και διαιρεση, με ρωτησε πως γινονται αυτα, και σε μιση ωριτσα τα ειχε καταλαβει και προχωρουσε.
δεν τον πιεζω σε κατι, μονος του τα ζηταει.
τωρα ας πουμε του εχω κατεβασει διαφορα απο εδω http://www.k5learning.com/free-math-worksheets και εδω https://www.helpingwithmath.com/ και του τα εχω σε ενα συρταρι, να παιζει οποτε θελει. η αληθεια ειναι οτι τελευταια δειχνει να μην ασχολειται και τοσο. αυτο που του αρεσει τωρα να κανει ειναι να κοιταζει τις πινακιδες των αυτοκινητων και να διαιρει τα 3 πρωτα ψηφια με το τεταρτο :102: .