Σελίδα 35 από 66
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 14:59
από ΟΥΤΙΣ
3. Γιατί διστάζεις; Λες ότι είναι αντιδάνειο, άρα προέρχεται από το sex το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από τα Ελληνικά. Φέρε την πηγή αυτής της ετυμολογίας και μην την παρουσιάζεις ως θέσφατο. Αν ό,τι λες για τη λέξη σεξ είναι σωστό είναι πάρα πολύ εύκολο να το αποδείξεις.
Όπως καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει τέτοια ετυμολογία. Πρόκειται για οφθαλμοφανέστατη παρετυμολόγηση.
Σύμφωνα με τα λατινικά λεξικά το sexus προέρχεται από το ρήμα seco που θα πει διαχωρίζω.

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:09
από Φινγκόλφιν
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 10 Μάιος 2018, 14:59Όπως καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει τέτοια ετυμολογία. Πρόκειται για οφθαλμοφανέστατη παρετυμολόγηση.
Σύμφωνα με τα λατινικά λεξικά το sexus προέρχεται από το ρήμα seco που θα πει διαχωρίζω.
Το ξέρω, αλλά τουλάχιστον έχω περιέργεια να μάθω από ποιο ψεκασμένο μέρος προέρχεται.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:36
από Nandros
'
Σύμφωνα με αυτό:
https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexua ... d_religion ...
Απέχθεια προς την ομοφυλοφιλία έχουν οι 3 Αβρααμικές θρησκείες και μάλλον έχει σχέση με το "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" και ότι ο αυνανισμός/ ομοφυλοφιλία είναι σπατάλη σπέρματος κατά παράβασιν θείας εντολής.
Οι Βέδες μιλούν για
τρίτο φύλο.
Ο Βουδισμός δεν παίρνει θέση.
Ο Ζοροαστρισμός είναι κατά.
Ο Κονφουκιανισμός δεν ασχολείται ιδιαίτερα. Μου τράβηξε την προσοχή η πρόταση:
Louis Crompton has argued that the "closeness of the master-disciple bond it fostered may have subtly facilitated homosexuality". Πάλι κάποιος Ευρωπαίος κολλάει - ίσως - ταμπέλες κατά το δοκούν;
Ο Ταοϊσμός δεν κάνει αναφορά.
Το Καντομπλέ την αποδέχεται.
Επίσης γνωρίζω ότι φυλές (πόσες; όλες;) ΑμερΙνδών σέβονται τους ομοφυλόφιλους ως πρόσωπα με δύο πνεύματα.
.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:37
από Νταρνάκας
Isomnia έγραψε: 10 Μάιος 2018, 08:40
Φανταστείτε τέλος, έναν λόχο που απαρτίζεται από γκέη...
Και, σας το ρωτώ αλλιώς: πόσοι γκέη σήμερα είναι ετοιμοπόλεμοι; πόσοι πάνε στρατό; και πόσοι απ' αυτούς που πάνε περνάνε "καλά";
Kάνεις το λάθος να συγχέεις τομν σεξουαλικό προσανατολισμό κάποιου με τη γενναιότητα του και το αξιόμαχό του. Αυτό βασικά ξεκινά απ' το κλασικό στερεότυπο που έχεις στο μυαλό σου για τους ομοφυλόφιλους ως θηλυπρεπείς, κραγμένους καραγκιόζηδες, φτερούδες κ.τ.λ σαν αυτούς στα γκέι παρέηντ. Αυτό είναι λάθος όμως, τίποτα δεν εμποδίζει έναν ομοφυλόφιλο να είναι εξίσου γενναίος κι αποτελεσματικός στη μάχη με έναν ετεροφυλόφιλο. Να σου υπενθυμίσω ότι η ομοφυλοφιλία με τη μορφή των παιδεραστικών σχέσεων τύπου μέντορα ενηλίκου/νεαρού μαθητευόμενου όπως συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα ήταν αρκετά διαδεδομένη και στους σαμουράι:
https://books.google.gr/books?id=XSgEAQ ... wQ6AEIJzAA
https://books.google.gr/books?id=a6q-Pq ... ty&f=false
https://books.google.gr/books?id=a72F6i ... ty&f=false
Θα πήγαινε ποτέ το μυαλό σου ότι αυτός εδώ ο σκληρός τύπος, θιασώτης του κώδικα τιμής των σαμουράι που αυτοκτόνησε με δημόσιο χαρακίρι ως ένδειξη διαμαρτυρία για την παρακμή των παραδοσιακών γιαπωνέζικων αξιών, στην πραγματικότητα...το ακόνιζε το κατάνα;
https://en.wikipedia.org/wiki/Yukio_Mis ... ivate_life
Για να στο θέσω κι αλλιώς: Ο Σερ Λώρενς της Αραβίας μπορεί στο πεδίο της μάχης να γ@μούσε τους Τούρκους μεταφορικά, όμως κυριολεκτικά μάλλον συνέβαινε το αντίστροφο.
Να μην πούμε και για τον Παυσανία, τον ερωμένο του Φιλίππου, που για να ξεπλύνει την ντροπή του όταν τον έκραξε δημοσίως ο άλλος Παυσανίας, πρώην ερωμένος του Φιλίππου (ένα μικρό κόλλημα με το όνομα αυτό θα είχε φαίνεται ο Φίλιππος

) και μετέπειτα δολοφόνος του, επειδή του είχε φάει τον εραστή, επιδίωξε και πέτυχε να σκοτωθεί ηρωικά, βάζοντας το σώμα του ως ασπίδα μπροστά απ' τον Φίλιππο και δεχόμενος ο ίδιος δεκάδες χτυπήματα που προορίζονταν για εκείνον.
Παυσανίας ἦν τὸ μὲν γένος Μακεδὼν ἐκ τῆς Ὀρεστίδος καλουμένης, τοῦ δὲ βασιλέως σωματοφύλαξ καὶ διὰ τὸ κάλλος φίλος γεγονὼς τοῦ Φιλίππου. [4] οὗτος ὁρῶν ὑπὸ τοῦ βασιλέως ἀγαπώμενον ἕτερον Παυσανίαν ὁμώνυμον ἑαυτῷ ὀνειδιστικοῖς πρὸς αὐτὸν ἐχρήσατο λόγοις, φήσας ἀνδρόγυνον εἶναι καὶ τοὺς τῶν βουλομένων ἔρωτας ἑτοίμως προσδέχεσθαι. [5] ὁ δὲ τὴν ἐκ τῆς λοιδορίας ὕβριν οὐκ ἐνέγκας τὸ μὲν παρὸν κατεσιώπησεν, Ἀττάλῳ δέ τινι τῶν φίλων ἐπικοινωσάμενος περὶ τῶν μελλόντων πράττεσθαι ἑκουσίως καὶ παραδόξως ἑαυτὸν ἐκ τοῦ ζῆν μετέστησεν. [6] μετ᾽ ὀλίγας γὰρ ἡμέρας τοῦ Φιλίππου πρὸς Πλευρίαν τὸν τῶν Ἰλλυριῶν βασιλέα διαγωνιζομένου πρὸ τοῦ βασιλέως στὰς ἁπάσας τὰς φερομένας ἐπ᾽ αὐτὸν πληγὰς ἀνεδέξατο τῷ ἰδίῳ σώματι καὶ μετήλλαξεν.
Ο Παυσανίας ήταν Μακεδόνας από την Ορεστίδα κι έγινε βασιλικός σωματοφύλακας αλλά και "φίλος" του Φιλίππου λόγω της ομορφιάς του. Όταν όμως είδε πως ο βασιλιάς αγαπούσε άλλον Παυσανία, συνονόματό του, τον εξύβρισε με ντροπιαστικά λόγια αποκαλώντας τον ανδρόγυνο και πρόθυμο να ενδώσει στον έρωτα οποιουδήποτε τον επιθυμούσε. Ο άλλος Παυσανίας μην μπορώντας να αντέξει τις βρισιές αυτές, προς το παρόν σιωπούσε. Αφού όμως συζήτησε με έναν από τους φίλους του, τον Άτταλο, για το τι πρόκειται να κάνει, αφαίρεσε μόνος του τη ζωή του απρόσμενα. Όταν μετά από λίγες μέρες ο Φίλιππος πολεμούσε εναντίον του βασιλιά των Ιλλυριών Πλευρία, μπαίνοντας μπροστά του δέχτηκε στο σώμα του όλα τα χτυπήματα που προορίζονταν για εκείνον και πέθανε.
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... apter%3D93
Διόδωρος Σικελιώτης, 16.94.3-6
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:37
από Isomnia
Φινγκόλφιν έγραψε: 10 Μάιος 2018, 14:11
1. Φέρε αρχαιοελληνική λέξη που να έχει την ίδια σημασία, φέρε κάτι που να υποστηρίζει την άποψή σου πως ομοφυλόφιλος και κίναιδος, αρσενοκοίτης, καταπύγων είναι το ίδιο πράγμα και δεν υπάρχει ο διαχωρισμός που επισημαίνω. Αλλιώς, δέξου ότι υπάρχει εννοιολογικό κενό το οποίο καλύπτει η λέξη ομοφυλόφιλος. Ή μη το δέχεσαι, δικό σου θέμα είναι αυτό, αλλά όταν μου φέρνεις μια επιχειρηματολογία θα κάτσω να την ελέγξω.
2. Δεν προσπερνώ πράγματα, αντίθετα εσύ το κάνεις με όσα σου λέω. Έχε υπομονή, θα απαντήσω σε κάθε επισήμανσή σου όπως έχω κάνει μέχρι τώρα. Το να αντιγράφεις αποκομμένα κομμάτια από μπλογκ είναι εύκολο, το να κάθεσαι να τα αξιολογήσεις μετά θέλει χρόνο. Έτσι πρόχειρα λοιπόν, μπορεί ο Αθηναίος ξένος να μιλάει για φυσιολογικές και παρά φύσιν ηδονές (δεν βλέπω όμως να αναφέρεται στον Έρωτα), αλλά αν διαβάσεις ολόκληρο το απόσπασμά του, και δεν κάνεις κοπτοραπτική όπως ο μπλόγκερ, αναφέρει πως τόσο στην Κρήτη, στη Σπάρτη, αλλά και σε άλλες πόλεις, τα γυμνάσια, τα οποία κατηγορεί πως είναι υπαίτια για τις παρά φύσιν ηδονές, είναι κοινή πρακτική.
https://repository.edulll.gr/edulll/ret ... _lawsI.pdf
Σελίδα 462.
Και ναι, από αυτά που μου έφερες χθες, στο Συμπόσιο λέγονται διαφορετικά πράγματα από αυτό το απόσπασμα. Μάλιστα ο Παυσανίας λέει πως ο Ουράνιος Έρωτας αφορά την ανδρική μορφή και γι΄ αυτό είναι ανώτερος.
Με κοπτοραπτική αποφθεγμάτων είναι εύκολο να βγάλει κανείς ό,τι συμπέρασμα θέλει λοιπόν για την αρχαία Ελλάδα, αλλά και για οτιδήποτε. Ποιος από τους ομιλητές εδώ εκφράζει τις απόψεις του Πλάτωνα; Ποιος από τους ομιλητές εκφράζει τις απόψεις του Πλάτωνα στο Συμπόσιο; Πώς οι απόψεις του Πλάτωνα σχετίζονται με τις απόψεις της αριστοκρατίας και του δημου της Αθήνας, πώς σχετίζονται με τα ήθη της Αθήνας;
3. Γιατί διστάζεις; Λες ότι είναι αντιδάνειο, άρα προέρχεται από το sex το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από τα Ελληνικά. Φέρε την πηγή αυτής της ετυμολογίας και μην την παρουσιάζεις ως θέσφατο. Αν ό,τι λες για τη λέξη σεξ είναι σωστό είναι πάρα πολύ εύκολο να το αποδείξεις.
4. Το antipliroforisi και τα άλλα μπλογκ της κακιάς ώρας είναι εξαιρετική εναλλακτική.
Όταν διϋλίζεις τον κώνωπα ξέρεις τι παίρνεις; Όχι αυτό που θα ήθελες, σίγουρα!
Με ρωτάς πως λέγεται ο άγαμος ομοφυλόφιλος και σου λέω δεν γνωρίζω. Κι έρχεσαι μ' ένα κατεβατό και μου λες να δεχτώ ή το ένα ή το άλλο.
Μου ζητάς να σου εξηγήσω γιατί η λέξη ομοφυλόφιλος αντικατέστησε τις αρχαίες ελληνικές.
Ρώτα την Γερμανίδα που το έκανε...
Μου λες ότι αντιγράφω από μπλογκ. Και τσαντίζεσαι επειδή δεν βρίσκεις ποιο είναι αυτό. Δηλαδή οι Νόμοι του Πλάτωνα μόνο σε μπλογκς υπάρχουν;
Κι επειδή δεν μπορείς να το αντικρούσεις με κατηγορείς ότι αντιγράφω, κόβω και ράβω επειδή ο ίδιος ο Πλάτωνας επικρίνει άλλες πόλεις που δεν έχουν νομοθετήσει σχετικά. Πόσο σου αρέσει να τρως τα μούτρα σου;
Τσαντίζεσαι επειδή σου είπα ότι η λέξη σεξ είναι αντιδανεισμός και δεν μπορείς να βρεις από ποιο μπλογκ το βρήκα επειδή σου κόλλησε ότι σίγουρα είναι έτσι.
Τσαντίζεσαι επειδή δεν διαθέτεις την ελάχιστη κλασική παιδεία να καταλάβεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα παρά αρκείσαι να απομιζείς ξενόφερτα συμπεράσματα της συμφοράς.
Ψάχνεις απεγνωσμένα σε όλα τα γραπτά μου να βρεις αντιγραφές για να ρίξεις λάσπη επειδή δεν σου έχουν μείνει άλλα επιχειρήματα.
Ξέρεις κάτι;
Ακόμη και εκείνον τον γκέη τον θεωρώ παντελονάτο που θα πει "ναι είμαι γκέη κι επειδή χρειάζομαι ένα άλλοθι γι' αυτό που είμαι, θέλω να πιστεύω ότι οι αρχαίοι έλληνες ήταν γκέη".
Αυτόν θα τον καταλάβω. Το μίσος όμως δεν το καταλαβαίνω. Είναι έξω από μένα.
Κράτα λοιπόν το μίσος σου, διύλησε όσα κουνούπια θέλεις αλλά αν δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου γι' αυτό που είσαι, δεν πρόκειται να σ' αγαπήσει κανείς.
Σε παραπέμπω λοιπόν: κάτσε στον πωπό σου και διάβασε!
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:45
από Isomnia
@Νταρνάκας
Για τους σαμουράι με πιάνεις αδιάβαστη. Δεν έχω ασχοληθεί μαζί τους. Είναι ολόκληρη κουλτούρα και θα είμαι σαν τον Φιογκόφιν με τον Πλάτωνα.
Αν θέλεις και γνωρίζεις διαφώτισέ μας, ο τίτλος του νήματος το επιτρέπει άλλωστε.
Όσο για τα περί Φιλίππου και Παυσανία δεν ασχολούμαι καν. Είμαι σίγουρη ότι πρόκειται όχι για "χάσιμο" αλλά για εξαφάνιση στη μετάφραση.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 15:55
από Isomnia
Άντε, για βοήθεια πάρτε αυτό για να προλαβαίνουμε τα εμφράγματα όπως έχω ήδη πει:
SEX = από το έξις. Η λέξη δασύνεται και η δασεία μετατρέπεται σε σίγμα και = s + έξις.
Μελετήστε και γλωσσολογία τώρα... Θα σας παραμορφώσω στο τέλος!
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:18
από Φινγκόλφιν
Isomnia έγραψε: 10 Μάιος 2018, 15:37Όταν διϋλίζεις τον κώνωπα ξέρεις τι παίρνεις; Όχι αυτό που θα ήθελες, σίγουρα!
Με ρωτάς πως λέγεται ο άγαμος ομοφυλόφιλος και σου λέω δεν γνωρίζω. Κι έρχεσαι μ' ένα κατεβατό και μου λες να δεχτώ ή το ένα ή το άλλο.
Μου ζητάς να σου εξηγήσω γιατί η λέξη ομοφυλόφιλος αντικατέστησε τις αρχαίες ελληνικές.
Ρώτα την Γερμανίδα που το έκανε...
Μου λες ότι αντιγράφω από μπλογκ. Και τσαντίζεσαι επειδή δεν βρίσκεις ποιο είναι αυτό. Δηλαδή οι Νόμοι του Πλάτωνα μόνο σε μπλογκς υπάρχουν;
Κι επειδή δεν μπορείς να το αντικρούσεις με κατηγορείς ότι αντιγράφω, κόβω και ράβω επειδή ο ίδιος ο Πλάτωνας επικρίνει άλλες πόλεις που δεν έχουν νομοθετήσει σχετικά. Πόσο σου αρέσει να τρως τα μούτρα σου;
Τσαντίζεσαι επειδή σου είπα ότι η λέξη σεξ είναι αντιδανεισμός και δεν μπορείς να βρεις από ποιο μπλογκ το βρήκα επειδή σου κόλλησε ότι σίγουρα είναι έτσι.
Τσαντίζεσαι επειδή δεν διαθέτεις την ελάχιστη κλασική παιδεία να καταλάβεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα παρά αρκείσαι να απομιζείς ξενόφερτα συμπεράσματα της συμφοράς.
Ψάχνεις απεγνωσμένα σε όλα τα γραπτά μου να βρεις αντιγραφές για να ρίξεις λάσπη επειδή δεν σου έχουν μείνει άλλα επιχειρήματα.
Ξέρεις κάτι;
Ακόμη και εκείνον τον γκέη τον θεωρώ παντελονάτο που θα πει "ναι είμαι γκέη κι επειδή χρειάζομαι ένα άλλοθι γι' αυτό που είμαι, θέλω να πιστεύω ότι οι αρχαίοι έλληνες ήταν γκέη".
Αυτόν θα τον καταλάβω. Το μίσος όμως δεν το καταλαβαίνω. Είναι έξω από μένα.
Κράτα λοιπόν το μίσος σου, διύλησε όσα κουνούπια θέλεις αλλά αν δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου γι' αυτό που είσαι, δεν πρόκειται να σ' αγαπήσει κανείς.
Σε παραπέμπω λοιπόν: κάτσε στον πωπό σου και διάβασε!
Λολ, νομίζεις πως είμαι ομοφυλόφιλος;
Επίσης, πώς σου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως τσαντίζομαι; Δεν ξέρω αν κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, αλλά μια χαρά ήρεμος είμαι. Το ότι δεν δέχομαι απλά ό,τι λες επειδή το λες δεν είναι νεύρα, στοιχειώδης συζήτηση είναι. Εκτός και αν πιστεύεις πως δεν θα έχεις αντίλογο σε αυτά που λες, ειδικά όταν τόσες και τόσες φορές αυτά δεν ευσταθούν.
Μου φέρνεις ψεκασμένες ετυμολογίες λέξεων. Δεν νευριάζω επειδή δεν μπορώ να βρω από πού είναι, δεν νευριάζω καν. Απλά σου ζητώ μια πηγή. Περιμένεις να τη δεχθώ επειδή το λες ή πως το να μου απαντήσεις πως δεν ξέρω τι είναι το αντιδάνειο δίνουν κάποιο παραπάνω κύρος σε τέτοιες αντιεπιστημονικές ετυμολογίες;
Μου φέρνεις κείμενα υποστηρίζοντας πως λένε άλλα από αυτά που διαβάζω και μετά με κατηγορείς πως δεν έχω κλασική παιδεία. Αν εσύ λοιπόν μπορείς, γράψε μια ανάλυση για το Συμπόσιο του Πλάτωνα και δείξε μου γιατί η ανάγνωση που κάνω είναι λάθος. Φέρε έστω μια ανάλυση του Συμποσίου από έγκυρη πηγή που συμφωνεί μαζί σου. Αντ' αυτού προτιμάς αντχομινιές.
Δεν ψάχνω «απεγνωσμένα» να βρω αντιγραφές στα κείμενά σου, όταν κάτι είναι κόπι-πέιστ από μπλογκ είναι εμφανέστατο. Και δεν είναι αυτό το ζήτημα με τα μπλογκ. Τα μπλογκ τα οποία έφερες δεν έχουν απλά ανηρτημένα κείμενα του Πλάτωνα. Το ένα κάνει μια - ο θεός να την κάνει - κριτική στον Ντόβερ και το άλλο παίρνει αποσπάσματα από 'δω κι από 'κει για να δημιουργήσει μια αφήγηση για την αρχαία Ελλάδα. Αν δεν καταλαβαίνεις πως μια τέτοια κοπτοραπτική είναι στοιχειώδες μεθοδολογικό φάουλ, αν δεν καταλαβαίνεις αυτά που σου γράφω για τη διαφορά της έννοιας του ομοφυλόφιλου με τις αρχαιοελληνικές λέξεις, αν αποδέχεσαι τέτοιες αντιεπιστημονικές ετυμολογήσεις για λέξεις, απορώ πώς μπορείς και θεωρείς ικανό τον εαυτό σου να κρίνει τους ξένους μελετητές για τις μεταφράσεις τους και την ερμηνεία τους.
Υ.Γ. Δεν ήταν Γερμανίδα η ψυχολόγος που εισήγαγε τον όρο, Γερμανός ήταν.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:18
από Nero
Isomnia έγραψε: 10 Μάιος 2018, 15:45
@Νταρνάκας
Για τους σαμουράι με πιάνεις αδιάβαστη. Δεν έχω ασχοληθεί μαζί τους.
Ενώ με την αρχαία Ελλαδα έχεις ασχοληθεί. Τούβλο που όποιος δεν συμφωνεί με τις σοβινιστικές στενόμυαλες παπαριές σας το κάνει επειδή είναι γκει και όλοι οι Ευρωπαίοι κλασικιστές είναι αδερφές επειδή δεν καταλαβαίνεις τι λένε
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:21
από Nandros
Φινγκόλφιν έγραψε: 10 Μάιος 2018, 14:11
....
1. Φέρε αρχαιοελληνική λέξη που να έχει την ίδια σημασία, φέρε κάτι που να υποστηρίζει την άποψή σου πως ομοφυλόφιλος και κίναιδος, αρσενοκοίτης, καταπύγων είναι το ίδιο πράγμα και δεν υπάρχει ο διαχωρισμός που επισημαίνω.
.....
1) Από το Λεξικό Liddell & Scott:
Δεν υπάρχει αναφορά της λέξης Αρσενοκοίτης.
Το συνημμένο Untitled.jpg δεν είναι πλέον διαθέσιμο
καταπύγων = κίναιδος.
2) Στο Λεξικό Σουίδα δεν υπάρχει αναφορά της λέξης Αρσενοκοίτης.
Καταπύγους = κίναιδους.
.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:22
από Nandros
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:26
από Isomnia
Nero έγραψε: 10 Μάιος 2018, 16:18
Ενώ με την αρχαία Ελλαδα έχεις ασχοληθεί. Τούβλο που όποιος δεν συμφωνεί με τις σοβινιστικές στενόμυαλες παπαριές σας το κάνει επειδή είναι γκει και όλοι οι Ευρωπαίοι κλασικιστές είναι αδερφές επειδή δεν καταλαβαίνεις τι λένε
Τόσο μαζόχα; Σ' αρέσει κι έσενα να τρως ξύλο;
όλοι οι αρχαίοι έλληνες δεν ήταν γκέη (η θέση μου) = στενόμυαλες σοβινιστικές παπαριές (η θέση σου για την θέση μου)
όλοι οι Ευρωπαίοι κλασικιστές είναι αδερφές επειδή δεν καταλαβαίνεις τι λένε = είμαι τόσο ούγκα μπούγκα που δεν μπορώ να γράψω ούτε μια σωστή πρόταση οπότε βρίζω

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:28
από Φινγκόλφιν
Nandros έγραψε: 10 Μάιος 2018, 16:211) Από το Λεξικό Liddell & Scott:
Δεν υπάρχει αναφορά της λέξης Αρσενοκοίτης.
Untitled.jpg
Untitled1.jpg
καταπύγων = κίναιδος.
2) Στο Λεξικό Σουίδα δεν υπάρχει αναφορά της λέξης Αρσενοκοίτης.
Καταπύγους = κίναιδους.
.
Η Ινσόμνια έφερε αυτές τις λέξεις ως αντιπαραδείγματα στο ότι δεν υπήρχε αντίστοιχη λέξη του ομοφυλόφιλος. Εννοείς πως δεν είναι αρχαία λέξη, αλλά μεταγενέστερη;
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:32
από Nero
Isomnia έγραψε: 10 Μάιος 2018, 16:26
Nero έγραψε: 10 Μάιος 2018, 16:18
Ενώ με την αρχαία Ελλαδα έχεις ασχοληθεί. Τούβλο που όποιος δεν συμφωνεί με τις σοβινιστικές στενόμυαλες παπαριές σας το κάνει επειδή είναι γκει και όλοι οι Ευρωπαίοι κλασικιστές είναι αδερφές επειδή δεν καταλαβαίνεις τι λένε
Τόσο μαζόχα; Σ' αρέσει κι έσενα να τρως ξύλο;
όλοι οι αρχαίοι έλληνες δεν ήταν γκέη (η θέση μου) = στενόμυαλες σοβινιστικές παπαριές (η θέση σου για την θέση μου)
όλοι οι Ευρωπαίοι κλασικιστές είναι αδερφές επειδή δεν καταλαβαίνεις τι λένε = είμαι τόσο ούγκα μπούγκα που δεν μπορώ να γράψω ούτε μια σωστή πρόταση οπότε βρίζω
και θα τονίσω ξανα το πόσο μεγάλο τούβλο είσαι απο τη στιγμή που τόσες σελίδες δεν έχει καταλάβει καν ποια είναι η συζήτηση και τι υποστηρίζουν οι συνομιλητές σου. Τόσες σελίδες τζάμπα,κρίμα στον Νταρνάκα που σας φέρνει τα κατεβατά από τον Περσέα(σιγά την πηγή,τίποτα εγγλέζες θα το στησαν κι αυτό για να συκοφαντίσουν τομπολjιτισμο μας) και σε όλους τους υπόλοιπους προσπαθούν να σας απαντήσουν σοβαρά
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 16:33
από Isomnia
Φινγκόλφιν έγραψε: 10 Μάιος 2018, 16:18
Λολ, νομίζεις πως είμαι ομοφυλόφιλος;
..................... Εκτός και αν πιστεύεις πως δεν θα έχεις αντίλογο σε αυτά που λες, ειδικά όταν τόσες και τόσες φορές
αυτά δεν ευσταθούν.
Μου φέρνεις
ψεκασμένες ετυμολογίες λέξεων.............................................................
Μου φέρνεις κείμενα υποστηρίζοντας πως λένε άλλα από αυτά που διαβάζω και μετά με κατηγορείς πως
δεν έχω κλασική παιδεία.........................
................... κριτική στον Ντόβερ ..............................................................................................................................................
Ναι!
Απόδειξέ το!
Απόδειξέ το!
Απόδειξέ το!
Φέρε μου τις πηγές του Ντόβερ.