Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ερμής έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:17
Ένα απλά γρήγορο σε παρασύρει, ένα παρά πολύ γρήγορο σε τρομάζει. Θα την κάνεις την καγκουρια αλλά μετά από λίγο δε θα σου λέει τίποτα να το πας στα όρια.
Πολύ πριν το φτάσεις στα όριά του δεν έχεις ήδη ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας του δρόμου;
Τέλος πάντων επικίνδυνη οδήγηση δεν είναι κατ' ανάγκη σε υψηλές ταχύτητες. Ας πούμε πολύ περισσότερο με ενοχλεί και με αγχώνει ο τύπος που κάνει σφήνες στην παραλιακή, που αλλάζει λωρίδες χωρίς καμία προειδοποίηση. Ε, αυτός έχει αυτοκίνητο που του προσφέρει μεγαλύτερες επιταχύνσεις για να κάνει ξαφνικά ξεπετάγματα.
Ναι και Ναι.
Απλά περί ορίων να πούμε μόνο ότι τα ξεπερνάς με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2019, 00:26
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:53
Πήγαινε και διάλεξε 3-4 μοντέλα σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα και δοκίμασε τα. εκει θα καταλάβεις τις διαφορές. Φυσικά αυτά που κάνεις στην πίστα δε θα τα κανεις στο δρόμο αλλά θα καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι αμάξι θα έχεις όταν μπορεί μια φορα να χρειαστεί να σε σώσει.
Δε διαφωνώ Ερμή απλά σου εξηγώ ότι αυτά που κάνει, και αυτά που παρατηρεί, ένας αφισιονάδο της αυτοκίνησης δεν έχουν καμμία σχέση με το αν είναι ένα αυτοκίνητο "καλό". Και στην τελική οι αφισιονάδος της αυτοκίνησης δε συμφωνούν και ποτέ μεταξύ τους έτσι κι αλλιώς οπότε δεν είναι να βγάζεις και συμπεράσματα από αυτά που σου λένε.
Εγώ μιλάω για όλους τους άλλους που τρώνε τη μούφα ότι μόλις βγαίνεις από τα σύνορα της ΑΒΓ χώρας τα εργοστάσια αυτοκινήτων με κάποιο μαγικό τόπο χειροτερεύουν αυτόματα. Και σου μιλάνε για κάποια φαντασιακή ποιότητα που δεν ξέρουν να την περιγράψουν ούτε την παρατηρούν ποτέ στην πράξη. Γιατί στην πραγματικότητα απλά δεν υπάρχει έτσι όπως την εννοούνε.
Chilloutbuddy έγραψε: 02 Φεβ 2019, 12:44
Kαλά έκανες και έκανες εντατικό τεστ ντράϊβ αν είναι αυτή η σφαίρα σου. Όλοι έχουμε κάποια σφαίρα
Το 99% του κόσμου απλά οδηγάει.
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2019, 01:16
από dna replication
Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:26
Δε διαφωνώ Ερμή απλά σου εξηγώ ότι αυτά που κάνει, και αυτά που παρατηρεί, ένας αφισιονάδο της αυτοκίνησης δεν έχουν καμμία σχέση με το αν είναι ένα αυτοκίνητο "καλό". Και στην τελική οι αφισιονάδος της αυτοκίνησης δε συμφωνούν και ποτέ μεταξύ τους έτσι κι αλλιώς οπότε δεν είναι να βγάζεις και συμπεράσματα από αυτά που σου λένε.
Εγώ μιλάω για όλους τους άλλους που τρώνε τη μούφα ότι μόλις βγαίνεις από τα σύνορα της ΑΒΓ χώρας τα εργοστάσια αυτοκινήτων με κάποιο μαγικό τόπο χειροτερεύουν αυτόματα. Και σου μιλάνε για κάποια φαντασιακή ποιότητα που δεν ξέρουν να την περιγράψουν ούτε την παρατηρούν ποτέ στην πράξη. Γιατί στην πραγματικότητα απλά δεν υπάρχει έτσι όπως την εννοούνε.
έχει χίλια πράγματα να σε φτιάξει ή να σε χαλάσει ένα αυτοκίνητο. Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικό, μυρωδιά, καθίσματα πως κάθεται και συγκρατιέται το σώμα σου, χειριστήρια θέση, τρόπος λειτουργίας. Όλα αυτά πριν βάλουμε καν εμπρός. Μετά ήχος, πεντάλ αίσθηση επιλογέα απόκριση γκαζιού, αναίσθητο ηλεκτρογκαζο ή ευαίσθητο με άμεση απόκριση? Τιμόνι στο δρόμο, βαρύ? ελαφρύ? αργό γρήγορο? με πληροφόρηση ή στο περίπου? μετά συμπεριφορά στις επιταχύνσεις στις στροφές κ.λ.π κ.λ.π. κ.λ.π.
Όλα αυτά που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανήματος παίζουν ρόλο στη συναισθηματική αντίδραση που θα έχεις με το όχημα
Η εμπειρία εδώ βοηθάει, να έχεις αλληλεπιδράσει με πολλά οχήματα για να εξελίξεις τα κριτήριά σου.
Για την απτή και μη απτή ποιότητα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Σε μερικά ορίζεται (π.χ. συχνότητα βλαβών, εγγύηση), ποιότητα υλικών και συναρμογή (μαλακά πλαστικά που ζουλιούνται δέρματα και φέτες ξύλου, λαμπάκια και κουδουνιστρες ). Σε άλλα δεν ορίζεται εύκολα.
Η μερσέντες νομίζω κάπου διάβασα απασχολεί 5 μηχανικούς μόνο και μόνο για να κάνουν "σοβαρό και ποιοτικό" τον ήχο από τις πόρτες.
Βλέπεις το κάθε γκουπ έχει τη δική του ταυτότητα... https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X06001939
Επίσης η ποιότητα δεν ορίζεται γιατί είναι κοινωνική κατασκευή, είναι μια ιδέα ποιότητας, η αίγλη που περιβάλει το αυτοκίνητο.
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό και δεν έχουμε κομμουνισμό να κυκλοφορούν μόνο Λάντα και Ζιλ για τους αξιωματούχους το σημαντικότερο σε πολλές περιπτώσεις είναι η κοινωνική διάσταση. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν ένα brand και δίνουν μια ταυτότητα στον κάτοχό τους. Κάνεις ένα κοινωνικό statement σε αλληλεπίδραση με τους άλλους. Οδηγώντας στο δρόμο ένα συγκεκριμένο όχημα δηλώνεις κοινωνική θέση και άποψη. Σε ένα phorum όταν λες έχω και οδηγάω αυτό, οδήγησα το Χ μ'αρέσει το Ψ.
για να το καταλάβεις καλύτερα σκέψου τα ξυλουργικά εργαλεία
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2019, 01:22
από dna replication
Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:30
Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
το μόνο που χρειάζεσαι εδώ είναι αριθμοί:
αριθμός αερόσακων, αστέρια στα κρας τεστ, απόσταση φρεναρίσματος και επιταχύνσεις. Για την οδική συμπεριφορά χρειάζεσαι και κανα 2 τυποποιημένες διαδικασίες όπως η αλλαγή λωρίδας με συγκεκριμένη ταχύτητα που έβαλε ο Μαυροβασίλης και είσαι κομπλέ
μετά αρχίζουν τα δύσκολα, αρχίζουν οι λεπτές διαφορές
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2019, 01:50
από Chilloutbuddy
dna replication έγραψε: 03 Φεβ 2019, 01:16
έχει χίλια πράγματα να σε φτιάξει ή να σε χαλάσει ένα αυτοκίνητο. Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικό, μυρωδιά, καθίσματα πως κάθεται και συγκρατιέται το σώμα σου, χειριστήρια θέση, τρόπος λειτουργίας. Όλα αυτά πριν βάλουμε καν εμπρός. Μετά ήχος, πεντάλ αίσθηση επιλογέα απόκριση γκαζιού, αναίσθητο ηλεκτρογκαζο ή ευαίσθητο με άμεση απόκριση? Τιμόνι στο δρόμο, βαρύ? ελαφρύ? αργό γρήγορο? με πληροφόρηση ή στο περίπου? μετά συμπεριφορά στις επιταχύνσεις στις στροφές κ.λ.π κ.λ.π. κ.λ.π.
Όλα αυτά που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανήματος παίζουν ρόλο στη συναισθηματική αντίδραση που θα έχεις με το όχημα
Η εμπειρία εδώ βοηθάει, να έχεις αλληλεπιδράσει με πολλά οχήματα για να εξελίξεις τα κριτήριά σου.
Για την απτή και μη απτή ποιότητα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Σε μερικά ορίζεται (π.χ. συχνότητα βλαβών, εγγύηση), ποιότητα υλικών και συναρμογή (μαλακά πλαστικά που ζουλιούνται δέρματα και φέτες ξύλου, λαμπάκια και κουδουνιστρες ). Σε άλλα δεν ορίζεται εύκολα.
Η μερσέντες νομίζω κάπου διάβασα απασχολεί 5 μηχανικούς μόνο και μόνο για να κάνουν "σοβαρό και ποιοτικό" τον ήχο από τις πόρτες.
Βλέπεις το κάθε γκουπ έχει τη δική του ταυτότητα... https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X06001939
Επίσης η ποιότητα δεν ορίζεται γιατί είναι κοινωνική κατασκευή, είναι μια ιδέα ποιότητας, η αίγλη που περιβάλει το αυτοκίνητο.
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό και δεν έχουμε κομμουνισμό να κυκλοφορούν μόνο Λάντα και Ζιλ για τους αξιωματούχους το σημαντικότερο σε πολλές περιπτώσεις είναι η κοινωνική διάσταση. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν ένα brand και δίνουν μια ταυτότητα στον κάτοχό τους. Κάνεις ένα κοινωνικό statement σε αλληλεπίδραση με τους άλλους. Οδηγώντας στο δρόμο ένα συγκεκριμένο όχημα δηλώνεις κοινωνική θέση και άποψη. Σε ένα phorum όταν λες έχω και οδηγάω αυτό, οδήγησα το Χ μ'αρέσει το Ψ.
για να το καταλάβεις καλύτερα σκέψου τα ξυλουργικά εργαλεία
Όλα αυτά με το brand και την αίσθηση και το design τα δέχομαι απόλυτα και τα παραδέχομαι και όποιος τα σκάει για αυτά τα πράματα πολύ καλά κάνει και τα σκάει αφού τα έχει, και με γειά του με χαρά του.
Εκείνο που δε δέχομαι και μου τη δίνει στα νεύρα, τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις φωτογραφικές μηχανές όσο και στα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο έχω ασχοληθεί στη ζωή μου, είναι αυτοί που τα σκάσανε για αυτά τα πράματα και μετά εκ των υστέρων προσπαθούνε να σε πείσουνε ότι το κάνανε γιατί "είναι πολύ καλύτερο σε πολλούς τομείς που είναι πολύ σημαντικοί". Γιατί ντρέπονται να σου πούνε ότι απλά τους άρεσε το λουκ και η αίσθηση και η μαγκιά του να έχεις μια ακριβή μάρκα που την ξέρουν όλοι. Δεν είναι κακό, παραδέξου το ρε φίλε να σταματήσω κι εγώ να σε κράζω
Το ντιζάϊν για μένα είναι τεράστια υπόθεση και απόλυτα αποδεκτός λόγος να σκάσεις παραπάνω για κάτι, ακόμα κι αν πρόκειται για κατσαβίδι.
Από εκεί και πέρα το μόνο μετρήσιμο μέγεθος όπως είπες στα αυτοκίνητα είναι η συχνότητα βλαβών, και να μελετήσεις τα στατιστικά εκεί βλέπεις ότι παπάρια γερμανικά αυτοκίνητα, και τα κορεάτικα είναι μια χαρά εξίσου καλά.
Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:30
Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
το μόνο που χρειάζεσαι εδώ είναι αριθμοί:
αριθμός αερόσακων, αστέρια στα κρας τεστ, απόσταση φρεναρίσματος και επιταχύνσεις. Για την οδική συμπεριφορά χρειάζεσαι και κανα 2 τυποποιημένες διαδικασίες όπως η αλλαγή λωρίδας με συγκεκριμένη ταχύτητα που έβαλε ο Μαυροβασίλης και είσαι κομπλέ
μετά αρχίζουν τα δύσκολα, αρχίζουν οι λεπτές διαφορές
Κι εδω παλι δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.
Π.χ. στα κρας τεστ τα εχουν κανει κουλουβαχατα.
Ενα αυτοκινητο μπορει να αριστευσει στις συγκρουσεις και να παρει χαμηλη βαθμολογια (4 ή και 3 αστερια) γιατι δεν εχει ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα οπως blind spot,lane assist και τετοιες μπουρδες.
Ενα αλλο ομως μπορει να συμπεριφερθει χειροτερα στις συγκρουσεις,αλλα να παρει μεγαλυτερο συνολικα βαθμο λογω αυτων των βοηθηματων.
Ακομα και στο φρεναρισμα μπορει να μην ειναι εντελως αντικειμενικα τα πραγματα.
Υπαρχουν suv που φορανε καθαρα ασφαλτινα ελαστικα και αλλα που φορανε ενδιαμεσα απο τους κατασκευαστες.
Πως θα βγαλει ασφαλη συμπερασματα λοιπον ο καταναλωτης;
Κι ας μη βαλω το γεγονος οτι δεν μετριουνται με τα ιδια ακριβως ελαστικα και στις ιδιες ακριβως καιρικες συνθηκες και στο ιδιο οδοστρωμα.
Απλα το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες μπορεις,να διαβασεις οσα περισσοτερα τεστ μπορεις,να δεις τι λενε οι κατοχοι των αυτοκινητων που σε ενδιαφερουν και στο τελος να οδηγησεις οπωσδηποτε τα οχηματα που σε ενδιαφερουν.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2019, 21:43
από Μαυροβασίλης
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2019, 03:23
από dna replication
this is more '80s than Bruce Willis watching Rocky IV and having a beer with Arnold Schwarzeneger
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2019, 20:41
από stergiosbik
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2019, 08:37
από Ελβετός Τραπεζίτης
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2019, 08:48
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Πού είναι αυτό; Μόναχο; Σε ντισπλέι αεροδρομίου είχα δει πρώτη φορά το γίωτα οκτώ
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2019, 12:15
από dna replication
να λοιπόν που και η Βαυαρία φτιάχνει καλά αμερικάνικα muscle cars