!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

stergiosbik έγραψε: 02 Φεβ 2019, 15:01 Sorry.
Kαταλαβα λαθος.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων ειναι απλα ακαταλληλη να κραταει τιμονι στα χερια.
Δεν διαφωνούμε. Έχω μπει σε ταξί που ο τάξι ντραηβερ κοιμόταν στα φανάρια. Πλάκα είχε....
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

ST48410 έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:22
Ερμής έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:17 Ένα απλά γρήγορο σε παρασύρει, ένα παρά πολύ γρήγορο σε τρομάζει. Θα την κάνεις την καγκουρια αλλά μετά από λίγο δε θα σου λέει τίποτα να το πας στα όρια.
Πολύ πριν το φτάσεις στα όριά του δεν έχεις ήδη ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας του δρόμου;

Τέλος πάντων επικίνδυνη οδήγηση δεν είναι κατ' ανάγκη σε υψηλές ταχύτητες. Ας πούμε πολύ περισσότερο με ενοχλεί και με αγχώνει ο τύπος που κάνει σφήνες στην παραλιακή, που αλλάζει λωρίδες χωρίς καμία προειδοποίηση. Ε, αυτός έχει αυτοκίνητο που του προσφέρει μεγαλύτερες επιταχύνσεις για να κάνει ξαφνικά ξεπετάγματα.
Ναι και Ναι.

Απλά περί ορίων να πούμε μόνο ότι τα ξεπερνάς με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Ερμής έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:53 Πήγαινε και διάλεξε 3-4 μοντέλα σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα και δοκίμασε τα. εκει θα καταλάβεις τις διαφορές. Φυσικά αυτά που κάνεις στην πίστα δε θα τα κανεις στο δρόμο αλλά θα καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι αμάξι θα έχεις όταν μπορεί μια φορα να χρειαστεί να σε σώσει.
Δε διαφωνώ Ερμή απλά σου εξηγώ ότι αυτά που κάνει, και αυτά που παρατηρεί, ένας αφισιονάδο της αυτοκίνησης δεν έχουν καμμία σχέση με το αν είναι ένα αυτοκίνητο "καλό". Και στην τελική οι αφισιονάδος της αυτοκίνησης δε συμφωνούν και ποτέ μεταξύ τους έτσι κι αλλιώς οπότε δεν είναι να βγάζεις και συμπεράσματα από αυτά που σου λένε.

Εγώ μιλάω για όλους τους άλλους που τρώνε τη μούφα ότι μόλις βγαίνεις από τα σύνορα της ΑΒΓ χώρας τα εργοστάσια αυτοκινήτων με κάποιο μαγικό τόπο χειροτερεύουν αυτόματα. Και σου μιλάνε για κάποια φαντασιακή ποιότητα που δεν ξέρουν να την περιγράψουν ούτε την παρατηρούν ποτέ στην πράξη. Γιατί στην πραγματικότητα απλά δεν υπάρχει έτσι όπως την εννοούνε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

stergiosbik έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:59
Chilloutbuddy έγραψε: 02 Φεβ 2019, 12:44 Kαλά έκανες και έκανες εντατικό τεστ ντράϊβ αν είναι αυτή η σφαίρα σου. Όλοι έχουμε κάποια σφαίρα :lol:

Το 99% του κόσμου απλά οδηγάει.
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:26 Δε διαφωνώ Ερμή απλά σου εξηγώ ότι αυτά που κάνει, και αυτά που παρατηρεί, ένας αφισιονάδο της αυτοκίνησης δεν έχουν καμμία σχέση με το αν είναι ένα αυτοκίνητο "καλό". Και στην τελική οι αφισιονάδος της αυτοκίνησης δε συμφωνούν και ποτέ μεταξύ τους έτσι κι αλλιώς οπότε δεν είναι να βγάζεις και συμπεράσματα από αυτά που σου λένε.

Εγώ μιλάω για όλους τους άλλους που τρώνε τη μούφα ότι μόλις βγαίνεις από τα σύνορα της ΑΒΓ χώρας τα εργοστάσια αυτοκινήτων με κάποιο μαγικό τόπο χειροτερεύουν αυτόματα. Και σου μιλάνε για κάποια φαντασιακή ποιότητα που δεν ξέρουν να την περιγράψουν ούτε την παρατηρούν ποτέ στην πράξη. Γιατί στην πραγματικότητα απλά δεν υπάρχει έτσι όπως την εννοούνε.
έχει χίλια πράγματα να σε φτιάξει ή να σε χαλάσει ένα αυτοκίνητο. Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικό, μυρωδιά, καθίσματα πως κάθεται και συγκρατιέται το σώμα σου, χειριστήρια θέση, τρόπος λειτουργίας. Όλα αυτά πριν βάλουμε καν εμπρός. Μετά ήχος, πεντάλ αίσθηση επιλογέα απόκριση γκαζιού, αναίσθητο ηλεκτρογκαζο ή ευαίσθητο με άμεση απόκριση? Τιμόνι στο δρόμο, βαρύ? ελαφρύ? αργό γρήγορο? με πληροφόρηση ή στο περίπου? μετά συμπεριφορά στις επιταχύνσεις στις στροφές κ.λ.π κ.λ.π. κ.λ.π.
Όλα αυτά που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανήματος παίζουν ρόλο στη συναισθηματική αντίδραση που θα έχεις με το όχημα

Η εμπειρία εδώ βοηθάει, να έχεις αλληλεπιδράσει με πολλά οχήματα για να εξελίξεις τα κριτήριά σου.

Για την απτή και μη απτή ποιότητα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Σε μερικά ορίζεται (π.χ. συχνότητα βλαβών, εγγύηση), ποιότητα υλικών και συναρμογή (μαλακά πλαστικά που ζουλιούνται δέρματα και φέτες ξύλου, λαμπάκια και κουδουνιστρες ). Σε άλλα δεν ορίζεται εύκολα.
Η μερσέντες νομίζω κάπου διάβασα απασχολεί 5 μηχανικούς μόνο και μόνο για να κάνουν "σοβαρό και ποιοτικό" τον ήχο από τις πόρτες.
Βλέπεις το κάθε γκουπ έχει τη δική του ταυτότητα...
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X06001939

Επίσης η ποιότητα δεν ορίζεται γιατί είναι κοινωνική κατασκευή, είναι μια ιδέα ποιότητας, η αίγλη που περιβάλει το αυτοκίνητο.
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό και δεν έχουμε κομμουνισμό να κυκλοφορούν μόνο Λάντα και Ζιλ για τους αξιωματούχους το σημαντικότερο σε πολλές περιπτώσεις είναι η κοινωνική διάσταση. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν ένα brand και δίνουν μια ταυτότητα στον κάτοχό τους. Κάνεις ένα κοινωνικό statement σε αλληλεπίδραση με τους άλλους. Οδηγώντας στο δρόμο ένα συγκεκριμένο όχημα δηλώνεις κοινωνική θέση και άποψη. Σε ένα phorum όταν λες έχω και οδηγάω αυτό, οδήγησα το Χ μ'αρέσει το Ψ.

για να το καταλάβεις καλύτερα σκέψου τα ξυλουργικά εργαλεία :)
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:30 Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
το μόνο που χρειάζεσαι εδώ είναι αριθμοί:
αριθμός αερόσακων, αστέρια στα κρας τεστ, απόσταση φρεναρίσματος και επιταχύνσεις. Για την οδική συμπεριφορά χρειάζεσαι και κανα 2 τυποποιημένες διαδικασίες όπως η αλλαγή λωρίδας με συγκεκριμένη ταχύτητα που έβαλε ο Μαυροβασίλης και είσαι κομπλέ

μετά αρχίζουν τα δύσκολα, αρχίζουν οι λεπτές διαφορές
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

dna replication έγραψε: 03 Φεβ 2019, 01:16 έχει χίλια πράγματα να σε φτιάξει ή να σε χαλάσει ένα αυτοκίνητο. Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικό, μυρωδιά, καθίσματα πως κάθεται και συγκρατιέται το σώμα σου, χειριστήρια θέση, τρόπος λειτουργίας. Όλα αυτά πριν βάλουμε καν εμπρός. Μετά ήχος, πεντάλ αίσθηση επιλογέα απόκριση γκαζιού, αναίσθητο ηλεκτρογκαζο ή ευαίσθητο με άμεση απόκριση? Τιμόνι στο δρόμο, βαρύ? ελαφρύ? αργό γρήγορο? με πληροφόρηση ή στο περίπου? μετά συμπεριφορά στις επιταχύνσεις στις στροφές κ.λ.π κ.λ.π. κ.λ.π.
Όλα αυτά που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανήματος παίζουν ρόλο στη συναισθηματική αντίδραση που θα έχεις με το όχημα

Η εμπειρία εδώ βοηθάει, να έχεις αλληλεπιδράσει με πολλά οχήματα για να εξελίξεις τα κριτήριά σου.

Για την απτή και μη απτή ποιότητα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Σε μερικά ορίζεται (π.χ. συχνότητα βλαβών, εγγύηση), ποιότητα υλικών και συναρμογή (μαλακά πλαστικά που ζουλιούνται δέρματα και φέτες ξύλου, λαμπάκια και κουδουνιστρες ). Σε άλλα δεν ορίζεται εύκολα.
Η μερσέντες νομίζω κάπου διάβασα απασχολεί 5 μηχανικούς μόνο και μόνο για να κάνουν "σοβαρό και ποιοτικό" τον ήχο από τις πόρτες.
Βλέπεις το κάθε γκουπ έχει τη δική του ταυτότητα...
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X06001939

Επίσης η ποιότητα δεν ορίζεται γιατί είναι κοινωνική κατασκευή, είναι μια ιδέα ποιότητας, η αίγλη που περιβάλει το αυτοκίνητο.
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό και δεν έχουμε κομμουνισμό να κυκλοφορούν μόνο Λάντα και Ζιλ για τους αξιωματούχους το σημαντικότερο σε πολλές περιπτώσεις είναι η κοινωνική διάσταση. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν ένα brand και δίνουν μια ταυτότητα στον κάτοχό τους. Κάνεις ένα κοινωνικό statement σε αλληλεπίδραση με τους άλλους. Οδηγώντας στο δρόμο ένα συγκεκριμένο όχημα δηλώνεις κοινωνική θέση και άποψη. Σε ένα phorum όταν λες έχω και οδηγάω αυτό, οδήγησα το Χ μ'αρέσει το Ψ.

για να το καταλάβεις καλύτερα σκέψου τα ξυλουργικά εργαλεία :)
Όλα αυτά με το brand και την αίσθηση και το design τα δέχομαι απόλυτα και τα παραδέχομαι και όποιος τα σκάει για αυτά τα πράματα πολύ καλά κάνει και τα σκάει αφού τα έχει, και με γειά του με χαρά του.

Εκείνο που δε δέχομαι και μου τη δίνει στα νεύρα, τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις φωτογραφικές μηχανές όσο και στα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο έχω ασχοληθεί στη ζωή μου, είναι αυτοί που τα σκάσανε για αυτά τα πράματα και μετά εκ των υστέρων προσπαθούνε να σε πείσουνε ότι το κάνανε γιατί "είναι πολύ καλύτερο σε πολλούς τομείς που είναι πολύ σημαντικοί". Γιατί ντρέπονται να σου πούνε ότι απλά τους άρεσε το λουκ και η αίσθηση και η μαγκιά του να έχεις μια ακριβή μάρκα που την ξέρουν όλοι. Δεν είναι κακό, παραδέξου το ρε φίλε να σταματήσω κι εγώ να σε κράζω :lol:

Το ντιζάϊν για μένα είναι τεράστια υπόθεση και απόλυτα αποδεκτός λόγος να σκάσεις παραπάνω για κάτι, ακόμα κι αν πρόκειται για κατσαβίδι.


Από εκεί και πέρα το μόνο μετρήσιμο μέγεθος όπως είπες στα αυτοκίνητα είναι η συχνότητα βλαβών, και να μελετήσεις τα στατιστικά εκεί βλέπεις ότι παπάρια γερμανικά αυτοκίνητα, και τα κορεάτικα είναι μια χαρά εξίσου καλά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

dna replication έγραψε: 03 Φεβ 2019, 01:22
Chilloutbuddy έγραψε: 03 Φεβ 2019, 00:30 Εγώ μιλάω για τις λεπτές διαφορές ποιότητας ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα της ίδιας κλάσης με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Η ασφάλεια στους δρόμους ειδικά της Ελλάδας έχει να κάνει με χίλια δύο άλλα εκτός απ'τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε καινούργια αυτοκίνητα.
το μόνο που χρειάζεσαι εδώ είναι αριθμοί:
αριθμός αερόσακων, αστέρια στα κρας τεστ, απόσταση φρεναρίσματος και επιταχύνσεις. Για την οδική συμπεριφορά χρειάζεσαι και κανα 2 τυποποιημένες διαδικασίες όπως η αλλαγή λωρίδας με συγκεκριμένη ταχύτητα που έβαλε ο Μαυροβασίλης και είσαι κομπλέ

μετά αρχίζουν τα δύσκολα, αρχίζουν οι λεπτές διαφορές
Κι εδω παλι δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.
Π.χ. στα κρας τεστ τα εχουν κανει κουλουβαχατα.
Ενα αυτοκινητο μπορει να αριστευσει στις συγκρουσεις και να παρει χαμηλη βαθμολογια (4 ή και 3 αστερια) γιατι δεν εχει ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα οπως blind spot,lane assist και τετοιες μπουρδες.
Ενα αλλο ομως μπορει να συμπεριφερθει χειροτερα στις συγκρουσεις,αλλα να παρει μεγαλυτερο συνολικα βαθμο λογω αυτων των βοηθηματων.
Ακομα και στο φρεναρισμα μπορει να μην ειναι εντελως αντικειμενικα τα πραγματα.
Υπαρχουν suv που φορανε καθαρα ασφαλτινα ελαστικα και αλλα που φορανε ενδιαμεσα απο τους κατασκευαστες.
Πως θα βγαλει ασφαλη συμπερασματα λοιπον ο καταναλωτης;
Κι ας μη βαλω το γεγονος οτι δεν μετριουνται με τα ιδια ακριβως ελαστικα και στις ιδιες ακριβως καιρικες συνθηκες και στο ιδιο οδοστρωμα.
Απλα το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες μπορεις,να διαβασεις οσα περισσοτερα τεστ μπορεις,να δεις τι λενε οι κατοχοι των αυτοκινητων που σε ενδιαφερουν και στο τελος να οδηγησεις οπωσδηποτε τα οχηματα που σε ενδιαφερουν.
Άβαταρ μέλους
Μαυροβασίλης
Δημοσιεύσεις: 7804
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαυροβασίλης »

Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

this is more '80s than Bruce Willis watching Rocky IV and having a beer with Arnold Schwarzeneger :D :D
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

:003:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης »

Εικόνα :hebit:

Εικόνα
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 31010
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ »

Πού είναι αυτό; Μόναχο; Σε ντισπλέι αεροδρομίου είχα δει πρώτη φορά το γίωτα οκτώ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

να λοιπόν που και η Βαυαρία φτιάχνει καλά αμερικάνικα muscle cars
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 09 Φεβ 2019, 08:37 Εικόνα :hebit:

Εικόνα
Την είδα, μπήκα, έχω ανεβάσει φωτο πιο πίσω.
Βρες μου ένα λόγο να την προτιμήσω από την 750i με τον ίδιο κινητήρα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”