Σελίδα 336 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2023, 23:38
από Chilloutbuddy
Οργισμένος έγραψε: 20 Δεκ 2023, 13:29
exv kamei λιζινγκ στο εξωτερικο . Καινουργι αυτοκινητο 3 ετη στο 1 τριτο της τιμης του αυτοκινητου δια 36 πλας τοκους αλλα με συγκεκριμενο αριθμο χλμ που με βολευε μια χαρα, και καμια εννοια για σερβις βλαβεσ κτλ. Η τιμη της αξιας ενος καινουργιου αυτοκινητου πεφτει 33% μετα απο 3 ετη οποτε αυτο ειναι και το λιζινγκ, κανεις δανειο την πτωση αξιας που θα προκαλεσεις και εχεις ενα καινουργιο αυτοκινητο για 3 ετη. Πολυ καλη επιλογη και δεν νομιζω να υπαρχει γυρισμος για μενα τουλαχιστον.
Ο ελληναρας απο την αλλη θα πωλησει στην 3ετια το αυτοκινητο και ας βγαινει χαμενος για να αγορασει αλλο και φτου κι απο την αρχη ώντας χρεομενος συνεχως με την ολικη τιμη του αυτοκινητου και εκτιθεμενος πληρως σε τυχον τεχνολογικες αλλαγες που την παρουσα εποχη ειναι πραγματικοτητα.
Θυμάσαι συγκεκριμένα πόσο πλήρωνες το μήνα, να τα βάλουμε κάτω;
Αν το αυτοκίνητο έκανε (πες) 40χιλ καινούργιο να το αγοράσεις μετρητά, και το πουλαγες μετά από 3 χρόνια 27χιλ (δηλαδή 40 μείον 33% απομείωση), το αυτοκίνητο θα σου είχε κοστίσει 13 χιλιάρικα για 3 χρόνια. Συν τις βενζίνες σου, συν ό,τι συντήρηση δεν καλύπτεται απ'την εγγύηση (δηλαδή συνήθως τίποτα).
Η εταιρία λίζινγκ θα σου χρεώσει τα 13 χιλιάρικα, συν τις βενζίνες φυσικά, και από πάνω
τόκους, συν τα έξοδά τους, συν το περιθώριο κέρδους τους. Γιατί καμμία εταιρία δε μπορει να λειτουργήσει χωρίς να χρεώσει στον πελάτη τα έξοδά της και το περιθώριο κέρδους της.
Ε, αν έχεις μετρητά στο χέρι, όλα αυτά τα υπογραμμισμένα για ποιό λόγο να τα πληρώσεις;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 12:30
από Οργισμένος
Chilloutbuddy έγραψε: 20 Δεκ 2023, 23:38
Οργισμένος έγραψε: 20 Δεκ 2023, 13:29
exv kamei λιζινγκ στο εξωτερικο . Καινουργι αυτοκινητο 3 ετη στο 1 τριτο της τιμης του αυτοκινητου δια 36 πλας τοκους αλλα με συγκεκριμενο αριθμο χλμ που με βολευε μια χαρα, και καμια εννοια για σερβις βλαβεσ κτλ. Η τιμη της αξιας ενος καινουργιου αυτοκινητου πεφτει 33% μετα απο 3 ετη οποτε αυτο ειναι και το λιζινγκ, κανεις δανειο την πτωση αξιας που θα προκαλεσεις και εχεις ενα καινουργιο αυτοκινητο για 3 ετη. Πολυ καλη επιλογη και δεν νομιζω να υπαρχει γυρισμος για μενα τουλαχιστον.
Ο ελληναρας απο την αλλη θα πωλησει στην 3ετια το αυτοκινητο και ας βγαινει χαμενος για να αγορασει αλλο και φτου κι απο την αρχη ώντας χρεομενος συνεχως με την ολικη τιμη του αυτοκινητου και εκτιθεμενος πληρως σε τυχον τεχνολογικες αλλαγες που την παρουσα εποχη ειναι πραγματικοτητα.
Θυμάσαι συγκεκριμένα πόσο πλήρωνες το μήνα, να τα βάλουμε κάτω;
Αν το αυτοκίνητο έκανε (πες) 40χιλ καινούργιο να το αγοράσεις μετρητά, και το πουλαγες μετά από 3 χρόνια 27χιλ (δηλαδή 40 μείον 33% απομείωση), το αυτοκίνητο θα σου είχε κοστίσει 13 χιλιάρικα για 3 χρόνια. Συν τις βενζίνες σου, συν ό,τι συντήρηση δεν καλύπτεται απ'την εγγύηση (δηλαδή συνήθως τίποτα).
Η εταιρία λίζινγκ θα σου χρεώσει τα 13 χιλιάρικα, συν τις βενζίνες φυσικά, και από πάνω
τόκους, συν τα έξοδά τους, συν το περιθώριο κέρδους τους. Γιατί καμμία εταιρία δε μπορει να λειτουργήσει χωρίς να χρεώσει στον πελάτη τα έξοδά της και το περιθώριο κέρδους της.
Ε, αν έχεις μετρητά στο χέρι, όλα αυτά τα υπογραμμισμένα για ποιό λόγο να τα πληρώσεις;
TO leasing το καμει η ιδια η φιρμα αυτοκινητου, αρα το κερδος ειναι στην τιμη πωλησης οπως ακριβως οταν καποιος αγοραζει ενα αυτοκινητο . Εγω ομως γλυτωνω καθε τι που εχει να κανει με σερβις, και δεν χρειαζεται να σκασω 40 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο που λογω ασταθμητων πραγοντων (κυριως ηλεκτροκινησης και νεων μπαταριων) σε τρια χρονια μπορει να κοστιζει κατω απο το 50% της αρχικης του τιμης. Πλας , εχω παντα καινουργιο αυτοκινητο διχως να μπλεκω σε αγοροπωλησιες και μαλακιες.
ΟΣΟ ΓΙΑ Το μετρητο που λες, γιατι να τα σκασω μπραφ; Βεβαια αν θελει ο καταναλωτης μπορει ευκολα να πληρωσει διχως τοκους ολο το ποσο λιζινγκ τριετιας στην εταιρια πριν καν παραλαβει το αυτοκινητο κατι το οποιο που θα το δεχτει μετα επαινων ο πωλητης, και ολοι ευχαριστημενοι.
Αλλα να , βγαινει η ασιατικου τροπου παραγωγης σκεψη του μεσου οπισθοδρομικου ελ που αμεσα θα "σκεφτει" οτι δεν ειναι ο ολοκληρωτικος κατοχος του
αλογου αυτοκινητου
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 12:32
από talaipwros
Οργι, τελικα δεν μας ειπες εντυπώσεις απο το EV σου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 13:19
από Chilloutbuddy
Οργισμένος έγραψε: 21 Δεκ 2023, 12:30
TO leasing το καμει η ιδια η φιρμα αυτοκινητου, αρα το κερδος ειναι στην τιμη πωλησης οπως ακριβως οταν καποιος αγοραζει ενα αυτοκινητο . Εγω ομως γλυτωνω καθε τι που εχει να κανει με σερβις, και δεν χρειαζεται να σκασω 40 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο που λογω ασταθμητων πραγοντων (κυριως ηλεκτροκινησης και νεων μπαταριων) σε τρια χρονια μπορει να κοστιζει κατω απο το 50% της αρχικης του τιμης. Πλας , εχω παντα καινουργιο αυτοκινητο διχως να μπλεκω σε αγοροπωλησιες και μαλακιες.
ΟΣΟ ΓΙΑ Το μετρητο που λες, γιατι να τα σκασω μπραφ; Βεβαια αν θελει ο καταναλωτης μπορει ευκολα να πληρωσει διχως τοκους ολο το ποσο λιζινγκ τριετιας στην εταιρια πριν καν παραλαβει το αυτοκινητο κατι το οποιο που θα το δεχτει μετα επαινων ο πωλητης, και ολοι ευχαριστημενοι.
Αλλα να , βγαινει η ασιατικου τροπου παραγωγης σκεψη του μεσου οπισθοδρομικου ελ που αμεσα θα "σκεφτει" οτι δεν ειναι ο ολοκληρωτικος κατοχος του
αλογου αυτοκινητου
Δεν κατάλαβα ρε συ τι εννοείς να μπλέκεις σε αγοραπωλησίες; Ίσα ίσα που όταν δανείζεσαι πρέπει να εξετάσει ο άλλος και αν μπορείς να πληρώσεις, περισσότερη χαρτούρα είναι. Ούτε στα σέρβις κατάλαβα τι γλιτώνεις, έτσι κι αλλιώς τα σέρβις στην εγγύηση είναι capped ή και τζάμπα κάτι φορές, αλλά και πάλι πρέπει να πας συνεργείο. Ή ήρθαν σπίτι να σου κάνουν σέρβις;
Το άλλο που με ρωτάς γιατί να τα σκάσεις μπραφ, νομίζω είναι προφανής η απάντηση: γιατί είναι (πολύ) φτηνότερο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 18:31
από Garcia
Τα θερμικά μοτέρ έχουν τελειώσει,αυτό πρέπει να το καταλάβουμε,μέχρι να ωριμάσει και να βελτιωθεί η ηλεκτροκίνηση,προέχει να γίνει προσιτή πρώτα η υβριδικό κίνηση,που συνδιάζει τους δύο κόσμους και είναι το ενδιάμεσο βήμα για την μετάβαση.
Μετά από 15 έτη,το ξανά συζητάμε.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:05
από Chilloutbuddy
Garcia έγραψε: 21 Δεκ 2023, 18:31
Τα θερμικά μοτέρ έχουν τελειώσει,αυτό πρέπει να το καταλάβουμε,μέχρι να ωριμάσει και να βελτιωθεί η ηλεκτροκίνηση,προέχει να γίνει προσιτή πρώτα η υβριδικό κίνηση,που συνδιάζει τους δύο κόσμους και είναι το ενδιάμεσο βήμα για την μετάβαση.
Μετά από 15 έτη,το ξανά συζητάμε.
Eιδικά στην Αθήνα και άλλες παρόμοιες πόλεις όπως Δαμασκός, Γάζα, Αμμάν κλπ δεν έχει τελειώσει ούτε γι'αστείο. Ούτε θα πετάει ο κόσμος μπαλαντέζες απ'τα μπαλκόνια, ούτε έχουν αυτές οι πόλεις δυνατότητα να αλλάξουν τις υποδομές τους. Τα ηλεκτρικά είναι για κάτι Καναδούς που έχει κάθε σπίτι και γκαράζ, και για κάτι χωριά που έχουν άπλα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν που ωριμάζουν απ'το 1900, τίποτα απ'αυτά δεν είναι καινούργιο, και όσον όσον αφορά την πρακτικότητα δεν έχει αλλάξει τίποτα: θες γκαράζ.
Έχεις γκαράζ και δεν πας ταξίδια; πάρε ηλεκτρικό.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:16
από dna replication
Chilloutbuddy έγραψε: 21 Δεκ 2023, 13:19
Το άλλο που με ρωτάς γιατί να τα σκάσεις μπραφ, νομίζω είναι προφανής η απάντηση: γιατί είναι (πολύ) φτηνότερο
εκπίπτουν όμως οι δαπανες του ληζινγκ απο την εφορία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:21
από Οργισμένος
talaipwros έγραψε: 21 Δεκ 2023, 12:32
Οργι, τελικα δεν μας ειπες εντυπώσεις απο το EV σου.
mild hybrid ειναι, 0/100 στα 8 σεκ.
Aτοπη η ειρωνεια σου βεβαια απο τη στιγμη που esy δημιουργησες αυτο το νημα "η απατη της ηλεκτροκινησης" και στο μεταξυ εχεις αλλαξει 3-4 ev...
Θεωρω ομως οτι ειναι ενα καλτ νημα εξαιρετικα γαβροπασοκιστικο οχι μονο για τον τιτλο αλλα γιατι βλεπουμε γλαφυρα και αναγλυφα στις αποψεις των διαφορων χρηστων εδω μεσα, ποσο πρωτογονιστικα και κομπλεξικα αντιμετωπιζει ο μεσος ελλ το θεμα αυτοκινητο , ειδικα αν διαβασουμε τις αποψεις των νεαροτερων εδω μεσα και ειδικα αυτων που βγηκαν απο ευπορα αρκιντια.
Εν πασει, νικησε οΠΑΟΚ και ειμαι στις καλες μου και εδωσα και μια συνεντευξουλα σημερα οποτε να ευχηθω>
Καλες γιορτες , καλη χρονια σε ολους!!!
Χαρουμενα Ηλιουγεννα σε ολες τις θεουσες μας...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:28
από sharp
Ρε συ Όργι, ήσουνα που ήσουνα, αλλά αυτή η ξενιτειά σε αποτρέλλανε.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:32
από Η φωνή της Αληθειας
Ποτέ δεν έχω αγοράσει με leasing διότι προτιμώ «καθαρές» συναλλαγές που να μπορώ να τις καταλαβαίνω οικονομικά. Το πλεονέκτημα που αναφέρουν πολλοί συχνά είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο είναι «φτηνότερο» (άμα κοιτούν την μηνιαία δόση, σε βάθος χρόνου είναι συνήθως ακριβότερο, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τους περισσότερους) μέσω leasing αντί για απευθείας αγορά. Το θέμα είναι ότι η δόση μπορεί να είναι οτιδήποτε ανάλογα με το πως έχει κανονιστεί το συμβόλαιο. Πολλούς δεν τους ενδιαφέρει διότι σου λένε εγώ θα πληρώνω πχ 500 τον μήνα επ άπειρον και θα έχω μονίμως καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο είναι πάντα καλυμμένο από εγγύηση. Στο τέλος του συμβολαίου είτε το αγοράσεις σε μια προσυμφωνημένη τιμή ή επιστρέφεις τα κλειδιά και πας στο επόμενο. Είναι και αυτό μια άποψη.
Για μένα, η ιδανική περίπτωση είναι αυτοκίνητο 3ετίας μόλις έχει λήξει το leasing. Είναι στο sweetspot μεταξύ λίγων χμ και μέγιστου depreciation rate. Ανάλογα με το μοντέλο, ορισμένα χάνουν εώς και 40% της αρχικής τιμής αγοράς και βρίσκεις εύκολα με 20-30Κ χμ. Τι προβλήματα μπορεί να έχει αυτοκίνητο με 20-30Κ; Τίποτα. Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, αλλά στις ΗΠΑ μπορείς να βρεις το πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου μέσω του VIN (vehicle identification number), αν έχουν γίνει επισκευές, αν έχει πάθει ατύχημα κτλ. Το ρίσκο να αγοράσεις ένα πρόβλημα δηλαδή είναι σχετικά χαμηλό (εκτός του ότι συνήθως καλύπτονται ακόμη από την εργοστασιακή εγγύηση).
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2023, 23:48
από Chilloutbuddy
dna replication έγραψε: 21 Δεκ 2023, 23:16
Chilloutbuddy έγραψε: 21 Δεκ 2023, 13:19
Το άλλο που με ρωτάς γιατί να τα σκάσεις μπραφ, νομίζω είναι προφανής η απάντηση: γιατί είναι (πολύ) φτηνότερο
εκπίπτουν όμως οι δαπανες του ληζινγκ απο την εφορία
αν ζεις σε τέτοια χώρα υπομονή, θα περάσει κι αυτό
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2023, 00:29
από Chilloutbuddy
Οργισμένος έγραψε: 21 Δεκ 2023, 23:21
talaipwros έγραψε: 21 Δεκ 2023, 12:32
Οργι, τελικα δεν μας ειπες εντυπώσεις απο το EV σου.
mild hybrid ειναι, 0/100 στα 8 σεκ.
Aτοπη η ειρωνεια σου βεβαια απο τη στιγμη που esy δημιουργησες αυτο το νημα "η απατη της ηλεκτροκινησης" και στο μεταξυ εχεις αλλαξει 3-4 ev...
Θεωρω ομως οτι ειναι ενα καλτ νημα εξαιρετικα γαβροπασοκιστικο οχι μονο για τον τιτλο αλλα γιατι βλεπουμε γλαφυρα και αναγλυφα στις αποψεις των διαφορων χρηστων εδω μεσα, ποσο πρωτογονιστικα και κομπλεξικα αντιμετωπιζει ο μεσος ελλ το θεμα αυτοκινητο , ειδικα αν διαβασουμε τις αποψεις των νεαροτερων εδω μεσα και ειδικα αυτων που βγηκαν απο ευπορα αρκιντια.
Εν πασει, νικησε οΠΑΟΚ και ειμαι στις καλες μου και εδωσα και μια συνεντευξουλα σημερα οποτε να ευχηθω>
Καλες γιορτες , καλη χρονια σε ολους!!!
Χαρουμενα Ηλιουγεννα σε ολες τις θεουσες μας...
Χρόνια πολλά φίλε

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2023, 00:43
από dna replication
sharp έγραψε: 21 Δεκ 2023, 23:28
Ρε συ Όργι, ήσουνα που ήσουνα, αλλά αυτή η ξενιτειά σε αποτρέλλανε.
χαμένος παει στη Σουηδία, στην Αργεντινή θα είχε πλήρη αναγνώριση
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2023, 07:47
από Οργισμένος
dna replication έγραψε: 22 Δεκ 2023, 00:43
sharp έγραψε: 21 Δεκ 2023, 23:28
Ρε συ Όργι, ήσουνα που ήσουνα, αλλά αυτή η ξενιτειά σε αποτρέλλανε.
χαμένος παει στη Σουηδία, στην Αργεντινή θα είχε πλήρη αναγνώριση
Μιλας εκ πειρας.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Δεκ 2023, 21:31
από Garcia
Το Fiat 600 Hybrid διαθέτει έναν τρικύλινδρο 100 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Την μετάδοση αναλαμβάνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις που είναι έτσι διατεταγμένο που περιστασιακά να επιτρέπει ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, η προσφερόμενη αυτονομία της μικρής μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 βολτ περιορίζεται σε μόλις 1 χιλιόμετρο.
Eδω γελαμε ομαδικως

,29 ηλετρικοι ιπποι που περιοριζονται στα 30 χλμ/ωρα και με αυτονομια ως 1 χιλιομετρο.
