Re: Ο πρώτος νεκρός
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 16:14
34 άτομα ήμασταν στην Πρώτη Γυμνασίου...
1995 - 1996...
Μοιρασμένοι...
Δεν πάθαμε τίποτα.
1995 - 1996...
Μοιρασμένοι...
Δεν πάθαμε τίποτα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μια χαρα ακουγεται το σχεδιο σου.Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:11 Θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά . Το επιτυχημένο μοντέλο Μαίου -Ιουνίου πειράζει; Για ένα μήνα κάναμε μάθημα με εκ περιτροπής μισά τμήματα . Οι καθηγητές με το κανονικό τους ωράριο, οι μαθητές με μισές παρουσίες . Η ύλη έβγαινε πιο γρήγορα και το μάθημα ήταν πιο αποδοτικό. Αλλά εκεί να κάνουν τη μαλακία .1 σωστό και 5 λάθη.
Σου είχα γράψει ότι υπάρχουν 2 κυρίως λόγοι που δεν θα ακολουθηθούν οι λογικοφανείς προτεινόμενες λύσεις.Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:14Όχι ,παράπονο εκφράζωethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:12Χρωστάς ή σου χρωστάω μια απάντηση σ' αυτό;Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:11 Θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά . Το επιτυχημένο μοντέλο Μαίου -Ιουνίου πειράζει; Για ένα μήνα κάναμε μάθημα με εκ περιτροπής μισά τμήματα . Οι καθηγητές με το κανονικό τους ωράριο, οι μαθητές με μισές παρουσίες . Η ύλη έβγαινε πιο γρήγορα και το μάθημα ήταν πιο αποδοτικό. Αλλά εκεί να κάνουν τη μαλακία .1 σωστό και 5 λάθη.![]()
![]()
Κόψε κάτι, πολλά δίνεις.nick έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:28Μια χαρα ακουγεται το σχεδιο σου.Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:11 Θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά . Το επιτυχημένο μοντέλο Μαίου -Ιουνίου πειράζει; Για ένα μήνα κάναμε μάθημα με εκ περιτροπής μισά τμήματα . Οι καθηγητές με το κανονικό τους ωράριο, οι μαθητές με μισές παρουσίες . Η ύλη έβγαινε πιο γρήγορα και το μάθημα ήταν πιο αποδοτικό. Αλλά εκεί να κάνουν τη μαλακία .1 σωστό και 5 λάθη.
500€ το μηνα ειναι καλα;
Δηλαδή η πρόταση σου είναι ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία πρέπει να συνδυάζεται με τη συγκέντρωση στις πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ;ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:28Σου είχα γράψει ότι υπάρχουν 2 κυρίως λόγοι που δεν θα ακολουθηθούν οι λογικοφανείς προτεινόμενες λύσεις.
Βέβαια, στο αμιγώς εκπαιδευτικό κομμάτι, έτσι και πήγαιναν σε λύσεις Μαίου - Ιουνίου θα φαινόταν η τεράστια γύμνια του συστήματος και η ανυπαρξία προετοιμασίας για τη νέα σχολική χρονιά. Πράγματα που θα έπρεπε να είχαν συζητηθεί και ξεκαθαριστεί με τη λήξη της προηγούμενης.
Οι 2 κυριότεροι λόγοι που φυσικά θα επικαλυφθούν με τα επιστημονικοφανή σάλια όσων Μαγιορκίνηδων χρειαστούν:
1. Τα εκ περιτροπής, τα τηλεμαθήματα κλπ απαιτούν φυσική παρουσία γονέων/κηδεμόνων στο σπίτι.
Δεν είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε παροχή που να διευκολύνει την παραμονή εργαζομένων στο σπίτι.
2. Ο καθημερινός, υποχρεωτικός και ελεγχόμενος "εγκλεισμός" μαθητών στους σχολικούς χώρους, αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό και για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα, τη συγκέντρωσή τους σε πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ
Το διδακτικό προσωπικό είστε οι αναλώσιμοι αυτού του σχεδιασμού.
Με αφορμή το δικό σου ποστ και χωρίς να ρωτάω μόνο εσένα. Γνωρίζουμε αν όλοι οι επιδημιολόγοι που συνήθως καλούνται στα mainstream media πρόσκεινται στη ΝΔ.
Οκ, το' ριξες.ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:35
Υπάρχει άνθρωπος στο φόρουμ που είδε "πρόταση" σ' αυτά που έγραψα !!!
ο ethereal γράφει κάτι που έγραψα 4-5 φορές κι εγώ σε διάφορα νήματα. Μίλησε ειδικός και είπε ότι όταν κάνουν τα παιδιά μάθημα εκ περιτροπής υπάρχει πρόβλημα με τα μεγαλύτερα γιατί τις μέρες που δεν έχουν μάθημα τριγυρνάνε με παρέες και συνωστίζονται σε άλλους χώρουςΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:35Δηλαδή η πρόταση σου είναι ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία πρέπει να συνδυάζεται με τη συγκέντρωση στις πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ;ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:28Σου είχα γράψει ότι υπάρχουν 2 κυρίως λόγοι που δεν θα ακολουθηθούν οι λογικοφανείς προτεινόμενες λύσεις.
Βέβαια, στο αμιγώς εκπαιδευτικό κομμάτι, έτσι και πήγαιναν σε λύσεις Μαίου - Ιουνίου θα φαινόταν η τεράστια γύμνια του συστήματος και η ανυπαρξία προετοιμασίας για τη νέα σχολική χρονιά. Πράγματα που θα έπρεπε να είχαν συζητηθεί και ξεκαθαριστεί με τη λήξη της προηγούμενης.
Οι 2 κυριότεροι λόγοι που φυσικά θα επικαλυφθούν με τα επιστημονικοφανή σάλια όσων Μαγιορκίνηδων χρειαστούν:
1. Τα εκ περιτροπής, τα τηλεμαθήματα κλπ απαιτούν φυσική παρουσία γονέων/κηδεμόνων στο σπίτι.
Δεν είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε παροχή που να διευκολύνει την παραμονή εργαζομένων στο σπίτι.
2. Ο καθημερινός, υποχρεωτικός και ελεγχόμενος "εγκλεισμός" μαθητών στους σχολικούς χώρους, αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό και για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα, τη συγκέντρωσή τους σε πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ
Το διδακτικό προσωπικό είστε οι αναλώσιμοι αυτού του σχεδιασμού.
Ευφυές, δε λέω.
Άμεσα εξήγησες τι θα πουν ή τι λένε οι ειδικοί. Έμμεσα νομίζω πως συμφώνησες με την πρόταση του Στύγιου.ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:35
Υπάρχει άνθρωπος στο φόρουμ που είδε "πρόταση" σ' αυτά που έγραψα !!!
Δεν εξήγησα τους "ειδικούς". Γι' αυτούς και τον τρόπο που λειτουργούν έχω γράψει σε άλλη ανάρτηση.
Εγώ προσωπικά δε γνωρίζω πού πρόσκειται ο Γκίκας πολιτικά. Είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτό πρεσβεύει επιστημονικά. Μα αναιρεί και τον εαυτό του δηλαδή. Πώς θα επιβαρυνθεί ένας χώρος μόνο από τους εκπαιδευτικούς, όχι από τους μαθητές; Πώς σε όλους τους χώρους πλην του σχολείου υφίστανται οι περιορισμοί, λόγω αποφυγής συνωστισμού; Δεν στέκουν αυτά που λέει ο άνθρωπος.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:38Με αφορμή το δικό σου ποστ και χωρίς να ρωτάω μόνο εσένα. Γνωρίζουμε αν όλοι οι επιδημιολόγοι που συνήθως καλούνται στα mainstream media πρόσκεινται στη ΝΔ.
Αλλιώς και δεδομένου ότι οι περισσότεροι συμφωνούν στις βασικές διαπιστώσεις θα πρέπει κάπως αλλιώς να το εξηγήσετε και όχι ότι αβαντάρουν κυβερνητικές πολιτικές.
Εν προκειμένω ο Μαγιορκίνης μιλάει ως εκπρόσωπος μιας ολόκληρης επιτροπής ειδικών. Το αποκλείουμε να είναι όντως αυτή η επιστημονική τους άποψη;
Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:40ο ethereal γράφει κάτι που έγραψα 4-5 φορές κι εγώ σε διάφορα νήματα. Μίλησε ειδικός και είπε ότι όταν κάνουν τα παιδιά μάθημα εκ περιτροπής υπάρχει πρόβλημα με τα μεγαλύτερα γιατί τις μέρες που δεν έχουν μάθημα τριγυρνάνε με παρέες και συνωστίζονται σε άλλους χώρουςΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:35Δηλαδή η πρόταση σου είναι ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία πρέπει να συνδυάζεται με τη συγκέντρωση στις πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ;ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:28
Σου είχα γράψει ότι υπάρχουν 2 κυρίως λόγοι που δεν θα ακολουθηθούν οι λογικοφανείς προτεινόμενες λύσεις.
Βέβαια, στο αμιγώς εκπαιδευτικό κομμάτι, έτσι και πήγαιναν σε λύσεις Μαίου - Ιουνίου θα φαινόταν η τεράστια γύμνια του συστήματος και η ανυπαρξία προετοιμασίας για τη νέα σχολική χρονιά. Πράγματα που θα έπρεπε να είχαν συζητηθεί και ξεκαθαριστεί με τη λήξη της προηγούμενης.
Οι 2 κυριότεροι λόγοι που φυσικά θα επικαλυφθούν με τα επιστημονικοφανή σάλια όσων Μαγιορκίνηδων χρειαστούν:
1. Τα εκ περιτροπής, τα τηλεμαθήματα κλπ απαιτούν φυσική παρουσία γονέων/κηδεμόνων στο σπίτι.
Δεν είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε παροχή που να διευκολύνει την παραμονή εργαζομένων στο σπίτι.
2. Ο καθημερινός, υποχρεωτικός και ελεγχόμενος "εγκλεισμός" μαθητών στους σχολικούς χώρους, αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό και για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα, τη συγκέντρωσή τους σε πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ
Το διδακτικό προσωπικό είστε οι αναλώσιμοι αυτού του σχεδιασμού.
Ευφυές, δε λέω.