Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ερμής έγραψε: 01 Φεβ 2019, 09:59
Δεν ειναι ακριβώς έτσι.
Πάρε ένα Citroen C4, ένα γκολφάκι, ενα αουρις
τα σπεκ τους ειναι πάνω κάτω τα ίδια, οταν τα οδηγήσεις το καθε ένα είναι εντελώς διαφορετικό.
Εντελώς διαφορετικό;
Εντελώς: τελείως, ολοκληρωτικά, απόλυτα, πλήρως.
Έτσι όπως τα λες το ένα θα έχει 4 ρόδες και το άλλο 3
Δεν ανέφερα τυχαία αυτά τα αυτοκίνητα. Ήταν τα 3 που εκανα εντατικο test drive(Ναι είχα φάει μια δόση την παραμυθα περί πιθανής ιαπωνικής υπεροχης) Και τελικά πήγα στο citroen.
Καμία σχέση στο δρόμο.
Ας πούμε ή GLA της μερσεντες είναι ντροπή για την εταιρεία. Βάρκα γιαλό. Σε αντίθεση με τη C Που είναι καταπληκτική(και ακόμη δεν έχω οδηγήσει το εξηντατριο)
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 12:44
από Chilloutbuddy
Kαλά έκανες και έκανες εντατικό τεστ ντράϊβ αν είναι αυτή η σφαίρα σου. Όλοι έχουμε κάποια σφαίρα
Το 99% του κόσμου απλά οδηγάει.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 13:53
από Ερμής
Πήγαινε και διάλεξε 3-4 μοντέλα σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα και δοκίμασε τα. εκει θα καταλάβεις τις διαφορές. Φυσικά αυτά που κάνεις στην πίστα δε θα τα κανεις στο δρόμο αλλά θα καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι αμάξι θα έχεις όταν μπορεί μια φορα να χρειαστεί να σε σώσει.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 13:59
από stergiosbik
Chilloutbuddy έγραψε: 02 Φεβ 2019, 12:44
Kαλά έκανες και έκανες εντατικό τεστ ντράϊβ αν είναι αυτή η σφαίρα σου. Όλοι έχουμε κάποια σφαίρα
Το 99% του κόσμου απλά οδηγάει.
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:06
από ST48410
stergiosbik έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:59
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Αλήθεια είναι αυτό. Όμως συχνά θα δεις και το άλλο. Έστω ότι βγαίνεις σε δρόμο με όριο τα 110χλμ. Προφανώς αυτός που έχει καλό αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια από μένα με τον κουβά αν οδηγούμε και οι 2 σεβόμενοι το όριο. Αυτός όμως με την αίσθηση της μεγαλύτερης ασφάλειας αρχίζει τις σφήνες και κινείται με 200+ και θέτει εξίσου σε κίνδυνο το εαυτό του και τους υπολοίπους.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ακριβό αμάξι. Δεν ξέρω κατά πόσο η μεγάλη ιπποδύναμη σε παρασύρει σε πιο επιθετική οδήγηση αλλά υποψιάζομαι ότι συμβαίνει.
Συμφωνώ πάντως ότι η συμπεριφορά σε στροφές, κρατήματα, απότομα φρεναρίσματα είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:10
από talaipwros
Συνήθως μετά από κάνα μήνα το γρήγορο αυτοκίνητο το πας πιο χαλαρά διότι δεν έχεις να αποδείξεις τίποτα σε κόντρα
Επίσης πας αργά επειδή και λίγο να το πατήσεις κινδυνεύει να χάσεις την άδεια σου
stergiosbik έγραψε: 02 Φεβ 2019, 13:59
Βασικα αυτο ειναι το προβλημα.
Οτι ο κοσμος απλα οδηγει και θεωρει το αυτοκινητο κατι σαν το ψυγειο ή το πλυντηριο.
Το αυτοκινητο ομως μπορει να μετατραπει σε θανασιμο οπλο στα χερια τετοιων ανθρωπων.
Γι αυτο αλλωστε θρηνουμε και τοσα θυματα.
Θα 'πρεπε να ειμαστε (βαζω και μενα μεσα) πολυ λιγοτεροι οδηγοι στον δρομο.
Αλήθεια είναι αυτό. Όμως συχνά θα δεις και το άλλο. Έστω ότι βγαίνεις σε δρόμο με όριο τα 110χλμ. Προφανώς αυτός που έχει καλό αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια από μένα με τον κουβά αν οδηγούμε και οι 2 σεβόμενοι το όριο. Αυτός όμως με την αίσθηση της μεγαλύτερης ασφάλειας αρχίζει τις σφήνες και κινείται με 200+ και θέτει εξίσου σε κίνδυνο το εαυτό του και τους υπολοίπους.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ακριβό αμάξι. Δεν ξέρω κατά πόσο η μεγάλη ιπποδύναμη σε παρασύρει σε πιο επιθετική οδήγηση αλλά υποψιάζομαι ότι συμβαίνει.
Συμφωνώ πάντως ότι η συμπεριφορά σε στροφές, κρατήματα, απότομα φρεναρίσματα είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Ένα απλά γρήγορο σε παρασύρει, ένα παρά πολύ γρήγορο σε τρομάζει. Θα την κάνεις την καγκουρια αλλά μετά από λίγο δε θα σου λέει τίποτα να το πας στα όρια.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:22
από ST48410
Ερμής έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:17
Ένα απλά γρήγορο σε παρασύρει, ένα παρά πολύ γρήγορο σε τρομάζει. Θα την κάνεις την καγκουρια αλλά μετά από λίγο δε θα σου λέει τίποτα να το πας στα όρια.
Πολύ πριν το φτάσεις στα όριά του δεν έχεις ήδη ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας του δρόμου;
Τέλος πάντων επικίνδυνη οδήγηση δεν είναι κατ' ανάγκη σε υψηλές ταχύτητες. Ας πούμε πολύ περισσότερο με ενοχλεί και με αγχώνει ο τύπος που κάνει σφήνες στην παραλιακή, που αλλάζει λωρίδες χωρίς καμία προειδοποίηση. Ε, αυτός έχει αυτοκίνητο που του προσφέρει μεγαλύτερες επιταχύνσεις για να κάνει ξαφνικά ξεπετάγματα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:42
από stergiosbik
Δεν ειναι θεμα αυτοκινητου.
Ο μαλακας και με ποδηλατο να παει,θα την κανει την μαλακια και μπορει να σκοτωσει κοσμο.
Το αυτοκινητο δεν ειναι καναμε 5-10 μαθηματα,λαδωσαμε και τον εξεταστη και αντε βγηκε ο χαρος παγανια.
Για μενα πρεπει να κανουν φυλλο και φτερο οποιον θελει να βγαλει διπλωμα.
Οπως οι καλυτεροι επιλεγονται για να γινουν πιλοτοι,ετσι και οι υποψηφιοι οδηγοι θα πρεπει να ειναι αστερια.Να στροφαρει το μυαλο.
Και δεν μιλαω για ικανοτητες οδηγου αγωνων.
Αλλα οταν βλεπεις τον αλλον να μην μπορει καν να παρκαρει,αυτο το τοσο απλο,τοτε υπαρχει θεμα μεγαλο.
Θα μου πεις,ελα τωρα για το παρκαρισμα κανεις ετσι;
Ναι κανω,γιατι αυτο σημαινει οτι δεν γνωριζει το μεγεθος του αυτοκινητου του και τα ορια του.
Αρα δεν μπορει καν να σταθει στο δρομο γιατι εχει μειωμενη αντιληψη και μολις αρχισει να κινειται θα κλεισει σιγουρα καποιο σπιτι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:51
από stergiosbik
Θα πρεπε αυτη να κυκλοφορει στον δρομο δηλαδη;
Τυχαιο βεβαια το παραδειγμα.Ειναι χιλιαδες οι μαλακιες που κανουν οι ανικανοι οδηγοι.
Ακομη κι αυτος που δεν ξερει ν αλλαζει λαστιχο θα πρεπε να του παιρνουν το διπλωμα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:52
από Gherschaagk
Ο 60αρης που σηκώθηκε απ' το τραπέζι, που έφαγε του σκασμού και ήπιε και λίιιιιγο παραπάνω και νυστάζει, κι έχει πιάσει αριστερή λωρίδα αλλά που και που χώνεται στη μεσαία από βαρεμάρα, είναι επικίνδυνος; Γενικά ο οδηγός που βαριέται είναι επικίνδυνος ή όχι;
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 14:55
από stergiosbik
Gherschaagk έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:52
Ο 60αρης που σηκώθηκε απ' το τραπέζι, που έφαγε του σκασμού και ήπιε και λίιιιιγο παραπάνω και νυστάζει, κι έχει πιάσει αριστερή λωρίδα αλλά που και που χώνεται στη μεσαία από βαρεμάρα, είναι επικίνδυνος; Γενικά ο οδηγός που βαριέται είναι επικίνδυνος ή όχι;
Φυσικα.
Γιατι το πας φεμινιστικα;
Εγραψα και πιο πανω οτι το παραδειγμα ηταν τυχαιο.
Δεν ειναι οτι ο ασχετος θα την πατησει ο ιδιος.Ειναι οτι σιγουρα θα παρει μαζι του και αλλους αθωους.
Gherschaagk έγραψε: 02 Φεβ 2019, 14:52
Ο 60αρης που σηκώθηκε απ' το τραπέζι, που έφαγε του σκασμού και ήπιε και λίιιιιγο παραπάνω και νυστάζει, κι έχει πιάσει αριστερή λωρίδα αλλά που και που χώνεται στη μεσαία από βαρεμάρα, είναι επικίνδυνος; Γενικά ο οδηγός που βαριέται είναι επικίνδυνος ή όχι;
Φυσικα.
Γιατι το πας φεμινιστικα;
Εγραψα και πιο πανω οτι το παραδειγμα ηταν τυχαιο.
Δεν ειναι οτι ο ασχετος θα την πατησει ο ιδιος.Ειναι οτι σιγουρα θα παρει μαζι του και αλλους αθωους.
Ποια φεμινιστικά ρε συ; Απλά το είδα να συμβαίνει και κοψοχολιάστικα.
Το βιντεάκι τα σπάει.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2019, 15:01
από stergiosbik
Sorry.
Kαταλαβα λαθος.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων ειναι απλα ακαταλληλη να κραταει τιμονι στα χερια.