!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μήπως κάπως να ξεχωρίσουμε την κουβέντα, ειναι η τεχνολογία, η πολιτική, και ο τόπος μάλλον; Οκ εδώ δεν έχουμε χρηματα, αλλα ειμαστε στο σταδιο που ειναι η Αυστραλία, εκεί δεν υπάρχει θέμα χώρου η οικονομικής δυναμης και όμως είμαστε ίδιοι στα ηλεκτρικά.
Αν είναι να λέμε μόνο για την Ελλάδα πάντως δεν έχει πλάκα πολύ νομίζω.
Αν είναι να λέμε μόνο για την Ελλάδα πάντως δεν έχει πλάκα πολύ νομίζω.
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Baries koybentes aytes.Ερμής έγραψε: 29 Αύγ 2023, 18:47Και σε αυτό το λαό που δε μπορεί να πάρει κάτι μεγαλύτερο από ένα στυλ φιατ πάντα δεκαετίας θα του βάλεις δέκα ευρώ τη βενζίνη για να δωθούν επιδοτήσεις για αυτοκίνητα που κοστίζουν άνω των σαράντα χιλιάδων, για να μπορεί να τα αγοράζει πιο εύκολα κάποιος που θα μπορούσε να το αγοράσει και χωρίς επιδότηση; δε καταλαβαίνω το συλλογισμό του γιατρού. Δείχνει ένα μίσος για αυτόν που δεν έχει, ανεξήγητο μισος.Chilloutbuddy έγραψε: 29 Αύγ 2023, 18:41Ποια σαραντάρα, είμαι Ελλάδα 2 βδομάδες, το μέσο αυτοκίνητο είναι κάτι σε στυλ Φίατ Πάντα δεκαετίας. Όταν φτάσουν τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά το πεντοχιλιαρο μόνο τότε θα αρχίσει να το σκεφτεται η Ελλάδα. Τα αυτοκίνητα σαραντάρας στην Αθήνα είναι ένα στα 15 και αν.Ερμής έγραψε: 29 Αύγ 2023, 18:36 Και αφού δεν έχει ο άλλος να σκασει(με την επιδότηση εντός) μια σαραντάρα, θα τα βρει αν του βάλεις τη βενζίνη 10€;
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Entajei ειναι μπιασντ ο συλλογισμος σου και απολυτα εξαρτομενος απο το ποιος θεωρειται ο γενικος πληθυσμος. Η ΕΛλας ειναι εντος ΕΕ , θα τα σκασουν χοντρα οπως και ηδη κανουν οι παχιες αγελαδες του βορρα και οταν σε 3 ετη , μπαταριες θα φωλιαζουν ακομα και στις κωλοτρυπιδες τοτε το ελλ ματζοριτυ θα χημιξει στα φτηνα ηλεκτρικα ληθιου των 500 χλμ , ενω ο βορρας θα εχει ηδη ξεκινησει με τα ηλεκτρικα νεας γενιας των 1200+ χλμ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Αύγ 2023, 23:30Για την ώρα δεν χρειάζεται. Ας περιμένει ο κόσμος που δεν το έχει πιστέψει.Chilloutbuddy έγραψε: 29 Αύγ 2023, 23:20 Η ουσία είναι Νάνε ότι καλώς η κακώς δεν το έχει πιστέψει ο κόσμος, ακόμα και σε άλλες χώρες που ζούμε που τα σκάει χοντρά ο κόσμος γι'αυτοκινητα, το ηλεκτρικό θεωρείται κάτι μεταξύ νεωτερισμού και φιγούρας. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που δεν υπάρχει διφραγκο. Αν πρέπει να εφαρμοστεί οπωσδήποτε θέλει να βρέξει τρελή δημοκρατία.
Αυτά πάντα ακολουθούν το S curve, το οποίο στην αρχή μοιάζει πολύ αργό. Εγώ υποστηρίζω ότι στην Ελλάδα βρισκόμαστε τέλος innovators - αρχή early adopters, αλλά αγορές-κλειδιά έχουν περάσει ήδη στο early majority. Η διαφορά μεταξύ αυτών και Ελλάδας δεν θα είναι πάνω από 5 χρόνια. Φυσικά είναι απλά η εκτίμηση μου.
![]()
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αν θέλετε ένα πιο educated guess από το δικό μου, παρακάτω η εκτίμηση του Bloomberg για το πότε τα EV θα φτάσουν τα ΜΕΚ σε κόστος απόκτησης. Ακόμα και για τη χαμηλή κατηγορία των 10χιλ προ φόρων αυτό προβλέπεται να γίνει το 2026. Τότε θα γίνει το μπαμ.


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dwarven Blacksmith την 29 Αύγ 2023, 23:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Υπαρχει βεβαια παντα το ενδεχομενο εκπληξης κατι το οποιο σε τετοιες περιπτωσεις οφελειο παντα τα φτωχοτερα κρατη . Πχ βγαινει αυριο ο Μασκουρας και αναγγελει την παραγωγη μπαταριας με το 1/3 του κοστους και βαρους των σημερινων και 3πλασια χωρητικοτητα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Α γεια σου, αν και πολυ παχιες οι γραμμουλες. Εν γενει το μεσο συντηριτικο μουχλιασμενο μυαλο αδυνατει να κατανοησει τη ισχυρη δυναμικοτητα των οικονομιων κλιμακος η οποια εν τελει ανατρεπει καταστασεις παγιωμενες στο χρονο. Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ακριβοτερα επειδη εχουν για την ωρα χαμηλη μαζικοτητα παραγωγης σε ολο το μηκος και πλατος των λοτζιστικς τους. Αυτο ομως αλλαζει ταχυτατα ενω οι επενδυσεις στα ev exoyn πιασει αστρονομικα επειπεδα. Κι επειδη το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν, αντιο μεκ, ειστε ηδη παρελθον.Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Αύγ 2023, 23:47 Αν θέλετε ένα πιο educated guess από το δικό μου, παρακάτω η εκτίμηση του Bloomberg για το πότε τα EV θα φτάσουν τα ΜΕΚ σε κόστος απόκτησης. Ακόμα και για τη χαμηλή κατηγορία των 10χιλ προ φόρων αυτό προβλέπεται να γίνει το 2026. Τότε θα γίνει το μπαμ.
![]()
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για άλλες χώρες μπορεί. Εδώ λέμε ότι ακόμα κι αν τα χάριζες και υπήρχε η δυνατότητα να υποστηρίξει το δίκτυο όλο το έξτρα ρεύμα που απαιτεί η φόρτισή τους, υπάρχουν γειτονιές ολόκληρες που κανένας δεν παρκάρει σε πυλωτή ή έξω από την πόρτα του. Πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να αλλάξει επειδή τα ev θα γίνουν προσιτά;Οργισμένος έγραψε: 29 Αύγ 2023, 23:53 Α γεια σου, αν και πολυ παχιες οι γραμμουλες. Εν γενει το μεσο συντηριτικο μουχλιασμενο μυαλο αδυνατει να κατανοησει τη ισχυρη δυναμικοτητα των οικονομιων κλιμακος η οποια εν τελει ανατρεπει καταστασεις παγιωμενες στο χρονο. Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ακριβοτερα επειδη εχουν για την ωρα χαμηλη μαζικοτητα παραγωγης σε ολο το μηκος και πλατος των λοτζιστικς τους. Αυτο ομως αλλαζει ταχυτατα ενω οι επενδυσεις στα ev exoyn πιασει αστρονομικα επειπεδα. Κι επειδη το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν, αντιο μεκ, ειστε ηδη παρελθον.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σιγά μην αλλάξουμε είδος κατοικίας. Απλά θα βασιζόμαστε περισσότερο σε δημόσιους φορτιστές. Τώρα οκ, κάποιοι δεν πιστεύετε ότι θα επαρκέσουν. Είναι χωριστή συζήτηση και δεν εξαρτάται μόνο από την ευκολοδιάβαστη παγκόσμια αγορά αλλά και από το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο. Θα φανεί.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ακόμη να βγει ο ταλαίπωρος να μας εξηγήσει τι εννοεί. Μάλλον κατάλαβε την παπαρια που πέταξε.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ενδιαφέρον. Στα αυτοκίνητα, κινητά, τηλεοράσεις κλπ ισχύει ότι οι τιμές παραμένουν διαχρονικά σταθερές. Το κόστος παραγωγής βέβαια πέφτει, αλλά ο τρόπος με τον οποίο δικαιολογείται ότι η τιμή δεν πέφτει είναι γιατί βελτιώνεται το προϊόν τεχνολογικά μέσω του R&D. Πχ το κινητό του 2013 δεν έχει σχέση με το κινητό του 2023, αλλά η τιμή είναι πανω-κατω η ίδια.Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Αύγ 2023, 23:47 Αν θέλετε ένα πιο educated guess από το δικό μου, παρακάτω η εκτίμηση του Bloomberg για το πότε τα EV θα φτάσουν τα ΜΕΚ σε κόστος απόκτησης. Ακόμα και για τη χαμηλή κατηγορία των 10χιλ προ φόρων αυτό προβλέπεται να γίνει το 2026. Τότε θα γίνει το μπαμ.
![]()
Στα αυτοκίνητα όμως υποτίθεται ότι το R&D στα ΜΕΚ θα σταματήσει, αν δεν έχει ήδη σταματήσει, άρα γιατί η τιμή να παραμείνει ίδια; Παράδειγμα, το αγαπημένο πικάπ των dj παγκοσμίως είναι το Technics 1200mk2, το οποίο έβγαινε καινούργιο από το 1978 μέχρι το 2010. Ε το '80-90 έκανε 600-700 σε σημερινά λεφτα, το 2010 το έβρισκες καινουργιο 3 κατοσταρικα. Έτσι και τα ΜΕΚ, η θα βελτιώνονται συνέχεια και η τιμή θα μένει ίδια, η δε θα γίνουν end of life tech και η τιμή θα πέσει. Δε μπορεί να γίνουν και τα δύο.
Επίσης για τις μπαταρίες: διαβάζοντας έχω καταλάβει ότι και οι ειδικοί που ασχολούνται κάθε μέρα δυσκολεύονται να καταλάβουν την αυξομείωση των τιμών της πρώτης ύλης, γιατί ότι έχει να κάνει μπαταρία περνάει κυρίως από Κινα, η οποία είναι black box. Το μπλουμπεργκ πρέπει να έχει κάνει κάποια υπόθεση εργασίας, η οποία μπορεί να είναι τόσο valid όσο και μια διαφορετική υπόθεση εργασίας.
Δε λέω ότι είναι λάθος το διάγραμμα, απλά προσπαθώ να καταλάβω το sensitivity.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αρχίζουν και διεκδικούν υπολογίσιμο μερίδιο και τα ηλεκτρικά φορτηγά στην Κίνα (heavy and medium!)
Το γκρι κομματάκι είναι υδρογόνου.
https://twitter.com/tsrandall/status/16 ... 2098635908
Το γκρι κομματάκι είναι υδρογόνου.
https://twitter.com/tsrandall/status/16 ... 2098635908
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
29 Αυγούστου 2023
Σταϊκούρας: Πάνω από 100 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη.

Την βούληση της κυβέρνησης για περιορισμό «της όποιας αναστάτωσης» προκύψει βραχυπρόθεσμα στο στάδιο των εργασιών για τη δημιουργία της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (fly over) στη Θεσσαλονίκη, μετέφερε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, πριν από την έναρξη της σύσκεψης για το έργο, με φορείς της πόλης, στις εγκαταστάσεις της Ελληνικό Μετρό ΑΕ.
Παράλληλα, προανήγγειλε τη δημιουργία μητροπολιτικού φορέα για το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης, ενώ γνωστοποίησε ότι «μόλις πέρασε στα χέρια της Βουλής» η σύμβαση για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, που θα ενισχύσουν τον συγκοινωνιακό στόλο σε Θεσσαλονίκη και Αττική.
Μητροπολιτικός φορέας για το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης.
Στο μεταξύ, στη Βουλή βρίσκεται πλέον, ώστε να συζητηθεί τις επόμενες ημέρες, η σύμβαση για τα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα προστεθούν στον συγκοινωνιακό στόλο της Θεσσαλονίκης και της Αττικής. Από αυτά πάνω από 100 θα κατευθυνθούν στην πρώτη, όπως επισήμανε ο κ.Σταϊκούρας.
«Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβουμε είναι να βελτιώσουμε τις συγκοινωνιακές υποδομές της Θεσσαλονίκης και σε αυτή την κατεύθυνση αύριο θα έχουμε μια συνάντηση στα γραφεία του Οργανισμού Αστικών -ΟΑΣΘ (…) ώστε να καταλήξουμε, όπως είχαμε δεσμευτεί, στο πώς λειτουργήσει ο Οργανισμός (σ.σ. ο οποίος από το 2017 βρίσκεται σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης) από το 2024 και μετά και πώς θα ενισχύσουμε άμεσα στον στόλο του, μεταξύ άλλων και με ηλεκτρικά λεωφορεία, η σύμβαση των οποίων μόλις πέρασε στα χέρια της Βουλής» υπογράμμισε ο υπουργός.
Ταυτόχρονα, πρόσθεσε, στόχος είναι να εξεταστεί πώς ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) θα έχει πολύ πιο σημαντικό ρόλο στο συγκοινωνιακό έργο της πόλης, κι αυτό «είναι βούληση και πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας συνεκτικά, να δούμε πώς θα καταλήξουμε σε έναν μητροπολιτικό φορέα στη Θεσσαλονίκη όπως και στην Αττική, για να μπορέσει συστηματικά και μεθοδικά να αντιμετωπίσει προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών της Θεσσαλονίκης σε ό,τι αφορά το συγκοινωνιακό έργο» υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας και δήλωσε «ρεαλιστικά αισιόδοξος» ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα δρομολογηθούν συγκεκριμένες λύσεις.
https://www.enikonomia.gr/timeliness/st ... fo/488239/
Σταϊκούρας: Πάνω από 100 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη.

Την βούληση της κυβέρνησης για περιορισμό «της όποιας αναστάτωσης» προκύψει βραχυπρόθεσμα στο στάδιο των εργασιών για τη δημιουργία της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (fly over) στη Θεσσαλονίκη, μετέφερε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, πριν από την έναρξη της σύσκεψης για το έργο, με φορείς της πόλης, στις εγκαταστάσεις της Ελληνικό Μετρό ΑΕ.
Παράλληλα, προανήγγειλε τη δημιουργία μητροπολιτικού φορέα για το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης, ενώ γνωστοποίησε ότι «μόλις πέρασε στα χέρια της Βουλής» η σύμβαση για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, που θα ενισχύσουν τον συγκοινωνιακό στόλο σε Θεσσαλονίκη και Αττική.
Μητροπολιτικός φορέας για το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης.
Στο μεταξύ, στη Βουλή βρίσκεται πλέον, ώστε να συζητηθεί τις επόμενες ημέρες, η σύμβαση για τα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα προστεθούν στον συγκοινωνιακό στόλο της Θεσσαλονίκης και της Αττικής. Από αυτά πάνω από 100 θα κατευθυνθούν στην πρώτη, όπως επισήμανε ο κ.Σταϊκούρας.
«Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβουμε είναι να βελτιώσουμε τις συγκοινωνιακές υποδομές της Θεσσαλονίκης και σε αυτή την κατεύθυνση αύριο θα έχουμε μια συνάντηση στα γραφεία του Οργανισμού Αστικών -ΟΑΣΘ (…) ώστε να καταλήξουμε, όπως είχαμε δεσμευτεί, στο πώς λειτουργήσει ο Οργανισμός (σ.σ. ο οποίος από το 2017 βρίσκεται σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης) από το 2024 και μετά και πώς θα ενισχύσουμε άμεσα στον στόλο του, μεταξύ άλλων και με ηλεκτρικά λεωφορεία, η σύμβαση των οποίων μόλις πέρασε στα χέρια της Βουλής» υπογράμμισε ο υπουργός.
Ταυτόχρονα, πρόσθεσε, στόχος είναι να εξεταστεί πώς ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) θα έχει πολύ πιο σημαντικό ρόλο στο συγκοινωνιακό έργο της πόλης, κι αυτό «είναι βούληση και πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας συνεκτικά, να δούμε πώς θα καταλήξουμε σε έναν μητροπολιτικό φορέα στη Θεσσαλονίκη όπως και στην Αττική, για να μπορέσει συστηματικά και μεθοδικά να αντιμετωπίσει προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών της Θεσσαλονίκης σε ό,τι αφορά το συγκοινωνιακό έργο» υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας και δήλωσε «ρεαλιστικά αισιόδοξος» ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα δρομολογηθούν συγκεκριμένες λύσεις.
https://www.enikonomia.gr/timeliness/st ... fo/488239/
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έρχονται τα Wuling στην Κένυα, φτιαγμένα από Κενυάτες για Κενυάτες.
https://twitter.com/JoeyK_EDA/status/16 ... 4509588750
https://twitter.com/JoeyK_EDA/status/16 ... 4509588750
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γιατι τι ελειπε στην Κενυα. Τα ηλεκτρικα μοτορια.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Βιομηχανίες υψηλής προστιθέμενης αξίας και φυσικά ανάγκες μετακίνησης. Τίποτα που αξίζει υποτίμησης.
Μη το βλέπεις σαν συνέχεια του techbro με το Tesla, είναι κάτι άλλο.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης