Σελίδα 33 από 70

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 14:52
από Zelda
SeaHawk έγραψε: 30 Δεκ 2024, 14:43 Eχουν εκδοθεί 40.000 προσωποποιημένες κάρτες από τα εκδοτήρια του μετρό.
Τις πηραν ανθρωποι που τους ειναι αχρηστο και δεν τους εξυπηρετει
Οι περισσοτεροι είναι συλλέκτες
Όπως αυτοί που εψαχναν παλιά τηλεκαρτες στα σκουπιδια

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 14:53
από SeaHawk
Μηπως ειναι ηθοποιοι πληρωμενοι απο την ΝΔ;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:02
από Λευκός Λύκος
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 00:56
Libre arbitre έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:46 Κατά τα άλλα δεν θα εξυπηρετούσε και ο κόσμος θα το σνομπαριζε...
Δεν εξυπηρετεί. Γεμίζει γιατί είναι εξαιρετικά μικρό και γιατί ο κόσμος έχει περιέργεια. Αλλά δεν είναι χρήσιμο έργο. Δεν βοηθάει σε κάτι η πανάκριβη μεταφορά μερικών ατόμων στο κέντρο.
SeaHawk έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:52 Εκει που μας ελεγαν οτι ειναι αχρηστο γιατι δεν εξυπηρετει κανεναν τωρα μας λενε οτι ειναι μικρο
Το ίδιο πράγμα είναι αυτά τα δυο. Νιώσε.
Λευκός Λύκος έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:49 Και σε αυτό το θέμα έχεις πρόβλημα;
Η δουλειά του είναι γεμίζει και να μεταφέρει τον κόσμο. Είναι μεγάλη υπόθεση για κάποιον να παίρνει το μέτρο από την Μαρτίου και σε 10 λεπτά να είναι Βενιζέλου. Είτε πάει για δουλειά,είτε πάει για την βόλτα του
Μεγάλη υπόθεση δεν είναι. Από 20 λεπτά η διαδρομή γίνεται 10 λεπτά. Big deal. Μερικούς σίγουρα θα τους βολεύει αλλά δεν είναι και τίποτα τρομερό ακόμη και γι' αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι ένα έργο που εξυπηρετεί πάρα πολύ λίγο κόσμο και για το οποίο ξοδέψαμε πολύ χρήμα και δημιούργησε τεράστια ζημιά στην οικονομία της πόλης για πάνω από 15 χρόνια.

Δεν έχω θέμα που είναι πήχτρα, λέω ότι δεν είναι δύσκολο να γεμίσει.
20 λεπτά Μαρτίου Βενιζέλου; Σε ώρα αιχμής; Που το έχεις δει αυτό;
Καταλαβαίνω ότι από την Σταυρούπολη δεν πρέπει να βγαίνεις παρά έξω,λόγω της δουλειάς σου,γιατί οι διαδρομές έχουν αλλάξει κατά πολύ. Όχι μόνο του δρόμου που φτιάχνουν,αλλά λόγω των πάρα πολλών αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πόλη.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:04
από Λευκός Λύκος
Σέλευκας έγραψε: 30 Δεκ 2024, 11:26 Φτιάχνουν τώρα το φλαι οβερ για να μην καταργήσουν το τούνελ της ντροπής στα Κωνσταντινοπολίτικα. Είναι γελοία η νοοτροπία της Θεσσαλονίκης για το πόσο σημασία έχει η Τούμπα και γενικά η Ανατολική πόλη. Τόσο γελοία που κατασκευάζει ενδοδημοτικά μετρό και ιπτάμενους δρόμους οι οποίοι θα καταλήγουν σε μποτιλιάρισμα. Αδυνατούν να διαπλατυνουν ένα τούνελ που σκοτώνονται κάθε χρόνο άνθρωποι και να απαγορεύσουν το τριπλό παρκάρισμα σε όλους τους κεντρικούς δρόμους. Το ένα για να μην κατεδαφιστεί ένα σπίτι στην Τούμπα και το άλλο για να μην δυσαρεστηθούν οι κάτοικοι που παρκάρουν . Όχι;
Για το fly over συμφωνώ.
Έπρεπε να γίνει καθαρά η διαπλάτυνση των λωρίδων. Παρότι λέγανε δεν μπορεί να γίνει,σε όλο το μήκος του περιφερειακού, έχουν φάει κανονικά δεξιά και αριστερά.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:07
από Λευκός Λύκος
Γαληνός έγραψε: 30 Δεκ 2024, 14:10 κάτι για 4 λεπτά κέρδος σε κίνηση στο κέντρο σε ώρες αιχμής διάβασα,
λόγω του κακομελετημένου και πρόωρα παραδομένου μετρό εκ Θεσ/κης

πολύ μικρή η βελτίωση (αλλά είναι νωρίς χωρίς τις επεκτάσεις που θα γίνεουν σε πολλά έτη)
Αν δεν υπήρχε το μετρό,θα λέγανε όλοι γιατί δεν έχει μετρό η πόλη.
Τώρα που το φτιάξανε πάλι γκρίνια. Θα γίνει και η επέκταση της Καλαμαριάς και κάποια στιγμή με τα χρόνια θα παραδίδεται κομμάτι κομμάτι κάθε περιοχή.
Μην είστε τόσο μίζεροι και παντογνώστες όλοι.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:08
από Libre arbitre

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:08
από Κόκκορας
παιδες γιατι οι αποβαθρες βγηκαν τοσο μικρες;!λαθος υπολογισμος; δεν περιμεναν τοσο κοσμο;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:12
από Zelda
Πάντως η τελευταία μελέτη (Ταχιαου) λέει ότι η κεντρική γραμμή δε θα αντέξει την κίνηση από όλες τις επεκτάσεις και πρέπει να περάσει δεύτερη γραμμή από το κέντρο, πιο κοντά στην παραλια.

Αυτό σημαίνει 10 χρόνια έργα μινιμουμ και σίγουρα πολλά πολλά αρχαία... αν όντως δε λένε φιδια για εντυπωσεις

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:19
από Λευκός Λύκος
1 εκ τζαμπατζηδες και περίεργοι.
Ο αριθμός θα φανεί κατά το Πάσχα νομίζω.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:20
από sys3x
Σέλευκας έγραψε: 30 Δεκ 2024, 11:26 Φτιάχνουν τώρα το φλαι οβερ για να μην καταργήσουν το τούνελ της ντροπής στα Κωνσταντινοπολίτικα. Είναι γελοία η νοοτροπία της Θεσσαλονίκης για το πόσο σημασία έχει η Τούμπα και γενικά η Ανατολική πόλη. Τόσο γελοία που κατασκευάζει ενδοδημοτικά μετρό και ιπτάμενους δρόμους οι οποίοι θα καταλήγουν σε μποτιλιάρισμα. Αδυνατούν να διαπλατυνουν ένα τούνελ που σκοτώνονται κάθε χρόνο άνθρωποι και να απαγορεύσουν το τριπλό παρκάρισμα σε όλους τους κεντρικούς δρόμους. Το ένα για να μην κατεδαφιστεί ένα σπίτι στην Τούμπα και το άλλο για να μην δυσαρεστηθούν οι κάτοικοι που παρκάρουν . Όχι;
Ναι.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 15:20
από Κόκκορας
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 15:07
Γαληνός έγραψε: 30 Δεκ 2024, 14:10 κάτι για 4 λεπτά κέρδος σε κίνηση στο κέντρο σε ώρες αιχμής διάβασα,
λόγω του κακομελετημένου και πρόωρα παραδομένου μετρό εκ Θεσ/κης

πολύ μικρή η βελτίωση (αλλά είναι νωρίς χωρίς τις επεκτάσεις που θα γίνεουν σε πολλά έτη)
Αν δεν υπήρχε το μετρό,θα λέγανε όλοι γιατί δεν έχει μετρό η πόλη.
Τώρα που το φτιάξανε πάλι γκρίνια. Θα γίνει και η επέκταση της Καλαμαριάς και κάποια στιγμή με τα χρόνια θα παραδίδεται κομμάτι κομμάτι κάθε περιοχή.
Μην είστε τόσο μίζεροι και παντογνώστες όλοι.
δικο μας παιδι πια ο Γαληνος,φρεσκοθεσσαλονικιος εχει μπει στο σωστο το mode :smt023 :lol:

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 16:12
από SeaHawk
Aπαιτουμε αλλαγη logo

Εικόνα

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 16:45
από hellegennes
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 15:02
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 00:56
Libre arbitre έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:46 Κατά τα άλλα δεν θα εξυπηρετούσε και ο κόσμος θα το σνομπαριζε...
Δεν εξυπηρετεί. Γεμίζει γιατί είναι εξαιρετικά μικρό και γιατί ο κόσμος έχει περιέργεια. Αλλά δεν είναι χρήσιμο έργο. Δεν βοηθάει σε κάτι η πανάκριβη μεταφορά μερικών ατόμων στο κέντρο.
SeaHawk έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:52 Εκει που μας ελεγαν οτι ειναι αχρηστο γιατι δεν εξυπηρετει κανεναν τωρα μας λενε οτι ειναι μικρο
Το ίδιο πράγμα είναι αυτά τα δυο. Νιώσε.
Λευκός Λύκος έγραψε: 29 Δεκ 2024, 22:49 Και σε αυτό το θέμα έχεις πρόβλημα;
Η δουλειά του είναι γεμίζει και να μεταφέρει τον κόσμο. Είναι μεγάλη υπόθεση για κάποιον να παίρνει το μέτρο από την Μαρτίου και σε 10 λεπτά να είναι Βενιζέλου. Είτε πάει για δουλειά,είτε πάει για την βόλτα του
Μεγάλη υπόθεση δεν είναι. Από 20 λεπτά η διαδρομή γίνεται 10 λεπτά. Big deal. Μερικούς σίγουρα θα τους βολεύει αλλά δεν είναι και τίποτα τρομερό ακόμη και γι' αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι ένα έργο που εξυπηρετεί πάρα πολύ λίγο κόσμο και για το οποίο ξοδέψαμε πολύ χρήμα και δημιούργησε τεράστια ζημιά στην οικονομία της πόλης για πάνω από 15 χρόνια.

Δεν έχω θέμα που είναι πήχτρα, λέω ότι δεν είναι δύσκολο να γεμίσει.
20 λεπτά Μαρτίου Βενιζέλου; Σε ώρα αιχμής; Που το έχεις δει αυτό;
Καταλαβαίνω ότι από την Σταυρούπολη δεν πρέπει να βγαίνεις παρά έξω,λόγω της δουλειάς σου,γιατί οι διαδρομές έχουν αλλάξει κατά πολύ. Όχι μόνο του δρόμου που φτιάχνουν,αλλά λόγω των πάρα πολλών αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πόλη.
Τις προάλλες το συζητούσα με έναν, ας πούμε, ξάδερφό μου, που πριν κατέβαινε αυτοκίνητο και πλέον παίρνει μετρό.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 16:47
από hellegennes
SeaHawk έγραψε: 30 Δεκ 2024, 14:43 Eχουν εκδοθεί 40.000 προσωποποιημένες κάρτες από τα εκδοτήρια του μετρό.
Όχι 500.000;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 16:49
από SeaHawk
Aν σε μια πολη του 1.1mil εκδωθουν 500k καρτες τοτε μιλαμε για ασσυληπτο παγκοσμιο ρεκορ