Παύλε, ό,τι θες διαβάζεις κι ό,τι θες καταλαβαίνεις. Εσύ λες και ξαναλές ότι ισχυρίζομαι εσκεμμένη αλλοίωση λόγω κέρδους. Μα δεν βγάζει καν νόημα αυτό, από πού κι ως πού;paul25 έγραψε: 13 Αύγ 2019, 17:24 Απο τα παραπανω που λες προκυπτει οτι εφοσον τα ιδιωτικης ετικετας τροφιμα παραγονται στην ΕΕ, τοτε και αυτα με προδιαγραφες θα παραγονται. Επειτα λες πως ειναι πιο ευπαθη σε παραλειψεις, λαθη, αστοχιες κλπ μπορει και να ειναι, αλλα θα πρεπει ωστοσο να μας το δειξεις. Σε καθε περιπτωση ομως, παει περιπατο ο μεχρι τωρα ισχυρισμος σου της εσκεμμενης αλλοιωσης της παραγωγης λογω κερδους και υποστηριζεις την ευκολη ροπη στην παραλειψη. Εντυπωσιακα εγκατελειψες τον μεχρι τωρα ισχυρισμο σου.
Χαίρομαι που το λες αυτό, γιατί οι πωλητές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, της οποιασδήποτε Ζυθοποιίας, της Coca Cola Hellenic, της Βίκος, της Λουξ, δεν πηγαίνουν ποτέ σε μικρά σημεία πώλησης. Μόνο σε ΣΜ πηγαίνουν, άντε και σε μεγάλες επιχειρήσεις εστίασης.paul25 έγραψε: 13 Αύγ 2019, 17:24Τοτε θα πρεπει να εξηγησεις πχ γιατι η Αθηναικη Ζυθοποιια εχει πωλητες που γυρνουν την Ελλαδα και κλεινουν εμπορικες συμφωνιες, δεν θα χρειαζονταν, αφου ειναι τοσα χρονια γνωστη στη χωρα, μονο διανομεις θα επρεπε να υπαρχουν.Θα περιμεναν μονο ενα τηλεφωνακι απο τον καταστηματαρχη και αυτο ηταν.
Βασικά όλοι αυτοί έχουν και sales reps, οι οποίοι έρχονται αν έχεις κάνα ψυγείο τους, για να δουν τι κάνει το ψυγείο. Ούτε εμπορικές συμφωνίες κλείνουν ούτε πουλάνε τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση να σου δώσουν καμμιά έκπτωση μέσω κάποιας κάβας 1-2 φορές τον χρόνο.
Όπως καταλαβαίνεις αυτά είναι έξτρα έξοδα που κάνουν οι εταιρείες για τα ΣΜ, όχι για εμάς.
Ποιοι είναι αυτοί οι όλοι; Δημοσιογράφοι; Αρθρογράφοι; Για δείξε μου μερικούς ειδικούς.paul25 έγραψε: 13 Αύγ 2019, 17:24 Επισης πρεπει να διαψευσεις οσους ειδικους περιγραφουν απο ολο το κοσμο τους λογους για τους οποιους ενα ιδιωτικης ετικετας προιον ειναι φθηνοτερο απο ενα επωνυμο. Φαινομενο που εμφανιζεται παντου. Ολοι λοιπον αναφερουν ως τετοιους λογους τα μειωμενα κοστη της διαφημισης, ελλειψη χρησης επιπλεον προσωπικου (πωλητες) κλπ.