Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 17:30
Κανω λαιβ στριμινγκ ειμαι ινφλουενσερ,σαν να με κραζει προσωπικα θα ειναι
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δώσε λινκGoBack έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:30 Κανω λαιβ στριμινγκ ειμαι ινφλουενσερ,σαν να με κραζει προσωπικα θα ειναι
Δεν χρειαζεται.Αρκει που συμφωνουμε οτι ενας ανεμβολιαστος ινφλουενσερ/στριμερ δικαιουται να του βαλει ενα αστερι χωρις να παει στο μαγαζι απο τη στιγμη που εμαθε οτι υπαρχει το συγκεκριμενο feature.Χαρηκα που τα ειπαμε.Αντιο.
A, μπα?stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:08
Ένας αλλά λέων!
Κοίταξε, δεν με απασχολεί που μαζευτήκατε όλοι όσοι σας ανεβοκατεβάζουν "ψεκασμένους" στο φόρουμ για να βγάλετε τα απωθημένα σας στην πρώτη ευκαιρία που παρουσιάστηκε.
Η συσπείρωση είναι σημαντική κυρίως για την ψυχολογία.![]()
Προβλήματα της παραπάνω πρότασης:GoBack έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:39 Αρκει που συμφωνουμε οτι ενας ανεμβολιαστος ινφλουενσερ/στριμερ δικαιουται να του βαλει ενα αστερι χωρις να παει στο μαγαζι απο τη στιγμη που εμαθε οτι υπαρχει το συγκεκριμενο feature.
εδώ είναι ο σωστός επαγγελματίαςstavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:40Δικαίωμά του να στοχεύει όποιο κοινό θέλει.AlienWay έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:32 Ίσως στοχεύει στο κοινό των εμβολιασμένων και το κάνει γιατί κρίνει ότι έχει συμφέρον από την εξειδίκευση της πελατείας του.
Αρκεί να μην κάνει διακρίσεις κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης.
Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:00Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:57Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:48
Ευχαριστούμε που μας δίνεις την επιλογή. Δεν το γνωρίζαμε. Επίσης έχουμε κάθε δικαίωμα να αξιολογήσουμε αρνητικά την επιχείρηση για την έλλειψη θέρμανσης στον εξωτερικό χώρο και πολύ περισσότερο για την αντιμετώπιση της νύξης ότι δεν έχει θέρμανση.
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε από σένα να μας πεις πότε δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική.
Επειδή εγώ είπα ότι προστατεύει τον πελάτη; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε εδώ πέρα;Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:48 Θα σου πω και ενα μυστικο. Ο κωδικας δεοντολογιας και ο οποιος "συλλογος" δεν προστατευει τον πελατη, αλλα τον επαγγελματια
Αυτο που θελω να σου πω, ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις ο συλλογος προστατευει το μελος του και οχι τον πελατη. Οταν λεω τετοιες εννοω αμφιλεγομενες, γιατι σε κραχτες περιπτωσεις οπως πχ Λιγναδης, πεφτει τσεκουρι.
Αν αύριο-μεθαύριο κλείσει, εσύ πίστευε ότι ήταν τυχαίο. Κλασική περίπτωση «τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε».stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:04 Δεν είναι πελάτες του.
Δεν πληρώνει κανένα τίμημα. Συμπαθή τον κάνετε παρότι κι εγώ δεν συμφωνώ με την αισθητική των δηλώσεών του.
Αυτή είναι η πάγια τακτική σου. Να αναφέρεσαι σε πράγματα που δεν ειπώθηκαν ποτέ και να λες «το τάδε δεν είναι σωστό», παρότι κανείς δεν μίλησε ποτέ για το «τάδε».stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:10 Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
Be my guest. Μπορείς να καλέσεις όσους φίλους σου θέλεις να μου βάλουν κριτική 1 αστέρι, αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος εσύ και οι φίλοι σου να αιτιολογήσετε με βάση τι πράγμα που έχω κάνει ως επιχείρηση, όπως έκανε αυτός, αξιολογείτε αρνητικά την επιχείρησή μου.Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:12 Εσυ φυσικα στον προσωπικο σου κυκλο μπορεις να κανεις οτι θες. Αυτο που θα επρεπε να εχει κανει και αυτος. Αυτη την στιγμη, κανεις το ιδιο πραγμα που κατηγορεις αυτον οτι εκανε. Θα μπορουσαν καλλιστα οι εμβολιασμενοι να μπουν στο μαγαζι σου στο γκουγκλ (εστω οτι εχεις) και να βαζουν μοναστερα. Χωρις να εχουν πατησει εκει η να σε εχουν δει ποτε. Πως θα σου φαινοταν αυτο;
Αξιολογήθηκε ότι δεν προσφέρει θέρμανση σε εξωτερικό χώρο, που είναι ένα feature που προσφέρουν οι περισσότεροι, όσοι δηλαδή δεν είναι γύφτοι, και για το ότι είναι κακότροπος και χαιρέκακος.stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 18:13Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:00 Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 23:17Αξιολογήθηκε ότι δεν προσφέρει θέρμανση σε εξωτερικό χώρο, που είναι ένα feature που προσφέρουν οι περισσότεροι, όσοι δηλαδή δεν είναι γύφτοι, και για το ότι είναι κακότροπος και χαιρέκακος.stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 18:13Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 17:00 Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Η συμπεριφορά εμπίπτει στην εξυπηρέτηση.
Για δυο πράγματα αξιολογήθηκε αρνητικά, λοιπόν.
Δεν θα με ενδιεφερε να κανω κατι τετοιο...Αν καποιον τον ενδιεφερε παντως σιγουρα κατι θα εβρισκε να προσαψει. Και οτι και να λεγες, και δικιο ναχες, απ την στιγμη που η αληθεια ειναι υποκειμενικη, θα γινοσουνα και συ βορα των πολλων.hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 23:13
Be my guest. Μπορείς να καλέσεις όσους φίλους σου θέλεις να μου βάλουν κριτική 1 αστέρι, αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος εσύ και οι φίλοι σου να αιτιολογήσετε με βάση τι πράγμα που έχω κάνει ως επιχείρηση, όπως έκανε αυτός, αξιολογείτε αρνητικά την επιχείρησή μου.