28/10/2024
Η «πράσινη» απάτη του αιώνα: Οι «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας» αυξάνουν τις απαιτήσεις για ορυκτά καύσιμα.

Οι ηλιακές εγκαταστάσεις, τα αιολικά πάρκα και τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα γενικά απαιτούν περισσότερα ορυκτά για να κατασκευαστούν από τα αντίστοιχά τους που βασίζονται σε ορυκτά καύσιμα.
Ένα τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτεί εξαπλάσιες εισροές ορυκτών από ένα συμβατικό αυτοκίνητο και ένα αιολικό εργοστάσιο στην ξηρά απαιτεί εννέα φορές περισσότερους ορυκτούς πόρους από ένα εργοστάσιο που λειτουργεί με αέριο. Από το 2010, η μέση ποσότητα ορυκτών που απαιτείται για μια νέα μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας έχει αυξηθεί κατά 50%, καθώς το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών αιολικής και ηλιακής ενέργειας στις νέες επενδύσεις έχει αυξηθεί.
Η ηλεκτρική μας ενέργεια εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από ορυκτά και μέταλλα σπάνιων γαιών που εξορύσσονται για ανεμογεννήτριες, ηλιακούς συλλέκτες και μπαταρίες EV κάτω από απαίσια δουλεία και περιβαλλοντικές συνθήκες σε άλλες χώρες που η DOE και οι γραφειοκράτες αγνοούν.
Η Κίνα ελέγχει το 80% του παγκόσμιου μονοπωλίου εφοδιασμού σε ορυκτά και μέταλλα σπάνιων γαιών, με το Κονγκό στην Αφρική να αποτελεί πηγή ζωτικής σημασίας κοβαλτίου κατά 90%.
Σε συνολική βάση εξαρτημάτων για μια μπαταρία EV, ο γραφίτης είναι περίπου το 25% έως 28% της συνολικής μπαταρίας EV. Η Τουρκία έχει τα μεγαλύτερα αποθέματα γραφίτη, ακολουθούμενη από τη Βραζιλία και την Κίνα. Μαζί, αυτές οι τρεις χώρες αντιπροσώπευαν το 66% των εκτιμώμενων παγκόσμιων αποθεμάτων γραφίτη.
Θα πρέπει να ανησυχεί όλους ότι όλα αυτά τα «ορυκτά αίματος» προέρχονται από εξόρυξη σε τοποθεσίες στον κόσμο που δεν έχουν δει ποτέ οι περιβαλλοντολόγοι, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής ή οι αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων.
Για παράδειγμα, για να κατασκευάσετε κάθε μπαταρία αυτοκινήτου EV, πρέπει να επεξεργαστείτε 25.000 λίβρες άλμης για το λίθιο, 30.000 λίβρες μετάλλευμα για το κοβάλτιο, 5.000 λίβρες μετάλλευμα για το νικέλιο και 25.000 λίβρες μετάλλευμα για τον χαλκό. Συνολικά, μόνο μία μπαταρία Tesla EV
απαιτεί την επεξεργασία περισσότερων από 500.000 λιβρών υλικών κάπου στον πλανήτη (
https://manhattan.institute/article/min ... lity-check).
Μια μπαταρία για ένα ηλεκτρικό φορτηγό βαρέως τύπου μπορεί να ζυγίζει έως και 16.000 λίβρες, δηλαδή 16 φορές περισσότερο από την μπαταρία Tesla! Μια μπαταρία φορτηγού απαιτεί 8.000.000 λίβρες γης για να σκαφτεί. Αυτό είναι εκπληκτικό – σκάβοντας 8 εκατομμύρια λίβρες γης για κάθε μπαταρία φορτηγού!
Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής που θέτουν «πράσινες» πολιτικές αγνοούν την πραγματικότητα ότι η ηλεκτρική ενέργεια ήρθε ΜΕΤΑ την ανακάλυψη του πετρελαίου πριν από 200 χρόνια.
Ολη η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδροηλεκτρικό, άνθρακα, φυσικό αέριο, πυρηνικά, αιολικά και ηλιακά είναι όλα κατασκευασμένα με τα προϊόντα, τα εξαρτήματα και τον εξοπλισμό που κατασκευάζονται από τα παράγωγα πετρελαίου που παράγονται από αργό πετρέλαιο.
Όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, οι ηλιακοί συλλέκτες και οι ανεμογεννήτριες κατασκευάζονται επίσης με προϊόντα, εξαρτήματα και εξοπλισμό κατασκευασμένο από παράγωγα αργού πετρελαίου.
Επιπλέον, όλα τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, ο εξοπλισμός εκσκαφής, οι γερανοί, τα εμπορικά πλοία, τα αεροπλάνα και τα τρένα κατασκευάζονται επίσης από παράγωγα πετρελαίου που παράγονται από αργό πετρέλαιο.
Η προηγμένη κοινωνία μας χρησιμοποιεί παράγωγα πετρελαίου που κατασκευάζονται από μαύρο, αργό αργό πετρέλαιο για την παραγωγή καυσίμων για μεγαλύτερα αεριωθούμενα, πλοία και διαστημικές εκτοξεύσεις και για την παραγωγή των 6.000 προϊόντων από πετρέλαιο που δεν υπήρχαν πριν από 200 χρόνια. Αν δεν ήμασταν μια τόσο προηγμένη κοινωνία, δεν θα υπήρχε ανάγκη για το λεγόμενο «μεγάλο πετρέλαιο».
Βρισκόμαστε πάνω από τρεισήμισι χρόνια στην προεδρία του Μπάιντεν, ο οποίος από την αρχή υποσχέθηκε μια «ολοκυβερνητική»
ρυθμιστική επίθεση για να εξαναγκάσει τη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στην «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια (
https://wattsupwiththat.com/2024/04/24/ ... ransition/).
Η ζήτηση για προϊόντα που παράγονται από πετρέλαιο πιέζει την αλυσίδα εφοδιασμού, αυξάνοντας έτσι συνεχώς το κόστος των προϊόντων και των καυσίμων από ορυκτά καύσιμα για να καλύψει τις υλιστικές απαιτήσεις της κοινωνίας.
Το πιο σημαντικό, υπάρχει μια χαμένη πραγματικότητα ότι η
κύρια χρήση του αργού πετρελαίου δεν είναι για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας αλλά για την παραγωγή παραγώγων και καυσίμων, τα οποία είναι τα συστατικά όλων όσων χρειάζονται οι οικονομίες και ο τρόπος ζωής για να υπάρχουν και να ευημερούν, δηλαδή όλα τα προϊόντα που δεν υπήρχε πριν από το 1800.
Καμία από τις έξι μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν μπορεί να κατασκευάσει κάτι που να υποστηρίζει μια υλιστική κοινωνία! Η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να φορτίσει ένα iPhone αλλά δεν μπορεί να φτιάξει το iPhone. Η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να κάνει τον απινιδωτή να λειτουργήσει στο νοσοκομείο, αλλά δεν μπορεί να κάνει τον απινιδωτή.
Προϊόντα που χρειάζονται ηλεκτρική ενέργεια, όπως iPhone, απινιδωτές, υπολογιστές, κέντρα δεδομένων και μηχανές ακτίνων Χ, εξαρτώνται επίσης από τα πετροχημικά που παράγονται από αργό πετρέλαιο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα κάθε μεθόδου.
Ανατρέχοντας στην ιστορία της βιομηχανίας πετρελαίου , δείχνει ότι το αργό πετρέλαιο με όψη μαύρου αργού ήταν ουσιαστικά άχρηστο εκτός εάν μπορούσε να κατασκευαστεί (διυλιστήρια) σε παράγωγα πετρελαίου που αποτελούν τώρα τη βάση των καυσίμων μεταφοράς και τα παράγωγα πετρελαίου που αποτελούν τη βάση του προϊόντα, όπως τσιπς ημιαγωγών με βάση το πυρίτιο, πλαστικά, λιπαντικά και φάρμακα, που είναι απαραίτητα για την υποστήριξη του σύγχρονου τρόπου ζωής.
Το «μεγάλο πετρέλαιο» υπάρχει μόνο επειδή οι πλουσιότερες χώρες είναι εθισμένες στα προϊόντα και τα καύσιμα που παράγονται από ορυκτά καύσιμα που κάνουν τη ζωή ΜΑΣ πιο άνετη;» Οι ανάγκες μας για μικρότερα και ταχύτερα ηλεκτρονικά και για μεγαλύτερα και ταχύτερα αεροπλάνα, πλοία και εκτοξεύσεις στο διάστημα είναι οι μόνοι λόγοι για τους οποίους χρειάζεται αργό πετρέλαιο.
Έτσι, πριν τιμωρήσουμε το «μεγάλο πετρέλαιο», πρέπει να αναρωτηθούμε, « Πώς τολμώ να απαιτώ συνεχώς τα προϊόντα και τα καύσιμα που παράγονται από πετρέλαιο που κάνουν τη ζωή ΜΟΥ πιο άνετη ;»
Η
8λεπτη συνομιλία του Rick Amato Politics & Profits με τον Ronald Stein είναι μια συνομιλία βίντεο διάρκειας 8 λεπτών στο
Your America TV που ρίχνει φως στο γεγονός ότι όσοι επιδιώκουν καθαρές μηδενικές εκπομπές μπορεί να αγνοούν την πραγματικότητα ότι οι ανεμογεννήτριες και οι ηλιακοί συλλέκτες κάνουν διαφορετικά πράγματα από το αργό πετρέλαιο”. Υποχρεωτικές εκπομπές ( μόνο σε πλούσιες χώρες ) Για να επιτύχετε το Net-Zero Is A Fool’s Game” (
https://youramericatv.com/2024/04/manda ... ools-game/).
Η προσθήκη τεράστιων πτερυγίων ανεμογεννητριών και ηλιακών συλλεκτών για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας περιστασιακά είναι η «πράσινη» απάτη του αιώνα, καθώς οι «ανανεώσιμες πηγές ενέργειας» αυξάνουν τις απαιτήσεις ορυκτών καυσίμων, αλλά αυτές οι λεγόμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να παράγουν προϊόντα που αποτελούν τη βάση του υλιστικού μας κόσμου .
Ο Ronald Stein, PE είναι μηχανικός, σύμβουλος ενέργειας, ομιλητής, συγγραφέας βιβλίων και άρθρων για την ενέργεια, την περιβαλλοντική πολιτική και τα ανθρώπινα δικαιώματα και ιδρυτής της PTS Advance, μιας εταιρείας με την Καλιφόρνια. Ο Ron υποστηρίζει ότι η ενεργειακή παιδεία ξεκινά με τη γνώση ότι η ανανεώσιμη ενέργεια είναι μόνο διακοπτόμενη ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από αναξιόπιστα αεράκια και ηλιοφάνεια, καθώς οι ανεμογεννήτριες και τα ηλιακά πάνελ δεν μπορούν να κατασκευάσουν τίποτα για τα 8 δισεκατομμύρια σε αυτόν τον πλανήτη.
https://primenews.press/i-prasini-apati ... ta-kafsima