Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2023, 00:32
Άστο, είναι δύσκολα τα Ελληνικά.sharp έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:26Ποια;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Άστο, είναι δύσκολα τα Ελληνικά.sharp έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:26Ποια;
ε καλα το τραβας λιγο, θελει και υποδομή, οποιος δινει μονο επιδότηση κανει πλακα για τα ματια του κοσμου. Τι να το κανεις αν δεν μπορεις να το φορτίσεις;Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:29 Ότι το θέμα είναι η τιμή και όχι τα υπόλοιπα που λετε. Πόσο πιο ξεκάθαρος να γίνω.

Όντως, το έβαλα σε παρένθεση εκεί που λέω "(και το κλασσικό πρόβλημα αυγού και κότας με τον αριθμό των φορτιστών)".enaon έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:37ε καλα το τραβας λιγο, θελει και υποδομή, οποιος δινει μονο επιδότηση κανει πλακα για τα ματια του κοσμου. Τι να το κανεις αν δεν μπορεις να το φορτίσεις;Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:29 Ότι το θέμα είναι η τιμή και όχι τα υπόλοιπα που λετε. Πόσο πιο ξεκάθαρος να γίνω.
![]()
Διαβάζουν πχόρουμ και σε άκουσαν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:23 Να σας ρωτήσω κάτι άλλο, αν εγώ έχω άδικο και το βασικό θέμα δεν είναι η τιμή (και το κλασσικό πρόβλημα αυγού και κότας με τον αριθμό των φορτιστών), αλλά κάτι άλλο.
Πως εξηγείτε την καθολική επικράτηση των EVs στη Νορβηγία;
Μήπως εκτός του δικτύου και των επιδοτήσεων έχει κάτι να κάνει με τον τρόπο ζωής και τις θερμοκρασίες της Νορβηγίας; Θέλω να πω εδώ σε μία άδεια, έστω ένα τριήμερο η ακόμα και το ΣΚ είναι πολύ πιθανό να πάρεις το όχημα και να κάνεις αποστάσεις. Να πας στο χωριό σου (της γυναίκας σου) ή έστω λίγο πιο μακριά για θάλασσα κλπ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:23 Να σας ρωτήσω κάτι άλλο, αν εγώ έχω άδικο και το βασικό θέμα δεν είναι η τιμή (και το κλασσικό πρόβλημα αυγού και κότας με τον αριθμό των φορτιστών), αλλά κάτι άλλο.
Πως εξηγείτε την καθολική επικράτηση των EVs στη Νορβηγία;
δεν αρέσει το κρυο στις μπαταρίες, η περίπτωση της νορβηγιας ειναι διαφήμιση/εύσημα για τους μηχανικούς της τεσλα.
δηλαδή;enaon έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:57 η περίπτωση της νορβηγιας ειναι διαφήμιση/εύσημα για τους μηχανικούς της τεσλα.
Α, μια που το ανέφερεςST48410 έγραψε: 27 Αύγ 2023, 00:54
Για τις θερμοκρασίες είχα κάποτε ακούσει ότι πρέπει το χειμώνα να ξεπαγώσουν το καύσιμο πριν βάλουν τον κινητήρα μπρος. Μήπως το EV λύνει ένα τέτοιο πρόβλημα;
χάνουν χωρητικότητα στο κρύο, χαλανε κιολας αν τους ζητήσεις πολλα αμπερε, αλλα στην θεωρία αυτα, στην πράξη η τεσλα εδειξε οτι εχει λυσει το θεμα με την Νορβηγία.
Άρα ισχύει αυτό που υπέθεσα ή όχι; Υπάρχει ένα πλεονέκτημα για τον οδηγό που δεν θα χρειαστεί να ξεπαγώνει ντεπόζιτο πρωί πριν πάει στη δουλειά;enaon έγραψε: 27 Αύγ 2023, 01:04 χάνουν χωρητικότητα στο κρύο, χαλανε κιολας αν τους ζητήσεις πολλα αμπερε, αλλα στην θεωρία αυτα, στην πράξη η τεσλα εδειξε οτι εχει λυσει το θεμα με την Νορβηγία.
Στους -45 παγώνει η βενζίνη. Και με πρόσθετα που ρίχνουν στους -70 . Άρα δεν παίζει αυτό.ST48410 έγραψε: 27 Αύγ 2023, 01:07Άρα ισχύει αυτό που υπέθεσα ή όχι; Υπάρχει ένα πλεονέκτημα για τον οδηγό που δεν θα χρειαστεί να ξεπαγώνει ντεπόζιτο πρωί πριν πάει στη δουλειά;enaon έγραψε: 27 Αύγ 2023, 01:04 χάνουν χωρητικότητα στο κρύο, χαλανε κιολας αν τους ζητήσεις πολλα αμπερε, αλλα στην θεωρία αυτα, στην πράξη η τεσλα εδειξε οτι εχει λυσει το θεμα με την Νορβηγία.