Σελίδα 314 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 11:12
από Υδράργυρος
Αυτό πήγε πολύ χειρότερα από το Μάτι

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 11:13
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Bic έγραψε: 04 Απρ 2023, 10:58
talaipwros έγραψε: 04 Απρ 2023, 10:33
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Απρ 2023, 07:45 Πρώτο θέμα στο Ευαγγελατοσάιτ οτι εκτροχιατηκε ένα τρένο στην Ολλανδία χωρις κανένα νεκρό.

Και η ντροπή ντρέπεται.
Γιατι λες ψέματα;
Επειδή έτσι έχουν μάθει κάποιοι. Το έχουν στο αίμα τους...

Επίσης, νομίζουν ότι η παράθεση μιας είδησης σημαίνει ντε και καλά αποποίηση των... "δικών σου" (λέμε τώρα) ευθυνών και όχι ότι είναι απλά ξεμπρόστιασμα κάποιων που κουνάνε το δάχτυλο με ύφος 100 καρδιναλίων. Αχταρμάς στο μυαλό τους.
Ε ναι...η ευθύνη δεν αποποιήθηκε.
Την ανέλαβε την "αντικειμενική πολιτική ευθύνη" ο υπουργακος σας, δεν πλήρωσε τιποτα και θα είναι υποψήφιος 2 μήνες μετα τις δολοφονίες.

Υγ :
Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα το Ridership (δεν είμαι σίγουρος για τον ελληνικό όρο..ο αριθμός ουσιαστικά των επιβατών ) ήταν έως πρόσφατα περί το 19 εκατομμύρια το χρονο, ενώ στην Ολλανδία 438.
Τα δε χιλιόμετρα των επιβατών στη Ελλάδα 1.2 δις και στην Ολλανδία σχεδόν 18.
Αυτοί είχαν ένα δυστύχημα με 1 νεκρό κι εμείς 57.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 11:25
από πατησιωτης
https://www.liberal.gr/s-moymtzis/ta-my ... stathmarhi


γινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ολοκλήρωσε 84 φορές το πρωτόκολλο της αυτόματης χάραξης για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα. Αυτό αναφέρει το έγγραφο της επιθεώρησης κυκλοφορίας συρμών στον σταθμό της Λάρισας. Άγνωστο γιατί - και ελπίζω και ερευνητέο - εγκατέλειψε αυτό το πρωτόκολλο και αποφάσισε να κατευθύνει τα μοιραία τρένα χειροκίνητα.

Το κρίσιμο ερώτημα πλέον μεταφέρεται από το γιατί το έκανε αυτό, στο ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ πως δε γνώριζε το σύστημα αυτόματης χάραξης. Υποθέτω πως και αυτό - που είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο - θα το διερευνήσουν οι ανακριτικές αρχές. Μήπως δηλαδή δεν είχαμε αμέλεια, αλλά δόλο και πρόθεση.

Συγχρόνως, αυτή η νέα αποκάλυψη αναδεικνύει πόσο ορθή ήταν η αρχική θέση για την ατομική ευθύνη, η οποία βεβαίως γνώρισε ένα μπαράζ επιθέσεων γιατί δε βόλευε πολιτικά. Και κυρίως γιατί ακουμπούσε ένα από τα άβατα της ελληνικής κοινωνίας, την περιοχή της ατομικής ευθύνης.

Ο δικηγόρος και πολιτικός σχολιαστής κ. Κώστας Κούρκουλος, σε άρθρο του στην «Athens Voice», γράφει πως τον ανθρωπολογικό τύπο του αφοσιωμένου στο καθήκον του κρατικού λειτουργού «κατέστρεψε η κοινωνία των κρατικών συντεχνιών. Και στη θέση του παρήγαγε τον αντίθετο ακριβώς τύπο, σε όλη την πυραμίδα της κρατικής γραφειοκρατίας. Τον χωρίς καθήκοντα και ευθύνες τύπο ανθρώπου. Αρκεί να σιτίζεται στο δημόσιο…».

Συνεπώς, «εφ' όσον δεν υπάρχουν καθήκοντα απέναντι στην κοινωνία, δεν υπάρχει και έγκλημα παράβασης καθήκοντος. Με συνέπεια, ακόμα και οι ατιμωτικές καταδίκες υπουργών για το έγκλημα της παράβασης καθήκοντος, να μη θεωρούνται καταδίκες». Και συνεχίζει ο αρθρογράφος πως «…ενώ πρόκειται για τυπική περίπτωση ανθρώπινων λαθών, τα οποία, ως παραβάσεις συγκεκριμένων κανόνων που έχουν τεθεί για να τηρούνται, είναι συγκεκριμένα και σαφή, δημαγωγούν για να κρύψουν, να συσκοτίσουν και να μεταθέσουν τις ανθρώπινες ευθύνες».

Με αποτέλεσμα, να απαλλάσσονται όλοι όσοι είχαν τις ευθύνες, από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μέχρι τους σταθμάρχες.

Η πρόσφατη αποκάλυψη πως ο μοιραίος σταθμάρχης γνώριζε το πρωτόκολλο χάραξης για την κυκλοφορία των συρμών, μας ξαναπροσγειώνει στην άβολη για πολλούς πραγματικότητα της ατομικής ευθύνης, που είναι πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιείται σε συγκεκριμένα άτομα.

Είναι ένα καλό πρόσχημα για την αποφυγή καταλογισμού εξατομικευμένων ευθυνών, να μεγαλώνουμε τόσο πολύ την εικόνα, ώστε τελικά λόγω αυτής της μεγέθυνσης να χάνονται οι φυσικοί αυτουργοί. Κανένας δεν ασχολείται με αυτούς και οι ευθύνες διαχέονται προς πάσα κατεύθυνση.

Σήμερα έχουμε μπροστά μας έναν σταθμάρχη, με ονοματεπώνυμο, ο οποίος, πέραν όλων των άλλων εγκληματικών ενεργειών, συνελήφθη και ψευδόμενος. Και αυτό το ψέμα ίσως μας οδηγήσει προς άλλες κατευθύνσεις, που έμοιαζαν μέχρι τώρα απλώς με σενάρια ενός ευφάνταστου νου.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 11:27
από Isildur
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Απρ 2023, 11:13
Bic έγραψε: 04 Απρ 2023, 10:58
talaipwros έγραψε: 04 Απρ 2023, 10:33

Γιατι λες ψέματα;
Επειδή έτσι έχουν μάθει κάποιοι. Το έχουν στο αίμα τους...

Επίσης, νομίζουν ότι η παράθεση μιας είδησης σημαίνει ντε και καλά αποποίηση των... "δικών σου" (λέμε τώρα) ευθυνών και όχι ότι είναι απλά ξεμπρόστιασμα κάποιων που κουνάνε το δάχτυλο με ύφος 100 καρδιναλίων. Αχταρμάς στο μυαλό τους.
Ε ναι...η ευθύνη δεν αποποιήθηκε.
Την ανέλαβε την "αντικειμενική πολιτική ευθύνη" ο υπουργακος σας, δεν πλήρωσε τιποτα και θα είναι υποψήφιος 2 μήνες μετα τις δολοφονίες.

Υγ :
Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα το Ridership (δεν είμαι σίγουρος για τον ελληνικό όρο..ο αριθμός ουσιαστικά των επιβατών ) ήταν έως πρόσφατα περί το 19 εκατομμύρια το χρονο, ενώ στην Ολλανδία 438.
Τα δε χιλιόμετρα των επιβατών στη Ελλάδα 1.2 και στην Ολλανδία σχεδόν 18.
Αυτοί είχαν ένα δυστύχημα με 1 νεκρό κι εμείς 57.
Τον... υπουργάκο μας όπως τον λες, τον έχω στολίσει ουκ ολίγες φορές, ακόμα κι εδώ στο phorum εκτός από IRL. Μη με βάζεις να ψάχνω σε παρακαλώ, αλλά το έχω κάνει πολλάκις (όχι ο Παύλος). Ποτέ δεν τον συμπάθησα ή δεν θεώρησα ότι είναι κανένας σοβαρός πολιτικός κι ότι συμπεριλαμβάνεται λόγω ονόματος και μόνο, την ημέρα του δυστυχήματος του απέδωσα κι εγώ (όπως και πολλοί) τα εύσημα που έκανε το αυτονόητο σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα γομάρια τα τελευταία 40 χρόνια και αμέσως μετά είπα ότι για να έχει νόημα η παραίτηση, θα πρέπει να μην ξανακατέβει τουλάχιστον σ' αυτές τις εκλογές που είναι πολύ κοντά. Αν το ατύχημα είχε γίνει κανά-δυο χρόνια πριν θα ήταν αλλιώς ίσως. Όταν δε έγινε γνωστό ότι θα κατέβει τελικά, είπα και δημόσια την άποψή μου με τα κατάλληλα κοσμητικά.

Για το δε δυστύχημα της Ολλανδίας, δεν το ανέφερα απλά επειδή έγινε. Είναι λογικό να υπάρχουν ατυχήματα, πάντα θα υπάρχουν δυστυχώς και όσο μεγαλύτερο το δίκτυο τόσο περισσότερες οι πιθανότητες, αυτό είναι λογικό. Όταν όμως βγαίνει ο "δικός μας" υπεύθυνος ασφαλείας τους και μας κουνάει το δάχτυλο και μας (μας, ως χώρα) κάνει και υποδείξεις και καταλήγουν πολλοί και διάφοροι να χρησιμοποιούν τα λεγόμενά του για να κουνήσουν κι αυτοί το δάχτυλο με τη σειρά τους, ε τότε είναι λογικό μόλις γίνει η στραβή, να του δείξουμε κι εμείς το δάχτυλο. Και όχι τον δείκτη, έτσι;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 13:56
από vantono
Τι σουρεάλ Έπος ζουμε μαλακεσμου!

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 15:30
από panos291
Δεν ξερω αν ειναι για γέλια ή για κλάματα, πάντως προκειται για καταντια τιτανοτεραστιων διαστασεων.

Τρενο Ιαπωνια 1976

Εικόνα

Τρενο Ελλαδα 2023

Εικόνα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 15:34
από Εμπεδοκλής
panos291 έγραψε: 04 Απρ 2023, 15:30 Δεν ξερω αν ειναι για γέλια ή για κλάματα, πάντως προκειται για καταντια τιτανοτεραστιων διαστασεων.

Τρενο Ιαπωνια 1976

[img]https://i.postimg.cc/Px3LqZ2P/7187 ... .jpg[/img]

Τρενο Ελλαδα 2023

Εικόνα
Δε χρειάζεται να βάλεις την Ιαπωνία. Και το ανατολικό μπλοκ είχε καλύτερα τραίνα και σιδηροδρομική κάλυψη. Βασικά η Αλβανία έχει καλύτερη σιδηροδρομική κάλυψη.

Ναι αλλά με τον κομμουνισμό θα είχαμε ουρές στις τράπεζες. :smt005:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 15:35
από πατησιωτης

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 15:37
από Εμπεδοκλής
Το σοβαρά τραυματίες γιατί είναι σε εισαγωγικά; Παίζεται;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2023, 15:40
από Εμπεδοκλής
Και βέβαια να πούμε ότι στην Ολλανδία όντως έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και έγινε ατύχημα. Δεν πήγαιναν δύο τραίνα στην ίδια γραμμή και αντίθετα για μισή ώρα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2023, 12:09
από Dorian
πατησιωτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 11:25 https://www.liberal.gr/s-moymtzis/ta-my ... stathmarhi


γινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ολοκλήρωσε 84 φορές το πρωτόκολλο της αυτόματης χάραξης για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα. Αυτό αναφέρει το έγγραφο της επιθεώρησης κυκλοφορίας συρμών στον σταθμό της Λάρισας. Άγνωστο γιατί - και ελπίζω και ερευνητέο - εγκατέλειψε αυτό το πρωτόκολλο και αποφάσισε να κατευθύνει τα μοιραία τρένα χειροκίνητα.

Το κρίσιμο ερώτημα πλέον μεταφέρεται από το γιατί το έκανε αυτό, στο ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ πως δε γνώριζε το σύστημα αυτόματης χάραξης. Υποθέτω πως και αυτό - που είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο - θα το διερευνήσουν οι ανακριτικές αρχές. Μήπως δηλαδή δεν είχαμε αμέλεια, αλλά δόλο και πρόθεση.

Συγχρόνως, αυτή η νέα αποκάλυψη αναδεικνύει πόσο ορθή ήταν η αρχική θέση για την ατομική ευθύνη, η οποία βεβαίως γνώρισε ένα μπαράζ επιθέσεων γιατί δε βόλευε πολιτικά. Και κυρίως γιατί ακουμπούσε ένα από τα άβατα της ελληνικής κοινωνίας, την περιοχή της ατομικής ευθύνης.

Ο δικηγόρος και πολιτικός σχολιαστής κ. Κώστας Κούρκουλος, σε άρθρο του στην «Athens Voice», γράφει πως τον ανθρωπολογικό τύπο του αφοσιωμένου στο καθήκον του κρατικού λειτουργού «κατέστρεψε η κοινωνία των κρατικών συντεχνιών. Και στη θέση του παρήγαγε τον αντίθετο ακριβώς τύπο, σε όλη την πυραμίδα της κρατικής γραφειοκρατίας. Τον χωρίς καθήκοντα και ευθύνες τύπο ανθρώπου. Αρκεί να σιτίζεται στο δημόσιο…».

Συνεπώς, «εφ' όσον δεν υπάρχουν καθήκοντα απέναντι στην κοινωνία, δεν υπάρχει και έγκλημα παράβασης καθήκοντος. Με συνέπεια, ακόμα και οι ατιμωτικές καταδίκες υπουργών για το έγκλημα της παράβασης καθήκοντος, να μη θεωρούνται καταδίκες». Και συνεχίζει ο αρθρογράφος πως «…ενώ πρόκειται για τυπική περίπτωση ανθρώπινων λαθών, τα οποία, ως παραβάσεις συγκεκριμένων κανόνων που έχουν τεθεί για να τηρούνται, είναι συγκεκριμένα και σαφή, δημαγωγούν για να κρύψουν, να συσκοτίσουν και να μεταθέσουν τις ανθρώπινες ευθύνες».

Με αποτέλεσμα, να απαλλάσσονται όλοι όσοι είχαν τις ευθύνες, από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μέχρι τους σταθμάρχες.

Η πρόσφατη αποκάλυψη πως ο μοιραίος σταθμάρχης γνώριζε το πρωτόκολλο χάραξης για την κυκλοφορία των συρμών, μας ξαναπροσγειώνει στην άβολη για πολλούς πραγματικότητα της ατομικής ευθύνης, που είναι πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιείται σε συγκεκριμένα άτομα.

Είναι ένα καλό πρόσχημα για την αποφυγή καταλογισμού εξατομικευμένων ευθυνών, να μεγαλώνουμε τόσο πολύ την εικόνα, ώστε τελικά λόγω αυτής της μεγέθυνσης να χάνονται οι φυσικοί αυτουργοί. Κανένας δεν ασχολείται με αυτούς και οι ευθύνες διαχέονται προς πάσα κατεύθυνση.

Σήμερα έχουμε μπροστά μας έναν σταθμάρχη, με ονοματεπώνυμο, ο οποίος, πέραν όλων των άλλων εγκληματικών ενεργειών, συνελήφθη και ψευδόμενος. Και αυτό το ψέμα ίσως μας οδηγήσει προς άλλες κατευθύνσεις, που έμοιαζαν μέχρι τώρα απλώς με σενάρια ενός ευφάνταστου νου.
ελεεινή η προσπάθεια ολόκληρου πολιτικού χώρου και πληρωμένων δημοσιογράφων να ριξουν την απολυτη ευθύνη ενός τεράστιου συστήματος και οργανισμού σε ένα ατομο. Και να την είχε κοπανήσει και να πήγε σε πάρτι με κόκες πάλι υπάρχουν και ευθύνες ιεραρχίας και πολιτικές. και το ότι πωλήθηκε το κερδοφορο κομμάτι των σιδηροδρόμων και αφέθηκε το δίκτυο που δεν έχει κέρδη αποστεωμένο και αποδυναμωμένο και αυτό πολιτική επιλογή είναι.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2023, 12:10
από Μπίστης
:goodpost:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 13:00
από AlienWay
talaipwros έγραψε: 25 Μαρ 2023, 12:59
AlienWay έγραψε: 25 Μαρ 2023, 12:49
Otto Weininger έγραψε: 25 Μαρ 2023, 11:50

Δε θα έχει καλή κατάληξη αυτή η ιστορία.

Επίσης έχω την αίσθηση ότι δεν πάμε στις εκλογές με ηρεμία.
Εγώ πάλι εύχομαι να έχουμε ηρεμία μετά τις εκλογές, γιατί εκεί είναι το επίφοβο διάστημα.
Ψηφισε ΝΔ για να εχουμε.
Εχω καταλήξει ότι ναι, είμαι παραδοσιακός ψηφοφόρος της.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 13:04
από Υδράργυρος
Αυτή έχει γίνει πολύ ψεκασμένη, και ο τοίχος της είναι παιδική χαρά κουλικών

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 13:06
από Υδράργυρος
Με τα Τέμπη ο κόσμος κατάλαβε οτι σε αυτή τη χώρα τα πάντα είναι σε διάλυση