Θρύλος και το Z . Αλλο πράγμα φυσικά καθώς μιλάμε για πριόνι ( διχρονιά ) αλλα όντως έσκιζε . Μπρος πίσω δισκόφρενο και pro link πισω ανάρτηση ...πολύ μπροστα για την εποχή του .
Νon4me έγραψε: 21 Ιαν 2020, 21:51
Θρύλος και το Z . Αλλο πράγμα φυσικά καθώς μιλάμε για πριόνι ( διχρονιά ) αλλα όντως έσκιζε . Μπρος πίσω δισκόφρενο και pro link πισω ανάρτηση ...πολύ μπροστα για την εποχή του .
Είχα ένα Ζ, για 2-3 χρόνια στα μέσα της δεκαετίας 2000-2010. Πραγματικός διάβολος, ειδικά στην εκκίνηση στα φανάρια. Ακόμη και σήμερα, με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (Tracer 900 & CB500X), δυσκολεύομαι να "πιάσω" στην εκκίνηση κάτι "πιτσιρικάδες" που τα οδηγάνε. Φταίει και η ηλικία βέβαια...
Νon4me έγραψε: 21 Ιαν 2020, 21:51
Θρύλος και το Z . Αλλο πράγμα φυσικά καθώς μιλάμε για πριόνι ( διχρονιά ) αλλα όντως έσκιζε . Μπρος πίσω δισκόφρενο και pro link πισω ανάρτηση ...πολύ μπροστα για την εποχή του .
Είχα ένα Ζ, για 2-3 χρόνια στα μέσα της δεκαετίας 2000-2010. Πραγματικός διάβολος, ειδικά στην εκκίνηση στα φανάρια. Ακόμη και σήμερα, με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (Tracer 900 & CB500X), δυσκολεύομαι να "πιάσω" στην εκκίνηση κάτι "πιτσιρικάδες" που τα οδηγάνε. Φταίει και η ηλικία βέβαια...
power to weight θα λεγα και όχι θέμα ηλικίας . Το Z ειναι 100 κιλά και έχει 17+ άλογα σε stock μορφή ( τα υπολοιπα τετραχρονα παπακια της εποχης του δεν εφταναν ουτε τα 10 αλογα εξαιρουμένου του 4χρονου 125 4 βαλβιδου σουζουκι fx που ειχε 13 ) . Οι περισσοτεροι τα σκαλίζαν λίγο ( εξατμιση - καρμπυρατερ ) η πολύ ( θυριδωμα - πιστονοκύλινδρα απο dt200 wr ) φτανοντας η ξεπερνωντας τα 30 άλογα . Οι διχρονιές ηταν αγνη αλητεία