Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο. Οι στρατοί και οι διαστημικές υπηρεσίες που έχουνε ρίξει τρις δολάρια σε drones, δορυφόρους, υποβρύχια και διαστημικά οχήματα που κινούνται με μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ, δε θα θέλανε πάρα πολύ να έχουνε μια εφεύρεση που να τ'αλλαζει όλα; τι τους έλειπε, το μπάτζετ, οι επιστήμονες η ο χρόνος; απεριόριστα τα είχαν και τα τρία.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:34 Κανείς δε λέει ότι αυτά θα γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. Σε 10-15 χρόνια δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα που θα έχουν φτάσει οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων και αν μπει στο παιχνίδι κάποια εφεύρεση που να τα αλλάζει όλα. Δεν είναι περίεργο που δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον καθαρά. Φυσιολογικό είναι.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
με πολυ λιγο τσιγκλισμα ξαναριχνεις τα τανκ στη συζητηση και ξαναλιωνουμε στα γελια.Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:38Αυτο λεω και εγω,δεν βγαζει ο αμερικανικος,ουτε ο κινεζικος στρατος αρματα με μπαταρια.Ουτε καν τζιπ.Και κυριως δεν εχει τέτοιο πλανο,ουτε εστω ερευνα για τιποτε σουπερ ντουπερ μπαταριες.Ποιος γαμει τους ταβλαδόρους του ΕΣ?Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:31και ηλεκτρικα τανκ να βγαλουν, εμεις θα κοιταμε μονο αν εχει στην αυλωνα.
Αν εβγαζαν οι ΗΠΑ τανκ με μπαταρια σε 10-15 χρόνια η Τoyota ή η VW θα ειχε πνιξει τον τοπο στα ηλεκτροκίνητα.
οι αμερικανοι και οι κινεζοι ομως εχουν ηλεκτρικα ταξι εδω και 10+χρονια. εκει δεν τους υπολογιζουμε ομως, γιατι ετσι αφου.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Lt Aldo Raine
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Συμφωνώ στο σχολιο σου.Αυτο ειναι άλλωστε το πλανο και ανακοινωνεται λιγο πολυ δημοσια.Το θεμα ξερεις ποιο ειναι?Οτι μερικοι,και μαλλον αρκετοι,δεν εχουν κανενα προβλημα να ειναι ο ιδεολογικος στρατος που θα σπρώξει τη φαση.Για πολλους και διαφορους λόγους,ΚΥΡΙΩΣ ομως γιατι αντιλαμβανονται οτι αυτη ειναι η "κεντρικη γραμμη" και εκοντες άκοντες προσαρμόζονται.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:34Λάβε κάτι υπόψιν. Μπορεί η μετάβαση να μη γίνει επειδή τα ηλεκτρικά εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες μας αλλά επειδή θα "υποχρεωθούμε". Και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σε οδηγήσει το κράτος εκεί. Αύξηση της φορολογίας στα υγρά καύσιμα και το αέριο, αποκλεισμός από το κέντρο των πόλεων για οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας, κίνητρα για την χρήση του ηλεκτρικού και λοιπά παρόμοια μέτρα. Μόνο και μόνο ο αποκλεισμός από το κέντρο, θα οδηγούσε μαζικά τους ταξιτζήδες σε αλλαγή τεχνολογίας οχήματος.
Κανείς δε λέει ότι αυτά θα γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. Σε 10-15 χρόνια δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα που θα έχουν φτάσει οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων και αν μπει στο παιχνίδι κάποια εφεύρεση που να τα αλλάζει όλα. Δεν είναι περίεργο που δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον καθαρά. Φυσιολογικό είναι.
Γιατι εαν υπήρχε σοβαρη αντιδραση του τυπου μας λετε μαλακιες το ολο θεμα θα πηγαινε πίσω ή θα έπεφταν λεφτα σε ερευνα για άλλου ειδους τεχνολογια όπως λες.Δεν πέφτουν ομως,απο τα κρατη εννοώ.Παρτε μπαταριες και στ' αρχιδια μας σου λένε.Και έχεις τα (οι)κωλόγα,τις Γκρετες και τους τεχνοφετιχιστες να εκστασιαζονται με τους "μηδενικους ρυπους" και τα ρέστα.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν είμαι ο κατάλληλος να σου απαντήσει, αλλά θα κάνω μια προσπάθειαChilloutbuddy έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:46Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο. Οι στρατοί και οι διαστημικές υπηρεσίες που έχουνε ρίξει τρις δολάρια σε drones, δορυφόρους, υποβρύχια και διαστημικά οχήματα που κινούνται με μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ, δε θα θέλανε πάρα πολύ να έχουνε μια εφεύρεση που να τ'αλλαζει όλα; τι τους έλειπε, το μπάτζετ, οι επιστήμονες η ο χρόνος; απεριόριστα τα είχαν και τα τρία.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:34 Κανείς δε λέει ότι αυτά θα γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. Σε 10-15 χρόνια δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα που θα έχουν φτάσει οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων και αν μπει στο παιχνίδι κάποια εφεύρεση που να τα αλλάζει όλα. Δεν είναι περίεργο που δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον καθαρά. Φυσιολογικό είναι.
Δες τι έγινε με τα κινητά. Δεν άλλαξε η τεχνολογία των μπαταριών μετά από 10-15 χρόνια μαζικής χρήσης; Ό,τι ποσά κι αν έχουν πέσει στην έρευνα από 4-5 στρατιωτικές υπερδυνάμεις, μου φαίνονται μικρά σε σχέση με τα ποσά που θα μπορέσουν να διατεθούν τώρα συνολικά από πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο που θα μπουν στο παιχνίδι μιας δυνητικά αχανούς αγοράς. Εν τω μεταξύ η τεχνολογία έχει σημειώσει πρόοδο σε άλλους τομείς. Δηλαδή η ίδια εφεύρεση που μπορεί να ήταν ασύμφορη πριν 50 χρόνια, μπορεί να είναι μια χαρά συμφέρουσα σήμερα που η κατεργασία του χ υλικού γίνεται ευκολότερα.
- Lt Aldo Raine
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το αντίθετο συμβαινει.Οι εταιρείες έχουν να αποδώσουν μερισμα στους μετόχους,τα κρατη όχι.Εννοειται βεβαια οτι μεγαεταιρειες έχουν τμηματα R&D αλλα και εκει υπάρχει ενα όριο στο τι ποσα θα πεσουν.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59Δεν είμαι ο κατάλληλος να σου απαντήσει, αλλά θα κάνω μια προσπάθειαChilloutbuddy έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:46Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο. Οι στρατοί και οι διαστημικές υπηρεσίες που έχουνε ρίξει τρις δολάρια σε drones, δορυφόρους, υποβρύχια και διαστημικά οχήματα που κινούνται με μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ, δε θα θέλανε πάρα πολύ να έχουνε μια εφεύρεση που να τ'αλλαζει όλα; τι τους έλειπε, το μπάτζετ, οι επιστήμονες η ο χρόνος; απεριόριστα τα είχαν και τα τρία.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:34 Κανείς δε λέει ότι αυτά θα γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. Σε 10-15 χρόνια δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα που θα έχουν φτάσει οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων και αν μπει στο παιχνίδι κάποια εφεύρεση που να τα αλλάζει όλα. Δεν είναι περίεργο που δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον καθαρά. Φυσιολογικό είναι.![]()
Δες τι έγινε με τα κινητά. Δεν άλλαξε η τεχνολογία των μπαταριών μετά από 10-15 χρόνια μαζικής χρήσης; Ό,τι ποσά κι αν έχουν πέσει στην έρευνα από 4-5 στρατιωτικές υπερδυνάμεις, μου φαίνονται μικρά σε σχέση με τα ποσά που θα μπορέσουν να διατεθούν τώρα συνολικά από πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο που θα μπουν στο παιχνίδι μιας δυνητικά αχανούς αγοράς. Εν τω μεταξύ η τεχνολογία έχει σημειώσει πρόοδο σε άλλους τομείς. Δηλαδή η ίδια εφεύρεση που μπορεί να ήταν ασύμφορη πριν 50 χρόνια, μπορεί να είναι μια χαρά συμφέρουσα σήμερα που η κατεργασία του χ υλικού γίνεται ευκολότερα.
Τα κράτη ειναι άνιωθα εντελώς εφοσον θελουν να εξελίξουν κάτι,ειτε αυτο λέγεται στροβιλοκινητηρες,ειτε πυρηνικα όπλα,ειτε διηπειρωτικοι πύραυλοι.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν είμαι επιστημονας, θα σου απαντήσω σαν καταναλωτής. Αυτό που ξέρω εγώ σαν χρήστης κινητού είναι ότι από εκεί που η μπαταρία κραταγε μια βδομάδα πριν 20 χρόνια τώρα κρατάει μια μέρα. Άρα οι μπαταρίες απέτυχαν να ανταπεξέλθουν στις αυξανόμενες απαιτησεις του χρήστη ο οποίος τώρα θέλει πολλαπλές κάμερες και 10 ώρες ίντερνετ και χίλια δυο άλλα που σημερα θεωρούνται στάνταρντ. Το ίδιο και στα αυτοκίνητα, όταν ήμουνα πιτσιρικάς ένα γκολφ gti είχε 100 άλογα, τώρα έχει 250, σε λίγα χρόνια ο κόσμος θα περιμένει 400. Χωρια όλα τα περιφερειακα συστήματα που όλο και προσθετουμε. Θα μπορούν οι μπαταρίες η θα πάμε όπισθεν πάλι;ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59Δες τι έγινε με τα κινητά. Δεν άλλαξε η τεχνολογία των μπαταριών μετά από 10-15 χρόνια μαζικής χρήσης;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ασχετο με το τι θα γινει, δεν ειναι πολυ λογικό να λεμε οτι τα ηλεκτρικά ειναι παλια τεχνολογια. ο υπολογιστής που θα οδηγουσε το μοτερ αν το ειχαμε πριν 150 χρόνια θα ηταν πιο μεγάλος απο το αμαξι, για μποταρίες δεν εχει νοημα, οι λιθίου εχουν εκτοξευσει την εξοδο αμπερε. Ειναι αλλο πραγμα τα ηλεκτρικά του ~2010 και μετα και αλλο πρίν νομιζω.
Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 25 Αύγ 2023, 22:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μην το βλέπεις τόσο στενά. Πριν 30 χρόνια αν προσπαθούσε μία Αμερικάνικη ή Κινεζική εταιρεία να φτιάξει ένα συμβατικό όχημα και να πουλήσει σε μεγάλους αριθμούς στην Ευρώπη, θα έτρωγε τα μούτρα της. Δεν τους έλειπε απαραίτητα η τεχνογνωσία αλλά υπήρχαν ισχυρές Ευρωπαϊκές βιομηχανίες που είχαν πατέντες, τεχνολογία, σπουδαία τμήματα έρευνας και κυρίως κρατική προστασία που εξασφάλιζε ό,τι δεν θα μπει σοβαρά στην αγορά ξένος παίκτης.Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:11 Το αντίθετο συμβαινει.Οι εταιρείες έχουν να αποδώσουν μερισμα στους μετόχους,τα κρατη όχι.Εννοειται βεβαια οτι μεγαεταιρειες έχουν τμηματα R&D αλλα και εκει υπάρχει ενα όριο στο τι ποσα θα πεσουν.
Η έλευση των ηλεκτρικών ανακάτεψε την τράπουλα. Ποιος θα έπαιρνε αυτοκίνητο αμερικάνικης εταιρείας με λιγότερα από 10 χρόνια στην αγορά πριν; Κανείς. Τώρα όμως όποιος είναι να αγοράσει ηλεκτρικό εξετάζει το Tesla σαν ισάξιο ή και καλύτερο των Ευρωπαϊκών προτάσεων. Τι σημαίνει αυτό; Ότι χώρες όπως η Κίνα και η Αμερική θα στηρίξουν αυτή την αλλαγή που τους δίνει τη δυνατότητα να λάβουν μερίδιο από αγορές που πριν ήταν αδιανόητο. Και μιλάμε για την αγορά αυτοκινήτου. Ούτε ρούχων, ούτε μικρών ηλεκτρονικών συσκευών. Όποιος αγοράζει αυτοκίνητο δίνει χρήμα που έχει αποταμιεύσει για πολλά χρόνια. Μεταφέρει πολύ πλούτο κάπου αλλού.
Δεν έχει τόση σημασία αν η χ Κινεζική εταιρεία είναι κερδοφόρα με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια. Θα στηριχθεί από το Κινεζικό κράτος γιατί γίνεται εργαλείο εισόδου σε πρώην κλειστές αγορές. Υπάρχει δηλαδή ένα πολύ μεγαλύτερο οικονομικό παιχνίδι από τις κραυγές των χ οικολόγων εδώ κι εκεί.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Θα γίνει ό,τι και με τα κινητά. Θα αποφασίσει ο καταναλωτής ότι είναι πιο σημαντικό να έχει μια συσκευή που κάνει 100 πράγματα παραπάνω αλλά χρειάζεται να την φορτίζει κάθε μέρα. Διαφορετικά μπορείς να πάρεις ένα dump phone κι η πιθανότητα είναι να σου κρατάει και παραπάνω από εβδομάδα αν κάνεις την ίδια χρήση που έκανες πριν 20 χρόνια (μερικές κλήσεις και κάποια SMS τη μέρα).Chilloutbuddy έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:17Δεν είμαι επιστημονας, θα σου απαντήσω σαν καταναλωτής. Αυτό που ξέρω εγώ σαν χρήστης κινητού είναι ότι από εκεί που η μπαταρία κραταγε μια βδομάδα πριν 20 χρόνια τώρα κρατάει μια μέρα. Άρα οι μπαταρίες απέτυχαν να ανταπεξέλθουν στις αυξανόμενες απαιτησεις του χρήστη ο οποίος τώρα θέλει πολλαπλές κάμερες και 10 ώρες ίντερνετ και χίλια δυο άλλα που σημερα θεωρούνται στάνταρντ. Το ίδιο και στα αυτοκίνητα, όταν ήμουνα πιτσιρικάς ένα γκολφ gti είχε 100 άλογα, τώρα έχει 250, σε λίγα χρόνια ο κόσμος θα περιμένει 400. Χωρια όλα τα περιφερειακα συστήματα που όλο και προσθετουμε. Θα μπορούν οι μπαταρίες η θα πάμε όπισθεν πάλι;ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59Δες τι έγινε με τα κινητά. Δεν άλλαξε η τεχνολογία των μπαταριών μετά από 10-15 χρόνια μαζικής χρήσης;
Εγώ το μέλλον το φαντάζομαι και λίγο διαφορετικό πέρα από την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων. Οχήματα που θα μιλάνε μεταξύ τους σε μικρές αποστάσεις 50-100μ προκειμένου πχ να καταργηθούν τα φανάρια, να βελτιστοποιηθεί δραματικά η ροή και οι χρόνοι που χρειαζόμαστε για συγκεκριμένη διαδρομή και κυρίως για να μειωθούν τα ατυχήματα. Ε, όλα αυτά μοιάζει να είναι πιο εύκολα για tablets με ρόδες (όπως εύστοχα τα έχεις πει) παρά για συμβατικά οχήματα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
enaon έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:22ασχετο με το τι θα γινει, δεν ειναι πολυ λογικό να λεμε οτι τα ηλεκτρικά ειναι παλια τεχνολογια. ο υπολογιστής που θα οδηγουσε το μοτερ αν το ειχαμε πριν 150 χρόνια θα ηταν πιο μεγάλος απο το αμαξι, για μποταρίες δεν εχει νοημα, οι λιθίου εχουν εκτοξευσει την εξοδο αμπερε. Ειναι αλλο πραγμα τα ηλεκτρικά του ~2010 και μετα και αλλο πρίν νομιζω.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59
Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι σορυ. Πάντως δεν ειναι μονο οι οικολόγοι ή οι Κινέζοι που τα σπρώχνουν κλπ, δεν ειναι δηλαδή μονο πολιτική το θεμα νομιζω πλεον, το σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ ειναι πολυ καλό.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το ίδιο και τα ΜΕΚ, κι αυτά βελτιώνονται συνέχεια.enaon έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:22ασχετο με το τι θα γινει, δεν ειναι πολυ λογικό να λεμε οτι τα ηλεκτρικά ειναι παλια τεχνολογια. ο υπολογιστής που θα οδηγουσε το μοτερ αν το ειχαμε πριν 150 χρόνια θα ηταν πιο μεγάλος απο το αμαξι, για μποταρίες δεν εχει νοημα, οι λιθίου εχουν εκτοξευσει την εξοδο αμπερε. Ειναι αλλο πραγμα τα ηλεκτρικά του ~2010 και μετα και αλλο πρίν νομιζω.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59
Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο.
Δε λέω ότι όλα θα μείνουν στάσιμα ξαφνικά, προφανώς θα υπάρχει βελτίωση. Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι με ποια λογική βάζουμε σήμερα χρονοδιαγράμματα τα οποία προϋποθέτουν όχι μόνο ότι τα ev θα βελτιώνονται αλλά και ότι θα βελτιώνονται με διαστημικούς ρυθμούς που θα αλλάξουν ο,τι ξέρουμε τώρα, και ότι δεν έχει κανένα νόημα να κάνουμε κανέναν υπολογισμό γιατί υπάρχει κάποια εφεύρεση πίσω απ' την επόμενη στροφή που θα αλλάξει εντελώς την εικόνα. Κι αν δεν υπάρχει;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι ναι, τι θα ελεγες, αφου εχεις γκολφ
Σταματησε η ανάπτυξη των μεκ, οταν τους πιασανε οτι εννουσαν ανάπτυξη συστημάτων να κλεβουν στα τεστ. Αλλιως να φερουν πισω τα ρχ7 να ξεμπερδευουμε.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Chilloutbuddy έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:43Το ίδιο και τα ΜΕΚ, κι αυτά βελτιώνονται συνέχεια.enaon έγραψε: 25 Αύγ 2023, 22:22ασχετο με το τι θα γινει, δεν ειναι πολυ λογικό να λεμε οτι τα ηλεκτρικά ειναι παλια τεχνολογια. ο υπολογιστής που θα οδηγουσε το μοτερ αν το ειχαμε πριν 150 χρόνια θα ηταν πιο μεγάλος απο το αμαξι, για μποταρίες δεν εχει νοημα, οι λιθίου εχουν εκτοξευσει την εξοδο αμπερε. Ειναι αλλο πραγμα τα ηλεκτρικά του ~2010 και μετα και αλλο πρίν νομιζω.ST48410 έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:59
Εγώ να ρωτήσω το εξής. Γιατι να βγει τώρα η εφεύρεση που τα αλλάζει ολα; ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε εδώ και 150 χρόνια, πρώτα βγήκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μετά βενζινοκίνητο.
Δε λέω ότι όλα θα μείνουν στάσιμα ξαφνικά, προφανώς θα υπάρχει βελτίωση. Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι με ποια λογική βάζουμε σήμερα χρονοδιαγράμματα τα οποία προϋποθέτουν όχι μόνο ότι τα ev θα βελτιώνονται αλλά και ότι θα βελτιώνονται με διαστημικούς ρυθμούς που θα αλλάξουν ο,τι ξέρουμε τώρα, και ότι δεν έχει κανένα νόημα να κάνουμε κανέναν υπολογισμό γιατί υπάρχει κάποια εφεύρεση πίσω απ' την επόμενη στροφή που θα αλλάξει εντελώς την εικόνα. Κι αν δεν υπάρχει;

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
