Σελίδα 304 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:02
από ST48410
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Αύγ 2023, 22:56
θα δεις τελικα ev με την ορίτζιναλ μπαταρία 20 χρόνων να πηγαίνουν μια χαρά, και τότε είναι που θα φύγουν ολονων τα κόμπλεξ και οι φοβίες. Ένα ev είναι ιδανικό αυτοκίνητο για λιώσιμο, απλά δεν το έχει πάρει ακόμα χαμπάρι ο κόσμος.
θα γίνει κι αυτό όταν όλοι θα έχουμε έναν γνωστό ή συγγενή που πήρε και είναι ευχαριστημένος. Προς το παρόν υπάρχει κόσμος, μεταξύ των οποίων κι εγώ που ακόμα κι αν μου το χάριζες δεν θα μπορούσα να το βάλω κάπου να το φορτίσω. Πρέπει να αλλάξουν 1-2 πραγματάκια (

) στις πόλεις μας για να γίνει κάτι τέτοιο δυνατό σε ευρεία κλίμακα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:07
από talaipwros
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Αύγ 2023, 22:58
talaipwros έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:27
Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21
Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
H Tesla λεει πρωτο σερβις στα 3 χρονια για να δουν τα φρενα και τιποτα αλλο.
Στο Leaf 70 χιλιαδες χιλιομετρα τωρα, 2 σερβις, " ελα μεγαλε ολα καλα 150 δωκε "
Σε κλέβουνε, ένα φίλτρο καμπίνας αλλάζουνε κάτω απ'το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συμπληρώνουν νερό στους υαλοκαθαριστήρες. Συντήρηση ηλεκτρικής σκούπας, ακου εκεί 150 ευρώ.
ναι το ξερω, δινουν και ενα χαρτι οτι και καλα ελεγξανε την μπαταρια κλπ.
Αλλα 2 σερβις ολα και ολα στα 70 χιλιαδες χιλιομετρα δεν τα λες και πολλα
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:00
Μη στεναχωριέσαι θα τα μετακυλισει στους
ενοικιαστές. αγοραστες
φιξντ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:12
από EKPLIKTIKOS
ST48410 έγραψε: 24 Αύγ 2023, 21:10
ΥΓ4. Τι σόι προστασία του περιβάλλοντος θα επιτύχουμε όταν θα έχουμε πλήθος κόσμου με αναγκαστικά δεύτερο όχημα, δεν μπορώ να καταλάβω.
Αν στις πόλεις κυκλοφορούν ως επί το πλείστον ηλεκτρικά, θα είναι καλύτερο το περιβάλλον

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:20
από ST48410
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:12
ST48410 έγραψε: 24 Αύγ 2023, 21:10
ΥΓ4. Τι σόι προστασία του περιβάλλοντος θα επιτύχουμε όταν θα έχουμε πλήθος κόσμου με αναγκαστικά δεύτερο όχημα, δεν μπορώ να καταλάβω.
Αν στις πόλεις κυκλοφορούν ως επί το πλείστον ηλεκτρικά, θα είναι καλύτερο το περιβάλλον
Η ποιότητα του αέρα μέσα στην πόλη θα βελτιωθεί από την μη παραγωγή σωματιδίων από τις εξατμίσεις προφανώς. Ωστόσο η παραγωγή του ίδιου του αυτοκινήτου και της μπαταρίας του θα έχει ήδη επιβαρύνει το περιβάλλον. Το ίδιο και η παραγωγή της ενέργειας που θα χρειαστεί για να κινηθεί. Απλώς όλη αυτή η ρύπανση είναι κάπου αλλού και όχι μέσα στο κέντρο της πόλης. Είναι πιο λίγη σε σχέση με την παραγωγή ενός συμβατικού αυτοκινήτου και την εξόρυξη και καύση των καυσίμων που αυτό χρησιμοποιεί; Πολύ πιθανό. Δεν το γνωρίζω. Αλλά η ένστασή μου ήταν στο ότι θα χρειάζεσαι ουσιαστικά και δεύτερο όχημα. Το οποίο γενικά είναι σπατάλη και υπερβολή για τις τρέχουσες συνθήκες στριμώγματος στην πόλη.
Αν και όταν το ηλεκτρικό κάνει αυτά που χρειάζεται κάποιος προκειμένου να είναι μοναδικό αυτοκίνητο στην οικογένεια, τότε ΟΚ. Τώρα όμως δεν είμαστε εκεί. Ούτε καν κοντά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:22
από Dwarven Blacksmith
Ούτε όμως είμαστε εκεί που μας έχει πιάσει κανείς από το λαιμό να αλλάξουμε. Όταν μας πιάσουν θα είναι αλλιώς τα πράγματα, θα λέμε choke me daddy.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:26
από Bazoomba
Οκ, δεν γνωριζα τα περι αξιοπιστιας και αντοχων που λετε. Αλλα εστω οτι γεμιζει μια ολοκληρη πολη σαν την Αθηνα με ηλεκτρικα ιχ. Ποσο θελει το μεσο ev να φορτισει; Πως θα καλυπτεται η αναγκη για το συνολο των ΙΧ της πολης; (Δεν ειναι υποθεση 2 λεπτων, οπως με τα βενζινοκινητα/πετρελαιοκινητα).
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:28
από Εμπεδοκλής
Πάντως, μαζί με τα ηλεκτρικά οχήματα βλέπω να αυξάνουν και τα ασφάλιστρα. Αν λαμπαδιάζουν τα πλοία στην Αδριατική με συμβατικά οχήματα που να δείτε και με τα ηλεκτρικά. Θα πει κανείς εγώ δεν είμαι εφοπλιστής. Μαντέψτε που θα μετακυλήσουν το κόστος...
Όσο για τις χωματερές, να δούμε και τον καρκίνο όταν θα ανακυκλώνουν τις μπαταρίες τους. Διότι το greek way στην ανακύκλωση στη χώρα μας είναι φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στον Ασπρόπυργο...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2023, 23:29
από ST48410
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:22
Ούτε όμως είμαστε εκεί που μας έχει πιάσει κανείς από το λαιμό να αλλάξουμε.
Δεκτό. Άλλωστε όπως έχω ξαναγράψει η Ελληνική αγορά είναι τρομερά μικρή για να οδηγήσει τις εξελίξεις προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Θα πειραματιστούν αλλού και θα ακολουθήσουμε.
Το πρόβλημα είναι ότι κάτι περίεργοι (βλέπε Μπακογιάννης) βιάζονται να αλλάξουν πράγματα και καταστάσεις χωρίς να έχουν πλήρη επίγνωση του τι κάνουν, απλά ακολουθώντας μόδες που νομίζουν ότι τους κάνουν να φαίνονται προοδευτικοί. Και πάνω εκεί σπαταλάνε πολύ δημόσιο χρήμα, έχοντας επίσης την ψευδαίσθηση ότι και οι ιδιώτες μπορούν να ακολουθούν με απεριόριστους πόρους.
ΥΓ. Για την ιστορία της συζήτησης, δεν έχω γράψει πουθενά ότι είμαι εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Απλά το τρέχον πακέτο δεν μου φαίνεται καθόλου ελκυστικό.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 07:15
από Lt Aldo Raine
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:22
Ούτε όμως είμαστε εκεί που μας έχει πιάσει κανείς από το λαιμό να αλλάξουμε. Όταν μας πιάσουν θα είναι αλλιώς τα πράγματα, θα λέμε choke me daddy.
Έτσι,ε?Για συνέχισε έτσι,πολύ γουστάρω να βλέπω τέτοια προοδευτιλίκια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 07:21
από Lt Aldo Raine
ST48410 έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:20Αν και όταν το ηλεκτρικό κάνει αυτά που χρειάζεται κάποιος προκειμένου να είναι μοναδικό αυτοκίνητο στην οικογένεια, τότε ΟΚ. Τώρα όμως δεν είμαστε εκεί. Ούτε καν κοντά.
Ουτε μακρυα νυχτωμένοι δεν ειμαστε.Γιατι αν η φαση ηταν εστω καθ' οδον θα έπεφταν φραγκα απο το άγιο κράτος,για τους δικους του σκοπους.
Τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις των "φίλων του Μπακογιάννη"(μέ ή χωρίς σφυροδρέπανο).
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 08:09
από Lt Aldo Raine
Ασέβαστος έγραψε: 24 Αύγ 2023, 20:38και οχι, οι μπαταριες των ev φθειρονται με τη χρηση, οχι με την ακινησια, εκτος αν μεινουν σε ακινησια οντας εντελως αδειες η εντελως γεματες. (οι μολυβδου αν μεινουν εντελως αδειες, μονο)
Λες και ξελές στην ιδια προταση...σε ευχαριστω που με επιβεβαιώνεις παντως.Ναι,οι μπαταριες στα ev φθειρονται ΣΥΝ ΤΩ ΧΡΟΝΩ έτσι κι αλλιως,για αυτο οι κατασκευαστες λενε τοσα χλμ ή τόσα έτη.Και το γνωρίζω οτι δεν εχουν σχεση με τις μολύβδου αλλα με αυτες των κινητων*.
Ασέβαστος έγραψε: 24 Αύγ 2023, 20:38παλι οχι. η πολυπλοκοτητα ηρθε με την εξελιξη. ατοι οι πολλοι αισθητηρες και λοιπα ηλεκτρονικα δινουν αποδοση και οικονομια, και αξιοπιστια που δεν υπηρχε με τα καρμπ. δεν ειναι περιττοι.
Για τους αισθητηρες στο συστημα καυσιμου μιλάμε ή για τους αισθητηρες ρανταρ στους καθρεφτες,στις αναρτησεις και τα ρέστα που εχουν πνίξει τα αυτοκίνητα?Ετερον εκάτερον.Οι πρωτοι έχουν νόημα,οι δευτεροι ειναι γκατζετάκια για να λέει ο ιδιοκτητης τους οτι το τουτου τους κανει μπλιπ οταν περνα διπλα μηχανάκι.
ΥΓ Και εννοειται ο ταριφας που θα το γυρισει σε ev σε θες 150000 χλμ,θες 200000,θες μισο εκατομμυριο(πεντε χρονια μαξ δλδ)απλα τη γάμησε.Το ev ή θα σερνεται,ή θα πληρωθει μια ή άλλη στην καλύτερη σε σχεση με το ντηζελ ή αέριο,ή θα παει για σκραπ(άλλη ιστορια αυτη με τα ev...).Τωρα γιατι ο Θυμιος στο Οσλο λεει ολοι ev συναδελφοι,αυτος ξερει.Υποπτευομαι επιδοτησαρα απο το άγιο κράτος,ως ειθισται.
* αυτο ήταν άλλωστε και η αρχικη λογικη.Οι νεες μπαταριοτεχνολογιες έχουν μικρο βαρος άρα μπορουν να κινησουν ενα οχημα και να υπάρχει ωφελιμο φορτιο.Τι και πως δεν απασχολει,θα το λυσουμε στη πορεια εν πασει περιπτώσει.Και βουρ στο πατσα απο κει και πέρα γουιδ ε λιτλ χελπ φρομ μπακογιανέοι,ευρώπη τω λαώνε εντ μπροοδεφτικοί...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 08:32
από enterprise-psi
Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 23:26
Οκ, δεν γνωριζα τα περι αξιοπιστιας και αντοχων που λετε. Αλλα εστω οτι γεμιζει μια ολοκληρη πολη σαν την Αθηνα με ηλεκτρικα ιχ. Ποσο θελει το μεσο ev να φορτισει; Πως θα καλυπτεται η αναγκη για το συνολο των ΙΧ της πολης; (Δεν ειναι υποθεση 2 λεπτων, οπως με τα βενζινοκινητα/πετρελαιοκινητα).
Στην Αθήνα που όταν ανάψουν τα κλιματιστικά το καλοκαίρι , έχουμε διακοπές ρεύματος, φαντάσου τι θα γίνει όταν τα μισά αυτοκίνητα της, είναι ηλεκτρικά

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 16:11
από Dwarven Blacksmith
Τσοντσίνγκ - Γκουιγιάνκ με 10 λεπτά φόρτιση, για να το πω απλά και κατανοητά.
Ο γίγαντας της κατασκευής μπαταριών CATL (και σημαντικός προμηθευτής της Tesla) αποκάλυψε σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα τη νέα του μπαταρία υπερταχείας φόρτισης «Shenxing Superfast Charging Battery».
Σύμφωνα με την CATL, η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης είναι ικανή να προσφέρει πρόσθετη εμβέλεια έως και 400 χλμ. με μία φόρτιση 10 λεπτών. Η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης της CATL κάνει χρήση μίας ιδιόκτητης τεχνολογίας, η οποία συμπεριλαμβάνει τεχνολογία δακτυλίου ταχέων ιόντων, μιας νέας σύνθεσης υπεραγώγιμου ηλεκτρολύτη και ενός εξαιρετικά λεπτού και ασφαλέστερου διαχωριστή.
Η νέα μπαταρία LFP θα επιτρέπει στα οχήματα να έχουν εμβέλεια έως και 700 χλμ. περίπου με την κατασκευάστρια εταιρεία να ισχυρίζεται επίσης ότι η νέα καινοτομία της είναι μια «μπαταρία για όλους» και η πρώτη στον κόσμο που υποστηρίζει φόρτιση 4C. Για όσους δεν γνωρίζουν, το «C» αναφέρεται στον πολλαπλασιαστή φόρτισης της μπαταρίας και ως εκ τούτου, μία μπαταρία 4C μπορεί να φορτίσει σε ένα τέταρτο της ώρας. Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, η Shenxing Superfast Charging Battery είναι ικανή να προσθέσει περίπου 400 χιλιόμετρα εμβέλειας σε ένα όχημα με μία 10λεπτη φόρτιση.
https://www.insomnia.gr/articles/transp ... -fortisis/
According to Gao Huan, CTO of CATL’s China E-car Business, mass production of Shenxing will be achieved by the end of this year, and electric vehicles equipped with Shenxing will be available on the market in the first quarter of next year.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 16:27
από Bazoomba
Dwarven Blacksmith έγραψε: 25 Αύγ 2023, 16:11
Τσοντσίνγκ - Γκουιγιάνκ με 10 λεπτά φόρτιση, για να το πω απλά και κατανοητά.
Ο γίγαντας της κατασκευής μπαταριών CATL (και σημαντικός προμηθευτής της Tesla) αποκάλυψε σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα τη νέα του μπαταρία υπερταχείας φόρτισης «Shenxing Superfast Charging Battery».
Σύμφωνα με την CATL, η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης είναι ικανή να προσφέρει πρόσθετη εμβέλεια έως και 400 χλμ. με μία φόρτιση 10 λεπτών. Η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης της CATL κάνει χρήση μίας ιδιόκτητης τεχνολογίας, η οποία συμπεριλαμβάνει τεχνολογία δακτυλίου ταχέων ιόντων, μιας νέας σύνθεσης υπεραγώγιμου ηλεκτρολύτη και ενός εξαιρετικά λεπτού και ασφαλέστερου διαχωριστή.
Η νέα μπαταρία LFP θα επιτρέπει στα οχήματα να έχουν εμβέλεια έως και 700 χλμ. περίπου με την κατασκευάστρια εταιρεία να ισχυρίζεται επίσης ότι η νέα καινοτομία της είναι μια «μπαταρία για όλους» και η πρώτη στον κόσμο που υποστηρίζει φόρτιση 4C. Για όσους δεν γνωρίζουν, το «C» αναφέρεται στον πολλαπλασιαστή φόρτισης της μπαταρίας και ως εκ τούτου, μία μπαταρία 4C μπορεί να φορτίσει σε ένα τέταρτο της ώρας. Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, η Shenxing Superfast Charging Battery είναι ικανή να προσθέσει περίπου 400 χιλιόμετρα εμβέλειας σε ένα όχημα με μία 10λεπτη φόρτιση.
https://www.insomnia.gr/articles/transp ... -fortisis/
400 χλμ με 10 λεπτα φορτισης. Μακαρι .
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2023, 17:11
από enaon
Bazoomba έγραψε: 25 Αύγ 2023, 16:27
Dwarven Blacksmith έγραψε: 25 Αύγ 2023, 16:11
Για όσους δεν γνωρίζουν, το «C» αναφέρεται στον πολλαπλασιαστή φόρτισης της μπαταρίας και ως εκ τούτου, μία μπαταρία 4C μπορεί να φορτίσει σε ένα τέταρτο της ώρας.
400 χλμ με 10 λεπτα φορτισης. Μακαρι .
Αν αρχίσουμε να σκαβουμε σημερα να φτιάξουμε υποδομή, σε 20 χρονια θα είμαστε έτοιμοι μάλλον. Έστω η μπαταρία είναι 100 KWh, για να της δώσουμε 400KW στη είσοδο θέλουμε όλο το ρεύμα που μπορούν να βγάλουν οι πίνακες 30 σύγχρονων διαμερισμάτων αυτα τα 10 λεπτα, αλλη ταση αλλα για την εικόνα δυναμης.