!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Ερμής έγραψε: 23 Αύγ 2023, 22:33

Αφού τα λέω καλά εγω, τοτε δε τα λες καλά εσύ.
Αυτο που λες ότι οταν κάνεις 200χλμ μονοκοπανιά θες μετά 8 ώρες να στανιαρεις το λες εκ πείρας η απλά το εικαζεις;
οταν μου λενε για 700 μονοκοπανια, (που τα εχω κανει, 2-3 φορες στη ζωη μου) λες και ειναι κατι που κανουν καθε σκ, ε, το πιο πιθανο ειναι να πιστεψω οτι δεν κανουν ουτε για 200.

αμα μου λενε υπερβολικες μαλακιες, δεν μπορω παρα να απαντησω με τον ιδιο τροπο.

ρε φιλε, πιασαμε κουβεντα για τανκ και αεροπλανα, δηλαδη ελεος, πως μπορω να απαντησω με μετρο; στις μαλακιες απαντας με κοντρα-μαλακιες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Από τα 700 στα 200 υπάρχει μια μικρή απόσταση δε νομίζεις;
Προσωπικά τα 500-600 καρφί τα κάνω μια δυο φορές το χρόνο, ενώ τα 200-300 καμία εικοσαριά. Δεν ανήκω στο μέσο όρο χιλιομέτρων το γνωρίζω, αλλά θεωρώ πως σχεδόν όλοι οι Ελληνες θα κάνουν μία τρακοσαρα δύο τρεις φορές το χρόνο.
Δε λέμε όμως για τα επτακοσία, εδώ μιλάμε για τα τριακόσια σε ελληνικό δίκτυο χωρίς τπτ τρελές αναβάσεις και χωρίς να πιάνω αποστάσεις μεγαλύτερες σε μέρη που έχουν μόνιμη ανάβαση. Ε εκεί (μέχρι να φτιαχτεί ένα ικανοποιητικό δίκτυο φόρτισης) θα πηγαίνεις με τη πριζα παρακαλώντας κάπου να φορτίσεις και μετά να ψάξεις ξενοδοχείο να μείνεις το βράδυ μέχρι να πιάσει ένα 50% μέχρι να κοιμηθείς, να χέσεις, να πιεις ένα καφέ, να κανεις και τέσσερα πεντε τσιγάρα αργά αργά και ενώ εσύ θα έχεις σκάσει μια σαρανταρα κατελαχιστο για αμάξι, θα βλέπεις το χιουνται των χιλίων ευρώ να πίνει καφέ στον προορισμό του ενώ ήδη έχει φάει και τα σουβλάκια του από το προηγούμενο βράδυ.
Για αεροπλάνα τανκ καράβια δε ξέρω και εγώ δε μπορώ να πάρω θέση για κατί δε ξέρω στην πράξη. Μιλάω για πράγματα που ξέρω και έχω χρησιμοποιήσει.
Ξαναλαεω όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει συγκλίνουμε στο ίδιο.
Ηλεκτρικό είναι καλό για δεύτεροτριτο αυτοκίνητο που κινείται εντός πόλης και αφού έχεις δικό σου σπιτι/γκαραζ και δευτερευόντως εγκατάσταση για φόρτιση ev. Δε ξέρω ούτε έναν να έχει ev και να είναι το μοναδικό του όχημα και μάλιστα χωρίς δικό του σπίτι με γκαράζ.
Οι παράγοντες δεν είναι μόνο πρίζα /αυτοκίνητο, αντλια/αυτοκίνητο, υπάρχουν ένα σκασμός αλλά πράγματα. Αν ήταν όλα τόσο απλοϊκά, δε θα υπήρχε φτωχός, δε θα υπήρχε άρρωστος, δε θα υπήρχε εγκληματικότητα και θα ζούσαμε όλοι στην Εδέμ. Ναι τραβηγμένο παράδειγμα αλλά με τη λογική της απλοϊκης σκέψης, αυτή θα ήταν η σειρά των πραγμάτων.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
Lt Aldo Raine
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lt Aldo Raine »

Ασέβαστος έγραψε: 23 Αύγ 2023, 22:51ρε φιλε, πιασαμε κουβεντα για τανκ και αεροπλανα, δηλαδη ελεος, πως μπορω να απαντησω με μετρο; στις μαλακιες απαντας με κοντρα-μαλακιες.
Πολυ ευγενικά,σε αντιθεση με σενα,επαναλαμβανω το επιχειρημα μου:

Το κρατος ΔΕΝ υιοθετει τις μπαταρίες,οπως εκανε με τις ΜΕΚ,ουτε κανει καποια αποπειρα να τις εξελίξει,οπως εκανε με τους στροβιλοκινητηρες στον Β'ΠΠ.Δεν τους δινει να το πω έτσι "ψήφο εμπιστοσύνης" ως τεχνολογια για να ΚΙΝΗΣΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ.Και η βασικη ,εαν οχι αποκλειστικη,καβλάντα των κρατων ειναι ο ΠΟΛΕΜΟΣ,δλδ τα στρατιωτικα οχήματα πασης φυσης(φορτηγα,αρματα μαχης,αεροπλανα κλπ κλπ κλπ).

Απλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ την τεχνολογια αυτη στα ΙΧ,και αποκλειστικα σε αυτα.Ουτε καν στα επαγγελματικα ανω των 3 τονων.Γιατι το γνωριζει οτι ειναι ΑΧΡΗΣΤΗ για να κινησει φορτιο της προκοπής σε απόσταση της προκοπης.Και ναι,για να κανει κανεις 700 χλμ.

Το δε επιχείρημα των μπαταριολατρών,οχι σε μένα αλλα γενικότερα,ποιο ειναι?Τιποτε.Μονο ενας "προοδευτικος" τεχνοφετιχισμος που εκδηλωνεται με κραυγες τυπου "ψεκ","αντιδραστικοι","τραμπικοι" κλπ κλπ σε οποιον φερει αντίρρηση,γραφήματα απο φεργκιουσονοκαθηγηταρέους και υποδείξεις για το ποσα χιλιομετρα κανει κανεις ή μαλλον ΠΡΕΠΕΙ να κανει για να "δικαιωνονται" οι μπαταρίες.

ΥΓ Παρεπιμπτοντως ενα σωρο κοσμος κανει 80-100 χλμ τη μερα για να παει στη δουλεια και να γυρισει σπιτι.Ο μεσος δε ταριφας κινουμενος εντος αστικου κυκλου κανει μινιμουμ 250,αν θυμαμαι καλα.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Lt Aldo Raine έγραψε: 24 Αύγ 2023, 08:55
Ασέβαστος έγραψε: 23 Αύγ 2023, 22:51ρε φιλε, πιασαμε κουβεντα για τανκ και αεροπλανα, δηλαδη ελεος, πως μπορω να απαντησω με μετρο; στις μαλακιες απαντας με κοντρα-μαλακιες.
Πολυ ευγενικά,σε αντιθεση με σενα,επαναλαμβανω το επιχειρημα μου:

Το κρατος ΔΕΝ υιοθετει τις μπαταρίες,οπως εκανε με τις ΜΕΚ,ουτε κανει καποια αποπειρα να τις εξελίξει,οπως εκανε με τους στροβιλοκινητηρες στον Β'ΠΠ.Δεν τους δινει να το πω έτσι "ψήφο εμπιστοσύνης" ως τεχνολογια για να ΚΙΝΗΣΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ.Και η βασικη ,εαν οχι αποκλειστικη,καβλάντα των κρατων ειναι ο ΠΟΛΕΜΟΣ,δλδ τα στρατιωτικα οχήματα πασης φυσης(φορτηγα,αρματα μαχης,αεροπλανα κλπ κλπ κλπ).
αρα ειναι ακαταλληλες για πολεμικα οχηματα. οπως ακριβως και οι βενζινοκινητηρες. τι επιχειρημα ειναι αυτο και γιατι εχει σχεση με την αυτοκινηση; αν ηταν επιχειρημα, δεν θα επρεπε να εχουμε βενζινοκινητα οχηματα.
Απλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ την τεχνολογια αυτη στα ΙΧ,και αποκλειστικα σε αυτα.Ουτε καν στα επαγγελματικα ανω των 3 τονων.Γιατι το γνωριζει οτι ειναι ΑΧΡΗΣΤΗ για να κινησει φορτιο της προκοπής σε απόσταση της προκοπης.Και ναι,για να κανει κανεις 700 χλμ.
μα αφου για ιχ ειναι καταλληλη αυτη η τεχνολογια. οχι τοσο για 3+τοννους. επισης δεν επιβαλλει δια νομου να κανεις 700κ με ηλεκτρικο. αμα δεν σου κανει, μην παιρνεις :102:
Το δε επιχείρημα των μπαταριολατρών,οχι σε μένα αλλα γενικότερα,ποιο ειναι?Τιποτε.Μονο ενας "προοδευτικος" τεχνοφετιχισμος που εκδηλωνεται με κραυγες τυπου "ψεκ","αντιδραστικοι","τραμπικοι" κλπ κλπ σε οποιον φερει αντίρρηση,γραφήματα απο φεργκιουσονοκαθηγηταρέους και υποδείξεις για το ποσα χιλιομετρα κανει κανεις ή μαλλον ΠΡΕΠΕΙ να κανει για να "δικαιωνονται" οι μπαταρίες.
οικονομια στη μετακινηση, μηδενικες βλαβες και συντηρηση.α, ναι, και ΔΥΝΑΜΗ.
ΥΓ Παρεπιμπτοντως ενα σωρο κοσμος κανει 80-100 χλμ τη μερα για να παει στη δουλεια και να γυρισει σπιτι.Ο μεσος δε ταριφας κινουμενος εντος αστικου κυκλου κανει μινιμουμ 250,αν θυμαμαι καλα.
και μια χαρα ο μεσος ταριφας η εργαζομενος μπορει να κανει αυτα τα χλμ με ηλεκτρικο. ειδικα ταριφας, αν εχει που να το φορτιζει ειναι ανοητος να μην παρει ηλεκτρικο, οπως κανουν οι ταριφες παντου στον πλανητη.
αυτη ακριβως ειναι η καλυτερη φαση για ηλεκτρικο. κινηση μεσα σε πολη. και ο εργαζομενος, για αυτες του τις μετακινησεςι εχει να κερδισει πολλα αν επιλεξει ηλεκτρικο. ειδικα αν δεν εχει αναγκες για 700χλμ τη μερα, οπως το 99% των πολιτων. αν εχει αναγκες για ταξιδια που κανουν οι περισσοτεροι, 200-300-400 χλμ, ας τις ζυγισει, να μετρησει υπερ και κατα και να αποφασισει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ασέβαστος την 24 Αύγ 2023, 17:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Bazoomba
Δημοσιεύσεις: 12398
Εγγραφή: 22 Σεπ 2019, 09:33
Phorum.gr user: Bazoomba

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bazoomba »

Ασέβαστος έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:18
Lt Aldo Raine έγραψε: 24 Αύγ 2023, 08:55
Ασέβαστος έγραψε: 23 Αύγ 2023, 22:51ρε φιλε, πιασαμε κουβεντα για τανκ και αεροπλανα, δηλαδη ελεος, πως μπορω να απαντησω με μετρο; στις μαλακιες απαντας με κοντρα-μαλακιες.
Πολυ ευγενικά,σε αντιθεση με σενα,επαναλαμβανω το επιχειρημα μου:

Το κρατος ΔΕΝ υιοθετει τις μπαταρίες,οπως εκανε με τις ΜΕΚ,ουτε κανει καποια αποπειρα να τις εξελίξει,οπως εκανε με τους στροβιλοκινητηρες στον Β'ΠΠ.Δεν τους δινει να το πω έτσι "ψήφο εμπιστοσύνης" ως τεχνολογια για να ΚΙΝΗΣΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ.Και η βασικη ,εαν οχι αποκλειστικη,καβλάντα των κρατων ειναι ο ΠΟΛΕΜΟΣ,δλδ τα στρατιωτικα οχήματα πασης φυσης(φορτηγα,αρματα μαχης,αεροπλανα κλπ κλπ κλπ).
αρα ειναι ακαταλληλες για πολεμικα οχηματα. οπως ακριβως και οι βενζινοκινητηρες. τι επιχειρημα ειναι αυτο και γιατι εχει σχεση με την αυτοκινηση; αν ηταν επιχειρημα, δεν θα επρεπε να εχουμε βενζινοκινητα οχηματα.
Απλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ την τεχνολογια αυτη στα ΙΧ,και αποκλειστικα σε αυτα.Ουτε καν στα επαγγελματικα ανω των 3 τονων.Γιατι το γνωριζει οτι ειναι ΑΧΡΗΣΤΗ για να κινησει φορτιο της προκοπής σε απόσταση της προκοπης.Και ναι,για να κανει κανεις 700 χλμ.
μα αφου για ιχ ειναι καταλληλη αυτη η τεχνολογια. οχι τοσο για 3+τοννους. επισης δεν επιβαλλει δια νομου να κανεις 700κ με ηλεκτρικο. αμα δεν σου κανει, μην παιρνεις :102:
Το δε επιχείρημα των μπαταριολατρών,οχι σε μένα αλλα γενικότερα,ποιο ειναι?Τιποτε.Μονο ενας "προοδευτικος" τεχνοφετιχισμος που εκδηλωνεται με κραυγες τυπου "ψεκ","αντιδραστικοι","τραμπικοι" κλπ κλπ σε οποιον φερει αντίρρηση,γραφήματα απο φεργκιουσονοκαθηγηταρέους και υποδείξεις για το ποσα χιλιομετρα κανει κανεις ή μαλλον ΠΡΕΠΕΙ να κανει για να "δικαιωνονται" οι μπαταρίες.
οικονομια στη μετακινηση, μηδενικες βλαβες και συντηρηση.
ΥΓ Παρεπιμπτοντως ενα σωρο κοσμος κανει 80-100 χλμ τη μερα για να παει στη δουλεια και να γυρισει σπιτι.Ο μεσος δε ταριφας κινουμενος εντος αστικου κυκλου κανει μινιμουμ 250,αν θυμαμαι καλα.
και μια χαρα ο μεσος ταριφας η εργαζομενος μπορει να κανει αυτα τα χλμ με ηλεκτρικο. ειδικα ταριφας, αν εχει που να το φορτιζει ειναι ανοητος να μην παρει ηλεκτρικο, οπως κανουν οι ταριφες παντου στον πλανητη.
αυτη ακριβως ειναι η καλυτερη φαση για ηλεκτρικο. κινηση μεσα σε πολη. και ο εργαζομενος, για αυτες του τις μετακινησεςι εχει να κερδισει πολλα αν επιλεξει ηλεκτρικο. ειδικα αν δεν εχει αναγκες για 700χλμ τη μερα, οπως το 99% των πολιτων. αν εχει αναγκες για ταξιδια που κανουν οι περισσοτεροι, 200-300-400 χλμ, ας τις ζυγισει, να μετρησει υπερ και κατα και να αποφασισει.
Αυτο το "μηδενικες βλαβες και συντηρηση " που το βρηκες; Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21 Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
H Tesla λεει πρωτο σερβις στα 3 χρονια για να δουν τα φρενα και τιποτα αλλο.

Στο Leaf 70 χιλιαδες χιλιομετρα τωρα, 2 σερβις, " ελα μεγαλε ολα καλα 150 δωκε "
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Εικόνα
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21
Αυτο το "μηδενικες βλαβες και συντηρηση " που το βρηκες; Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
νομιζες λαθος. η οποια συντηρηση αφορα στο υπολοιπο αυτοκινητο, περαν του κινητηρα. και το μονο φθαρτο ειναι η μπαταρια. ο ηλεκτροκινητηρας μπορει να δουλευει για εκατομυρια χλμ, χωρις καμμια συντηρηση.

επισης, οσο κι αν σου φανει παραξενο, τα ηλεκτρικα, εχουν πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα απο τα μεκ. τα μεκ πλεον εχουν 100 αισθητηρες απο τους οποιους συλλεγουν δεδομενα και τα επεξεργαζονται. τα ηλεκτρικα ειναι πολυ πιο απλοικες κατασκευες, οχι μονο λιγοτερα ηλεκτρονικα, αλλα και ποοοοοολυ λιγοτερα κινουμενα μερη, που ειναι και τα πιο "φθαρτα"
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Lt Aldo Raine
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lt Aldo Raine »

Ασέβαστος έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:43
Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21
Αυτο το "μηδενικες βλαβες και συντηρηση " που το βρηκες; Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
νομιζες λαθος. η οποια συντηρηση αφορα στο υπολοιπο αυτοκινητο, περαν του κινητηρα. και το μονο φθαρτο ειναι η μπαταρια. ο ηλεκτροκινητηρας μπορει να δουλευει για εκατομυρια χλμ, χωρις καμμια συντηρηση.

επισης, οσο κι αν σου φανει παραξενο, τα ηλεκτρικα, εχουν πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα απο τα μεκ. τα μεκ πλεον εχουν 100 αισθητηρες απο τους οποιους συλλεγουν δεδομενα και τα επεξεργαζονται. τα ηλεκτρικα ειναι πολυ πιο απλοικες κατασκευες, οχι μονο λιγοτερα ηλεκτρονικα, αλλα και ποοοοοολυ λιγοτερα κινουμενα μερη, που ειναι και τα πιο "φθαρτα"
Η μπαταρια ειναι το θεμα,ΟΧΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.Ο ηλεκτροκινητηρας οντως δεν φθείρεται,άλλο αυτο ομως.

Η μπαταρια(ειτε μιλαμε για ηλεκτρικα,ειτε για ΜΕΚ)φθειρεται και πεφτει σε απόδοση ακόμη και αν το αυτοκίνητο βρισκεται σε ακινησία αφου αποθηκευει ενεργεια ΧΗΜΙΚΑ.Αλλο ενα μειονεκτημα των μπαταριοκινητων σε σχεση με τους ΜΕΚ,που φθειρονται συν τη χρηση και οχι συν τω χρόνω.Οσο για τους αισθητηρες ειναι αλλο ζήτημα και ειναι θεμα προδιαγραφων απο ΕΕ κλπ προς τους κατακευαστες.Καπου εχουν νοημα και λογο ,καπου οχι.Στα πιο μοντερνα ΙΧ με ΜΕΚ οι περισσότεροι ειναι απλα περιττοι,στα παλιοτερα δεν υπήρχαν καν,πχ τα μοτερ ειχαν καρμπυρατερ.

Κατι ακομη,τα στρατιωτικα οχηματα δεν ειναι αποκλειστικα ντηζελ.Στον Β' ΠΠ η Γερμανια πχ ειχε βενζινοκινητηρες στα τεθωρακισμένα.Το θεμα ειναι ΜΕΚ,ξαναλεω ΜΕΚ,και ακομη πιο γενικα υγρα καυσιμα.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Lt Aldo Raine έγραψε: 24 Αύγ 2023, 18:51
Ασέβαστος έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:43
Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21
Αυτο το "μηδενικες βλαβες και συντηρηση " που το βρηκες; Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
νομιζες λαθος. η οποια συντηρηση αφορα στο υπολοιπο αυτοκινητο, περαν του κινητηρα. και το μονο φθαρτο ειναι η μπαταρια. ο ηλεκτροκινητηρας μπορει να δουλευει για εκατομυρια χλμ, χωρις καμμια συντηρηση.

επισης, οσο κι αν σου φανει παραξενο, τα ηλεκτρικα, εχουν πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα απο τα μεκ. τα μεκ πλεον εχουν 100 αισθητηρες απο τους οποιους συλλεγουν δεδομενα και τα επεξεργαζονται. τα ηλεκτρικα ειναι πολυ πιο απλοικες κατασκευες, οχι μονο λιγοτερα ηλεκτρονικα, αλλα και ποοοοοολυ λιγοτερα κινουμενα μερη, που ειναι και τα πιο "φθαρτα"
Η μπαταρια ειναι το θεμα,ΟΧΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.Ο ηλεκτροκινητηρας οντως δεν φθείρεται,άλλο αυτο ομως.

Η μπαταρια(ειτε μιλαμε για ηλεκτρικα,ειτε για ΜΕΚ)φθειρεται και πεφτει σε απόδοση ακόμη και αν το αυτοκίνητο βρισκεται σε ακινησία αφου αποθηκευει ενεργεια ΧΗΜΙΚΑ.
η σχεση των μπαταριων μολυβδου των μεκ με τις μπαταριες των ηλεκτρικων ειναι μικροτερη απο τη σχεση τανκ-ιχ.

Αλλο ενα μειονεκτημα των μπαταριοκινητων σε σχεση με τους ΜΕΚ,που φθειρονται συν τη χρηση και οχι συν τω χρόνω.
και οχι, οι μπαταριες των ev φθειρονται με τη χρηση, οχι με την ακινησια, εκτος αν μεινουν σε ακινησια οντας εντελως αδειες η εντελως γεματες. (οι μολυβδου αν μεινουν εντελως αδειες, μονο)
Οσο για τους αισθητηρες ειναι αλλο ζήτημα και ειναι θεμα προδιαγραφων απο ΕΕ κλπ προς τους κατακευαστες.Καπου εχουν νοημα και λογο ,καπου οχι.Στα πιο μοντερνα ΙΧ με ΜΕΚ οι περισσότεροι ειναι απλα περιττοι,στα παλιοτερα δεν υπήρχαν καν,πχ τα μοτερ ειχαν καρμπυρατερ.
παλι οχι. η πολυπλοκοτητα ηρθε με την εξελιξη. ατοι οι πολλοι αισθητηρες και λοιπα ηλεκτρονικα δινουν αποδοση και οικονομια, και αξιοπιστια που δεν υπηρχε με τα καρμπ. δεν ειναι περιττοι.

Κατι ακομη,τα στρατιωτικα οχηματα δεν ειναι αποκλειστικα ντηζελ.Στον Β' ΠΠ η Γερμανια πχ ειχε βενζινοκινητηρες στα τεθωρακισμένα.Το θεμα ειναι ΜΕΚ,ξαναλεω ΜΕΚ,και ακομη πιο γενικα υγρα καυσιμα.
ακομη θες να μιλαμε για τανκ; δεν καταλαβες ακομη οτι ειναι παντελως ασχετο το πως κινηται ενα τανκ με το πως κινηται ενα ιχ;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ερμής έγραψε: 24 Αύγ 2023, 01:05 Από τα 700 στα 200 υπάρχει μια μικρή απόσταση δε νομίζεις;
Προσωπικά τα 500-600 καρφί τα κάνω μια δυο φορές το χρόνο, ενώ τα 200-300 καμία εικοσαριά. Δεν ανήκω στο μέσο όρο χιλιομέτρων το γνωρίζω, αλλά θεωρώ πως σχεδόν όλοι οι Ελληνες θα κάνουν μία τρακοσαρα δύο τρεις φορές το χρόνο.
Δε λέμε όμως για τα επτακοσία, εδώ μιλάμε για τα τριακόσια σε ελληνικό δίκτυο χωρίς τπτ τρελές αναβάσεις και χωρίς να πιάνω αποστάσεις μεγαλύτερες σε μέρη που έχουν μόνιμη ανάβαση. Ε εκεί (μέχρι να φτιαχτεί ένα ικανοποιητικό δίκτυο φόρτισης) θα πηγαίνεις με τη πριζα παρακαλώντας κάπου να φορτίσεις και μετά να ψάξεις ξενοδοχείο να μείνεις το βράδυ μέχρι να πιάσει ένα 50% μέχρι να κοιμηθείς, να χέσεις, να πιεις ένα καφέ, να κανεις και τέσσερα πεντε τσιγάρα αργά αργά και ενώ εσύ θα έχεις σκάσει μια σαρανταρα κατελαχιστο για αμάξι, θα βλέπεις το χιουνται των χιλίων ευρώ να πίνει καφέ στον προορισμό του ενώ ήδη έχει φάει και τα σουβλάκια του από το προηγούμενο βράδυ.
Για αεροπλάνα τανκ καράβια δε ξέρω και εγώ δε μπορώ να πάρω θέση για κατί δε ξέρω στην πράξη. Μιλάω για πράγματα που ξέρω και έχω χρησιμοποιήσει.
Ξαναλαεω όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει συγκλίνουμε στο ίδιο.
Ηλεκτρικό είναι καλό για δεύτεροτριτο αυτοκίνητο που κινείται εντός πόλης και αφού έχεις δικό σου σπιτι/γκαραζ και δευτερευόντως εγκατάσταση για φόρτιση ev. Δε ξέρω ούτε έναν να έχει ev και να είναι το μοναδικό του όχημα και μάλιστα χωρίς δικό του σπίτι με γκαράζ.
Οι παράγοντες δεν είναι μόνο πρίζα /αυτοκίνητο, αντλια/αυτοκίνητο, υπάρχουν ένα σκασμός αλλά πράγματα. Αν ήταν όλα τόσο απλοϊκά, δε θα υπήρχε φτωχός, δε θα υπήρχε άρρωστος, δε θα υπήρχε εγκληματικότητα και θα ζούσαμε όλοι στην Εδέμ. Ναι τραβηγμένο παράδειγμα αλλά με τη λογική της απλοϊκης σκέψης, αυτή θα ήταν η σειρά των πραγμάτων.
+1.

Είδα ένα Τέσλα στην άδεια μου που έσκασε μύτη στην περιοχή που έκανα διακοπές. Δεν κινήθηκε εκατοστό για 5 μέρες και μετά δεν το ξαναείδα. Λογικά ο ιδιοκτήτης ήρθε και έφυγε με αυτό και στο ενδιάμεσο δεν το μετακίνησε γιατί εκεί τριγύρω δεν θα έπαιζε φορτιστής. Ωστόσο αν είναι να κάνεις διακοπές εκεί, χρειάζεσαι οπωσδήποτε όχημα. Νοίκιασε ή είχε πρόσβαση σε άλλο όχημα; Ποιος ξέρει;

Κι εγώ 700 χλμ μπορεί να τύχει να κάνω μία φορά το χρόνο και 300 άλλες 2-3 φορές. Και οι περισσότεροι γνωστοί μου που ξέρω κάτι ανάλογο. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την αγορά (και συντήρηση με ό,τι συνεπάγεται σε χώρους φύλαξης και φόρους) ενός δεύτερου οχήματος.

Έχουμε δρόμο ακόμα. Αρκετό δρόμο μέχρι να καλύπτει τις ανάγκες μεγάλου μέρους κόσμου το ηλεκτρικό σαν ένα και μοναδικό όχημα.

ΥΓ1. Κάπου σε προηγούμενες σελίδες έβαλε ο ταλαίπωρος όχημα 21.000 Ευρώ και είδα πανηγύρια για την τιμή. Εξακολουθούν να είναι πάρα πολλά χρήματα για ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα, ώστε να αποτελεί λύση. Όταν πέσει κάπου στα μισά, ναι. Όχι ακόμα.

ΥΓ2. Ασέβαστε, αυτό με τις πρίζες που υπάρχουν παντού δεν λέει τίποτα. Εδώ στον Πειραιά και τους γύρω δήμους η έλλειψη χώρου στάθμευσης είναι πραγματικό πρόβλημα για πολλές χιλιάδες ανθρώπων. Μάλλον οι περισσότεροι είναι αυτοί που δεν έχουν και το αφήνουν όπου να 'ναι στο δρόμο. Ούτε καν υπάρχουν δημόσιοι/δημοτικοί χώροι για να μπορούν να παρκάρουν και να φορτίζουν πάρα πολλά οχήματα αν τυχόν αποφάσιζαν να κάνουν οι χρήστες ξαφνικά τη μετάβαση.

ΥΓ3. Ο φίλος με το ηλεκτρικό τρίκυκλο είναι ενθουσιασμένος λόγω των χαμηλών καταναλώσεων για την μετακίνηση προς την εργασία του και μικρές εκδρομές στα πέριξ. Αλλά μέχρι εκεί. Επίσης έχει δικό του πάρκινγκ, δεύτερο όχημα και μηχανή. Δεν εξαρτάται από αυτό για μακρινές μετακινήσεις ή οικογενειακά ταξίδια.

ΥΓ4. Τι σόι προστασία του περιβάλλοντος θα επιτύχουμε όταν θα έχουμε πλήθος κόσμου με αναγκαστικά δεύτερο όχημα, δεν μπορώ να καταλάβω. Μου μοιάζει πολύ μεγάλη σπατάλη πόρων και χώρου κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Αυτό με τις μπαταρίες που πέφτουν είναι καμμιά σχέση με αυτό που νομίζει ο κόσμος, στην πραγματικότητα είναι κάτι σε στυλ 10% σε 10 χρόνια. Δηλαδη σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που κρατάει ο κόσμος τα αυτοκίνητα μέχρι να λιώσουνε, θα δεις τελικα ev με την ορίτζιναλ μπαταρία 20 χρόνων να πηγαίνουν μια χαρά, και τότε είναι που θα φύγουν ολονων τα κόμπλεξ και οι φοβίες. Ένα ev είναι ιδανικό αυτοκίνητο για λιώσιμο, απλά δεν το έχει πάρει ακόμα χαμπάρι ο κόσμος.

Ένα ΜΕΚ στο ίδιο διαστημα πέφτει περισσότερο σε ιπποδύναμη εμβέλεια και οικονομία.

ΥΓ τα ηλεκτρονικά δε χαλάνε ποτέ γιατί δεν έχουν τριβές ουτε κινούμενα μέρη. Άλλο ηλεκτρονικά και άλλο ηλεκτρικά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

talaipwros έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:27
Bazoomba έγραψε: 24 Αύγ 2023, 17:21 Εγω νομιζα οτι τα σερβις των ηλεκτρικων ειναι πανακριβα και οτι τα ηλεκτρονικα χαλανε κατα κανονα πιο ευκολα απο τα λαδοσιδερα της περασμενης δεκαετιας.
H Tesla λεει πρωτο σερβις στα 3 χρονια για να δουν τα φρενα και τιποτα αλλο.

Στο Leaf 70 χιλιαδες χιλιομετρα τωρα, 2 σερβις, " ελα μεγαλε ολα καλα 150 δωκε "
Σε κλέβουνε, ένα φίλτρο καμπίνας αλλάζουνε κάτω απ'το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συμπληρώνουν νερό στους υαλοκαθαριστήρες. Συντήρηση ηλεκτρικής σκούπας, ακου εκεί 150 ευρώ.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Μη στεναχωριέσαι θα τα μετακυλισει στους ενοικιαστές.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”