Lt Aldo Raine έγραψε: 24 Αύγ 2023, 08:55
Ασέβαστος έγραψε: 23 Αύγ 2023, 22:51ρε φιλε, πιασαμε κουβεντα για τανκ και αεροπλανα, δηλαδη ελεος, πως μπορω να απαντησω με μετρο; στις μαλακιες απαντας με κοντρα-μαλακιες.
Πολυ ευγενικά,σε αντιθεση με σενα,επαναλαμβανω το επιχειρημα μου:
Το κρατος ΔΕΝ υιοθετει τις μπαταρίες,οπως εκανε με τις ΜΕΚ,ουτε κανει καποια αποπειρα να τις εξελίξει,οπως εκανε με τους στροβιλοκινητηρες στον Β'ΠΠ.Δεν τους δινει να το πω έτσι "ψήφο εμπιστοσύνης" ως τεχνολογια για να ΚΙΝΗΣΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ.Και η βασικη ,εαν οχι αποκλειστικη,καβλάντα των κρατων ειναι ο ΠΟΛΕΜΟΣ,δλδ τα στρατιωτικα οχήματα πασης φυσης(φορτηγα,αρματα μαχης,αεροπλανα κλπ κλπ κλπ).
αρα ειναι ακαταλληλες για πολεμικα οχηματα. οπως ακριβως και οι βενζινοκινητηρες. τι επιχειρημα ειναι αυτο και γιατι εχει σχεση με την αυτοκινηση; αν ηταν επιχειρημα, δεν θα επρεπε να εχουμε βενζινοκινητα οχηματα.
Απλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ την τεχνολογια αυτη στα ΙΧ,και αποκλειστικα σε αυτα.Ουτε καν στα επαγγελματικα ανω των 3 τονων.Γιατι το γνωριζει οτι ειναι ΑΧΡΗΣΤΗ για να κινησει φορτιο της προκοπής σε απόσταση της προκοπης.Και ναι,για να κανει κανεις 700 χλμ.
μα αφου για ιχ ειναι καταλληλη αυτη η τεχνολογια. οχι τοσο για 3+τοννους. επισης δεν επιβαλλει δια νομου να κανεις 700κ με ηλεκτρικο. αμα δεν σου κανει, μην παιρνεις
Το δε επιχείρημα των μπαταριολατρών,οχι σε μένα αλλα γενικότερα,ποιο ειναι?Τιποτε.Μονο ενας "προοδευτικος" τεχνοφετιχισμος που εκδηλωνεται με κραυγες τυπου "ψεκ","αντιδραστικοι","τραμπικοι" κλπ κλπ σε οποιον φερει αντίρρηση,γραφήματα απο φεργκιουσονοκαθηγηταρέους και υποδείξεις για το ποσα χιλιομετρα κανει κανεις ή μαλλον ΠΡΕΠΕΙ να κανει για να "δικαιωνονται" οι μπαταρίες.
οικονομια στη μετακινηση, μηδενικες βλαβες και συντηρηση.α, ναι, και ΔΥΝΑΜΗ.
ΥΓ Παρεπιμπτοντως ενα σωρο κοσμος κανει 80-100 χλμ τη μερα για να παει στη δουλεια και να γυρισει σπιτι.Ο μεσος δε ταριφας κινουμενος εντος αστικου κυκλου κανει μινιμουμ 250,αν θυμαμαι καλα.
και μια χαρα ο μεσος ταριφας η εργαζομενος μπορει να κανει αυτα τα χλμ με ηλεκτρικο. ειδικα ταριφας, αν εχει που να το φορτιζει ειναι ανοητος να μην παρει ηλεκτρικο, οπως κανουν οι ταριφες παντου στον πλανητη.
αυτη ακριβως ειναι η καλυτερη φαση για ηλεκτρικο. κινηση μεσα σε πολη. και ο εργαζομενος, για αυτες του τις μετακινησεςι εχει να κερδισει πολλα αν επιλεξει ηλεκτρικο. ειδικα αν δεν εχει αναγκες για 700χλμ τη μερα, οπως το 99% των πολιτων. αν εχει αναγκες για ταξιδια που κανουν οι περισσοτεροι, 200-300-400 χλμ, ας τις ζυγισει, να μετρησει υπερ και κατα και να αποφασισει.