Σελίδα 31 από 39
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 01:58
από mao mao
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 01:41
Είναι απολύτως σίγουρο ότι έχεις κάνει λάθη μεγαλύτερα από το να στείλεις ένα μη θελημένα προκλητικό email.
δεν γράφονται καταλάθος αυτά που έγραψε η κυρία στο email. Δεν της ξέφυγε κάτι. Έγραψε ένα αισχρό email προς τους υπαλλήλους, και το χειρότερο για μένα είναι οτι ήταν και απειλητικό. Αν δεν συμμορφωθείτε θας σας ρουφιανέψει ο mystery shopper.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:03
από hellegennes
Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Μαρ 2019, 01:51
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 01:41
Είναι απολύτως σίγουρο ότι έχεις κάνει λάθη μεγαλύτερα από το να στείλεις ένα μη θελημένα προκλητικό email.
Όχι, δεν έχω κάνει ποτέ τόσο χοντρό λάθος. Αλλά η αλήθεια είναι ότι εγώ αν έκανα υπάρχει μια περίπτωση να τη γλίτωνα γιατί δεν είμαι τόσο ψηλά στην ιεραρχία ώστε να με θεωρούν "η εταιρεία", ή "η διοίκηση".
Το άλλο που λες είναι τελείως άσχετο. Καταφανώς δεν ξέρεις πώς δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ αν θεωρείς ότι το να είσαι περιφερειακός διευθυντής έχει την παραμικρή σχέση με την οικονομική επίδοση των καταστημάτων.
Καταφανώς. Έχεις ήδη γκουγκλάρει τα καθήκοντα του περιφερειακού διεθυντή σουπερμάρκετ να υποθέσω;
Όχι, έχω άμεση σχέση με τον χώρο. Δεν χρειάζομαι κανένα γκουγκλ να μου πει ποια είναι τα καθήκοντά του. Επίσης έχω 2 γνωστούς που κατείχαν αυτήν την θέση σε 3 διαφορετικές μεγάλες αλυσίδες και ξέρω ακριβώς τι έκαναν. Πέρα απ' αυτό όμως, γνωρίζω με λεπτομέρειες πώς δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ. Όλοι μου οι προμηθευτές είναι ταυτόχρονα προμηθευτές σούπερ μάρκετ. Δεν ξέρω κατά πόσο σού έχει περάσει απ' το μυαλό.
Αλλά θα με ενδιέφερε να μάθω τι φαντάζεσαι ότι κάνει και με ποιον τρόπο μπορεί να επηρεάσει την οικονομική απόδοση, γιατί σε είδα να προβαίνεις στο πήδηγμα της λογικής πολύ άνετα, χωρίς ίχνος αμφιβολίας.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:06
από Dwarven Blacksmith
Ναι φαντάζομαι ότι κάποιος που στέλνει συμβουλές για τις επιδόσεις των υπαλλήλων στις πωλήσεις, είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις.
Όχι λες;
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:08
από hellegennes
Υπεύθυνος για τις πωλήσεις είναι ο υπεύθυνος πωλήσεων. Ο οποίος στις μεγάλες αλυσίδες δρα βάσει συγκεκριμένου σχεδίου που αποφασίζεται στρατηγικά από την διοίκηση. Ο περιφερειακός διευθυντής δεν είναι τίποτα απ' όλα αυτά.
Άρα ίσως θα έπρεπε να φαντάζεσαι λιγότερο και να διατυπώνεις περισσότερες επιφυλάξεις για τα συμπεράσματά σου.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:09
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 02:08
Υπεύθυνος για τις πωλήσεις είναι ο υπεύθυνος πωλήσεων. Ο οποίος στις μεγάλες αλυσίδες δρα βάσει συγκεκριμένου σχεδίου που αποφασίζεται στρατηγικά από την διοίκηση. Ο περιφερειακός διευθυντής δεν είναι τίποτα απ' όλα αυτά.
Άρα έστειλε για κάτι που δεν είναι καν η δουλειά της;
Μη χειρότερα, γιατί δεν απολύθηκε και αυτός που την προσέλαβε;
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:13
από hellegennes
Οι πωλήσεις σε ένα ΣΜ είναι αυτόματες. Ο καταναλωτής εξυπηρετείται μόνος του. Η διεύθυνση αφορά την διοίκηση, εποπτεία και λειτουργία του συστήματος όχι τις πωλήσεις. Και εννοείται πως ό,τι αφορά τις πωλήσεις αποφασίζεται κεντρικά και ισχύει για όλα τα καταστήματα, όπως προωθητικές ενέργειες, events, κτλ.
Το γιατί δεν απολύθηκε αυτός που την προσέλαβε μπορείς να το ρωτήσεις στα My Market.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:14
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 02:13
Οι πωλήσεις σε ένα ΣΜ είναι αυτόματες. Ο καταναλωτής εξυπηρετείται μόνος του.
Οκ για ένα λεπτό νόμιζα ότι ήξερες τι έλεγες.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:16
από hellegennes
Ανυπομονώ να μάθω την πραγματικότητα που ισχύει στο μυαλό σου για το πώς εξυπηρετείται ο καταναλωτής σε ένα ΣΜ.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:24
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 02:16
Ανυπομονώ να μάθω την πραγματικότητα που ισχύει στο μυαλό σου για το πώς εξυπηρετείται ο καταναλωτής σε ένα ΣΜ.
Στο μυαλό της διοίκησης πάντως οι υπάλληλοι παίζουν ρόλο αφού έγιναν 2 επικοινωνίες για αυτό το θέμα. Μπορείς να δώσεις μια εξήγηση γι αυτό;
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:29
από hellegennes
Οι υπάλληλοι παίζουν ρόλο στην εικόνα της επιχείρησης. Στις πωλήσεις παίζουν απολύτως μηδενικό ρόλο. Κανείς δεν πρόκειται να μην ξαναπάει σε ένα ΣΜ που πηγαίνει επειδή η ταμία έχει κατεβασμένα μούτρα.
Το όλο ζήτημα είναι καθαρά corporate μόδα-μαλακία: να έχετε πλαστικό χαμόγελο κι έτσι.
Αλλά επιμένω να θέλω να μάθω με ποιον τρόπο δεν είναι αυτόματη η εξυπηρέτηση σε ένα ΣΜ.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 02:32
από mao mao
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 02:29
Οι υπάλληλοι παίζουν ρόλο στην εικόνα της επιχείρησης. Στις πωλήσεις παίζουν απολύτως μηδενικό ρόλο. Κανείς δεν πρόκειται να μην ξαναπάει σε ένα ΣΜ που πηγαίνει επειδή η ταμία έχει κατεβασμένα μούτρα.
είσαι εντελώς άσχετος με marketing, πωλήσεις κλπ.
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 03:49
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Τελικα ειναι χοαξ που σκαρφιστηκαν οι αριστεροι αλλα τα τσακαλια απ'την δεξια, ως διανοητικα ανωτεροι, το καταλαβαν αμεσως ή οντως συνεβη?
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 04:46
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oχι ειναι αλλη μια περιπτωση που ο επιχειρηματιας εργοδοτης πεφτει θυμα καποιου κακου υπαλληλου
Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 06:13
από Naida
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μαρ 2019, 20:31
Naida έγραψε: 08 Μαρ 2019, 20:09
ΓΑΛΗ έγραψε: 08 Μαρ 2019, 19:47
Για την ίδια εργασία δεν πληρώνονται λιγότερο.
Οι διαφορές προκύπτουν από την ιεραρχική θέση και από τα ποσοστά ανεργίας, που είναι ψηλότερα στις γυναίκες.
Πράγμα που είναι απολύτως λογικό.
Αν είναι με ένσημα κανονικά όντως πληρώνονται το ίδιο. Αν είναι μαύρα ότι θέλει κάνει ο εφέντς.
καταγγελω οτι στη βιομηχανια πορνο πληρωνωνται πολυ περισσοτερο απο τους αντρες.
Κι εδώ πιστεύω παίζει πολύ αν είναι μαύρα

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 06:59
από enaon
ST48410 έγραψε: 08 Μαρ 2019, 23:31
hellegennes έγραψε: 08 Μαρ 2019, 23:25
Ή μπορεί να είναι απλά άτομο με όχι ιδιαίτερα μεγάλη ευφυΐα και να μην αντιλαμβανόταν καν γιατί είναι προκλητικά αυτά που έγραψε. Συναντάω κάθε μέρα τέτοια άτομα. Σε κάθε περίπτωση, υπερεκτιμάτε την δυνατότητά της να βρει σύντομα ξανά δουλειά.
Αναλογίσου ότι μπορεί να κατακεραυνώνεις ένα άτομο που γεννήθηκε με χαμηλή νοημοσύνη και μιλάς γι' αυτό που έκανε σαν να ήταν κανένα τρομερό έγκλημα, ενώ ήταν απλώς ένα χαζό email. Δεν μιλάμε καν για διαταγές ή επεμβάσεις.
Συμφωνώ. Επίσης εκπλήσσομαι που εκπλήσσονται οι περισσότεροι με τέτοιου είδους οδηγίες. Οι ελληνικές μικροεπιχειρήσεις δεν είναι μικρογραφίες της Microsoft και της Apple. Αν πέσεις στο μέσο αμόρφωτο αφεντικό που την έχει δει CEO ή στον γιο ανιψιό κλπ προϊστάμενο τέτοιου είδους παρατηρήσεις και διαταγές είναι καθημερινό φαινόμενο, στο μιλητό βέβαια και όχι εγγράφως. Η συγκεκριμένη πλήρωσε κυρίως την αρνητική δημοσιότητα που έλαβε το θέμα.
περίεργα τα λέτε ρε παιδιά. Και στις πολυεθνικές τα ίδια γίνονται όσο ξέρω στην Ελλάδα. Έρχονται μέμο και περνάνε αφιλτράριστα, σαν το σημαντικό να είναι να περάσει το μέμο και όχι το μήνυμα. Πολλές φορές περνάνε στα αγγλικά σαν να είναι πιο σωστό έτσι, πιο επαγγελματικό. Δεν ξέρω αν φταίει η χαμηλή νοημοσύνη που λέει ο χέλης ή οι συγγενικές σχέσεις ή απλά βγαίνει απο μέσα μας σε κάποιους κλπ, σε κάθε περίπτωση είναι λάθος άνθρωποι σε λάθος θέση, η διεύθυνση θέλει ικανότητα φιλτραρίσματος.
γενικά το πόστ του χέλη είναι λίγο παράνοια. Μας ζητάει να μην νευριάζουμε με την διεύθυνση γιατί μπορεί να είναι ηλίθιοι, δεν φταίνε εκείνοι. Φοβάμαι οτι τα λέει για να μην νευριάζουμε με τον τσίπρα.
