Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:26
Ζούμε μεγάλες στιγμές στο φόρουμ.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14
Όχι είναι τύπος.
Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.
Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;
Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).
Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
Έχεις πυρετό;Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
τωρα, λες μπορουμε να πουμε οτι η εκφραση "απο τις 3 σοκολατες" σημαινει "συνολο" η οχι;
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
τελεια αν αληθεια το καταλαβαινεις. Τα μαθηματικά ειναι εργαλειο, δεν μας νοιαζει τι και πως το ζητάει η ασκηση, αν ενα παιδί τα χρησιμοποιεί σωστά αλλα αλλιως, του αρμόζει έπαινος οχι παρατήρηση, παρατήρηση μόνο αν δεν μπορει να δει και τον δρόμο του βιβλίου.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:31 Τα βλέπεις τα μεγάλα τα γράμματα; Η άσκηση αυτο ζητάει από τα παιδάκια.
Δεν ζητάει τα προηγούμενα. Είναι σωστά τα προηγούμενα; Ναι φυσικά. Δεν είναι όμως αυτά που ζητάει η άσκηση.
οποτε οταν αναφερεσαι σε 3/8 των σοκολατων, πληθυντικος, αναφερεσει σε 3/8 του συνολου;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14
Όχι είναι τύπος.
Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.
Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;
Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).
Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
τα παιδιά τα διαβάζουν οι μεγάλοι.stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:33 Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας.
εχεις δικιοenaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
- Σταμάτα να τρως τις σοκολάτες με τις οποίες κάνουμε μάθημα!!!
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:28μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:
για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.
τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),
ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.