Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
και όμως δίκιο έχεις, το ραβ μέχρι το 2000 ειναι κακό τζιπ, όχι σουβ. Ίσως το hrv είναι το πρώτο κανονικό συβ, να έχει στοιχεία s στο suv δηλαδή, δεν το είχα σκεφτεί.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 03:15
από enaon
ρε παιδιά μια άσχετη ερώτηση. Βλέπει κανείς άλλος οτι η μερσεντέζ έχει προσλάβει γενικά ανθρώπους απο το μπουρνάζι;
Λαμπάκια, φωτάκια, μόνο στις ζάντες δεν έχουν βάλει. Είμαι σίγουρος πλέον οτι το επόμενο αυτοκίνητο που θα δω με νέον απο κάτω δεν θα είναι πατέντα, θα ειναι μερσεντέζ επίσημη. Το έχει παρατηρήσει κάνεις ή είναι ιδέα μου; Εγώ νομίζω οτι αν το έκανε κανένας κορεάτης κλπ θα γελάγανε και οι πέτρες, αλλά τώρα είναι λίγο περίεργο.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 03:23
από dna replication
enaon έγραψε: 30 Ιαν 2019, 02:54
το ραβ ήταν που άνοιξε την κατηγορία νομίζω.
και όμως δίκιο έχεις, το ραβ μέχρι το 2000 ειναι κακό τζιπ, όχι σουβ. Ίσως το hrv είναι το πρώτο κανονικό συβ, να έχει στοιχεία s στο suv δηλαδή, δεν το είχα σκεφτεί.
το ραβ ήταν ακόμη τζιπάκι (καλό όμως στο δρόμο). Όταν είδα τότε πρώτη φορά το HRV , το θυμάμαι ακόμη, στη Χ. Τρικούπη στη Κηφισιά είπα ωωωπ, τι είναι τούτο? ήταν κάτι εντελώς νέο για τότε, καινοτομία, αμαξι playmobil. Σαν ψηλωμένο και πεπλατυσμένο punto εκείνης της εποχής μου φαινότανε από πίσω, με ένα ωραίο "νευρο" να κόβει τον όγκο
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 03:37
από enaon
εγώ όταν το είχα πρωτοδεί είχα πεί τι μαλακία ειναι αυτή; Μετά το κάνανε λίγο πιο κακό και το μάκρυναν λίγο, μαύρο με φιμέ μοιάζει λίγο σαν μκρογραφία τζακ μπάουερ κλπ και τελικά μου αρέσει. Αλλά πέρα από την εμφάνιση, και το σχ4 της σουζουκι/φιατ ήταν παρόμοιο και το νέο μικρό vw νομίζω, αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ πρακτικά νομίζω γιατί είναι ευρύχωρα και ικανά μικρά αμάξια.
πάντως το ηρβ ειναι πολύ παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο, σκεφτόμουν που το 08 έκανα σβούρες στο χιόνι στην άδεια Κηφισίας και πήγα στο γιουτιούμπ να δω την διαφήμιση του joy machine που είχαν.
dna replication έγραψε: 30 Ιαν 2019, 02:23
αλλά όταν με 90χαω πας να βγεις απο αυτοκινητόδρομο σε ομαλή έξοδο και αρχίζει να κουνάει το πίσω και μετά ολόκληρο και χέζεσαι πάνω σου,
Παιδιά εγώ έχω ένα hrv, μικρό σε μήκος, οριακά 4 μέτρα, πολυ πιο μικρό απο ένα φοκους, λίγο πιο μακρύ από ένα 106
Ή το hrv ειναι φοβερό σουβακι ή δεν έχετε οδηγήσει κανένα γενικά, ή είσαστε σουμάχερ και μπαίνετε εθνική με τις πόρτες, αυτα που λέτε πάντως δεν συμβαίνουν, κρατάνε μια χαρά.
παντού όσο γίνεται εννοώ με ένα όχημα, δηλαδή σε όλους τους δρόμους της Αθήνας για παράδειγμα, κανονικό οφροαδινγκ, όχι σαν αυτούς με τις σαυρες που τα μισά στενά τα ξέρουν απ'έξω γιατί αφήνουν κομματάκια πλαστικό απο τον προφυλακτήρα κλπ
τάδε έφη ο άνθρωπος που έχει γυρίσει όλη την Αθήνα με μονόροδο, αλλά κατά τ΄άλλα χρειάζεται SUV για να οδηγήσεις στην Αθήνα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 09:45
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 30 Ιαν 2019, 02:08
Εγώ απο την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αμάξια που δεν είναι σουβ.
Ετσι και αλλιώς οι μηχανές είναι για την χαρά της οδήγησης, τα αμάξια είναι για να πάνε παντού όσο γίνεται, σούβ σηλαδή.
οχι ρε. οι μηχανες ειναι για να σε πηγαινουν παντου. τα αυτοκινητα ειναι για να κουβαλανε πραματα. και τα σουβ, μαπα ειναι. αγροτικο με καροτσα, μονο.
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:00
Αλλά αυτό που με είχε εξοργίζει πραγματικά, ήταν ότι άλλαξα καμία δεκαπενταριά φορές πολλαπλασιαστη μέσα σε 1-2 χρόνια.
Και όπως αποδείχθηκε στο τέλος, χωρίς λόγο.
πολλοί καμμένοι πολλαπλασιαστές από λάθος διάκενο στο μπουζι . Μεγαλύτερο απ'ότι πρέπει, καίγονται. Οι αντιπροσωπείες του VW γκρουπ πχ έμαθαν στα κεφάλια ανυποψίαστων ιδιοκτητών
Στο φόκους το πρόβλημα ήταν άλλο.
Ή φυσα του πολλαπλασιαστη ήταν σχετικά κοντή, δεν είχε αέρα.
Και σε κάποιο απότομο σταματα-ξεκινά ξεκουμπωνε, επειδή τεντωνε, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να δείχνει πολλαπλασιαστη. Είχε τύχει να αλλάξω τρεις πολλαπλασιαστες σε δέκα μέρες.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 10:35
από enterprise-psi
Και τα τέσσερα ωραία αμάξια είναι. Τώρα με την παγκοσμιοποίηση και το κυνήγι του κέρδους, με κοινά πατώματα και μεταδόσεις, που ξέρεις ποιο θα βγάλει πρόβλημα;
Ας πουμε τα Volvo υποτίθεται είναι αξιόπιστα, αλλά έβγαλε μια χαζή βλάβη του πάτερα μου στις ταχύτητες. Θα μου πεις έχουν περάσει 15 χρόνια και είναι η πρώτη βλάβη. Όπως το ψάξαμε με τους σειριακούς αριθμούς βρήκαμε οτι το συγκεκριμένο έχει σασμάν Renault
To corolla του αδερφού μου , αγορασμένο το 2001 , κοντεύει τα 300.000 και μοναδική βλάβη (;) έχει εναν αισθητήρα λάμδα.
Ένας θείος έχει ενα φόκους, κάπου στους ολυμπιακούς το πήρε, και το έχει για αμάξι οικοδομής, μόνιμα εργαλεία μέσα, άπειρα χιλιόμετρα, δεν του έχει βγάλει κάτι.
Ενα ι10 ενός φίλου που έχει ψιλικατζίδικο, και πηγαίνει σχεδόν καθημερινά μάκρο και το γεμίζει μέχρι πάνω, επίσης έχει μηδέν βλάβες, αλλά το αμάξι είναι 15 χρονών και το ταμπλό του δείχνει οτι είναι 150 χρονών.
Το δικό μου το Fiesta , άστο , τα τελευταία 5 χρόνια έχει κάνει 4000 χιλιόμετρα, δεν το υπολογίζουμε. Ούτε αυτό έχει βγάλει την παραμικρή ζημιά, από το 2005. Αλλά έχει τα σπαστικά του. ΝΑ αλλάξεις ένα φίλτρο αερα, πρέπει να βγάλεις 15.250 βίδες. Σκεφτόμουν να του βάλω ενα Android Box, ηχοσυστημα , αλλά πρέπει να βγει όλο το σαλόνι , που λέει ο λόγος
Όποιο μοντέλο και να διαλέξεις, θα γράψεις στο google "issues with ..." και θα σου βγάλει αμέτρητες σελίδες.
Οποτε τράβα αντιπροσωπείες, κάτσε τουλάχιστον μια ώρα μέσα στο αμάξι και χάζευε , και πάρε όποιο σου αρέσει. Πάρε αυτό που θα του ρίχνεις κλεφτές ματιές οταν το έχεις παρκάρει και φεύγεις .
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2019, 10:39
από Ερμής
Φοκους είχαμε μια δόση για τους πωλητές.
Ελάχιστες ζημιές. Πολύ κλή οδηγική συμπεριφορά. Σκυλί.
enaon έγραψε: 30 Ιαν 2019, 02:08
Εγώ απο την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αμάξια που δεν είναι σουβ.
Ετσι και αλλιώς οι μηχανές είναι για την χαρά της οδήγησης, τα αμάξια είναι για να πάνε παντού όσο γίνεται, σούβ σηλαδή.
οχι ρε. οι μηχανες ειναι για να σε πηγαινουν παντου. τα αυτοκινητα ειναι για να κουβαλανε πραματα. και τα σουβ, μαπα ειναι. αγροτικο με καροτσα, μονο.
Εσυ μπορει να κανεις πλακα,αλλα για την επαρχια και στην κατασταση που ειναι πια το οδικο δικτυο,τα καινουργια διπλοκαμπινα γαμουν!
Σκεπαζεις την καροτσα με αυτα τα πλαστικα καλυμματα που εχουν βγαλει γι αυτον τον σκοπο και εχεις και τεραστιο χωρο αποσκευων.
Οι δρομοι πια χωρις πλακα ειναι λες και εχουν βομβαρδιστει.
Λαστιχα,αμορτισερ και γενικα ολο το αυτοκινητο γαμιεται.
Μη τρωτε ρε το παραμυθι που σας πασαρουν.
Απο τη μια βγαζουν σκαρτο το 208 και απο την αλλη στην κατηγορια των small SUVs το 2008 ειναι δευτερο πλησιαζοντας το απολυτο (99,4%)!
Τωρα,πως γινεται το 208 να ειναι μαπα οταν ειναι ακριβως ιδιο με το 2008 (μονο το υψος αλλαζει) μονο ο Θεος το ξερει!!!
Φαινεται οταν το αυτοκινητο ψηλωνει γινεται πιο γερο!!!
enaon έγραψε: 30 Ιαν 2019, 02:08
Εγώ απο την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αμάξια που δεν είναι σουβ.
Ετσι και αλλιώς οι μηχανές είναι για την χαρά της οδήγησης, τα αμάξια είναι για να πάνε παντού όσο γίνεται, σούβ σηλαδή.
οχι ρε. οι μηχανες ειναι για να σε πηγαινουν παντου. τα αυτοκινητα ειναι για να κουβαλανε πραματα. και τα σουβ, μαπα ειναι. αγροτικο με καροτσα, μονο.
Εσυ μπορει να κανεις πλακα,αλλα για την επαρχια και στην κατασταση που ειναι πια το οδικο δικτυο,τα καινουργια διπλοκαμπινα γαμουν!
Σκεπαζεις την καροτσα με αυτα τα πλαστικα καλυμματα που εχουν βγαλει γι αυτον τον σκοπο και εχεις και τεραστιο χωρο αποσκευων.
Οι δρομοι πια χωρις πλακα ειναι λες και εχουν βομβαρδιστει.
Λαστιχα,αμορτισερ και γενικα ολο το αυτοκινητο γαμιεται.
μοιαζει σαν να κανω πλακα, αλλα δεν κανω πλακα.
για τετοιο ψαχνομαι τωρα, επαγγελματικο, τα καυσιμα εξοδα επιχειρησης, τελη ενα κατοσταρικο για διομισι λιτρα, ντιζελ.... ο μονος λογος που δεν εχω ηδη, ειναι οτι μεχρι προσφατα δεν επιτρεποταν να ρυμουλκω βαρκα με επαγγελματικο, αλλα μαθαινω οτι αυτο αλλαξε.
λιγο πιπα ειναι το μεγεθος, δεν κανει το ρημαδι για καθε μερα στην πολη, θελει και ενα δευτερο, μικρο. απο την αλλη, αν δω οτι το καλοκαιρι την παλευω με τις μετακινησεις του παιδιου με τη μηχανη, ισως δεν χρειαστει. δε βγαινει ρε γαμωτη και κανα ηλεκρικο, πολυ μικρο και πολυ φτηνο...