Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2019, 20:11
Ο ταβερνιάρης σου χρεώνει το κουβέρ, δεν κόβει αποδείξεις, νερώνει το κρασί... το ρεύμα θα σου δώσει τσάμπα; 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ένα πράμα θα σε πω μόνο, ο λεβιές είναι ειδικά φτιαγμένος για λεσβίες.
ε, ας σε χρεωσει ενα 5ευρω, κουτουρου, αν δεν εχει βαλει μετρητη. σιγα.Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 20:11 Ο ταβερνιάρης σου χρεώνει το κουβέρ, δεν κόβει αποδείξεις, νερώνει το κρασί... το ρεύμα θα σου δώσει τσάμπα;![]()
Αντε να δουμε τι αλλο θ ακουσω εδω μεσα.Αντε να δουμε.Gherschaagk έγραψε: 01 Μαρ 2019, 20:11Από Τρίπολη πας Αθήνα οδικώς. Από Αθήνα για Θεσσαλονίκη αεροπορικώς, από Θεσσαλονίκη για Σέρρες οδικώς. Σιγά μην οδηγήσει κάποιος από Τρίπολη μέχρι Σέρρες.stergiosbik έγραψε: 01 Μαρ 2019, 19:32 Οπως το ειπες.
ΑΝ και ΟΤΑΝ.
Αλλα και παλι υπαρχουν θεματα.
Μενεις Τριπολη και πρεπει να πας Σερρες.
Για πες.
Τι να κλασουν 500χλμ για τετοιο ταξιδι;Ποτε υπολογιζεις να φτασεις;
Με βενζινη-πετρελαιο η αυτονομια ειναι απεριοριστη στην ουσια.
Πρωτα παραδιδεις πνευμα εσυ.
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 19:30 Εγώ πιστεύω πως όταν βρεθεί αξιόπιστη πηγή ενέργειας με ταχεία φόρτιση τότε θα μπουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σοβαρά στον χώρο του ηλεκτρικού.Μέχρι τότε θα βγάζουν κανένα ηλεκτρικό για τους ηλεκτρογκατζετάηδες.
έχεις και άλλα ωραία νέα από Κίνα πέρα απο τα πολεσταρ;
Ειναι μια ρετρο πινελια για να βαζεις οπισθεν η να αλλαξεις ταχυτητες στο σπορ προγραμμα
Άρα ΘΑ έχει 10-20% του όγκου πωλήσεων που έχει ΤΩΡΑ η Τέσλα.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 18:00Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 17:55 Και λοιπόν; Τι παραγωγή θα έχει ξέρουμε;
Πανω από 500 χιλιάδες το χρόνο ή καμιά δεκαριά;
50-100.000 τον χρονο
πλάκα δεν έχει αυτό; Η ίδια ομάδα που το 10 ήταν για πέταμα, το 19 είναι θηρίο στα αλήθεια. Έχει ενδιαφέρον να διαβάσει κάποιος την συνέντευξη που έδωσε ο σεο τους, που εξηγούσε τι άλλαξε με τους κινέζους σε σχέση με τους αμερικάνους στην βόλβο.
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 21:59Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 19:30 Εγώ πιστεύω πως όταν βρεθεί αξιόπιστη πηγή ενέργειας με ταχεία φόρτιση τότε θα μπουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σοβαρά στον χώρο του ηλεκτρικού.Μέχρι τότε θα βγάζουν κανένα ηλεκτρικό για τους ηλεκτρογκατζετάηδες.
Εχεις μεινει πισω
Τα μεγαθηρια της αυτοκινησης θα εχουν στην γκαμα τους παρα πολλα μοντελα στο αμεσο μελλον
Ο Ελον ο Μασκ με τα δυο μοντελα τον ηπιε
To Polestar2 ειναι ανταγωνιστης του Model3Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:10Άρα ΘΑ έχει 10-20% του όγκου πωλήσεων που έχει ΤΩΡΑ η Τέσλα.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 18:00Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 17:55 Και λοιπόν; Τι παραγωγή θα έχει ξέρουμε;
Πανω από 500 χιλιάδες το χρόνο ή καμιά δεκαριά;
50-100.000 τον χρονο