Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09
Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Επειδή οι τεχνολογίες και τα κόστη αλλάζουν, θα πρότεινα να κάνουμε τη σύγκριση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τότε και σήμερα. Διότι έχουμε καταντήσει να πληρώνουμε την ακριβότερη τηλεφωνία στην ΕΕ. Μάλιστα, οι λογαριασμοί της DT στη Γερμανία έχουν φθάσει να είναι πιο φθηνοί από τους αντίστοιχους της θυγατρικής της στην Ελλάδα, όταν μάλιστα το εργατικό κόστος στη χώρα μας παίζει να είναι το μισό της Γερμανίας...
Αλλά σιγά μην κάτσετε να σκεφτείτε. Πληρώνει ο ΟΤΕ τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ και τρώτε ό,τι σας ταΐζουν...
Μην γράφεις παπαριές ρε.
Δεν είπα πουθενά ότι είναι ιδανικά σήμερα ή ότι πληρώνουμε τα λιγότερα, λέω ότι η σχέση κόστους - εξυπηρέτησης έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από τον ιδιωτικοποιημένο ΟΤΕ.
Εσύ που κάθεσε και σκέφτεσαι και δεν σε ταΐζουν τα ΜΜΕ μπορεί να νοσταλγείς τον ΟΤΕ των 80ς.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 14:58
Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος
Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.
πλάκα έχει που νομίζουμε οτι η φραπόρτ ειναι ιδιωτική πάντως
Τι σχέση έχει η φραπόρτ με την ράιαν αίρ.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:38
από ΜπλεΜπουμπυς
Επιβατης της Ryanair
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:39
από Εμπεδοκλής
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:36
Μην γράφεις παπαριές ρε.
Δεν είπα πουθενά ότι είναι ιδανικά σήμερα ή ότι πληρώνουμε τα λιγότερα, λέω ότι η σχέση κόστους - εξυπηρέτησης έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από τον ιδιωτικοποιημένο ΟΤΕ.
Εσύ που κάθεσε και σκέφτεσαι και δεν σε ταΐζουν τα ΜΜΕ μπορεί να νοσταλγείς τον ΟΤΕ των 80ς.
Μην ξεχνάμε ότι τα 80ς ο ΟΤΕ δεν πωλούσε συμβόλαια internet. Να τα λέμε όλα συναγωνιστή...
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Βολές ΝΔ κατά κυβέρνησης για τη διακοπή πτήσεων της Ryanair
Από το 2016. Απολαύστε υπεύθυνα.
«Μετά από 25 -είκοσι πέντε- επιστολές της, που έμειναν αναπάντητες από την Κυβέρνηση, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, αποφάσισε να τερματίσει το καλοκαιρινό πρόγραμμα των πτήσεών της προς τη χώρα μας.
»Ο ελληνικός τουρισμός χάνει, κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια του, εκατομμύρια επιβατών – τουριστών.
Ποιός ελληνικός τουρισμός ρε μαλάκα, εδώ τους στείλανε Ρουμανία, και τρέχανε να τους μαζέψουν. Η διάσωση του Επιβάτη Ράιαν έγινε.
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:38
Επιβατης της Ryanair
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:09
Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;
Επειδή οι τεχνολογίες και τα κόστη αλλάζουν, θα πρότεινα να κάνουμε τη σύγκριση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τότε και σήμερα. Διότι έχουμε καταντήσει να πληρώνουμε την ακριβότερη τηλεφωνία στην ΕΕ. Μάλιστα, οι λογαριασμοί της DT στη Γερμανία έχουν φθάσει να είναι πιο φθηνοί από τους αντίστοιχους της θυγατρικής της στην Ελλάδα, όταν μάλιστα το εργατικό κόστος στη χώρα μας παίζει να είναι το μισό της Γερμανίας...
Αλλά σιγά μην κάτσετε να σκεφτείτε. Πληρώνει ο ΟΤΕ τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ και τρώτε ό,τι σας ταΐζουν...
Μην γράφεις παπαριές ρε.
Δεν είπα πουθενά ότι είναι ιδανικά σήμερα ή ότι πληρώνουμε τα λιγότερα, λέω ότι η σχέση κόστους - εξυπηρέτησης έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από τον ιδιωτικοποιημένο ΟΤΕ.
Εσύ που κάθεσε και σκέφτεσαι και δεν σε ταΐζουν τα ΜΜΕ μπορεί να νοσταλγείς τον ΟΤΕ των 80ς.
Ο κρατικός ΟΤΕ είχε πολύ φθηνότερες τιμές (ίσως ακόμα και αν τις αποπληθωρίσεις) και κέρδη 900 εκατομμύρια (σε ευρώ) το 1999 έχοντας πολύ περισσότερους υπάλληλους και ήταν υπερδύναμη στα Βαλκάνια. Ήταν εργαλείο ανάπτυξης. Από τότε που γερμανοποιήθηκε συρρικνώθηκε.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:41
από Εμπεδοκλής
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:35
Οι λεγόμενες ανεξάρτητες αρχές μειώνουν την εθνική κυριαρχία. Επομένως σαν υποσύνολο της τρόικας το βλέπω.
Οι ανεξάρτητες αρχές είναι κρατικοδίαιτοι τύποι που θυμίζουν τους μεσάζοντες. Είτε κάτι πουληθεί ακριβά, είτε φθηνά αυτοί θα πληρωθούν και από τον πωλητή και από τον αγοραστή...
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:42
από ΜπλεΜπουμπυς
αφιερωμενο στους επιβατες της Ryanair που προσγειώθηκαν στην Τιμισοάρα αντι στην Θεσσαλονικη
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:35
Οι λεγόμενες ανεξάρτητες αρχές μειώνουν την εθνική κυριαρχία. Επομένως σαν υποσύνολο της τρόικας το βλέπω.
Οι ανεξάρτητες αρχές είναι κρατικοδίαιτοι τύποι που θυμίζουν τους μεσάζοντες. Είτε κάτι πουληθεί ακριβά, είτε φθηνά αυτοί θα πληρωθούν και από τον πωλητή και από τον αγοραστή...
Για εμένα είναι όργανα των Γερμανών. Να φανταστείς ότι το ταμείο του κράτους ανήκει σε ανεξάρτητη αρχή (ΑΑΔΕ).
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:42
από Εμπεδοκλής
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:40
Ο κρατικός ΟΤΕ είχε πολύ φθηνότερες τιμές (ίσως ακόμα και αν τις αποπληθωρίσεις) και κέρδη 900 εκατομμύρια (σε ευρώ) το 1999 έχοντας πολύ περισσότερους υπάλληλους και ήταν υπερδύναμη στα Βαλκάνια. Ήταν εργαλείο ανάπτυξης. Από τότε που γερμανοποιήθηκε συρρικνώθηκε.
Φαντάσου μη κρατική εταιρεία να έστηνε σήμερα δίκτυο. Περιοχή με λιγότερους από 10.000 κατοίκους δεν θα είχε τηλέφωνο...
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:44
από Υδράργυρος
talaipwros έγραψε: 05 Ιαν 2019, 14:47
ρε ψεφταρα των 0.60, που λεει το αρθρο οτι ηταν φτηνοτερα στην τιμισοαρα;
για καιρικες συνθηκες λεει το αρθρο
Θα εχει πιο φθηνα τελη η τιμισοαρα συγκτινομενη με τα γερμανικα αεροδρομια της ελλαδας. Η σωτηρια μας προχωραει
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:44
από enaon
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:38
Τι σχέση έχει η φραπόρτ με την ράιαν αίρ.
ευκαιρία θυμίσω πόσο καλά δουλεύουν οι κρατικές εταιρίες
λάθος δηλαδή
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:36
Μην γράφεις παπαριές ρε.
Δεν είπα πουθενά ότι είναι ιδανικά σήμερα ή ότι πληρώνουμε τα λιγότερα, λέω ότι η σχέση κόστους - εξυπηρέτησης έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από τον ιδιωτικοποιημένο ΟΤΕ.
Εσύ που κάθεσε και σκέφτεσαι και δεν σε ταΐζουν τα ΜΜΕ μπορεί να νοσταλγείς τον ΟΤΕ των 80ς.
Μην ξεχνάμε ότι τα 80ς ο ΟΤΕ δεν πωλούσε συμβόλαια internet. Να τα λέμε όλα συναγωνιστή...
Επίσης προσωπικά δεν ξεχνάω ότι περίμενα περί τα 2,5 χρόνια για να πάρω σύνδεση σταθερού σύντροφε, κι ότι το ανέκδοτο ήταν πάρε το μηδέν όταν άκουγες συμπαντική μουσική την ώρα που μίλαγες.
Α, δεν ξεχνάω και τις IDSN γραμμές για μεταφορά δεδομένων και τις συνδέσεις με απομακρισμένους υπολογιστές στην δουλειά, αχ τι μου θύμισες!
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 15:46
από Kauldron
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:42
αφιερωμενο στους επιβατες της Ryanair που προσγειώθηκαν στην Τιμισοάρα αντι στην Θεσσαλονικη
Γιατί έβαλες μοιρολόγια ρε? Τιμιζωάρα κάνουνε.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:40
Ο κρατικός ΟΤΕ είχε πολύ φθηνότερες τιμές (ίσως ακόμα και αν τις αποπληθωρίσεις) και κέρδη 900 εκατομμύρια (σε ευρώ) το 1999 έχοντας πολύ περισσότερους υπάλληλους και ήταν υπερδύναμη στα Βαλκάνια. Ήταν εργαλείο ανάπτυξης. Από τότε που γερμανοποιήθηκε συρρικνώθηκε.
Φαντάσου μη κρατική εταιρεία να έστηνε σήμερα δίκτυο. Περιοχή με λιγότερους από 10.000 κατοίκους δεν θα είχε τηλέφωνο...
Μπορεί ναι να είχε. Βάλε με το μυαλό σου ποιος θα το πλήρωνε με τις φοροαπαλλαγές.
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:45
Επίσης προσωπικά δεν ξεχνάω ότι περίμενα περί τα 2,5 χρόνια για να πάρω σύνδεση σταθερού σύντροφε, κι ότι το ανέκδοτο ήταν πάρε το μηδέν όταν άκουγες συμπαντική μουσική την ώρα που μίλαγες.
Α, δεν ξεχνάω και τις IDSN γραμμές για μεταφορά δεδομένων και τις συνδέσεις με απομακρισμένους υπολογιστές στην δουλειά, αχ τι μου θύμισες!
Όταν ήταν αναλογικά τα κέντρα. Αλλά έγιναν ψηφιακά από τον κρατικό ΟΤΕ.