Σελίδα 4 από 12

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:38
από enterprise-psi
Γκουγκλαρε λίγο πόσο κάνει το φίλτρο dpf για αρχή :lol:

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:48
από SeaHawk
Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
Εγω εχω πολυ μεγαλη εμπερια και σε επαγγελματικα και σε ιχ
Καταρχας να πτω οτι αυτην την στιγμη το Mito 1.6 diesel του 2009 εχει φτασει τις 340.000 χλμ και φερει ακομη το αρχικο dpf το οποιο σε ολους τους ελεγχους ειναι βουλωμενο απο 20-30%
Και το ΒΜW E60 diesel κοντευει τις 900.000 χλμ με το δευτερι DPF το οποιο κοστισε κοντα στα 2 χιλιαρικα


Η χρηση diesel ιχ εχει ορισμενες ιδιαιτεροτητες
1.Επιπλεον κραδασμοΙ του κινητηρα κυριως στο ρελαντι
2.Οδηγηση σε χαμηλοτερες στροφες μεγαλη ροπη με δυναμη απο πολυ χαμηλα αλλα χωρις δυνατη επιταχυνηση
3.Πρεπει να μην περιοριζεσαι εντος πολης δηλαδη πρεπει να γραφεις καποια χιλιομετρα εκτος
4.Πρεπει να βαζεις το ακριβο πετρελαιο και να προσεχεις που βαζεις καυσιμο δηλαδη μονο σε εταιρικα πρατηρια και οσο το δυνατον σε πρατηρια που εχεις δοκιμασει
5.Δεν πρεπει να σβηνεις τον κινητηρα ενω το dpf κανει αναγεννηση
6.Οταν κανει αναγεννηση πρεπει να οδηγεις κοντα στις 3.000 στροφες αν μπορεις και εισαι σε ανοιχτο δρομο
7.Nα κανεις παντα προθερμανση πριν την εκκινση
8.Να μην το πατας στα πρωτα 5 χλμ
9.Αν δεν ειναι σενταν εχεις μυρωδια στην καμπινα οταν κανει αναγεννηση αν εχουν φθαρει σκληρυνει τα λαστιχα του πορτ μπαγκαζ
κτλ κτλ κτλ

Εχει ορισμενες ακριβες βλαβες οπως μπεκ αντλια πετρελαιου και dpf
Αν γραψεις σεβαστα χιλιομετρα ειναι μονοδρομος

Συνεργεια υπαρχουν
Οχι πολλα
Για παραδειγμα μοντελα που εχουν κυκλοφορησει σε ταξι η μοντελα με παρομοια μηχανικα μερη ειναι η καλυτερη περιπτωση
Για τα υπολοιπα πας λιγο στα τυφλα με τα μαστορια


Για μενα ειναι γολγοθας να γυρισω σε βενζινα εχοντας συνηθισει στην απεριοριστη ροπη του ντιζελ
Τωρα με τα hybrid κατι γινεται αλλα εκτος απο την toyotan οπλα τα mild hybrid ειναι για τον πεοντα
Εχω κλεισει test drive για το 3008 plug in hybrid θα μεταφερω εντυπωσεις
Το CHR mild Jybrid στο οποιο επισης εκαναν test drive δεν μου αρεσε.


Ας δουμε τωρα ενα παραδειγμα με βαση τα 100.000χλμ
Ενα βενζινοκινητο με καταναλωση 7 λιτρα στα 100 θα καψει 7.000 λιτρα βενζινης Χ 1.715=12.000€ σε καυσιμα
Ενα ιδιο μοντελο με ντιζελ καεει 4.5 λιτρα στα 100 και θα καψει 4.500 λιτρα πετρελαιου Χ 1.49= 6.705€ σε καυσιμα

Μονοδρομος το diesel για νεο αυτοκινητο στα πρωτα 100.000 χλμ μιλαμε για κερδος 5.300€

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 11:49
από GoBzi
enterprise-psi έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:38 Γκουγκλαρε λίγο πόσο κάνει το φίλτρο dpf για αρχή :lol:
Το dpf πρέπει να είσαι τέρμα φελλός και να κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα εντός πόλης για να σου βγάλει θέμα. Στα καινούρια πλέον σου πετάει και ένδειξη ότι είναι έτοιμο να μπουκωσει, βγαίνεις μια βόλτα εθνική και το πατάς.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:02
από Crimson_2
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:42
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:25
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 09:53

Για δύο αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ίδια πήρα από παντού, η διαφορά να ήταν 50-60 λίρες. Το Skoda πάντα 800+ μου έβγαινε, μέχρι και τώρα που έχω 7 χρόνια no claim στα ίδια είναι. Τους πήρα τηλ να μου βγάλουν την ευρωπαϊκή ΑΑ γιατί φέτος δεν θα πάω, αλλά η διαφορά με την national ειναι £25, οπότε την κράτησα. Μπορεί να φταίει ότι μένω στα 50 μέτρα από pub και κάθε εβδομάδα κοπανιουνται πάνω στα δέντρα και στις κολόνες. Το Fiat είναι στα 450, αλλά έχω οδηγό και την γυναίκα μου.

Ναι για τα αμορτισέρ πήγα στην αντιπροσωπεία για ΚΤΕΟ και την έφαγα. Μου στείλανε (πάντα το κάνουν) και βίντεο και όντως αυτό που κοπανησα έχανε λάδια. :a040:
Κοίτα εγώ θα το πουλούσα ειλικρινά αν με 7 χρόνια NCD μου ζητούσαν £800. Δεν βγάζει πάντα λογική το κομμάτι του μοντέλου, αν τα στατιστικά είναι κακά για το μοντέλο σου θα τον πιεις.

Υπάρχουν κόλπα για τα quote, τα γνωστά ισχύουν: βάζεις ημερομηνία 2-3 βδομάδες στο μέλλον, κάνεις το job title να φαντάζει πιο επίσημο. Σε αυτά να προσθέσω και μη γνωστά που σε εμένα δούλεψαν: δοκίμασε να παρεις ξεχωριστά quote για τα δύο αμάξια, δοκίμασε να προσθέσεις τη γυναίκα σου σαν named driver, δοκίμασε να αυξήσεις τα μίλια σε κάτι του στυλ 6.000 ακόμα και αν δεν του κάνεις τόσα αν είναι μόνο για ταξίδια.

Για ευρωπαϊκή κάλυψη εγώ αγόρασα ταξιδιωτική ασφάλεια της Barclay πριν κάνα μήνα και μου έδωσαν τζάμπα RAC breakdown cover UK and Europe. Ενα αστείο πόσο δεν θυμάμαι (δεδομένου ότι ειναι travel insurance).
Είμαι μαλάκας με τέτοια και δεν με κόβει. Χθες που μίλησα με ρώτησε ο μαν αν άλλαξε ο τίτλος μου και του είπα όχι (αν και ο πραγματικός είναι αρκετά πιο κυριλέ από αυτόν που έχω δώσει), τώρα που το αναφέρεις και εσύ κατάλαβα γιατί με ρώτησε. :fp:
Κοίτα μεταξύ μας, χρόνο να κάνεις withdraw και να ξαναρίξεις μια ματιά έχεις :lol: αλλά καταλαβαίνω ότι τώρα πόνεσε το πορτοφόλι πάει, που να ασχοληθείς

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:10
από Crimson_2
Το dpf κουμπώνεις ενα obd και το κάνεις αναγέννηση και στο γκαράζ σου, δεν είναι ζήτημα. Έχει προχωρήσει η τεχνολογία, αν ήθελα αμάξι για πρακτικούς λόγους θα έπαιρνα ντίζελ 1000% γιατί Αγγλία έχεις πολύ κόσμο με σοβαρό commute που το αμάξι το παίρνουν με salary sacrifice του κάνουν 30k χλμ το χρόνο για τρία χρόνια σε εθνική, που για ντίζελ είναι κλαιν, και το δίνουν trade-in. Οπότε παίρνεις αμάξι διαστημόπλοιο με 250 άλογα στην τιμή που ο Έλληνας κοιτάει μεταχειρισμένο κουβά σε καλούτσικη κατάσταση. Για να μη μιλήσουμε για το πόσο λιγότερο επισφαλές είναι να αγοράσεις μεταχειρισμένο σε σχέση με Ελλάδα.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:13
από SeaHawk
Aυτη η αναγεννηση δεν μπορει να γινει στο γκαραζ σου γιατι παιζει να παθεις καμια ασφυξια
Βγαζει πολυ καπνο στην βεβιασμενη αναγεννηση σε σταση και δεν ειναι και σωστο να κανεις εξτρα αναγεννξσεις γιατι μολυνεις τα λαδια σου περισσοτερο απο οσο πρεπει

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:18
από Bazoomba
δεν μπορειτε να το βγαλετε αυτο το μαραφετι απο το ντιζελια;

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:20
από SeaHawk
Αφηνω εξω τα θεματα περιβαλλοντος,παρανομιας Κτεο κτλ
Αν το βγαλεις εχεις διαφορα θεματα οπως μυρωδια και καπνο
Καποιοι που το εχουν βγαλει αρνουνται πεισπατικα οτι εχουν τετοιο θεμα αλλα ειτε λενε ψεμματα ειναι δεν χαμπαριαζουν τι γινεται

Η μπορει να ειναι καυλωμενοι απο το οτι το αμαξι παει πολυ καλυτερα και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 12:32
από Ασέβαστος
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:50
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:41 Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών
Το κοιτούσα και αυτό αλλά δεν μου αρέσει που είναι τετράθυρο + έχει 105 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ. Ειδικά όταν το πήρα που έτρεχα με καρότσια για τα μωρά, δεν παίζει να χωρούσαν. :roll:
εχεις παιδια, και ταυτοχρονα δεν σου αρεσει που ειναι 4θυρο;

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 13:06
από GoBzi
Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2025, 12:32
GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:50
Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:41 Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών
Το κοιτούσα και αυτό αλλά δεν μου αρέσει που είναι τετράθυρο + έχει 105 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ. Ειδικά όταν το πήρα που έτρεχα με καρότσια για τα μωρά, δεν παίζει να χωρούσαν. :roll:
εχεις παιδια, και ταυτοχρονα δεν σου αρεσει που ειναι 4θυρο;
Γιατί όχι πεντάθυρο; Κερδίζεις πολύ χώρο στο ύψος.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 13:22
από Kauldron
Bazoomba έγραψε: 10 Απρ 2025, 12:18 δεν μπορειτε να το βγαλετε αυτο το μαραφετι απο το ντιζελια;
Οι ταριφοντόγκς το βγάζουν όλοι.
Βέβαια με αυτοκίνητα Χουντάι, έχει δυο και δε μπορούν.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 13:34
από Bazoomba
SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 12:20 Αφηνω εξω τα θεματα περιβαλλοντος,παρανομιας Κτεο κτλ
Αν το βγαλεις εχεις διαφορα θεματα οπως μυρωδια και καπνο
Καποιοι που το εχουν βγαλει αρνουνται πεισπατικα οτι εχουν τετοιο θεμα αλλα ειτε λενε ψεμματα ειναι δεν χαμπαριαζουν τι γινεται

Η μπορει να ειναι καυλωμενοι απο το οτι το αμαξι παει πολυ καλυτερα και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα
ε , στα παπαρια σου η καπνα αν εχει χαμηλοτερη καταναλωση και αφαιρεις το εξοδο του φιλτρου.

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 13:36
από Bazoomba
ευτυχως το φιατακι ειναι γιουρο 4 .

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 13:37
από Kauldron
SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:48 Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
"Φιδεμπορικό" γράφει το όχημά σου?

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2025, 14:06
από SeaHawk
Kauldron έγραψε: 10 Απρ 2025, 13:37
SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:48 Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
"Φιδεμπορικό" γράφει το όχημά σου?
Δεν γραφει κατι
Δεν εχω βαλει εξτρα