!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κάπου να πω τον πόνο μου
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Γκουγκλαρε λίγο πόσο κάνει το φίλτρο dpf για αρχή 
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
Εγω εχω πολυ μεγαλη εμπερια και σε επαγγελματικα και σε ιχ
Καταρχας να πτω οτι αυτην την στιγμη το Mito 1.6 diesel του 2009 εχει φτασει τις 340.000 χλμ και φερει ακομη το αρχικο dpf το οποιο σε ολους τους ελεγχους ειναι βουλωμενο απο 20-30%
Και το ΒΜW E60 diesel κοντευει τις 900.000 χλμ με το δευτερι DPF το οποιο κοστισε κοντα στα 2 χιλιαρικα
Η χρηση diesel ιχ εχει ορισμενες ιδιαιτεροτητες
1.Επιπλεον κραδασμοΙ του κινητηρα κυριως στο ρελαντι
2.Οδηγηση σε χαμηλοτερες στροφες μεγαλη ροπη με δυναμη απο πολυ χαμηλα αλλα χωρις δυνατη επιταχυνηση
3.Πρεπει να μην περιοριζεσαι εντος πολης δηλαδη πρεπει να γραφεις καποια χιλιομετρα εκτος
4.Πρεπει να βαζεις το ακριβο πετρελαιο και να προσεχεις που βαζεις καυσιμο δηλαδη μονο σε εταιρικα πρατηρια και οσο το δυνατον σε πρατηρια που εχεις δοκιμασει
5.Δεν πρεπει να σβηνεις τον κινητηρα ενω το dpf κανει αναγεννηση
6.Οταν κανει αναγεννηση πρεπει να οδηγεις κοντα στις 3.000 στροφες αν μπορεις και εισαι σε ανοιχτο δρομο
7.Nα κανεις παντα προθερμανση πριν την εκκινση
8.Να μην το πατας στα πρωτα 5 χλμ
9.Αν δεν ειναι σενταν εχεις μυρωδια στην καμπινα οταν κανει αναγεννηση αν εχουν φθαρει σκληρυνει τα λαστιχα του πορτ μπαγκαζ
κτλ κτλ κτλ
Εχει ορισμενες ακριβες βλαβες οπως μπεκ αντλια πετρελαιου και dpf
Αν γραψεις σεβαστα χιλιομετρα ειναι μονοδρομος
Συνεργεια υπαρχουν
Οχι πολλα
Για παραδειγμα μοντελα που εχουν κυκλοφορησει σε ταξι η μοντελα με παρομοια μηχανικα μερη ειναι η καλυτερη περιπτωση
Για τα υπολοιπα πας λιγο στα τυφλα με τα μαστορια
Για μενα ειναι γολγοθας να γυρισω σε βενζινα εχοντας συνηθισει στην απεριοριστη ροπη του ντιζελ
Τωρα με τα hybrid κατι γινεται αλλα εκτος απο την toyotan οπλα τα mild hybrid ειναι για τον πεοντα
Εχω κλεισει test drive για το 3008 plug in hybrid θα μεταφερω εντυπωσεις
Το CHR mild Jybrid στο οποιο επισης εκαναν test drive δεν μου αρεσε.
Ας δουμε τωρα ενα παραδειγμα με βαση τα 100.000χλμ
Ενα βενζινοκινητο με καταναλωση 7 λιτρα στα 100 θα καψει 7.000 λιτρα βενζινης Χ 1.715=12.000€ σε καυσιμα
Ενα ιδιο μοντελο με ντιζελ καεει 4.5 λιτρα στα 100 και θα καψει 4.500 λιτρα πετρελαιου Χ 1.49= 6.705€ σε καυσιμα
Μονοδρομος το diesel για νεο αυτοκινητο στα πρωτα 100.000 χλμ μιλαμε για κερδος 5.300€
Εγω εχω πολυ μεγαλη εμπερια και σε επαγγελματικα και σε ιχ
Καταρχας να πτω οτι αυτην την στιγμη το Mito 1.6 diesel του 2009 εχει φτασει τις 340.000 χλμ και φερει ακομη το αρχικο dpf το οποιο σε ολους τους ελεγχους ειναι βουλωμενο απο 20-30%
Και το ΒΜW E60 diesel κοντευει τις 900.000 χλμ με το δευτερι DPF το οποιο κοστισε κοντα στα 2 χιλιαρικα
Η χρηση diesel ιχ εχει ορισμενες ιδιαιτεροτητες
1.Επιπλεον κραδασμοΙ του κινητηρα κυριως στο ρελαντι
2.Οδηγηση σε χαμηλοτερες στροφες μεγαλη ροπη με δυναμη απο πολυ χαμηλα αλλα χωρις δυνατη επιταχυνηση
3.Πρεπει να μην περιοριζεσαι εντος πολης δηλαδη πρεπει να γραφεις καποια χιλιομετρα εκτος
4.Πρεπει να βαζεις το ακριβο πετρελαιο και να προσεχεις που βαζεις καυσιμο δηλαδη μονο σε εταιρικα πρατηρια και οσο το δυνατον σε πρατηρια που εχεις δοκιμασει
5.Δεν πρεπει να σβηνεις τον κινητηρα ενω το dpf κανει αναγεννηση
6.Οταν κανει αναγεννηση πρεπει να οδηγεις κοντα στις 3.000 στροφες αν μπορεις και εισαι σε ανοιχτο δρομο
7.Nα κανεις παντα προθερμανση πριν την εκκινση
8.Να μην το πατας στα πρωτα 5 χλμ
9.Αν δεν ειναι σενταν εχεις μυρωδια στην καμπινα οταν κανει αναγεννηση αν εχουν φθαρει σκληρυνει τα λαστιχα του πορτ μπαγκαζ
κτλ κτλ κτλ
Εχει ορισμενες ακριβες βλαβες οπως μπεκ αντλια πετρελαιου και dpf
Αν γραψεις σεβαστα χιλιομετρα ειναι μονοδρομος
Συνεργεια υπαρχουν
Οχι πολλα
Για παραδειγμα μοντελα που εχουν κυκλοφορησει σε ταξι η μοντελα με παρομοια μηχανικα μερη ειναι η καλυτερη περιπτωση
Για τα υπολοιπα πας λιγο στα τυφλα με τα μαστορια
Για μενα ειναι γολγοθας να γυρισω σε βενζινα εχοντας συνηθισει στην απεριοριστη ροπη του ντιζελ
Τωρα με τα hybrid κατι γινεται αλλα εκτος απο την toyotan οπλα τα mild hybrid ειναι για τον πεοντα
Εχω κλεισει test drive για το 3008 plug in hybrid θα μεταφερω εντυπωσεις
Το CHR mild Jybrid στο οποιο επισης εκαναν test drive δεν μου αρεσε.
Ας δουμε τωρα ενα παραδειγμα με βαση τα 100.000χλμ
Ενα βενζινοκινητο με καταναλωση 7 λιτρα στα 100 θα καψει 7.000 λιτρα βενζινης Χ 1.715=12.000€ σε καυσιμα
Ενα ιδιο μοντελο με ντιζελ καεει 4.5 λιτρα στα 100 και θα καψει 4.500 λιτρα πετρελαιου Χ 1.49= 6.705€ σε καυσιμα
Μονοδρομος το diesel για νεο αυτοκινητο στα πρωτα 100.000 χλμ μιλαμε για κερδος 5.300€
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 10 Απρ 2025, 12:11, έχει επεξεργασθεί 9 φορές συνολικά.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Το dpf πρέπει να είσαι τέρμα φελλός και να κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα εντός πόλης για να σου βγάλει θέμα. Στα καινούρια πλέον σου πετάει και ένδειξη ότι είναι έτοιμο να μπουκωσει, βγαίνεις μια βόλτα εθνική και το πατάς.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Κοίτα μεταξύ μας, χρόνο να κάνεις withdraw και να ξαναρίξεις μια ματιά έχειςGoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:42Είμαι μαλάκας με τέτοια και δεν με κόβει. Χθες που μίλησα με ρώτησε ο μαν αν άλλαξε ο τίτλος μου και του είπα όχι (αν και ο πραγματικός είναι αρκετά πιο κυριλέ από αυτόν που έχω δώσει), τώρα που το αναφέρεις και εσύ κατάλαβα γιατί με ρώτησε.Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:25Κοίτα εγώ θα το πουλούσα ειλικρινά αν με 7 χρόνια NCD μου ζητούσαν £800. Δεν βγάζει πάντα λογική το κομμάτι του μοντέλου, αν τα στατιστικά είναι κακά για το μοντέλο σου θα τον πιεις.GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 09:53
Για δύο αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ίδια πήρα από παντού, η διαφορά να ήταν 50-60 λίρες. Το Skoda πάντα 800+ μου έβγαινε, μέχρι και τώρα που έχω 7 χρόνια no claim στα ίδια είναι. Τους πήρα τηλ να μου βγάλουν την ευρωπαϊκή ΑΑ γιατί φέτος δεν θα πάω, αλλά η διαφορά με την national ειναι £25, οπότε την κράτησα. Μπορεί να φταίει ότι μένω στα 50 μέτρα από pub και κάθε εβδομάδα κοπανιουνται πάνω στα δέντρα και στις κολόνες. Το Fiat είναι στα 450, αλλά έχω οδηγό και την γυναίκα μου.
Ναι για τα αμορτισέρ πήγα στην αντιπροσωπεία για ΚΤΕΟ και την έφαγα. Μου στείλανε (πάντα το κάνουν) και βίντεο και όντως αυτό που κοπανησα έχανε λάδια.![]()
Υπάρχουν κόλπα για τα quote, τα γνωστά ισχύουν: βάζεις ημερομηνία 2-3 βδομάδες στο μέλλον, κάνεις το job title να φαντάζει πιο επίσημο. Σε αυτά να προσθέσω και μη γνωστά που σε εμένα δούλεψαν: δοκίμασε να παρεις ξεχωριστά quote για τα δύο αμάξια, δοκίμασε να προσθέσεις τη γυναίκα σου σαν named driver, δοκίμασε να αυξήσεις τα μίλια σε κάτι του στυλ 6.000 ακόμα και αν δεν του κάνεις τόσα αν είναι μόνο για ταξίδια.
Για ευρωπαϊκή κάλυψη εγώ αγόρασα ταξιδιωτική ασφάλεια της Barclay πριν κάνα μήνα και μου έδωσαν τζάμπα RAC breakdown cover UK and Europe. Ενα αστείο πόσο δεν θυμάμαι (δεδομένου ότι ειναι travel insurance).![]()
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Το dpf κουμπώνεις ενα obd και το κάνεις αναγέννηση και στο γκαράζ σου, δεν είναι ζήτημα. Έχει προχωρήσει η τεχνολογία, αν ήθελα αμάξι για πρακτικούς λόγους θα έπαιρνα ντίζελ 1000% γιατί Αγγλία έχεις πολύ κόσμο με σοβαρό commute που το αμάξι το παίρνουν με salary sacrifice του κάνουν 30k χλμ το χρόνο για τρία χρόνια σε εθνική, που για ντίζελ είναι κλαιν, και το δίνουν trade-in. Οπότε παίρνεις αμάξι διαστημόπλοιο με 250 άλογα στην τιμή που ο Έλληνας κοιτάει μεταχειρισμένο κουβά σε καλούτσικη κατάσταση. Για να μη μιλήσουμε για το πόσο λιγότερο επισφαλές είναι να αγοράσεις μεταχειρισμένο σε σχέση με Ελλάδα.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Aυτη η αναγεννηση δεν μπορει να γινει στο γκαραζ σου γιατι παιζει να παθεις καμια ασφυξια
Βγαζει πολυ καπνο στην βεβιασμενη αναγεννηση σε σταση και δεν ειναι και σωστο να κανεις εξτρα αναγεννξσεις γιατι μολυνεις τα λαδια σου περισσοτερο απο οσο πρεπει
Βγαζει πολυ καπνο στην βεβιασμενη αναγεννηση σε σταση και δεν ειναι και σωστο να κανεις εξτρα αναγεννξσεις γιατι μολυνεις τα λαδια σου περισσοτερο απο οσο πρεπει
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
δεν μπορειτε να το βγαλετε αυτο το μαραφετι απο το ντιζελια;
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Αφηνω εξω τα θεματα περιβαλλοντος,παρανομιας Κτεο κτλ
Αν το βγαλεις εχεις διαφορα θεματα οπως μυρωδια και καπνο
Καποιοι που το εχουν βγαλει αρνουνται πεισπατικα οτι εχουν τετοιο θεμα αλλα ειτε λενε ψεμματα ειναι δεν χαμπαριαζουν τι γινεται
Η μπορει να ειναι καυλωμενοι απο το οτι το αμαξι παει πολυ καλυτερα και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα
Αν το βγαλεις εχεις διαφορα θεματα οπως μυρωδια και καπνο
Καποιοι που το εχουν βγαλει αρνουνται πεισπατικα οτι εχουν τετοιο θεμα αλλα ειτε λενε ψεμματα ειναι δεν χαμπαριαζουν τι γινεται
Η μπορει να ειναι καυλωμενοι απο το οτι το αμαξι παει πολυ καλυτερα και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
εχεις παιδια, και ταυτοχρονα δεν σου αρεσει που ειναι 4θυρο;GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:50Το κοιτούσα και αυτό αλλά δεν μου αρέσει που είναι τετράθυρο + έχει 105 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ. Ειδικά όταν το πήρα που έτρεχα με καρότσια για τα μωρά, δεν παίζει να χωρούσαν.Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:41 Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών![]()
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Γιατί όχι πεντάθυρο; Κερδίζεις πολύ χώρο στο ύψος.Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2025, 12:32εχεις παιδια, και ταυτοχρονα δεν σου αρεσει που ειναι 4θυρο;GoBzi έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:50Το κοιτούσα και αυτό αλλά δεν μου αρέσει που είναι τετράθυρο + έχει 105 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ. Ειδικά όταν το πήρα που έτρεχα με καρότσια για τα μωρά, δεν παίζει να χωρούσαν.Crimson_2 έγραψε: 10 Απρ 2025, 10:41 Και βασικά στο συγκεκριμένο use case, συγκεκριμένα στην Αγγλία, BMW 520d θα ήταν μονόδρομος για μένα λόγω χαμηλών τιμών![]()
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Οι ταριφοντόγκς το βγάζουν όλοι.
Βέβαια με αυτοκίνητα Χουντάι, έχει δυο και δε μπορούν.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
ε , στα παπαρια σου η καπνα αν εχει χαμηλοτερη καταναλωση και αφαιρεις το εξοδο του φιλτρου.SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 12:20 Αφηνω εξω τα θεματα περιβαλλοντος,παρανομιας Κτεο κτλ
Αν το βγαλεις εχεις διαφορα θεματα οπως μυρωδια και καπνο
Καποιοι που το εχουν βγαλει αρνουνται πεισπατικα οτι εχουν τετοιο θεμα αλλα ειτε λενε ψεμματα ειναι δεν χαμπαριαζουν τι γινεται
Η μπορει να ειναι καυλωμενοι απο το οτι το αμαξι παει πολυ καλυτερα και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
ευτυχως το φιατακι ειναι γιουρο 4 .
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
"Φιδεμπορικό" γράφει το όχημά σου?SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:48 Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 45 Απαντήσεις
- 1874 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
-
- 69 Απαντήσεις
- 1807 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
-
- 29 Απαντήσεις
- 910 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nantia114
-
- 121 Απαντήσεις
- 2488 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από omg kai 3 lol