Σελίδα 4 από 5
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2025, 13:17
από Σέλευκας
George_V έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:45
Σέλευκας έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:27
Απο το μαλλί που σκούπισε η Αθηνά τον κώλο της βγήκε η έκφραση «κλάνει μαλλί»
Καπως ετσι γεννηθηκε ο Ωριων
Καποτε οι θεοι επισκεφτηκαν ενα βασιλια στη Φρυγια αν θυμαμαι καλα και αυτος για να τους τιμησει εκανε μια θυσια.
Anyway long story short οι θεοι μετα κατουρησαν στο δέρμα του σφαγμενου ζωου και απο αυτο γεννηθηκε ο Ωριων ο κυνηγος (καθως σε παλαιοτερη γραφη αναφεροταν ως Ουρίων το οποιο μετα για καποιο λογο σε μεταγενεστερη εποχη εγινε Ωριων)
ένας φίλος απο αυτούς τους φαντασμένους έβγαλε το γιό του Ωρίωνα , που να μάθει οτι τον έβγαλε Κατουρίωνα
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2025, 14:20
από nemo
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:55
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:27
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:16
αν το διαβασες πες και κατι περιληπτικα ...
Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφεις
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2025, 14:26
από ΓΑΛΗ
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:20
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:55
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:27
αν το διαβασες πες και κατι περιληπτικα ...
Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφεις
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Θυμάμαι αλλά ειλικρινά βαριέμαι. Ενιγουέι, δεν είναι μυθιστόρημα ούτε σενάριο για σειρά για να συγκρίνεις.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2025, 14:32
από nemo
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:26
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:20
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:55
Περιγράφει με σαφέστατες λεπτομέρειες και επίσης σαφείς βιβλιογραφικές αναφορές σ' αυτές την ιστορική πραγματικότητα, τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, την αντίστοιχη ανατροφή, υποχρεώσεις, δικαιώματα των "τίμιων" επίσημων γυναικών και εταίρων, τα δικαιώματα των παιδιών και των δύο κατηγοριών και φυσικά τις δίκες μετά από κατηγορίες για μοιχεία, που φυσικά αφορούσαν και στους άντρες. Αν κάποιος κατήγγειλε κάποιον ότι συζούσε με εταίρα και πολύ χειρότερα είχε κάνει μαζί της και παιδί, τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για τον κατηγορούμενο. Επίσης, τότε υπήρχαν σκληρές ποινές και για τους άντρες αν ήταν μοιχοί. Παραδείγματος χάριν, ο απατημένος σύζυγος είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου ή επιλογή οποιασδήποτε τιμωρίας για όποιον πήγε με τη γυναίκα του.
Περιληπτικώς αυτά.
η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφεις
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Θυμάμαι αλλά ειλικρινά βαριέμαι. Ενιγουέι, δεν είναι μυθιστόρημα ούτε σενάριο για σειρά για να συγκρίνεις.
δενθελω λεπτομερειες η εταιρα κερδισε ΄η εχασε και για ποιο αδικημα ...μιαφρασηπουταπερικλειει
ολα μαζι -αυτο ζηταω μονο για να θρεψω την περιεργεια μου
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2025, 16:04
από ΓΑΛΗ
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:32
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:26
nemo έγραψε: 13 Φεβ 2025, 14:20
η κινεζικη σειρα που παρακολουθησα χθες ειχε αυτην την ιστορια οπως την περιγραφεις
κατι αλλο απο την πλευρα της εταιρας θυμασαι να πεις
Θυμάμαι αλλά ειλικρινά βαριέμαι. Ενιγουέι, δεν είναι μυθιστόρημα ούτε σενάριο για σειρά για να συγκρίνεις.
δενθελω λεπτομερειες η εταιρα κερδισε ΄η εχασε και για ποιο αδικημα ...μιαφρασηπουταπερικλειει
ολα μαζι -αυτο ζηταω μονο για να θρεψω την περιεργεια μου
Δεν ήταν δίκη της εταίρας. Σε κάθε περίπτωση, επειδή βαριέμαι να ανεβάζω αποσπάσματα από τις σελίδες, αντιγράφω κάποια πιο αναλυτική περιγραφή παρουσίασης του θέματος από εκδοτικό οίκο.
----------------------
Γεννημένη πιθανότατα στις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ., η Νέαιρα υπήρξε μία από τις σπουδαιότερες εταίρες της αρχαίας Ελλάδας. Η μοίρα της σφραγίστηκε όταν σε νεαρή ηλικία αγοράστηκε από τη Νικαρέτη, ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής στην Κόρινθο (πόλη τόσο γνωστή για τις πόρνες της που οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δημιουργήσει το ρήμα κορινθιάζειν ως συνώνυμο του μοιχεύω). Ύστερα από μια πολυτάραχη ζωή κέρδισε την ελευθερία της και κατέληξε σε μια τριαντάχρονη σχέση με τον Αθηναίο πολίτη Στέφανο.
Γύρω στο 340 π.Χ., κατηγορήθηκε από τον Απολλόδωρο, στον περίφημο λόγο του Κατά Νεαίρας, για τον παράνομο γάμο της με τον Στέφανο, με τον οποίο εκείνος διατηρούσε βεντέτα. Ο Απολλόδωρος μηνύει τη Νέαιρα γιατί, όπως ισχυρίζεται, ήταν μια ξένη και είχε παραβεί το νόμο περί γάμου στην πόλη των Αθηνών.
Η ρητορική του στρατηγική επικεντρώνεται στην απόδειξη δύο βασικών ισχυρισμών: πρώτον, ότι η Νέαιρα ήταν όντως ξένη και δεύτερον, ότι ο Στέφανος ζούσε μαζί της ως σύζυγος, έχοντας αναγνωρίσει τα παιδιά της, τον Πρόξενο, τον Αρίστωνα και τη Φανώ ως Αθηναίους πολίτες. Η ταπεινωτική περιγραφή του Απολλόδωρου σχετικά με την προγενέστερη ζωή της Νέαιρας στον κορινθιακό οίκο ανοχής αποτελεί θεμελιώδες τμήμα της επιχειρηματολογίας του. Εάν καταδικαζόταν, η Νέαιρα θα γινόταν δούλη ενώ ο Στέφανος θα τιμωρούνταν με ένα αυστηρό πρόστιμο.
Η Χάμιλ επιχειρεί μία ανασύσταση της ζωής της Νέαιρας, φωτίζοντας, σε μια σπάνια οπτική, τη ζωή μιας γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα. Συγχρόνως, διατρέχοντας το νομικό σύστημα της εποχής, προσφέρει μια αποκαλυπτική όσο και διαφορετική παρουσίαση της πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας της κλασικής Αθήνας: οι αθηναϊκοί νόμοι, οι θρησκευτικές πρακτικές, η δουλεία και η διαδικασία πολιτογράφησης ξένων υπηκόων, η πορνεία, η μοιχεία, η ιδιωτική διαιτησία, κ.ά.
Τα μπολνταρίσματα είναι δικά μου.
Θα προσθέσω επίσης ότι αυτές οι πρακτικές ήταν πολύ συνηθισμένες μεταξύ πολιτικών αντιπάλων, απλώς ως αμαύρωση της φήμης τους, αυτό που λέμε δολοφονία χαρακτήρων ή χτύπημα κάτω απο τη μέση...το οποίο όλως τυχαίως χρησιμοποιείται διαχρονικώς από τους ηθικίζοντες ανάρχιδες. Στην πολιτική και όχι μόνον.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2025, 00:35
από Dorian
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:16
Dorian έγραψε: 13 Φεβ 2025, 11:59
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 11:34
Ναι, και;
Ήδη έγραψα ότι αυτό δεν είχε οπωσδήποτε σχέση με τον άθικτο υμένα. Οι έννοιες αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.
και με τι ειχε σχέση; Κλεισμένες σπίτι ήταν οι γυναίκες Κοπέλα που εφευγε από το σπίτι και την "εκλεβε" αντρας δηλαδή περνούσε ωρες μαζί του μονοι θεωρούνταν μαγαρισμένη και έπρεπε να την παντρευτεί. Από μια εννοια δεν χρειαζόταν καν να τσεκαρουν υμένα.
Θα επαναλάβω ότι είναι τελείως άστοχο να συγκρίνετε τη μυθολογία με τα πρακτικά δεδομένα των αμιγώς ιστορικών καταγεγραμμένων.
Ξέρετε πολλούς ανθρώπους εκείνης της εποχής, που να ήταν διφυείς, να άλλαζαν όψη όταν γούσταραν, να πετουσαν κλπ;
Αναφορικά με τα δεδομένα των Αθηνών και άλλων πόλεων πλην Σπάρτης, τα αναφορικά με τις υποχρεώσεις των γυναικών, το κοινωνικό αλλά και δικονομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής και το οτιδήποτε αφορούσε στο χάσμα μεταξύ των γυναικών για σπίτι και τις εταίρες, περιγράφεται με πλούσια βιβλιογραφία εδώ:
Το έχω ακουστά δεν το έχω διαβάσει. Μιλάμε για την έννοια της παρθενίας, όχι για μεταφυσικές δυνάμεις. Θεωρώ ότι ήταν ακριβώς αυτό που νομίζουμε.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2025, 00:42
από nowhere
πρακτικά πάντως είναι λίγο ταλαιπώρια αυτή η αειπαρθενία
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2025, 15:12
από ΓΑΛΗ
Dorian έγραψε: 16 Φεβ 2025, 00:35
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Φεβ 2025, 12:16
Dorian έγραψε: 13 Φεβ 2025, 11:59
και με τι ειχε σχέση; Κλεισμένες σπίτι ήταν οι γυναίκες Κοπέλα που εφευγε από το σπίτι και την "εκλεβε" αντρας δηλαδή περνούσε ωρες μαζί του μονοι θεωρούνταν μαγαρισμένη και έπρεπε να την παντρευτεί. Από μια εννοια δεν χρειαζόταν καν να τσεκαρουν υμένα.
Θα επαναλάβω ότι είναι τελείως άστοχο να συγκρίνετε τη μυθολογία με τα πρακτικά δεδομένα των αμιγώς ιστορικών καταγεγραμμένων.
Ξέρετε πολλούς ανθρώπους εκείνης της εποχής, που να ήταν διφυείς, να άλλαζαν όψη όταν γούσταραν, να πετουσαν κλπ;
Αναφορικά με τα δεδομένα των Αθηνών και άλλων πόλεων πλην Σπάρτης, τα αναφορικά με τις υποχρεώσεις των γυναικών, το κοινωνικό αλλά και δικονομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής και το οτιδήποτε αφορούσε στο χάσμα μεταξύ των γυναικών για σπίτι και τις εταίρες, περιγράφεται με πλούσια βιβλιογραφία εδώ:
Το έχω ακουστά δεν το έχω διαβάσει. Μιλάμε για την έννοια της παρθενίας, όχι για μεταφυσικές δυνάμεις. Θεωρώ ότι ήταν ακριβώς αυτό που νομίζουμε.
Αυτό ακριβώς που νομίζουμε ήταν, ειδικώς για την κλασσική περίοδο της αρχαίας Ελλάδας. Και ακριβώς γι' αυτό παρέθεσα αυτό το βιβλίο, που η βιβλιογραφία του παραπέμπει σε αντίστοιχες περιπτώσεις, όχι μόνον για την παρθενία αλλά για τη θέση των γυναικών στην κοινωνία γενικότερα.
Η μυθολογία όμως για το αειπάρθενον της Αθηνάς, είναι άλλο πράγμα.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2025, 22:29
από Belladonna_new
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2025, 22:41
από Γκιώνης
Belladonna_new έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:29
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Καλώς το κορίτσι,χρόνια και ζαμάνια!
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2025, 22:46
από ΓΑΛΗ
Belladonna_new έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:29
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2025, 12:58
από Belladonna_new
Γκιώνης έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:41
Belladonna_new έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:29
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Καλώς το κορίτσι,χρόνια και ζαμάνια!
Καλως σας ξαναβρήκα!
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2025, 13:01
από Belladonna_new
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:46
Belladonna_new έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:29
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.
Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2025, 13:13
από ΓΑΛΗ
Belladonna_new έγραψε: 19 Φεβ 2025, 13:01
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:46
Belladonna_new έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:29
Η παρθενία παντως την προ Χριστιανική εποχή δεν ήταν σημαδι εγκράτειας και δεν θεωρούνταν "τιμη" για μια γυναικα - το αντίθετο μαλιστα. Η παρθενια θεωρουνταν ατιμωση του ρολου της γυναικας στην τεκνοποιηση.
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.
Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα
για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.
Ως σκλάβα εννοείς ή κάτι παρεμφερές.
Re: Ελληνικοί μύθοι ΙΙ: το αειπάρθενο της θεάς Αθηνάς
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2025, 13:19
από Belladonna_new
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Φεβ 2025, 13:13
Belladonna_new έγραψε: 19 Φεβ 2025, 13:01
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Φεβ 2025, 22:46
Μα η παρθενία ήταν κάτι θετικό αν ήταν συμβατή και με τη νεαρή ηλικία στους γάμους των γυναικών, τόσο στην προχριστιανική όσο και στη χριστιανική περίοδο. Από μία ηλικία και μετά το αν ήταν παρθένα ή μη μία "γεροντοκόρη" ήταν αδιάφορο και προφανώς υποτιμητικό για το ρόλο των γυναικών. Εκτός από τις ιέρειες και αργότερα τις καλόγριες φυσικά.
Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, όταν ξεκινησαν οι πρωτες γυναικες α γινονται "μαρτυρες" του Χριστιανισμού υπηρχαν πολλοι βιασμοί τους από ειδωλολάτρες. Το σκεπτικό ήταν ότι δεν θα έπρεπε μια γυναικα να μεινει παρθένα ως ενδειξη ευσέβειας αλλά αντίθετα θα επρεπε να ΜΗΝ ειναι παρθένα
για να υπηρετήσει το ρόλο της ως γυναίκα.
Ως σκλάβα εννοείς ή κάτι παρεμφερές.
Όχι ως σκλάβα, ως αναπαραγωγικη μηχανη