Σελίδα 4 από 11

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 09:55
από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
Green Dragon έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:44
Από τις φωτογραφίες αναγνωρίζω το σημείο - κανένας δεν πάει εκεί με πάνω από 40 γιατί δεν γίνεται.
Το έγραψα παραπάνω αφού εκεί κατοικώ

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 09:58
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55
Mike Bassett έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:45 Κανονικά θα πρέπει να γίνεται αυτόματη ακύρωση διπλώματος μόλις κάποιο άτομο κλείνει τα 65, και χωρίς κανένα δικαίωμα επανεξέτασης/έφεσης κλπ.
Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.

Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.

Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
μου αρέσει που λες για άντρες μόνο από 30 κ πάνω, λες και οι γυναίκες είναι σουμάχερ ξέρω 'γω
πριν κάνα-δυο χρόνια που ένα σμαρτάκι σε κεντρικό δρόμο της αθήνα μπροστά μου έχανε τη πορεία του διαρκώς και τελικά, προσπερνώντας είδα μια νεαρή με το ένα χερι κρατούσε το κινητό και στο άλλο ένα σάντουιτς που έτρωγε και παράλληλα διόρθωνε τη πορεία της κάθε λίγα δευτερόλεπτα με το χέρι που κρατούσε το σάντουιτς
το πρόβλημα με τους ελ οδηγούς είναι η νοοτροπία και αυτή δεν αναγνωρίζει ηλικία ή φύλο. όλοι τα ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ

στην περίπτωση που συζητάμε βέβαια, θα έπρεπε ο νόμος να απαγορεύει την οδήγηση πέραν μιας ηλικίας, ιδανικα πέραν των 72-75 ξέρω 'γω

σ'αυτό που λες για τα SUV συμφωνώ απόλυτα

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:01
από micmic
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:52 88 χρονών δεν έπρεπε να οδηγεί.- Παρά ταύτα, ήθελα νά 'ξερα ποιοι γιατροί της δώσανε τις ιατρικές βεβαιώσεις ικανότητας για την ανανέωση της άδειας οδήγησης.
Φυσικά γίνονται και λαμογιές, αλλά η ηλικία από μόνη της δεν λέει τίποτα. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοιος κόφτης. Αν κάποιος 90 χρονών έχει σώας τας φρένας και δεν έχει σοβαρά παθολογικά προβλήματα δεν είναι δυνατόν να του απαγορεύσεις την οδήγηση. Άλλωστε είπαμε, τα περισσότερα ατυχήματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα προξενούν οι νέοι κάτω των 25.

Αν βάζαμε τώρα τεστ οδηγικών δεξιοτήτων ως προϋπόθεση, ξέρεις πόσοι σε ηλικίες κάτω των 60 θα έπρεπε να αποκλειστούν; Ένα σωρό άτομα με ειδικές ανάγκες ή αναπηρίες, υπερβολικά παχύσαρκοι, άτομα που παίρνουν συγκεκριμένα φάρμακα κτλ.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:06
από Ναύτης
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:01
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:52 88 χρονών δεν έπρεπε να οδηγεί.- Παρά ταύτα, ήθελα νά 'ξερα ποιοι γιατροί της δώσανε τις ιατρικές βεβαιώσεις ικανότητας για την ανανέωση της άδειας οδήγησης.
Φυσικά γίνονται και λαμογιές, αλλά η ηλικία από μόνη της δεν λέει τίποτα. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοιος κόφτης. Αν κάποιος 90 χρονών έχει σώας τας φρένας και δεν έχει σοβαρά παθολογικά προβλήματα δεν είναι δυνατόν να του απαγορεύσεις την οδήγηση. Άλλωστε είπαμε, τα περισσότερα ατυχήματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα προξενούν οι νέοι κάτω των 25.

Αν βάζαμε τώρα τεστ οδηγικών δεξιοτήτων ως προϋπόθεση, ξέρεις πόσοι σε ηλικίες κάτω των 60 θα έπρεπε να αποκλειστούν; Ένα σωρό άτομα με ειδικές ανάγκες ή αναπηρίες, υπερβολικά παχύσαρκοι, άτομα που παίρνουν συγκεκριμένα φάρμακα κτλ.
Δεν έχει τόση σχέση με την αντιληπτική ικανότητα, έχει κυρίως σχέση με τα αντανακλαστικά. Μετά τα 80, λέω εγώ, ας παίρνουν ταξί. Εμείς πάντως του πατέρα μου τού πήραμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα 80. Έκανε μανούρα στην αρχή, του πέρασε μετά.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:10
από Εμπεδοκλής
Green Dragon έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:34
Πτολεμαίος έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:24 Πώς είναι δυνατόν να κάνει τέτοια καταστροφή επειδή απλά "πάτησε γκάζι αντί για φρένο";
Για όλο αυτόν τον χαμό χρειάζονται κάποια δευτερόλεπτα.
Δεν μπορούσε μέσα σε αυτό τον χρόνο απλά να πατήσει φρένο η κωλογρια;
Πίπες. Μη δίνεις σημασία. Πάνε όλοι γκαζαριστοί. Αν πήγαινε με το νόμιμο, 30 χλμ, και απότομα γκάζι να πατούσε θα στούκαρε με 40. Παντού βλέπεις σε δρόμους να πηγαίνουν με 70 -80 και να σου κορνάρουν έτσι και πας με 30...
Από τις φωτογραφίες αναγνωρίζω το σημείο - κανένας δεν πάει εκεί με πάνω από 40 γιατί δεν γίνεται.
Αυτή η καταστροφή δεν έγινε με 40 χλμ/ω. Αλλά και τα 40 είναι πολλά όταν το όριο είναι 30. Αλλά όπως παρότρυνε και ο αρμόδιος υπουργός, υπεύθυνος ακόμη και για σιδηροδρομικό δυστύχημα, αν πηγαίνεις με 30 πάνω από το όριο η τροχαία δε γράφει.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:11
από Dwarven Blacksmith
ήμουν στην ζωή σου κάτι σαν έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:48
Dwarven Blacksmith έγραψε: 05 Φεβ 2025, 22:26 Δηλαδή δεχόμαστε ότι ο μεθυσμένος δεν μπορεί να οδηγήσει γιατί έχει λίγο χειρότερα αντανακλαστικά, αλλά η 88χρονη μπορεί. Επιστήμη. Ε ρε RFK που σας χρειάζεται.
Αχρειαστη εισαγωγή
Ίσως δεν πρόσεξες αλλά ο τίτλος του νήματος είναι 88χρονή θέρισε κόσμο, όχι γκόμενος Κασπ θέρισε κόσμο.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:13
από Εμπεδοκλής
Κατά τα λοιπά, το πρόβλημα δεν είναι η ηλικία αλλά η ταχύτητα. Δυστυχώς είχαμε και άλλο τροχαίο εντός του αστικού ιστού. Εκεί ήταν νέοι...



Συνεχίστε έτσι. Όλα καλά.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:22
από nowhere
το πρόβλημα δεν είναι η ταχύτητα είναι η βαρύτητα

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:23
από micmic
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:06
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:01
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:52 88 χρονών δεν έπρεπε να οδηγεί.- Παρά ταύτα, ήθελα νά 'ξερα ποιοι γιατροί της δώσανε τις ιατρικές βεβαιώσεις ικανότητας για την ανανέωση της άδειας οδήγησης.
Φυσικά γίνονται και λαμογιές, αλλά η ηλικία από μόνη της δεν λέει τίποτα. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοιος κόφτης. Αν κάποιος 90 χρονών έχει σώας τας φρένας και δεν έχει σοβαρά παθολογικά προβλήματα δεν είναι δυνατόν να του απαγορεύσεις την οδήγηση. Άλλωστε είπαμε, τα περισσότερα ατυχήματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα προξενούν οι νέοι κάτω των 25.

Αν βάζαμε τώρα τεστ οδηγικών δεξιοτήτων ως προϋπόθεση, ξέρεις πόσοι σε ηλικίες κάτω των 60 θα έπρεπε να αποκλειστούν; Ένα σωρό άτομα με ειδικές ανάγκες ή αναπηρίες, υπερβολικά παχύσαρκοι, άτομα που παίρνουν συγκεκριμένα φάρμακα κτλ.
Δεν έχει τόση σχέση με την αντιληπτική ικανότητα, έχει κυρίως σχέση με τα αντανακλαστικά. Μετά τα 80, λέω εγώ, ας παίρνουν ταξί. Εμείς πάντως του πατέρα μου τού πήραμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα 80. Έκανε μανούρα στην αρχή, του πέρασε μετά.
Ειδικά μετά τα 60-70 οι διαφορές στα αντανακλαστικά μεταξύ δύο συνομήλικων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Υπάρχουν 80άρηδες με καλύτερα αντανακλαστικά από 40ρηδες. Αλλά οκ, αυτό λέω: Ας γινόντουσαν τεστ αντανακλαστικών. Νομίζεις ότι λίγοι 30άρηδες και 40άρηδες θα κοβόντουσαν;

Και στο τέλος-τέλος μιλάει η στατιστική. Από την Αγγλία: οι άνω των 70 εμπλέκονται στο 8-10% των ατυχημάτων ενώ αποτελούν to 15% των οδηγών. Είναι πιο ασφαλείς ως οδηγοί, ναι ή όχι;

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:28
από nowhere
αν σκεφτούμε πως στους άνω των 100 το ποσοστό μηδενίζεται ναι

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:31
από Dwarven Blacksmith
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:01Αν κάποιος 90 χρονών έχει σώας τας φρένας και δεν έχει σοβαρά παθολογικά προβλήματα δεν είναι δυνατόν να του απαγορεύσεις την οδήγηση.
Τι εννοείς δεν είναι δυνατόν, δεν μάθατε τίποτα από τον Τραμπ; Απλά γράφεις τη μαλακία σου και την υπογράφεις από κάτω.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:36
από Stinger
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55
Mike Bassett έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:45 Κανονικά θα πρέπει να γίνεται αυτόματη ακύρωση διπλώματος μόλις κάποιο άτομο κλείνει τα 65, και χωρίς κανένα δικαίωμα επανεξέτασης/έφεσης κλπ.
Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.

Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.

Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
Έχω μια καλύτερη ιδέα. Να οδηγούν ΜΌΝΟ οι επαγγελματίες και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Εγγυημένα μηδενικά ατυχήματα.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:36
από Ναύτης
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:23
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:06
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:01

Φυσικά γίνονται και λαμογιές, αλλά η ηλικία από μόνη της δεν λέει τίποτα. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοιος κόφτης. Αν κάποιος 90 χρονών έχει σώας τας φρένας και δεν έχει σοβαρά παθολογικά προβλήματα δεν είναι δυνατόν να του απαγορεύσεις την οδήγηση. Άλλωστε είπαμε, τα περισσότερα ατυχήματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα προξενούν οι νέοι κάτω των 25.

Αν βάζαμε τώρα τεστ οδηγικών δεξιοτήτων ως προϋπόθεση, ξέρεις πόσοι σε ηλικίες κάτω των 60 θα έπρεπε να αποκλειστούν; Ένα σωρό άτομα με ειδικές ανάγκες ή αναπηρίες, υπερβολικά παχύσαρκοι, άτομα που παίρνουν συγκεκριμένα φάρμακα κτλ.
Δεν έχει τόση σχέση με την αντιληπτική ικανότητα, έχει κυρίως σχέση με τα αντανακλαστικά. Μετά τα 80, λέω εγώ, ας παίρνουν ταξί. Εμείς πάντως του πατέρα μου τού πήραμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα 80. Έκανε μανούρα στην αρχή, του πέρασε μετά.
Ειδικά μετά τα 60-70 οι διαφορές στα αντανακλαστικά μεταξύ δύο συνομήλικων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Υπάρχουν 80άρηδες με καλύτερα αντανακλαστικά από 40ρηδες. Αλλά οκ, αυτό λέω: Ας γινόντουσαν τεστ αντανακλαστικών. Νομίζεις ότι λίγοι 30άρηδες και 40άρηδες θα κοβόντουσαν;

Και στο τέλος-τέλος μιλάει η στατιστική. Από την Αγγλία: οι άνω των 70 εμπλέκονται στο 8-10% των ατυχημάτων ενώ αποτελούν to 15% των οδηγών. Είναι πιο ασφαλείς ως οδηγοί, ναι ή όχι;
Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:38
από Dwarven Blacksmith
Stinger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55 Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.

Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.

Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
Έχω μια καλύτερη ιδέα. Να οδηγούν ΜΌΝΟ οι επαγγελματίες και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Εγγυημένα μηδενικά ατυχήματα.
Σε μερικά χρόνια για να οδηγήσεις εκτός πίστας θα πρέπει να αποδείξεις όχι ότι μπορείς να οδηγήσεις αλλά ότι είσαι καλύτερος οδηγός από το ΑΙ.

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:44
από EKPLIKTIKOS
Άλλο τα 65 άλλο τα 80+

Για μένα, άνω των 60 θέλει ετήσιο έλεγχο, υπάρχει χάσμα μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων. Κάποιοι είναι κομπλέ, αλλά σαράβαλα. Μετά τα 75 θα έπρεπε τέλος, θεωρητικά, ειδικά σε κέντρα όπως η Αθήνα. Τώρα καταλαβαίνω ότι αν μένεις στο τελευταίο κατσικοχώρι δυσκολεύει η φάση με τη μετακίνηση, αλλά μειώνεται κάπως και το ρίσκο να σκοτώσεις (πιο πιθανό να σκοτωθείς). Συμφωνώ με την αύξηση οριων ηλικίας επίσης (ας πάει στα 21 σε πρώτη φάση και βλέπουμε).