Σελίδα 4 από 5

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:13
από Πτολεμαίος
Οργισμένος έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:31 Ολος ο βοθρος κλαιει λογω μετρο θεσνικης...
Ισχύει. Το τι κλάμα πέφτει στα σοσιαλ είναι άλλο πράγμα.
Με την παραμικρή ευκαιρία (χάλασε ένα εκδοτήριο μηχάνημα πχ) πετάγονται εκατοντάδες ποστ τα οποία είναι μάλιστα κοπυ παστε ο ένας απ' τον άλλον.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:15
από Kauldron
SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:56
Kauldron έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:53
Για συνολική χωρητικότητα μιλάμε.
Άστο, είπαμε, αυτοτρομπονιάστηκες.
Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;
Δημοσίευση από SeaHawk » Σήμερα, 12:35

Χτες ειχαμε της εξης πχορουμικη καταγγελια
από adon99 » Χθες, 11:31

Σαν μινιατουρα ειναι το μετρο
Χωρητικοτητα βαγονιων κατω απο 50% της Αθηνας και βαγονια στριμοκωλα
Ποιο ανετα εισαι σε λεωφορειο παρα σε αυτα

Ποιος τρομπας παρήγγειλε τοσα μικρα
Για να δουμε ομως ειναι ετσι;
Για συνολική χωρητικότητα μιλάμε.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:16
από SeaHawk
Εσυ μιλας για χωρητικοτητα οχι εγω
Ενα μετρο που μεταφερει μεγαλυτερο αριθμο επιβατων θα εχει φυσιολογικα και μεγαλυτερη χωρητικοτητα αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με το τοπικ

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:17
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:10 Στο op αναφερονται τα παρακατω
από adon99 » Χθες, 11:31
βαγονια στριμοκωλα
Ποιο ανετα εισαι σε λεωφορειο παρα σε αυτα
Ποιος τρομπας παρήγγειλε τοσα μικρα
Εικόνα
Κάτσε ρε Ακτινιδιε, τι θα πει 5 ανά τετραγωνικό; Δηλαδή αν δε χωράνε κ μπει σφήνα και 6ος ;
Αν όντως χωράει τους μισούς, το επόμενο που έχει σημασία στη στριμοκωλιαση είναι η συχνότητα δρομολογίων.

Γω το πήρα μια φορά ,την Τρίτη το πρωί και ήμασταν σαρδέλες.
Κάποιοι είπαν πως υπήρχε μια βλάβη -καθυστερηση για αυτό ο αναγραφομενος χρόνος μεταξύ των συρμών ήταν 7 λεπτά (στην πραγματικότητα ακόμη περισσότερα).

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:17
από sharp
βοθρατζης έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:09 μην ανησυχείτε
τώρα που οι γερμανοί θα χαλαρώσουν το σύμφωνο σταθερότητας για να σώσουν το τομάρι τους
θα πάρουμε και ...χρυσά βαγόνια..!!!!!

θέλω να δω οι θιασώτες της σκληρής οικονομικής πολιτικής που μας έκραζαν το 2011 πως θα κάνουν πάλι τις γνωστές κολοτούμπες
Ναι αλλά μετά θά 'χεις ακόμη μεγαλύτερο πληθωρισμό. :-?

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:19
από AlienWay
Πτολεμαίος έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:13
Οργισμένος έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:31 Ολος ο βοθρος κλαιει λογω μετρο θεσνικης...
Ισχύει. Το τι κλάμα πέφτει στα σοσιαλ είναι άλλο πράγμα.
Με την παραμικρή ευκαιρία (χάλασε ένα εκδοτήριο μηχάνημα πχ) πετάγονται εκατοντάδες ποστ τα οποία είναι μάλιστα κοπυ παστε ο ένας απ' τον άλλον.
Διαχωρίζω τη θέση μου από αυτά.

Δεν με ενδιαφέρει αν πλημμυρίζει, αν δεν λειτουργούν οι κυλιόμενες κλπ.

Με ενδιαφέρει να ολοκληρωθεί πλήρως και ας χαλάνε τα συστήματά του.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:22
από Zelda
AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46
SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:43
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:42
και γιατί να μην θέλουν να κάνουν επεκτάσεις;
Γιατι ετσι τον βολεψε :smt005: :smt005:
Φορτωνεις στον συνομιλητη κατι που δεν ειπε/εγραψε/υποννοησε ποτε και τον κατατροπωνεις
Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.
Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.

Το κεντρο της Θεσσαλονικης εξυπηρετεί ολο το πολεοδομικό συγκρότημα, εκει ειναι συγκεντρωμενα σχεδον ολα, αρα ακομα και αυτο το μετρο βοηθάει πολυ περισσοτερο απο οτι μια αντιστοιχη γραμμη στην Αθηνα.

Αν συνδεθουν τα δυτικα προς Παπαγεωργιου και το Αεροδρόμιο, σε επίπεδο υποδομών εχουν συνδεθεί σχεδον ολα τα κρισιμα και μενουν κυριως περιοχες κατοικιας εκτος καλυψης. Κατι που η Αθηνα θελει τουλαχιστον αλλες 2 πληρεις γραμμες για να το πετυχει.

Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.

Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:27
από SeaHawk
βοθρατζης έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:09 μην ανησυχείτε
τώρα που οι γερμανοί θα χαλαρώσουν το σύμφωνο σταθερότητας για να σώσουν το τομάρι τους
θα πάρουμε και ...χρυσά βαγόνια..!!!!!

θέλω να δω οι θιασώτες της σκληρής οικονομικής πολιτικής που μας έκραζαν το 2011 πως θα κάνουν πάλι τις γνωστές κολοτούμπες
Η Ελλαδα βρε βλημα δεν επιασε ποτε στην ιστορια της τους στοχους του συμφωνου σταθεροτητας

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:29
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
.

Ενα πράμα που δε καταλαβαίνω στα βαγόνια των Μετρό είναι η βαριά κατασκευή.....

Εκτός απο τις Σούστες δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται ολα τα αλλα βαριά εξαρτήματα κάτω απο το πάτωμα των επιβατών.....

Να λέγαμε για το 1ο και το τελευταίο βαγόνι που παίζουν ρόλο Ηλεκτρομηχανής ας πούμε το καταλαβαίνω.....αλλά τα μεσαία ;;; :smt017


Νομίζω πάντως οτι τα πιο ωραία ήταν τα παλιά Ξύλινα..... :romance-hearteyes:


.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:36
από dna replication
Zelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22.

Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.

Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.
επικρατεί χάος γύρω από τους τερματικούς σταθμούς. Στη ν Ελβετία δεν υπάρχουν καν πεζοδρόμια οι άνθρωποι περπατάνε στους γύρω δρόμους

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:38
από Beria
Εικόνα

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:48
από Zelda
Στη Θεσσαλονικη εχουν επισης ενα ακομα πλεονεκτημα και πρεπει να το εκμεταλλευτουν και ως πολιτικο επιχειρημα για να τελειωνουν γρηγορα.
Περα απο το οτι οι επεκτασεις ειναι σχετικα μικρες, 4-6 σταθμοι η καθε μια.

Το βασικοτερο ειναι οτι και ανατολικα προς Αεροδρομιο και ΒΔ προς Παπαγεωργιου μεσω Λ. Λαγκαδα, οι επεκτασεις μπορουν να ειναι υπεργειες σε μεγαλο βαθμο ή με cut & cover που κι αυτο ειναι φθηνότερο. Σε αντιθεση με τις επεκτασεις ή τις νεες γραμμες της Αθηνας που μπορουν να γινουν μονο με μετροποντικες σε μεγαλα βαθη και ειναι πολυ πιο ακριβες.

Αν το παιξουν εξυπνα και δεν εμφανιστει το φαινομενο να ζητανε με το ζορι εξ'ολοκληρου υπογεια χαραξη, ειναι σε καλυτερη θεση να βρουν χρηματοδοτηση. Πολλες μεγαλες ευρωπαϊκες πολεις εχουν υπεργειο μετρο ή σιδηροδρομο ακομα και στο κεντρο τους.

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:53
από AlienWay
Zelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22
AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46
SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:43

Γιατι ετσι τον βολεψε :smt005: :smt005:
Φορτωνεις στον συνομιλητη κατι που δεν ειπε/εγραψε/υποννοησε ποτε και τον κατατροπωνεις
Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.
Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.

Το κεντρο της Θεσσαλονικης εξυπηρετεί ολο το πολεοδομικό συγκρότημα, εκει ειναι συγκεντρωμενα σχεδον ολα, αρα ακομα και αυτο το μετρο βοηθάει πολυ περισσοτερο απο οτι μια αντιστοιχη γραμμη στην Αθηνα.

Αν συνδεθουν τα δυτικα προς Παπαγεωργιου και το Αεροδρόμιο, σε επίπεδο υποδομών εχουν συνδεθεί σχεδον ολα τα κρισιμα και μενουν κυριως περιοχες κατοικιας εκτος καλυψης. Κατι που η Αθηνα θελει τουλαχιστον αλλες 2 πληρεις γραμμες για να το πετυχει.

Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.

Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.
Θα το διαβάσω αργότερα αυτό που λες, προς το παρόν θα πω ότι τα 2/3 της διαδρομής που καλύπτει τώρα το μέτρο, άνετα τα κανω με τα ποδια

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:55
από Beria
AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:53
Zelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22
AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46

Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.
Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.

Το κεντρο της Θεσσαλονικης εξυπηρετεί ολο το πολεοδομικό συγκρότημα, εκει ειναι συγκεντρωμενα σχεδον ολα, αρα ακομα και αυτο το μετρο βοηθάει πολυ περισσοτερο απο οτι μια αντιστοιχη γραμμη στην Αθηνα.

Αν συνδεθουν τα δυτικα προς Παπαγεωργιου και το Αεροδρόμιο, σε επίπεδο υποδομών εχουν συνδεθεί σχεδον ολα τα κρισιμα και μενουν κυριως περιοχες κατοικιας εκτος καλυψης. Κατι που η Αθηνα θελει τουλαχιστον αλλες 2 πληρεις γραμμες για να το πετυχει.

Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.

Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.
Θα το διαβάσω αργότερα αυτό που λες, προς το παρόν θα πω ότι τα 2/3 της διαδρομής που καλύπτει τώρα το μέτρο, άνετα τα κανω με τα ποδια
Ρε σεις δεν έχετε καθολου υπομονή; Το μετρό θα δείξει εάν αξίζει σε 3 χρόνια, όταν θα έχει επεκτάσεις, θα έχει αλλάξει την κουλτούρα της μετακίνησης και θα έχει φτιάξει θέσεις στάθμευσης στα δύο άκρα του, τουλάχιστον
Τι θέλετε, σε 5 μέρες να αλλάξει τη ζωή της πόλης

Ασε που είναι και για μικρόσωμους :003:

Re: Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2024, 14:55
από Πτολεμαίος
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:29 .

Ενα πράμα που δε καταλαβαίνω στα βαγόνια των Μετρό είναι η βαριά κατασκευή.....

Εκτός απο τις Σούστες δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται ολα τα αλλα βαριά εξαρτήματα κάτω απο το πάτωμα των επιβατών.....

Να λέγαμε για το 1ο και το τελευταίο βαγόνι που παίζουν ρόλο Ηλεκτρομηχανής ας πούμε το καταλαβαίνω.....αλλά τα μεσαία ;;; :smt017


Νομίζω πάντως οτι τα πιο ωραία ήταν τα παλιά Ξύλινα..... :romance-hearteyes:


.
Αν δεν κάνω λάθος, όλοι οι συρμοί έχουν ηλεκτρομηχανες στους τροχούς.