Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
chris έγραψε: 12 Απρ 2018, 09:15Ο Κίμι μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν "τραβάει" αφότου γύρισε;
team orders αφου
ο Κιμι δεν γυρισε για να χτυπησει τιτλο αλλα για να κανει την ορντιναντσα του Φετελ
Το έχω σκεφτεί και γω αυτό αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω, έχουν μεγάλη διαφορά στην απόδοση, άλλο είναι ο Φέτελ πρώτος και ο Κίμι 3 ή και 4ος και άλλο 7-8ος.
Τον βλέπω κάπως, κάτι παίζει, δεν είναι όπως ήταν.
stergiosbik έγραψε: 12 Απρ 2018, 10:47
Επειδη κι εγω προλαβα παρα πολλα πραγματα (δεκαετια 80)πριν τον Σουμαχερ θα διαφωνησω για το "μεγαλειο" του.
Ειναι πασιγνωστο πια πως πηρε τους 2 πρωτους τιτλους με την Benetton.
Για την τρελή αβαντα που εδινε η FIA στην Ferrari και η Ferrari στον Σουμαχερ για να παρει τιτλους.
Να μιλησουμε για το σκανδαλο που η FIA απαγορεψε τους κινητηρες με κραμα βηρυλλιου γιατι η McLaren με τον Χακινεν ξεβρακωνε τον Σουμαχερ με την Ferrari;
Να μιλησουμε για τα μονοθεσια των teammate του που ηταν "ριγμενα" σε σχεση με του Μιχαλακη;
Για το οτι οταν ηταν μπροστα καποιος teammate καθοτανε σκανδαλωδως να χασει την θεση απο τον Μιχαλακη;
Η περιοδος του Σουμαχερ ηταν μια μαυρη σελιδα στην ιστορια της Ferrari.
Υπερβολικό και λίγο άδικο το βρίσκω αυτό, ναι είχε αβάντα από την ομάδα, ειδικά όταν κυνηγούσε τίτλο αλλά δεν το βρίσκω και τόσο κακό. Για τη FIA και τα υπόλοιπα, παίζει και η πολιτική ρόλο, ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ακριβό σπορ. Επίσης όλη η αίγλη στην F1 προέρχεται από 2-3 ομάδες και την κόντρα μεταξύ τους, έτσι δεν είναι; αυτό δεν πουλάει στο κάτω-κάτω;
Να σου πω. Ότι έχει μια λογική να αβαντάρεις το καλό σου άλογο, έχει. Στις περισσότερες ομάδες όμως και ειδικά στους (τότε) ανταγωνιστές τους που ήταν κυρίως McLarer και Williams, η πρακτική τους ήταν να περιμένουν για κάποιο διάστημα, συνήθως τη μισή σεζόν, και μετά να δουν ποιον θα στηρίξουν περισσότερο. Ή και σε επιμέρους αγώνες, βλέπανε ποιος πάει καλύτερα και του κάνανε καλύτερη στρατηγική, βάζανε τον άλλον πρώτο στα πιτς για δοκιμή κλπ. Καμιά φορά μάλιστα, το αποφασίζανε και οι οδηγοί μεταξύ τους αυτό, με προσυνεννόηση. Στη Φεράρι δεν υπήρχαν τέτοια. Μονίμως και από την αρχή της χρονιάς, ήταν ο Σουμάχερ και... ο άλλος.
stergiosbik έγραψε: 12 Απρ 2018, 10:47
Επειδη κι εγω προλαβα παρα πολλα πραγματα (δεκαετια 80)πριν τον Σουμαχερ θα διαφωνησω για το "μεγαλειο" του.
Ειναι πασιγνωστο πια πως πηρε τους 2 πρωτους τιτλους με την Benetton.
Για την τρελή αβαντα που εδινε η FIA στην Ferrari και η Ferrari στον Σουμαχερ για να παρει τιτλους.
Να μιλησουμε για το σκανδαλο που η FIA απαγορεψε τους κινητηρες με κραμα βηρυλλιου γιατι η McLaren με τον Χακινεν ξεβρακωνε τον Σουμαχερ με την Ferrari;
Να μιλησουμε για τα μονοθεσια των teammate του που ηταν "ριγμενα" σε σχεση με του Μιχαλακη;
Για το οτι οταν ηταν μπροστα καποιος teammate καθοτανε σκανδαλωδως να χασει την θεση απο τον Μιχαλακη;
Η περιοδος του Σουμαχερ ηταν μια μαυρη σελιδα στην ιστορια της Ferrari.
Υπερβολικό και λίγο άδικο το βρίσκω αυτό, ναι είχε αβάντα από την ομάδα, ειδικά όταν κυνηγούσε τίτλο αλλά δεν το βρίσκω και τόσο κακό. Για τη FIA και τα υπόλοιπα, παίζει και η πολιτική ρόλο, ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ακριβό σπορ. Επίσης όλη η αίγλη στην F1 προέρχεται από 2-3 ομάδες και την κόντρα μεταξύ τους, έτσι δεν είναι; αυτό δεν πουλάει στο κάτω-κάτω;
Να σου πω. Ότι έχει μια λογική να αβαντάρεις το καλό σου άλογο, έχει. Στις περισσότερες ομάδες όμως και ειδικά στους (τότε) ανταγωνιστές τους που ήταν κυρίως McLarer και Williams, η πρακτική τους ήταν να περιμένουν για κάποιο διάστημα, συνήθως τη μισή σεζόν, και μετά να δουν ποιον θα στηρίξουν περισσότερο. Ή και σε επιμέρους αγώνες, βλέπανε ποιος πάει καλύτερα και του κάνανε καλύτερη στρατηγική, βάζανε τον άλλον πρώτο στα πιτς για δοκιμή κλπ. Καμιά φορά μάλιστα, το αποφασίζανε και οι οδηγοί μεταξύ τους αυτό, με προσυνεννόηση. Στη Φεράρι δεν υπήρχαν τέτοια. Μονίμως και από την αρχή της χρονιάς, ήταν ο Σουμάχερ και... ο άλλος.
Ναι δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω έτσι όπως το θέτεις, μην ξεχνάς όμως ότι ο άλλος ήταν ο Barichello, δεν λέω, αξιοπρεπής οδηγός αλλά ο μιχαλάκης ήταν κλάση ανώτερος, συν το ότι νομίζω το έγραφαν και στο συμβόλαιο ότι θα ήταν δεύτερος.
Εδώ να πω ότι η καλύτερη ομάδα και η πιο δίκαια (όσο και αν δεν θέλω να το παραδεχτώ) είναι η mclaren σε αυτό. Όλες οι άλλες ... ήταν στο ίδιο μήκος περίπου (πάνω-κάτω) με ferrari... μιλάμε και για τρελλά λεφτά από πάνω,τεσπα.
Re: Ferrari - F1
Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2018, 12:49
από Ερμής
βέβαια, ο Χάκινεν με τον Coulthard δεν έκαναν τέτοια πράματα.
Έχω σε μοντέλο την MP4-15. Τη βλέπω, θυμάμαι και κλαίω...
mmmmmm, σιγά τα αυγά τώρα, F2004 rules!
Όπως το έλεγε και η ίδια η F1: It was one of the most dominant cars in the history of Formula One!
Shrike + κουλούρι = Μ.F.E. ♥
Re: Ferrari - F1
Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2018, 13:49
από shrike
Ερμής έγραψε: 12 Απρ 2018, 12:49
βέβαια, ο Χάκινεν με τον Coulthard δεν έκαναν τέτοια πράματα.
Όχι, δεν έκαναν. Τουλάχιστον όχι βάσει κάποιου γενικού πλάνου της ομάδας ή συμβολαίου, τώρα αν έγινε κι από καμιά φορά, αυτό είναι άλλη ιστορία.
Θα θυμάσαι ίσως, αν παρακολουθούσες τότε, τη συμφωνία που είχαν σε κάποιους αγώνες όταν ήταν κοντά στη βαθμολογία, "όποιος στρίψει πρώτος, έχει το πάνω χέρι".
chris έγραψε: 12 Απρ 2018, 12:53
mmmmmm, σιγά τα αυγά τώρα, F2004 rules!
Όπως το έλεγε και η ίδια η F1: It was one of the most dominant cars in the history of Formula One!
Shrike + κουλούρι = Μ.F.E. ♥
Ευτυχώς έχει και το Mac πριν απ' το Laren, αλλιώς θα μας παρεξηγούσαν.
L.F.E. ; Low Frequency Encoding, ποιά παρεξήγηση;
Re: Ferrari - F1
Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2018, 14:10
από shrike
Σωστό ρε γμτ, αυτό δεν το 'χα σκεφτεί.
Re: Ferrari - F1
Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2018, 14:33
από κουλούρι Θεσσαλονίκης
shrike έγραψε: 12 Απρ 2018, 14:10
Σωστό ρε γμτ, αυτό δεν το 'χα σκεφτεί.
stergiosbik έγραψε: 12 Απρ 2018, 10:47
Επειδη κι εγω προλαβα παρα πολλα πραγματα (δεκαετια 80)πριν τον Σουμαχερ θα διαφωνησω για το "μεγαλειο" του.
Ειναι πασιγνωστο πια πως πηρε τους 2 πρωτους τιτλους με την Benetton.
Για την τρελή αβαντα που εδινε η FIA στην Ferrari και η Ferrari στον Σουμαχερ για να παρει τιτλους.
Να μιλησουμε για το σκανδαλο που η FIA απαγορεψε τους κινητηρες με κραμα βηρυλλιου γιατι η McLaren με τον Χακινεν ξεβρακωνε τον Σουμαχερ με την Ferrari;
Να μιλησουμε για τα μονοθεσια των teammate του που ηταν "ριγμενα" σε σχεση με του Μιχαλακη;
Για το οτι οταν ηταν μπροστα καποιος teammate καθοτανε σκανδαλωδως να χασει την θεση απο τον Μιχαλακη;
Η περιοδος του Σουμαχερ ηταν μια μαυρη σελιδα στην ιστορια της Ferrari.
Υπερβολικό και λίγο άδικο το βρίσκω αυτό, ναι είχε αβάντα από την ομάδα, ειδικά όταν κυνηγούσε τίτλο αλλά δεν το βρίσκω και τόσο κακό. Για τη FIA και τα υπόλοιπα, παίζει και η πολιτική ρόλο, ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ακριβό σπορ. Επίσης όλη η αίγλη στην F1 προέρχεται από 2-3 ομάδες και την κόντρα μεταξύ τους, έτσι δεν είναι; αυτό δεν πουλάει στο κάτω-κάτω;
Να σου πω. Ότι έχει μια λογική να αβαντάρεις το καλό σου άλογο, έχει. Στις περισσότερες ομάδες όμως και ειδικά στους (τότε) ανταγωνιστές τους που ήταν κυρίως McLarer και Williams, η πρακτική τους ήταν να περιμένουν για κάποιο διάστημα, συνήθως τη μισή σεζόν, και μετά να δουν ποιον θα στηρίξουν περισσότερο. Ή και σε επιμέρους αγώνες, βλέπανε ποιος πάει καλύτερα και του κάνανε καλύτερη στρατηγική, βάζανε τον άλλον πρώτο στα πιτς για δοκιμή κλπ. Καμιά φορά μάλιστα, το αποφασίζανε και οι οδηγοί μεταξύ τους αυτό, με προσυνεννόηση. Στη Φεράρι δεν υπήρχαν τέτοια. Μονίμως και από την αρχή της χρονιάς, ήταν ο Σουμάχερ και... ο άλλος.
Aυτο γινεται και με τον Φετελ και τον Κιμι.
Στον 1ο φετινο αγωνα ξεκαθαρα χρησιμοποιησαν τον Κιμι,δηλ.τον τραβηξαν 1ο μεσα για να μπει και ο Χαμιλτον,για να επωφεληθει ο Φετελ.
Μαλακας ειναι ο Κιμι να κατσει να σκασει;
Να παιδευεται για την πρωτιά και να του παιρνουν την μπουκια απο το στομα;